Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:48 

Hardtraxxer

Inno schreef:
pepepe schreef:
Ja, ik heb meestal een zonnebril op. xd

Die heb ik nu ook maar weer eens klaar gelegd :lol:

Moeten nog door normaal gebied sjouwen voor we in bed liggen... tussen mensen die onderweg zijn naar de kerk enzo :evil: :evil:

Loop je daar met je zonnebril als het bewolkt/sneeuwig is :P Kijken mensen je nog steeds vreemd aan, helemaal als je nog gekke bekken trekt >.<
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:48 

Hardtraxx Veteran

modernization schreef:
Inno schreef:
pepepe schreef:
Ja, ik heb meestal een zonnebril op. xd

Die heb ik nu ook maar weer eens klaar gelegd :lol:

Moeten nog door normaal gebied sjouwen voor we in bed liggen... tussen mensen die onderweg zijn naar de kerk enzo :evil: :evil:

Loop je daar met je zonnebril als het bewolkt/sneeuwig is :P Kijken mensen je nog steeds vreemd aan, helemaal als je nog gekke bekken trekt >.<

Magnesium & Kauwgom :loving:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 19:56 

Hardtraxx Veteran

HGoed dat je me eraan herinnerd, ik zal morgen magnesium innemen :D
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:02 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:

Echt he, altijd van die drugstypes wat een zonnebril op hebben, helemaal niemand anders is anders zo gek om met zo een weer of indoor een zonnebril op te zetten :P
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:11 

Hardtraxx Newbie

is die qlimax qua drugsbeleid nou echt zo streng zo als ik veel mensen heb horen zeggen?
of moet je echt pech hebben dat jij er uit wordt gehaald?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:12 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:

Echt he, altijd van die drugstypes wat een zonnebril op hebben, helemaal niemand anders is anders zo gek om met zo een weer of indoor een zonnebril op te zetten :P

Haha, daarom vind ik mensen met brillen op een feest ook altijd gelijk aardig.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:13 

Hardtraxx Veteran

UberMensch schreef:
is die qlimax qua drugsbeleid nou echt zo streng zo als ik veel mensen heb horen zeggen?
of moet je echt pech hebben dat jij er uit wordt gehaald?

Streng is het? Ja, wel een beetje, maar niet extreem veel meer dan op andere feesten.

Over honden is bangmakerij ;) En stel er staat een echte drugshond, gewoon in een grote groep lopen en dat beest straal negeren ook al loop je tegen m aan :P

Kans dat je gepakt wordt is zo'n 125 op 27000 (vorig jaar :))
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:35 

Hardtraxxer

modernization schreef:

Sneeuw weerkaatst zonlicht ;)
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 20:57 

Hardtraxx Veteran

Ik zit echt zwaar te twijfelen wat ik ga doen. Ik denk dat ik me maar verstop achter op zolder als ik terug kom of ik ga direct naar m'n kamer in Amsterdam. Want om half 10 's ochtends zie ik er nog niet al te fris uit en zijn m'n ouders al wakker. Plus het feit dat ze weten hoe ik eruit moet zien als ik gebruikt heb, wordt dat nog pittig.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik zit echt zwaar te twijfelen wat ik ga doen. Ik denk dat ik me maar verstop achter op zolder als ik terug kom of ik ga direct naar m'n kamer in Amsterdam. Want om half 10 's ochtends zie ik er nog niet al te fris uit en zijn m'n ouders al wakker. Plus het feit dat ze weten hoe ik eruit moet zien als ik gebruikt heb, wordt dat nog pittig.

Gewoon meteen gaan slapen als je thuis komt en tegen je ouders zeggen dat je heeeel moe bent.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

Die smoes heb ik eerder gebruikt. Geloof me, ze zullen het merken, hebben er laatst al een gesprek over gehad :P
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Die smoes heb ik eerder gebruikt. Geloof me, ze zullen het merken, hebben er laatst al een gesprek over gehad :P

Hmmm.. Dan zou ik als ik jou was zoals je al zegt naar je kamer in Amsterdam gaan.
Kan je met mij mee reizen haha. :P
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:12 

DarkBeatz schreef:
modernization schreef:

ik neem em toch zeker wel weer mee :D
wie nog meer?
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:14 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
Ik neem em toch zeker wel weer mee :D
wie nog meer?

Toen ik nog een spacenoob was nam ik hem ook steeds mee, maar uiteindelijk erger ik me altijd aan die dingen, je ziet helemaal geen reet meer van de mensen om je heen met die krengen op, en laat ik nou net graag iedereen gewoon zien. Zowiezo draagt men het enkel om de grote ogen te verbergen, en dat is op zo een feest zoooo nutteloos :lol:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
Ik neem em toch zeker wel weer mee :D
wie nog meer?

Toen ik nog een spacenoob was nam ik hem ook steeds mee, maar uiteindelijk erger ik me altijd aan die dingen, je ziet helemaal geen reet meer van de mensen om je heen met die krengen op, en laat ik nou net graag iedereen gewoon zien. Zowiezo draagt men het enkel om de grote ogen te verbergen, en dat is op zo een feest zoooo nutteloos :lol:

Ik vindt het idd ook irritant dat je minder goed ziet, daarom doe ik hem zelf ook nooit op.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:24 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Ik vindt het idd ook irritant dat je minder goed ziet, daarom doe ik hem zelf ook nooit op.

Je ziet inderdaad geen fuck meer met zo'n ding op als het een beetje donker is.

Ik bewaar 'm voor de terugreis zodat m'n ogen in de normale wereld niet zo opvallen :P
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:28 

Donateur

Het meest vervelende aan indoor een zonnebril dragen is dat alle lichten veel te fucking fel worden als je hem na een tijdje weer afdoet en dat is niet bepaald fijn.

Ik doe geen zonnebril meer op als het donker is, die grote doppen neem ik wel voor lief.
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 22:56 

Hardtraxx Veteran

Ik draag mijn zonnebril juist zodat mensen denken dat ik stoer ben omdat ik wat heb gebruikt... :$ :cool:
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:01 

ik vind et eigenlijk wel vet dat je niet zo veel ziet erdoor :P daardoor wordt alles helemaal wazig en shit, maar ik had em bij thrillogy ook niet hele tijd op, dat blijkt wel uit de foto's xd
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:37 

Donateur

Voor foto's is zo'n ding ideaal.
Daarom: lang leve de zomer voor dit soort shit (vooral ook omdat je doppen niet zo groot worden door de zon).
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Voor foto's is zo'n ding ideaal.
Daarom: lang leve de zomer voor dit soort shit (vooral ook omdat je doppen niet zo groot worden door de zon).

Dan laten we ze het dak opendoen, hebben we maan en een witte Qlimax door de sneeuw! Valt het ook minder op :D
Bericht Geplaatst op 26 nov 2010 23:48 

Donateur

En ook niet zo teringwarm :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 00:51 

Hardtraxx Veteran

Merk je toch niet als je wous bent :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 09:49 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Merk je toch niet als je wous bent :P

Ik op de feestfabriek op een gegeven moment wel... kreeg last van m'n nek van de uitdroging. Had ook zo tyfus veel naar binnen lopen mikken, heb echt geluk gehad toen :/
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:14 

Hardtraxx Veteran

Nog 10 uurtjes tot VDK! :yay:
Vorige  1 ... 189, 190, 191, 192, 193, 194, 195 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen