DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
2 maanden pauze maar ging niet echt hard deze keer, maar heb me wel een teringvermogen MDMA weggewerkt in de hoop "het magische gevoel" te krijgen. Het ging lekker maar die heilige piek is er nooit geweest, jammer. Qountdown nieuwe ronde nieuwe kansen, en als het dan écht weer zo'n net niet avondje wordt kap ik er maar gelijk helemaal mee misschien.
Dat is wel zonde, hoeveel heb je dan weg gewerkt? Volgende keer met mate houden, als dat magische gevoel niet komt van je eerste pil gaat het zeker niet komen door er nog een paar achteraan te flikkeren. Ik ga ook wel eens wat minder hard als in den beginne merk ik, maar het is gewoon nog steeds tering lekker, ik verwijt het aan het feit dat ik nu gewoon veel beter weet wat te verwachten. Als ik me maar lekker voel en heerlijk kan dansen.
Hoe viel de controle nu mee? Hondjes gezien? Veel mensen zien eruit gepikt worden door die beesten?
Hondjes niet gezien, maar ik heb nog wel een geniaal verhaal te vertellen over Robert. We stonden daar bij de foullieercontrole, hij had z'n zakje met Q-Dance pilletjes keurig in z'n boxer opgeborgen. Die gast van de beveiliging doorzoekt dan even z'n broekzakken. En plof, daar haalt hij een zakje met daarin 2 groene olifanten uit z'n broek. Scheen dus nog in z'n broek te zitten van Thrillogy. Die vent zo tegen Robert: "Heb je nog meer?" Robert: "Nee". Vent: "Ach, loop maar door!"
Ik zat hem toen al bijna de huid vol te schelden, maar ow wat heeft die gozer een mazzel gehad!