Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
@ Chukkels wat was de uitslag dan precies?

Q-Dance 170
Olifant 181
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:23 

Donateur

Das wel netjes, maar er zijn ook Q-tjes van boven de 180 bekend hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:31 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Hoe kan het dan eigenlijk dat er van 1 soort pil toch verschil is in de hoeveelheid mg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:36 

Donateur

Nandohs schreef:
dawasiknie schreef:

Hoe kan het dan eigenlijk dat er van 1 soort pil toch verschil is in de hoeveelheid mg?

tsja net zoals eten, er zit nooit even veel peper of zout bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:40 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Nandohs schreef:
dawasiknie schreef:

tsja net zoals eten, er zit nooit even veel peper of zout bij ;)

Ja oke. Dus niet iedere olifant is sterker dan een q-dance pil?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:41 

Donateur

dat klopt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

Dan moet je dus ook maar net het geluk hebben. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:49 

Hardtraxx Veteran

Powerbutton (Q-Dance) heeft tot dusver een bekend spreiding van 165-174 mg MDMA en de Jumbo's (Olifanten) hebben een bekende spreiding van 143-185 mg MDMA. Dat werd mij tenminste verteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Powerbutton (Q-Dance) heeft tot dusver een bekend spreiding van 165-174 mg MDMA en de Jumbo's (Olifanten) hebben een bekende spreiding van 143-185 mg MDMA. Dat werd mij tenminste verteld.

Voel jij je dan niet kut als je een olifant krijgt van 145mg? Of is er niet zoveel verschil in het effect?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:54 

Donateur

slik je gewoon wat meer, zo simpel is het ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:56 

Hardtraxx Veteran

Haha tja zo kan je het ook bekijken. :P Laten jullie altijd alles testen voor gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:57 

Hardtraxxer

Nandohs schreef:
Chukkels schreef:

Voel jij je dan niet kut als je een olifant krijgt van 145mg? Of is er niet zoveel verschil in het effect?

Ik vind 145mg nog superveel voor 1 pil hoor :D 1 jaar geleden mocht je zowat blij zijn als je ook echt mdma in je pillen had ipv mcpp. 120mg moet ook echt genoeg zijn, als je dat al niet meer merkt betekent het dat je ff moet gaan minderen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:00 

Donateur

Nandohs schreef:
Haha tja zo kan je het ook bekijken. :P Laten jullie altijd alles testen voor gebruik?

wij wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:06 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:

Sowieso 1 pil van de hele batch die je hebt. Als je een zak met rode dollars hebt, kun je er wel van uitgaan dat ze allemaal van dezelfde soort zijn (dwz. zelfde inhoud ongeveer met zelfde spreiding). Daarom is t handig om lekker veel tegelijk te kopen, dan hoef je heel lang niks meer te regelen en weet je altijd dat je goeie shit hebt :) Alleen heb jij daar weinig aan, als toekomstige kleinverbruiker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, had een boel ingeslagen, dus liet er even 1 van testen. Olifanten had ik nog, maar dacht van wil toch even zeker weten, ook al had ik er al 1 gehad. Ook de Methylone even laten testen, maar dat duurt nog een week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:26 

Hardtraxx Elite

Testen is op zich wel het veiligste, maar ik weet dat de persoon waar ik alles haal altijd alles al zelf laat testen en ik ken hem danig goed genoeg om hem daarop te kunnen vertrouwen :thumbup: Zowiezo lijkt het mij onnodig om groene olifanten, blauwe bomen, orange q's, rode dollars, groene canadezen, of dergelijke pillen te laten testen, er zijn helemaal geen slechte pillen van deze logo's in omloop en de spreiding kun je online vinden. Want een testresultaat zegt niets over je batch aangezien het verschil tussen de lichtste en zwaarste pil soms zelfs meer als 40mg bedraagt (blauwe bomen bv). Je gaat gewoon best uit van de gemiddeldes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:33 

Donateur

John het is niet best met jou.

eerst zeg je dat je niet teveel moet gebruiken, oppassen wat je gebruikt.
En nu zeg je dat testen niet nodig is :P

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:38 

Donateur

Maar dat hoeft ook niet. Als je op pillreports kijkt en je zoekt naar groene jumbo's en er zijn géén onzuivere pillen in die categorie gevonden, dan weet je voor 99% dat je goed zit. Ik doe het zelf ook nooit, want ik krijg altijd pillen die landelijk bekend zijn en als goed beschouwd worden (en ook al als zodanig getest zijn door anderen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:42 

Donateur

haha weet ik:P maar vond wel grappig.. chukkels heeft voor mij 2 x een pil getest.
Ik heb ook is wat heel doms gedaan

Was op xxlerator, had ik al pillen op. Kwam een gozer naar me toe, moet je nog een pilletje.

Ik zo ja doe maar:P hij gaf 1 en ik at hem op. hoefde niet te betalen niks..

Was niet slim van me >.< (uiteindelijk wel genoten hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:46 

Hardtraxx Veteran

Ik was er om m'n methylone te laten testen en dacht een simpele pil test kan geen kwaad, help je anderen ook mee en zo krik je het bekende zuivere percentage op. Dus je helpt de mensheid er ook mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Inderdaad, had een boel ingeslagen, dus liet er even 1 van testen. Olifanten had ik nog, maar dacht van wil toch even zeker weten, ook al had ik er al 1 gehad. Ook de Methylone even laten testen, maar dat duurt nog een week.

Hoe gaat dat dan als je zoiets moet testen? Het is volledig anoniem.. Maar zit daar dan iemand die het aanneemt en dan krijg je een nummer of moet je het gewoon in een bak doen ofzo, hoe moet ik dat zien? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:52 

Donateur

Nee het is wel persoonlijk, dus face to face met een deskundige, maar je hoeft geen persoonlijke gegevens achter te laten. In zoverre is het anoniem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:55 

Hardtraxx Veteran

En dan geef je het af en krijg je een datum wanneer je het weer op kunt halen oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 21:58 

Donateur

Jep, je geeft het daar af en die sturen het door naar een laboratorium. Dan krijg je een 06-nummer van het lab waar je een week na het inleveren kan bellen voor de testresultaten. Resultaten worden alleen doorgegeven via de telefoon :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

En dan haal je het later weer op waar je het ook ingeleverd hebt?
Vorige  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen