Ik hoop ook dat ik het overleef, maar dat komt vast wel goed
Ga namelijk niet te veel gebruiken.
Ga namelijk niet te veel gebruiken.
wrote:Ga namelijk niet te veel gebruiken.
haha alsof het niks iswrote:Haha nee alleen 4 q-dance en een gram speed lekker toch.
Hahaha ofniet, de teringwrote:haha alsof het niks iswrote:Haha nee alleen 4 q-dance en een gram speed lekker toch.
Die grap speed.. neem ik maximaal 300 mg van, de rest krijgt krijgt chukkels,wrote:Hahaha ofniet, de teringwrote:haha alsof het niks iswrote:Haha nee alleen 4 q-dance en een gram speed lekker toch.
Ik heb vertrouwen in hem!wrote:Die grap speed.. neem ik maximaal 300 mg van, de rest krijgt krijgt chukkels,
En of ik 4 pillen neem, merk ik daar wel. zal vast wel wat minder zijn
Dat zeggen ze allemaal
als ik pep op feest doe..neem ik minimaal grammetje...en als ik dan pillen heb daar nog 1 tot anderhalf van en als ik die niet heb max 2 gram pepwrote:Ik heb vertrouwen in hem!wrote:Die grap speed.. neem ik maximaal 300 mg van, de rest krijgt krijgt chukkels,
Dat zeggen ze allemaal
Gatverdamme, k ben nog steeds niet helemaal 100% van afgelopen weekend.. toen heb ik ook 2+ gram gebruikt.wrote:als ik pep op feest doe..neem ik minimaal grammetje...en als ik dan pillen heb daar nog 1 tot anderhalf van en als ik die niet heb max 2 gram pepwrote:Ik heb vertrouwen in hem!wrote:Die grap speed.. neem ik maximaal 300 mg van, de rest krijgt krijgt chukkels,
Dat zeggen ze allemaals
Voor als je te hard aant gaan bent, dan kan je een beetje ontnuchteren op pepwrote:Wat moet ik met 700 mg speed, robert? Ik ga gewoon standaard aan de kjieuwdansjes
opsnuiven? nee je krijgt wel minder..wrote:Wat moet ik met 700 mg speed, robert? Ik ga gewoon standaard aan de kjieuwdansjes
Ben me mentaal aan t voorbereiden op morgenwrote:Wat is het hier rustig opeens dan.. the fuck?
Lekker vitamines aan het eten duswrote:Ben me mentaal aan t voorbereiden op morgenwrote:Wat is het hier rustig opeens dan.. the fuck?
Ik eet elke dag sowieso een Vitamine C1000 en multivitaminetabletwrote:Lekker vitamines aan het eten duswrote:Ben me mentaal aan t voorbereiden op morgenwrote:Wat is het hier rustig opeens dan.. the fuck?
Dat dus ^_^wrote:Ben me mentaal aan t voorbereiden op morgenwrote:Wat is het hier rustig opeens dan.. the fuck?
1 van die witte duifjes was getest op (slechts) 140 mg en zat helemaal geen pep doorheen... Gooi dr morgen dus 1 in 1x naar binnen aan t begin.
Stel dat het een mislukking was en de rest van de batch wel 200'ish is, ga ik morgen snoeihard van de kaart
Haha heb je daar nog genoeg kracht voor denk je?wrote:Dat dus ^_^wrote:Ben me mentaal aan t voorbereiden op morgenwrote:Wat is het hier rustig opeens dan.. the fuck?
1 van die witte duifjes was getest op (slechts) 140 mg en zat helemaal geen pep doorheen... Gooi dr morgen dus 1 in 1x naar binnen aan t begin.
Stel dat het een mislukking was en de rest van de batch wel 200'ish is, ga ik morgen snoeihard van de kaart
Zo'n zin in morgen, zou tijd worden ook
Gaan we sneeuwballengevecht (of spaceballengevecht) houden als we uit het Gelredome komen op zondag?
Meer dan genoegwrote:Haha heb je daar nog genoeg kracht voor denk je?Volgensmij ga ik kruipend het Gelredome uit.
Hehe, met wat op zeker?wrote:Meer dan genoegwrote:Haha heb je daar nog genoeg kracht voor denk je?Volgensmij ga ik kruipend het Gelredome uit.
Ja, ik heb meestal een zonnebril op.wrote:Hehe, met wat op zeker?wrote:Meer dan genoegwrote:Haha heb je daar nog genoeg kracht voor denk je?Volgensmij ga ik kruipend het Gelredome uit.
Ik wacht nog ff met m'n 1e keer..