Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:29 

Hardtraxx Addict

Discipline blijft toch een lastig punt voor de meeste, zeker als je vd kaart bent...
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:32 

Hardtraxx Elite

Nikkel schreef:
Discipline blijft toch een lastig punt voor de meeste, zeker als je vd kaart bent...

Precies, daarom dat ik ook altijd op voorhand beslis hoeveel ik neem, en NIETS extra meeneem.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:39 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nikkel schreef:

Precies, daarom dat ik ook altijd op voorhand beslis hoeveel ik neem, en NIETS extra meeneem.

Idd

Want bij mij is het ook altijd... Wat mee is gaat altijd op :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:47 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:

Klopt helemaal, en meestal als alles op was altijd even naar vrienden die misschien iets "over" hadden.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:48 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Inno schreef:

Klopt helemaal, en meestal als alles op was altijd even naar vrienden die misschien iets "over" hadden.

ik neem altijd genoeg mee:P...en meestal is dat gwn genoeg voor die avond...pillen & pep :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:02 

Donateur

donkeyrollers schreef:
Nikkel schreef:
Inno schreef:

ik neem altijd genoeg mee:P...en meestal is dat gwn genoeg voor die avond...pillen & pep :thumbsup:

Ik neem altijd veels te veel mee! :D Want ik vind het leuk om zwaar uit me dak mensen blij te maken, en vooral mensen die nog nooit hebben gebruikt :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

hahahhaha ja das ook lleuk idd:P...maar meestal zie ik alleen maar mensen die vdk zjin haha:P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:13 

Donateur

Ik neem ook altijd veels te veel mee, en gebruik ook altijd veels te veel :/ moet ik ook amar is mee stoppen XD
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:14 

Donateur

Bwaah wat heb ik zin in zaterdag haha. Toch leuk hoe erg je ernaar uitkijkt als je zo'n lange pauze inlast.
Ben benieuwd hoeveel tolerantie ik nog heb voor MDMA aangezien de laatste échte keer 3,5 maand geleden is.

Ik neem trouwens ook altijd teveel mee, sinds ik op MoH te weinig had en anderhalf uur voor einde van het feest in een behoorlijke crash/dip terecht kwam doe ik liever iets te veel dan te weinig. Als je dan wat over hebt kan je idd veel mensen blij maken. Alleen als ik van plan ben om niks te gebruiken neem ik ook niks mee. Want ik ken mezelf... dan gaat het niet goed komen ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:41 

Hardtraxx Veteran

Weet iemand trouwens wat goede pillen zijn van onder de 100mg? Of bestaan die niet?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:44 

Donateur

Nandohs schreef:
Weet iemand trouwens wat goede pillen zijn van onder de 100mg? Of bestaan die niet?

Ik had eerst witte mercedesjes getest op 90mg ;)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:44 

Donateur

goede pillen onder 100mg bestaan niet :P
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:46 

Hardtraxx Veteran

Dus ik (als iemand die nog nooit heeft gebruikt) moet gewoon beginnen met een halfje van een pil die bv jullie nemen?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:48 

Donateur

Ja is wel het beste :thumbup: en het leukste ^^
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:48 

Donateur

Nandohs schreef:
Dus ik (als iemand die nog nooit heeft gebruikt) moet gewoon beginnen met een halfje van een pil die bv jullie nemen?

indd! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nandohs schreef:

indd! :thumbup:

Oke! :) Welke pil kan je het best adviseren?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:52 

Donateur

Groene olifant, of rode dollar, of oranje Q :P of het beste FF
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:54 

Hardtraxxer

Nandohs schreef:

Je moet gewoon zorgen dat je een juiste hoeveelheid mdma binnen krijgt, maakt niet uit wat voor pil het is. Het ligt aan je leeftijd/gewicht/bouw etc, maar zo'n 70mg is meestal wel goed om mee te beginnen.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:55 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Nandohs schreef:

Je moet gewoon zorgen dat je een juiste hoeveelheid mdma binnen krijgt, maakt niet uit wat voor pil het is. Het ligt aan je leeftijd/gewicht/bouw etc, maar zo'n 70mg is meestal wel goed om mee te beginnen.

Werd net gezegd dat er geen goede pillen zijn met onder de 100mg. :P Wat zijn btw FF's?
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:56 

Donateur

Fast Forward, ik had deze, en die van mij waren getest om 209 mg :lol: (heb ze laten testen)
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:56 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Fast Forward, ik had deze, en die van mij waren getest om 209 mg :lol:

Lijkt me dus niet zo een goed idee. xd
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 14:59 

Donateur

Niet om mee te beginnen inderdaad ^^ maar ik zou als ik jou was gewoon met een halfje beginnen. En dan kan je altijd nog wat bijpakken als het niet goed werkt.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:02 

Hardtraxx Veteran

Ja sowieso begin ik met een halfje, maar lijkt me niet echt een goed idee om meteen een pil te nemen met zo een hoge dosis.
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:02 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Niet om mee te beginnen inderdaad ^^ maar ik zou als ik jou was gewoon met een halfje beginnen. En dan kan je altijd nog wat bijpakken als het niet goed werkt.

niet te snel, kan best pas dat hij naar 1.5 uur of miss wel 2 uur pas aan komt zetten. :D
Bericht Geplaatst op 25 nov 2010 15:03 

Donateur

of 12 uren later :whistle:
Vorige  1 ... 183, 184, 185, 186, 187, 188, 189 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen