Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:04 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Bwaah wat heb ik zin in zaterdag haha. Toch leuk hoe erg je ernaar uitkijkt als je zo'n lange pauze inlast.
Ben benieuwd hoeveel tolerantie ik nog heb voor MDMA aangezien de laatste échte keer 3,5 maand geleden is.

Ik neem trouwens ook altijd teveel mee, sinds ik op MoH te weinig had en anderhalf uur voor einde van het feest in een behoorlijke crash/dip terecht kwam doe ik liever iets te veel dan te weinig. Als je dan wat over hebt kan je idd veel mensen blij maken. Alleen als ik van plan ben om niks te gebruiken neem ik ook niks mee. Want ik ken mezelf... dan gaat het niet goed komen ;)

Ik heb hiervoor uiteraard ook een oplossing, tijdschema opstellen dus en niet op gevoel bijpakken, want ja dan pak je ook gewoon meer dan nodig ;) Gewoon om de 3u de gewenste dosis nemen, en 3u voor het einde van het feest de laatste dosis. En dan komt het wel goed, op Loudness ga ik mijn pil nemen om half 3 en dan hopelijk dat hij het laatste half uur me nog genoeg energie geeft om door te stampen. Maar komt wel goed. :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:08 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Bwaah wat heb ik zin in zaterdag haha. Toch leuk hoe erg je ernaar uitkijkt als je zo'n lange pauze inlast.
Ben benieuwd hoeveel tolerantie ik nog heb voor MDMA aangezien de laatste échte keer 3,5 maand geleden is.

Ik neem trouwens ook altijd teveel mee, sinds ik op MoH te weinig had en anderhalf uur voor einde van het feest in een behoorlijke crash/dip terecht kwam doe ik liever iets te veel dan te weinig. Als je dan wat over hebt kan je idd veel mensen blij maken. Alleen als ik van plan ben om niks te gebruiken neem ik ook niks mee. Want ik ken mezelf... dan gaat het niet goed komen ;)

Ik heb hiervoor uiteraard ook een oplossing, tijdschema opstellen dus en niet op gevoel bijpakken, want ja dan pak je ook gewoon meer dan nodig ;) Gewoon om de 3u de gewenste dosis nemen, en 3u voor het einde van het feest de laatste dosis. En dan komt het wel goed, op Loudness ga ik mijn pil nemen om half 3 en dan hopelijk dat hij het laatste half uur me nog genoeg energie geeft om door te stampen. Maar komt wel goed. :)

En anders kan je wel bij mij langskomen hoor ;) :kiss2:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:09 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:
Werd net gezegd dat er geen goede pillen zijn met onder de 100mg. :P Wat zijn btw FF's?

Ligt eraan wat je goed vindt. Robert enzo vinden een pil pas goed als je er helemaal scheef van gaat lopen door er alleen maar naar te kijken :P

Je moet gewoon kijken naar de hoeveelheid die erin zit. Probeer een begindosis te nemen van ongeveer 0,8-1mg per kilo die je weegt. Mocht je na 1-1,5 uur denken van, dit is niet genoeg, pak dan nog zo'n dosis bij en anders na 2-2,5 uur. Stel je weegt 80kg, dan zou ik je je een halve groene olifant, 3/4 rode dollar of 1/3 fastforward aanraden om mee te beginnen.

Waarschijnlijk voel je na je 1e halve sowieso niet het maximale, maar dat vind ik juist heel fijn. Dan voelt het sowieso een stuk gemakkelijker en wss ook veiliger aan. De ervaring blijft overweldigend, maar dan wel op een manier waar je je totaal goed bij voelt, omdat je dan langzaam aan het geweldige gevoel krijgt ipv er ineens in gelanceerd te worden. Ook helpt het je totale dosis in de hand te houden, zodat je de schade en kater enzo minimaliseert.
Het is niet zo dat je iets mist op deze manier. Als de eerste halve inslaat voel je je al een partij geweldig, en dat wordt nog een heel stuk meer als de 2e dan opkomt.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:14 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Nandohs schreef:
Werd net gezegd dat er geen goede pillen zijn met onder de 100mg. :P Wat zijn btw FF's?

Ligt eraan wat je goed vindt. Robert enzo vinden een pil pas goed als je er helemaal scheef van gaat lopen door er alleen maar naar te kijken :P

Je moet gewoon kijken naar de hoeveelheid die erin zit. Probeer een begindosis te nemen van ongeveer 0,8-1mg per kilo die je weegt. Mocht je na 1-1,5 uur denken van, dit is niet genoeg, pak dan nog zo'n dosis bij en anders na 2-2,5 uur. Stel je weegt 80kg, dan zou ik je je een halve groene olifant, 3/4 rode dollar of 1/3 fastforward aanraden om mee te beginnen.

Waarschijnlijk voel je na je 1e halve sowieso niet het maximale, maar dat vind ik juist heel fijn. Dan voelt het sowieso een stuk gemakkelijker en wss ook veiliger aan. De ervaring blijft overweldigend, maar dan wel op een manier waar je je totaal goed bij voelt, omdat je dan langzaam aan het geweldige gevoel krijgt ipv er ineens in gelanceerd te worden. Ook helpt het je totale dosis in de hand te houden, zodat je de schade en kater enzo minimaliseert.
Het is niet zo dat je iets mist op deze manier. Als de eerste halve inslaat voel je je al een partij geweldig, en dat wordt nog een heel stuk meer als de 2e dan opkomt.

Oke thanks voor de info. Ik weeg rond de 60/65 dus het lijkt mij wel het best om te beginnen met iets van onder de 100mg, maar ik begrijp hieruit dat je dan ook gewoon een halfje kan nemen van een pil met 100+mg. Ik denk dat ik daar dan ook wel genoeg aan heb, dus dan neem ik hem waarschijnlijk ook laat.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:20 

Donateur

Nandohs schreef:
PNXRMX schreef:
Nandohs schreef:

Oke thanks voor de info. Ik weeg rond de 60/65 dus het lijkt mij wel het best om te beginnen met iets van onder de 100mg, maar ik begrijp hieruit dat je dan ook gewoon een halfje kan nemen van een pil met 100+mg. Ik denk dat ik daar dan ook wel genoeg aan heb, dus dan neem ik hem waarschijnlijk ook laat.

Waar ga je eigenlijk voor het eerst proberen??? op loudness, of qountdown of xqlusive?? :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:26 

Hardtraxx Veteran

X-Qlusive, die andere 2 ga ik niet heen. ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:31 

Donateur

Nou bij deze het keertje het juiste advies opgesteld door mij en robertt :D

de regels zijn als volgt:

1) als je pillen gaat gebruiken moet je naar de klote
2) omdat je naar de klote moet, begin met een hele.
3) van 1 hele ga je niet naar de klote, dus neem meerdere
4) als je niet naar de klote wilt, gebruik niet.

Punt !

:lol: :lol: :lol:

ps: is een grapje hoor, dus niet gelijk volgas de tegenaanvallen inzetten :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:33 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nou bij deze het keertje het juiste advies opgesteld door mij en robertt :D

de regels zijn als volgt:

1) als je pillen gaat gebruiken moet je naar de klote
2) omdat je naar de klote moet, begin met een hele.
3) van 1 hele ga je niet naar de klote, dus neem meerdere
4) als je niet naar de klote wilt, gebruik niet.

Punt !

:lol: :lol: :lol:

ps: is een grapje hoor, dus niet gelijk volgas de tegenaanvallen inzetten :P

Dit advies ga ik zeker gebruiken!! Haha.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:36 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:

Nice, dan gaan we zeker meeten :P heb wintersport afgezegd voor xqlusive, dus ben er ook zeker bij. Alleen niet aan de p, want dat na qlimax even rusten tot of hardbass of Reverze. :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:38 

Hardtraxx Veteran

Nandohs schreef:

Inderdaad. Ik weeg ook zoiets, en neem zelf altijd halve van rode dollars of groene canadezen (zijn nu op), hoewel iets meer ook best kan. Iets van rond de 55-70mg dus om mee te beginnen, ookal is dat best een lichte dosis. Halve fastforward is iets teveel, zou daar 1/3 van doen. Eigenlijk zit je bij de rest van de pillen met een halve wel goed dan :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:39 

Donateur

Chukkels schreef:
Nandohs schreef:

Nice, dan gaan we zeker meeten :P heb wintersport afgezegd voor xqlusive, dus ben er ook zeker bij. Alleen niet aan de p, want dat na qlimax even rusten tot of hardbass of Reverze. :)

:oh: wintersport is echt het lauwste wat er is!
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:41 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Nandohs schreef:

Nice! Idd zeker meeten dan! :D

@ PNXRMX:
Oke dan! Moet nog ff kijken waar ik aan kan komen, maar dat komt wel goed denk. :)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:44 

Donateur

Chukkels, wij zouden toch samen naar X-qlusive?:P

Gaan we sowieso hard vdk :lol:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:52 

Hardtraxx Addict

Nandohs schreef:
Chukkels schreef:
Nandohs schreef:

@ PNXRMX:
Oke dan! Moet nog ff kijken waar ik aan kan komen, maar dat komt wel goed denk. :)

Als je een beetje slim bent Nandohs, wacht je nog een a twee jaar met die troep te gebruiken.
Misschien iets beter voor je hersenpan ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:54 

Donateur

Troep ?? Heroïne is troep, XTC niet. Als je verantwoord gebruikt, is er niks aan de hand.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Nandohs schreef:
Chukkels schreef:

@ PNXRMX:

Als je een beetje slim bent Nandohs, wacht je nog een a twee jaar met die troep te gebruiken.
Misschien iets beter voor je hersenpan ;)

Snap wat je bedoelt, maar denk dat een halfje voor een keer niet veel uitmaakt.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:57 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Nandohs schreef:

:oh: wintersport is echt het lauwste wat er is!

Ik weet het, maar ik durf het nog niet aan met mijn knie. Dan maar op kosten van mijn ouders lekker stampen in de muziek tempel van nederland :yay: :clap:

@ Robert, natuurlijk vdk, mar niet met XTC ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:59 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
Troep ?? Heroïne is troep, XTC niet. Als je verantwoord gebruikt, is er niks aan de hand.

Het is verstandig advies, op jonge leeftijd zijn je hersenen nog in ontwikkeling en kan je wel aannemen dat het niet zo goed is als dat je al wat ouder bent. Ook kun je er beter mee omgaan op latere leeftijd, teveel jongeren wat ermee overdrijven.

Er word soms toch een beetje te gemakkelijk over gedaan, zijn zat oudere mensen die vroeger overdreven hebben met xtc gebruik en er verdomd spijt van hebben, verlies van magie, verandering van persoonlijkheid, duidelijke verslechtering van het geheugen, etc. XTC is niet onschadelijk bij onverantwoord gebruik, en er word behoorlijk wat onverantwoord gebruikt, hoop dat er hier niemand bij zit wat er later ook spijt van moet hebben, spijt komt namelijk altijd te laat.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:02 

Donateur

Maar nandosh is toch gewoon 18 ? En ja is goed advies , wee ik wel ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:06 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ben 17, wordt in maart 18. :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:08 

Donateur

ooh oke, nou ja ik zeg niks.. ik heb ook een aantal keer gebruikt toen ik 17 was ( ben nu net 18 ;) )maar me eerste keer was ik jonger
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:10 

Hardtraxx Veteran

Ik ben ook niet van plan het vaak te gaan doen ofzo.. Wil het alleen wel eens proberen en als het goed bevalt misschien vaker, maar niet iedere maand ofzo. Als ik van plan ben het vaker te gaan doen wil ik het alsnog beperken tot misschien 1x per half jaar. Aangezien niemand van mijn groepje voor de rest gebruikt moet dat wel lukken.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:29 

Hardtraxxer

roberttt schreef:

Gewoon 18? Dan zijn je hersens nog volop in ontwikkeling toch?

Nandohs schreef:
Ik ben ook niet van plan het vaak te gaan doen ofzo.. Wil het alleen wel eens proberen en als het goed bevalt misschien vaker, maar niet iedere maand ofzo. Als ik van plan ben het vaker te gaan doen wil ik het alsnog beperken tot misschien 1x per half jaar. Aangezien niemand van mijn groepje voor de rest gebruikt moet dat wel lukken.

Goed plan :) Dan blijft het wel het langste leuk :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:30 

Hardtraxx Elite

Nandohs schreef:

Een keertje om de maand a 2 maanden kan niet zoveel kwaad, het is meer als je achterlijk hoge dosissen gaat gebruik en meerdere keren per maand dat je jezelf echt serieus schade toebrengt, het probleem is dat veel mensen dat deel van xtc gebruik graag even vergeten wanneeer ze 4/5 of meer pillen op een avond naar binnen gooien. (Hell ik vergeet dat zelfs eventjes als ik 3 redelijk stevig gedoseerde pillen naar binnen kap op een nacht) Zolang je jezelf goed in de hand houd zal het niet zoveel kwaad kunnen, lees je gewoon erg goed in op voorhand, zodat je de neveneffecten ook kent, en ook bewust bent van de schadelijke effecten. Mij leert uit ervaring dat iemand wat er mee begint en zorgt dat deze op voorhand al zeer goed op de hoogte is van alle effecten en dosissen etc dat deze dan makkelijker goede regels voor zijn eigen gebruik gaat stellen. En die informatie vergaar je dan best van sites als hieronder en liever niet van gebruikerservaringen die je oa hier terugvind, want je vind op forums als deze en partyflock ook veel onverstandig gebruik terug.

http://www.erowid.org / http://www.drugsforum.nl
Erowid MDMA vault: http://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma.shtml
Preloading, Postloading & MDMA: http://media.enlighten.org.au/literatur ... oading.pdf
Hersenschade verminderen bij xtc gebruik: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=14242
Informatie om risico te beperken: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=3&t=22869

Ik zou het allemaal lekker doornemen, dan weet je tenminste waar je mee bezig bent en kan je ook verstandig ermee omgaan (omdat je weet wat je doet)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 16:35 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
roberttt schreef:

Gewoon 18? Dan zijn je hersens nog volop in ontwikkeling toch?

ja gewoon 18.. begrijp wel dat je hersenen dan nog in groei zijn.... maar dan ben je wel oud en wijs genoeg om te gebruiken lijkt mij, dat bedoel ik ermee..
Vorige  1 ... 184, 185, 186, 187, 188, 189, 190 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen