Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:19 

Hardtraxx Addict

Haha veel plezier aan alle spacers..! (en niet spacers natuurlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:13 

Hardtraxx Addict

haha ik had de eerste paar feesten wel een zonnebril maar meestal raak ik die kwijt ofzo:P
En als ik ga praten heb ik altijd de tik om hem af te doen, vreselijk irritant haha.

Veel plezier mensen vanaaf!
ga ik me even vermaken bij de party-animals :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:36 

Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
haha ik had de eerste paar feesten wel een zonnebril maar meestal raak ik die kwijt ofzo:P

Ik heb de gewoonte ze steeds weg te geven aan iemand... draag ze nu ook nooit meer, zeker niet binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:40 

NaarDeQlote schreef:
En als ik ga praten heb ik altijd de tik om hem af te doen, vreselijk irritant haha.

ook die ene met die ronde glazen, @ THrillogy :P aan et einde van de avond was ie weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 16:02 

Donateur

over 8 uurjtes gaat de eerste na binnen :yay: wat een zin heb ik er weer in
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 18:55 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
NaarDeQlote schreef:

ook die ene met die ronde glazen, @ THrillogy :P aan et einde van de avond was ie weg :(

haha oja, die was echt al na 10 minute kwijt, volgesmij na die foto naast me broekzak gestopt ofzo:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 20:03 

Hardtraxx Veteran

Nog even een punt van oplettendheid: Er staan hond(en), zojuist getwitterd @ http://twitter.com/BobvanBeek
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 20:09 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nog even een punt van oplettendheid: Er staan hond(en), zojuist getwitterd @ http://twitter.com/BobvanBeek

GvD dan word het weer zweten bij de hekken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 20:49 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Zo'n vriend van hem Twittert: "Succes daar! Brrr...."

Wat een mongool zeg, eng hè jongeren :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 22:13 

Donateur

beste maten, zit hier op me mobiel op internet a 50 cent per minuut. Ik zit hier in centerparcs in de sneeuw, en jullie gaan gewoon lekker knallen!! Veel succes! En neem er 1tje extra vor mij! Tot 11dec! En ik lees de verslagen mrgenavond wel! Lovejullie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2010 23:09 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
beste maten, zit hier op me mobiel op internet a 50 cent per minuut. Ik zit hier in centerparcs in de sneeuw, en jullie gaan gewoon lekker knallen!! Veel succes! En neem er 1tje extra vor mij! Tot 11dec! En ik lees de verslagen mrgenavond wel! Lovejullie

11 December lekker met zn allen, dan is volgens mij dit topic veel beter vertegenwoordigd als vandaag haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 00:07 

Donateur

haha! Dat zeker! Behalve de grootste, onze robertt, die er als enige niet bij is de 11e!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 00:11 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
haha! Dat zeker! Behalve de grootste, onze robertt, die er als enige niet bij is de 11e!

Zo groot is ie nu ook weer niet, best wel een klein ukkie op zich :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 09:19 

Hardtraxx Veteran

Het was weer een heerlijke schaatsavond voor mij. En ik ben nog steeds klaarwakker, ondanks dat ik heel slecht geslapen heb afgelopen week en geen speed ofzo heb gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 09:50 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Het was weer een heerlijke schaatsavond voor mij. En ik ben nog steeds klaarwakker, ondanks dat ik heel slecht geslapen heb afgelopen week en geen speed ofzo heb gehad

Dat is toch wel vrij logisch rond dit uur :D Ik slaap ook altijd pas tegen 11u smiddags ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 11:04 

Donateur

2 maanden pauze maar ging niet echt hard deze keer, maar heb me wel een teringvermogen MDMA weggewerkt in de hoop "het magische gevoel" te krijgen. Het ging lekker maar die heilige piek is er nooit geweest, jammer. Qountdown nieuwe ronde nieuwe kansen, en als het dan écht weer zo'n net niet avondje wordt kap ik er maar gelijk helemaal mee misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 11:14 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
2 maanden pauze maar ging niet echt hard deze keer, maar heb me wel een teringvermogen MDMA weggewerkt in de hoop "het magische gevoel" te krijgen. Het ging lekker maar die heilige piek is er nooit geweest, jammer. Qountdown nieuwe ronde nieuwe kansen, en als het dan écht weer zo'n net niet avondje wordt kap ik er maar gelijk helemaal mee misschien.

Dat is wel zonde, hoeveel heb je dan weg gewerkt? Volgende keer met mate houden, als dat magische gevoel niet komt van je eerste pil gaat het zeker niet komen door er nog een paar achteraan te flikkeren. Ik ga ook wel eens wat minder hard als in den beginne merk ik, maar het is gewoon nog steeds tering lekker, ik verwijt het aan het feit dat ik nu gewoon veel beter weet wat te verwachten. Als ik me maar lekker voel en heerlijk kan dansen.

Hoe viel de controle nu mee? Hondjes gezien? Veel mensen zien eruit gepikt worden door die beesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 11:25 

Donateur

Bij mijn ingang stond geen drugshond en de controle stelde ook niks voor op een of andere zenuwachtige beveiligingsharry na die 10 keer vroeg of ik drugs bij me had. Had ik maar meer meegenomen, ik sta nog geen 2 seconden binnen of een stel zwitsers vraagt of ik ff 10 pillen kwijt kan. Hallooo hoe issut.

Sowieso achterlijk vaak om drugs gevraagd vannacht. En allemaal mensen boos kijkende en totaal vdk-zijnde mensen daar, natuurlijk waren d'r ook leuke mensen aanwezig maar ik vond de sfeer op een gegeven moment niet meer fijn. Damn heb je geen leuke avond zonder die shit of wat? En zelfs met schijnt niet meer leuk te zijn. Dat koekwauzen-gehalte op al die feesten begint me steeds meer tegen te staan om eerlijk te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 11:28 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Dat is wel zonde, hoeveel heb je dan weg gewerkt? Volgende keer met mate houden, als dat magische gevoel niet komt van je eerste pil gaat het zeker niet komen door er nog een paar achteraan te flikkeren. Ik ga ook wel eens wat minder hard als in den beginne merk ik, maar het is gewoon nog steeds tering lekker, ik verwijt het aan het feit dat ik nu gewoon veel beter weet wat te verwachten. Als ik me maar lekker voel en heerlijk kan dansen.

Hoe viel de controle nu mee? Hondjes gezien? Veel mensen zien eruit gepikt worden door die beesten?

Hondjes niet gezien, maar ik heb nog wel een geniaal verhaal te vertellen over Robert. We stonden daar bij de foullieercontrole, hij had z'n zakje met Q-Dance pilletjes keurig in z'n boxer opgeborgen. Die gast van de beveiliging doorzoekt dan even z'n broekzakken. En plof, daar haalt hij een zakje met daarin 2 groene olifanten uit z'n broek. Scheen dus nog in z'n broek te zitten van Thrillogy. Die vent zo tegen Robert: "Heb je nog meer?" Robert: "Nee". Vent: "Ach, loop maar door!"

Ik zat hem toen al bijna de huid vol te schelden, maar ow wat heeft die gozer een mazzel gehad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 11:56 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Hondjes niet gezien, maar ik heb nog wel een geniaal verhaal te vertellen over Robert. We stonden daar bij de foullieercontrole, hij had z'n zakje met Q-Dance pilletjes keurig in z'n boxer opgeborgen. Die gast van de beveiliging doorzoekt dan even z'n broekzakken. En plof, daar haalt hij een zakje met daarin 2 groene olifanten uit z'n broek. Scheen dus nog in z'n broek te zitten van Thrillogy. Die vent zo tegen Robert: "Heb je nog meer?" Robert: "Nee". Vent: "Ach, loop maar door!"

Ik zat hem toen al bijna de huid vol te schelden, maar ow wat heeft die gozer een mazzel gehad!

Haha, dat is wel mazzel ja :P Maar hoe de fuck zitten die dan nog in zn broek na Thrillogy, in de was zouden ze er toch al uit zijn gegaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 12:31 

Donateur

Pff dat was wel even stressen .. Die pillen zaten in sluitbaarzakje , in een kleine broekzak. Nooit meer aangedacht.. Maar gelukkig kon ik door lopen :lol:

Maar vanavond was me laatste keer X, heb et er helemaal mee gehad ..
Hele bek is naar de klote, gat in me wang :/ en ik moest Zo nodig samen met chukkels om half 7 nog een kwart van zon ding te nemn .. Dus voel hem nu nog steeds :mad: heb het er echt mee gehad !
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 12:38 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
En ik moest Zo nodig samen met chukkels om half 7 nog een kwart van zon ding te nemn .. Dus voel hem nu nog steeds :mad: heb het er echt mee gehad !

Echt jammer man, is inderdaad ook niet wijs om nog zolaat nog bij te nemen. Heb je uiteindelijk toch geen plezier meer aan, enkel maar spijt achteraf. Pak eens gewoon een lekkere pauze en doe eens op hardbass mee aan het tempo van mij. Dan ben je niet te hard van de kaart, maar gewoon relaxed en heb je tenminste niet al die neveneffecten die je nu wel hebt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 12:41 

Donateur

DarkBeatz schreef:
roberttt schreef:
En ik moest Zo nodig samen met chukkels om half 7 nog een kwart van zon ding te nemn .. Dus voel hem nu nog steeds :mad: heb het er echt mee gehad !

Echt jammer man, is inderdaad ook niet wijs om nog zolaat nog bij te nemen. Heb je uiteindelijk toch geen plezier meer aan, enkel maar spijt achteraf. Pak eens gewoon een lekkere pauze en doe eens op hardbass mee aan het tempo van mij. Dan ben je niet te hard van de kaart, maar gewoon relaxed en heb je tenminste niet al die neveneffecten die je nu wel hebt..

Hou nu ook zeker pauze tot Hardbass, of langer.
Heb het er echt mee gehad.. >.< hoe dat ineens komt geen idee
...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 13:43 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Sowieso achterlijk vaak om drugs gevraagd vannacht. En allemaal mensen boos kijkende en totaal vdk-zijnde mensen daar, natuurlijk waren d'r ook leuke mensen aanwezig maar ik vond de sfeer op een gegeven moment niet meer fijn. Damn heb je geen leuke avond zonder die shit of wat? En zelfs met schijnt niet meer leuk te zijn. Dat koekwauzen-gehalte op al die feesten begint me steeds meer tegen te staan om eerlijk te zijn.

Dat vind ik ook het grootste nadeel aan hardstyle feesten, zoveel van die sjappies. Daarom vind ik kleine onbekendere feesten leuker, zoals Loudness. Dan valt het nog een beetje mee...

Maar ik vind het zo jammer dat je op techno feesten een super sfeer hebt en allemaal mensen die helemaal verliefd zijn op de muziek, maar op hardstyle feesten heb je tegenwoordig zowat alleen maar macho's die 10 pillen naar binnen gooien en dan tegen iedereen aan gaan lopen omdat ze niet meer rechtop kunnen staan :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2010 14:10 

Donateur

Daar waren er inderdaad weer genoeg van .. Van die opgepompte lui met een blond sletje er achteraan te huppelen :')
Ben ook een paar omver gebeukt, omdat ze
Zo nodig alle ruimte voor zich zelf dan moeten hebben ...
Vorige  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen