Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

Pillen die naar het lab moeten, krijg je niet terug. Pillen die ze alleen ter plekke hoeven te testen (die dus in de database staan), die krijg je terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:04 

Hardtraxx Veteran

Wacht even, ik snap het niet. :P
Je hebt dus twee mogelijkheden:
- De pil is bekend en krijg je terug (hoe gaat die methode in zijn werk?)
- De pil is niet bekend gaat naar het lab en die krijg je niet terug
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:06 

roberttt schreef:
Was op xxlerator, had ik al pillen op. Kwam een gozer naar me toe, moet je nog een pilletje.

ook een manier om je pillen te testen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:06 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Ik was er om m'n methylone te laten testen en dacht een simpele pil test kan geen kwaad, help je anderen ook mee en zo krik je het bekende zuivere percentage op. Dus je helpt de mensheid er ook mee ;)

Jammer genoeg doen ze op deze goedjes wel nog geen kwantitatieve analyse, je gaat uit je testresultaten dus enkel te horen krijgen dat er enkel methylone in zit en geen andere actieve bestandsdelen. Maar een zuiverheidspercentage zoals bij MDMA krijg je niet. Jammer, maar je mag gerust geloven dat die wat jij hebt zeker niet versneden is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
Ik was er om m'n methylone te laten testen en dacht een simpele pil test kan geen kwaad, help je anderen ook mee en zo krik je het bekende zuivere percentage op. Dus je helpt de mensheid er ook mee ;)

Jammer genoeg doen ze op deze goedjes wel nog geen kwantitatieve analyse, je gaat uit je testresultaten dus enkel te horen krijgen dat er enkel methylone in zit en geen andere actieve bestandsdelen. Maar een zuiverheidspercentage zoals bij MDMA krijg je niet. Jammer, maar je mag gerust geloven dat die wat jij hebt zeker niet versneden is ;)

I know, ik vertrouw het ook volledig, want anders had ik de eerste lading die ik had gekocht wel laten testen, maar goed, je hebt ook met verschillende batches te maken en als je je verveeld moet je toch wat doen. Verder leuk om mensen te ontmoeten daar in de wachtkamer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:15 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:

Als de pil (kleur, grootte, logo) bekend is bij het testpunt krijg je hem direct terug + het gemiddelde aantal mg's wat erin zou zitten (dus het kan zijn dat die van jezelf nog steeds afwijken).
Als ie niet bekend is sturen ze hem inderdaad op naar het lab waar ze precies gaan kijken hoeveel mg's er in die specifieke pil zit (en evt andere stoffen) en dan krijg je die ene pil inderdaad niet terug want die halen ze helemaal uit elkaar/lossen ze op om te zien hoeveel er precies in zit, maar da's toch niet zo erg? 3 euro voor (bijna) zekerheid van je gezondheid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Ik snap het. Dus als in je pil geen goede stoffen zit ben je hem kwijt (al zou je hem anders ook weggooien).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:17 

Donateur

Edwinn schreef:

Klopt helemaal.

Bij de eerste methode (Bekend en krijg je terug) wordt de pil eerst opgezocht in een grote lokale database en er een wordt een heel klein stukje van je pil afgehaald en getest met een vloeistof die bepaalde stoffen herkent zoals MDMA, Amfetamine enzovoorts. Blijkt dat je pil MDMA bevat en als zodanig ook in een database bekend is hoef je hem eigenlijk niet naar een lab te laten sturen, want dan weet je dat je goed zit. Kan je je pil dus gewoon weer mee naar huis nemen ;)

Edit die kutdeelversneller is me weer net voor haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:18 

Donateur

ze naam zegt het al he XD sneller
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:19 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Edwinn schreef:

Als de pil (kleur, grootte, logo) bekend is bij het testpunt krijg je hem direct terug + het gemiddelde aantal mg's wat erin zou zitten (dus het kan zijn dat die van jezelf nog steeds afwijken).
Als ie niet bekend is sturen ze hem inderdaad op naar het lab waar ze precies gaan kijken hoeveel mg's er in die specifieke pil zit (en evt andere stoffen) en dan krijg je die ene pil inderdaad niet terug want die halen ze helemaal uit elkaar/lossen ze op om te zien hoeveel er precies in zit, maar da's toch niet zo erg? 3 euro voor (bijna) zekerheid van je gezondheid :thumbup:

Je kan hem ook opsturen als hij al wel bekend is. De kans bestaat dan wel dat hij direct vernietigd wordt en je geen exact testresultaat terugkrijgt als je terugbelt (alleen het gemiddelde), maar meestal doen ze er niet al te moeilijk over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:21 

Hardtraxx Veteran

Oke thanks mannen, het is duidelijk. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:24 

Hardtraxx Elite

En anders zeg je dat 1 van je vrienden er ziek van werd, ook al staat hij in de db dan maken ze geen probleem van toch te laten testen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

Maar als ze hem daar testen op mg en hij gaat dus niet naar het lab dan betekent dat toch ook dat er geen schadelijke stoffen in zitten of.. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:39 

Hardtraxx Veteran

Niet echt, want zoals in Methylone zou een nog onbekende stof zitten. Dat kan ook in MDMA. Dat de pil blauw-zwart kleurt wil nog geen 100% zekerheid bieden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:52 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Maar als ze hem daar testen op mg en hij gaat dus niet naar het lab dan betekent dat toch ook dat er geen schadelijke stoffen in zitten of.. ?

Op mg kunnen ze hem niet ter plekke testen, dat kan enkel in een lab. Maar als ze met hun reactietest er een resultaat uit krijgen dat er wat anders nog in zou zitten gaat hij zowiezo naar het lab hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:12 

Hardtraxx Veteran

Dus als die daar ter plekke wordt getest is die sowieso goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:13 

Donateur

Als ie ter plekke wordt getest op MDMA en je krijgt hem terug met uitslagen uit de database: ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 23:22 

Hardtraxx Veteran

Geslaagd MSN gesprek trouwens! :lol: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:08 

Donateur

Chukkels schreef:

Wat een tering drukke bende was dat indd :D was 1 sec weg , en liep gelijk ver achter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:26 

Hardtraxx Elite

Wat heb ik weer gemist :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:40 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

Wat een tering drukke bende was dat indd :D was 1 sec weg , en liep gelijk ver achter :lol:

Hhaa ja jazus, ik kwam thuis en had echt een half uur nodig om up2date te blijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 09:57 

Donateur

Tering :slow: Jullie mogen morgen alweer knallen!! :surrender: Ik ben echt nieuwschierig wat ze precies met dat podium hebben gedaan, ik hoorde iets van 3d effecten :P Nou swaar uit je plaat naar die effecten kijken, ik zou helemaal gek worden haaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 10:08 

Kevin-Raw schreef:
Tering :slow: Jullie mogen morgen alweer knallen!! :surrender: Ik ben echt nieuwschierig wat ze precies met dat podium hebben gedaan, ik hoorde iets van 3d effecten :P Nou swaar uit je plaat naar die effecten kijken, ik zou helemaal gek worden haaha :D

3D mapping :P daar is niks speciaals aan :P dat is zegmaar dat ze iets projecteren op een object, dat niet perfect plat is, waardoor je heel vette effecten kan geven
maar geen 3d hologrammen fzo [al kan dat wel met laser, en is et best apart dat dat nog nooit is gedaan]
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 11:05 

Donateur

pff morgen weer spacen.. wat heb ik ook een zwaar leven :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2010 11:23 

Donateur

roberttt schreef:
pff morgen weer spacen.. wat heb ik ook een zwaar leven :yawn:

Hahahaaha :D Ik hoop dat je het morgen wel overleeefd ;) en anders ben ik wel bij je begravenis hoor ^^ doen we daar de space meeting wel! :D

EDIT : MIJNN 2000e POST OP HARDTRAXXXXXXX!!!!!

EN NATUURLIJK HIERZO IN HET DRUGSTOPIC :loving:
Vorige  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192, 193 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen