Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:39 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Deeltjesversneller schreef:
roberttt schreef:
Maar nandosh is toch gewoon 18 ? En ja is goed advies , wee ik wel ;)

Gewoon 18? Dan zijn je hersens nog volop in ontwikkeling toch?

ja gewoon 18.. begrijp wel dat je hersenen dan nog in groei zijn.... maar dan ben je wel oud en wijs genoeg om te gebruiken lijkt mij, dat bedoel ik ermee..

als het goed is wel ja idd :P ...maar zijn altijd mensen die het voor andere verpesten :(
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:45 

Hardtraxx Addict

In die zin dat jullie het zeggen is het geen troep, maar het is niet voor niks verboden/ gedoogd hoe je
het wilt noemen. Ik zou nou ook niet echt iemand stimuleren/ motiveren om het te gaan gebruiken.
Zeker niet als ze nog minderjarig zijn ;) (Ik zie namelijk in Nandohs profiel dat ie pas 17 is).

Dat is meer wat ik bedoel, vind het zelf ook super om af en toe lekker uit m'n plaat te gaan.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:48 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
roberttt schreef:
Maar nandosh is toch gewoon 18 ? En ja is goed advies , wee ik wel ;)

Gewoon 18? Dan zijn je hersens nog volop in ontwikkeling toch?

ja gewoon 18.. begrijp wel dat je hersenen dan nog in groei zijn.... maar dan ben je wel oud en wijs genoeg om te gebruiken lijkt mij, dat bedoel ik ermee..

Denk het wel ja, maar ik ben toch blij dat ik heb gewacht tot m'n 20ste :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:51 

Donateur

Nikkel schreef:
In die zin dat jullie het zeggen is het geen troep, maar het is niet voor niks verboden/ gedoogd hoe je
het wilt noemen. Ik zou nou ook niet echt iemand stimuleren/ motiveren om het te gaan gebruiken.
Zeker niet als ze nog minderjarig zijn ;) (Ik zie namelijk in Nandohs profiel dat ie pas 17 is).

Dat is meer wat ik bedoel, vind het zelf ook super om af en toe lekker uit m'n plaat te gaan.

Dit had juist niet verboden moeten zijn! Alcohol is slechter en verslavender, dus eigenlijk moet alcohol verboden zijn. Overheid verbied het omdat het nog "onbekend""nieuw" is voor ze. Als je kijkt naar alcohol bestaat dat al 1000den jaren en is dat normaal in de maatschappij, als xtc tegelijk was uitgevonden met alcohol dan was het nu ook normaal in de samenleving geweest.

En je moet indd niemand stimuleren om te gebruiken, maar als diegene het zelf wil... wel goede adviezen geven :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:52 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:

De aanname dat de overheid precies weet en doet wat het beste is voor het volk vind ik geen goede.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:56 

Hardtraxx Addict

Daar hebben jullie zeker een punt.
Beter goed ingelicht als niet of nauwelijks.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:22 

Hardtraxx Veteran

Ik snap zelf ook dat het mijn leeftijd misschien niet zo verstandig is, maar ik heb zoiets van, wat kan het kwaad als ik het een keer probeer.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:24 

Nandohs schreef:
Ik snap zelf ook dat het mijn leeftijd misschien niet zo verstandig is, maar ik heb zoiets van, wat kan het kwaad als ik het een keer probeer.

Gebruik het wijs, niet teveel nemen en dan komt et allemaal wel goed.
Je leeft tenslotte ook maar 1 keer.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:40 

Hardtraxx Veteran

Weet wel dat als je eraan begint, de kans klein is dat je het ook bij een keer houd. In het begin had ik (periode na decibel) het ook 4x in 6 weken tijd gedaan, gewoon omdat het nieuw was en genitaal spul. Nu wil ik sowieso elke keer 6 weken rust nemen qua mdma en baal ik er eigenlijk ook een beetje van dat ik 2 weken terug nam, omdat een maat van me enorm graag een keer doen in de buitenlucht in het park wou proberen. Hij nam de pil in en 10 minuten later dacht ik ook van fuck-iy, ondanks dat ik kneiter dronken was en speed had gebruikt.nog nooit zo vet gehallucineerd, maar goed. Dat was hopelijk wel eenmalig en nu gewoon standaard 6 weken pauze. Als ik feest heb in de tussentijd, kan ik wel aan de methylone of 4-fmp. Ook niet ok niet goed, mast wel minder schadelijk. En anders gewoon als alcoholist de feesten af :p
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 17:51 

Hardtraxx Veteran

Ik zou na de eerste keer ook 3 maanden pauze houden. Is uiteindelijk gehalveerd... maar goed, vind m'n pauzes nu nog wel redelijk verstandig. Hou er wel rekening mee dat je echt moeite gaat hebben met eens in het halfjaar gebruiken. Na een maand of 2 ga je er echt te veel naar uitkijken om nog 4 maanden te kunnen wachten :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 18:12 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Ik zou na de eerste keer ook 3 maanden pauze houden. Is uiteindelijk gehalveerd... maar goed, vind m'n pauzes nu nog wel redelijk verstandig. Hou er wel rekening mee dat je echt moeite gaat hebben met eens in het halfjaar gebruiken. Na een maand of 2 ga je er echt te veel naar uitkijken om nog 4 maanden te kunnen wachten :P

Ja haha, had me toen ik begon voorgenomen niet vaker als eens in de 2 maanden te doen, na de eerste keer heeft het dan wel 6 maanden geduurt eer ik het opnieuw deed, daarna 4 maanden pauze, daarna weer 3, daarna 2, en daarna telkens 1 maand :$ En ik vrees dat het wel bij die 1 maand steeds gaat blijven vanaf nu :P Maar nu ga ik alleen op de echte dikke grote feesten nog 3 snoepjes op een avond nemen (Hard Bass, In Qontrol) De rest word het 2 snoepjes of een combo van 4fmp en een snoepje als me dat goed bevalt op Loudness.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

Bereid je maar voor dan John, 4-fmp + xtc = :worship:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 18:41 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:

Ja hoewel ik totaal niet vind dat het verslavend is kijk ik wel altijd uit na de volgende keer :love: Maar de eerste maanden zijn het "ergst", daarna ben je alweer bijna vergeten hoe leuk het eigenlijk is...
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Nandohs schreef:

Gebruik het wijs, niet teveel nemen en dan komt et allemaal wel goed.
Je leeft tenslotte ook maar 1 keer.

Daarom, ik ben ook wel iemand die zoveel mogelijk uit z'n leven wilt halen. Maar sowieso ga ik het verstandig gebruiken en niet te veel nemen, dat zou dom zijn. Misschien vindt ik het wel helemaal niks nadat ik het een keer gedaan heb, maar dat betwijfel ik.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:06 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:

Als je gewoon niet meer dan 2 a 3 x je lichaamsgewicht in neemt (die 3x gaat alleen op als je ook vitamineC (1000mg) en/of andere anti-oxidanten vantevoren en naderhand inneemt om de toxiciteit tegen te gaan) en niet vaker dan 1x in de 2 maanden is het een stuk verstandiger dan 10 biertjes zuipen...

Op die leeftijd gaat het tegenwoordig al gigantisch fout met alcohol... Denk dat zelfs iets overmatig xtc gebruik nog niet op kan tegen de gigantische hoeveelheden alcohol die 16/17 jarige kinderen tegenwoordig naar binnen gieten elk weekend :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:09 

Hardtraxx Veteran

Oh dan moet het wel goed komen. Ik ben eigenlijk minstens 1x per maand dronken nu ik er zo over nadenk.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:21 

Donateur

In echt nooit dronken :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:27 

Donateur

roberttt schreef:
In echt nooit dronken :lol:

Ik 2x per week :lol: vrijdag & zaterdag standaard :$
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:34 

Hardtraxxer

Ik heb sinds Q pres Fusion geen alcohol meer op :innocent:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:40 

Hardtraxx Veteran

Ik heb sinds Q pres Fusion geen alcohol meer op :innocent:

Zo! Dat doe je goed. :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:47 

Hardtraxxer

Zaterdag weer aan de blauwe bomen ! :yay: :loving:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:51 

Donateur

[NL]Sjefke schreef:

:yay: ben je eindelijk weer verstandig bezig! zo ken ik je weer.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 19:56 

Hardtraxx Veteran

Ik moet wel zeggen dat ik door het spacen veel minder vaak dronken ben dan normaal. Voor de vakantie (en in de vakantie) was het standaard elke zaterdag dronken, sowieso minstens 3x per maand en dan op vrijdag ook flink aangeschoten. Nu drink ik op vrijdag nauwelijks tot niks meer en ben ik heel sporadisch dronken op zaterdag. Afgelopen zaterdag dan wel weer vies erg, maar als excuus mag ik opvoeren dat ik dronken gevoerd ben door een maatje achter de bar :P verder denk ik dat ik sinds ik terug ben gekomen uit Chersonissos maar 4-5x echt dronken ben geweest. Enorme meevaller dus.

Trouwens, wat zijn die olifanten heldig zeg! Net testresult van het lab terug en guess what. Gewoon fucking 10mg zwaarder dan de Q-Dance pillen :huh: :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:16 

Hardtraxx Veteran

[NL]Sjefke schreef:

Ik doe met je mee :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 20:17 

Donateur

@ Chukkels wat was de uitslag dan precies?
Vorige  1 ... 185, 186, 187, 188, 189, 190, 191 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen