Q-Dance 170wrote:@ Chukkels wat was de uitslag dan precies?
Olifant 181
Q-Dance 170wrote:@ Chukkels wat was de uitslag dan precies?
Hoe kan het dan eigenlijk dat er van 1 soort pil toch verschil is in de hoeveelheid mg?wrote:Das wel netjes, maar er zijn ook Q-tjes van boven de 180 bekend hoor
tsja net zoals eten, er zit nooit even veel peper of zout bijwrote:Hoe kan het dan eigenlijk dat er van 1 soort pil toch verschil is in de hoeveelheid mg?wrote:Das wel netjes, maar er zijn ook Q-tjes van boven de 180 bekend hoor
Ja oke. Dus niet iedere olifant is sterker dan een q-dance pil?wrote:tsja net zoals eten, er zit nooit even veel peper of zout bijwrote:Hoe kan het dan eigenlijk dat er van 1 soort pil toch verschil is in de hoeveelheid mg?wrote:Das wel netjes, maar er zijn ook Q-tjes van boven de 180 bekend hoor
Voel jij je dan niet kut als je een olifant krijgt van 145mg? Of is er niet zoveel verschil in het effect?wrote:Powerbutton (Q-Dance) heeft tot dusver een bekend spreiding van 165-174 mg MDMA en de Jumbo's (Olifanten) hebben een bekende spreiding van 143-185 mg MDMA. Dat werd mij tenminste verteld.
Ik vind 145mg nog superveel voor 1 pil hoorwrote:Voel jij je dan niet kut als je een olifant krijgt van 145mg? Of is er niet zoveel verschil in het effect?wrote:Powerbutton (Q-Dance) heeft tot dusver een bekend spreiding van 165-174 mg MDMA en de Jumbo's (Olifanten) hebben een bekende spreiding van 143-185 mg MDMA. Dat werd mij tenminste verteld.
wij wel jawrote:Haha tja zo kan je het ook bekijken.Laten jullie altijd alles testen voor gebruik?
Sowieso 1 pil van de hele batch die je hebt. Als je een zak met rode dollars hebt, kun je er wel van uitgaan dat ze allemaal van dezelfde soort zijn (dwz. zelfde inhoud ongeveer met zelfde spreiding). Daarom is t handig om lekker veel tegelijk te kopen, dan hoef je heel lang niks meer te regelen en weet je altijd dat je goeie shit hebtwrote:Haha tja zo kan je het ook bekijken.Laten jullie altijd alles testen voor gebruik?
Hoe gaat dat dan als je zoiets moet testen? Het is volledig anoniem.. Maar zit daar dan iemand die het aanneemt en dan krijg je een nummer of moet je het gewoon in een bak doen ofzo, hoe moet ik dat zien?wrote:Inderdaad, had een boel ingeslagen, dus liet er even 1 van testen. Olifanten had ik nog, maar dacht van wil toch even zeker weten, ook al had ik er al 1 gehad. Ook de Methylone even laten testen, maar dat duurt nog een week.