Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 09:34 

Hardtraxx Elite

Inno schreef:
het is normale xtc, alleen de dosis in 1 pil is hoog en ze werken schijnbaar sneller en effectiever dan de gemiddelde pil ;)

Dat sneller en effectiever zit puur in de kop, het is net dezelfde werkzame stof en net zozeer ook bindmiddelen en kleurstof. Als een pil al echt sneller begint te werken (effectiever is zowiezo onzin, dat hangt van de setting af) kan dat eventueel zijn doordat ze heel zwak gedrukt zijn en ze dus makkelijk afbrokkelen, maar nog gaat dit niet veel verschil maken.

Dus die verhaaltjes van die pil is beter als die of die (als je het hebt over bomen, olifanten, ff's of q-dance pillen) zijn allemaal larie en apekool. Ze werken net allemaal even goed, en even hard, als je van elk 1 pil neemt van dezelfde dosis, wat mogelijk is aangezien al deze pillen hun mdma spreiding overlappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 09:53 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Inno schreef:
het is normale xtc, alleen de dosis in 1 pil is hoog en ze werken schijnbaar sneller en effectiever dan de gemiddelde pil ;)

Dat sneller en effectiever zit puur in de kop, het is net dezelfde werkzame stof en net zozeer ook bindmiddelen en kleurstof. Als een pil al echt sneller begint te werken (effectiever is zowiezo onzin, dat hangt van de setting af) kan dat eventueel zijn doordat ze heel zwak gedrukt zijn en ze dus makkelijk afbrokkelen, maar nog gaat dit niet veel verschil maken.

Dus die verhaaltjes van die pil is beter als die of die (als je het hebt over bomen, olifanten, ff's of q-dance pillen) zijn allemaal larie en apekool. Ze werken net allemaal even goed, en even hard, als je van elk 1 pil neemt van dezelfde dosis, wat mogelijk is aangezien al deze pillen hun mdma spreiding overlappen.

Klopt daar heb je gelijk in!, Ik heb altijd rode dollars, de ene keer werkt het binnen een kwartier de andere keer duurt het een uur :D , Het ligt er gewoon aan hoeveel je gegeten hebt, of je je goed voelt, in wat voor sfeer je bent, de temperatuur.
Zelf heb ik altijd als ik eraan loop te denken wanneer die nou inslaat ,dan duurt het altijd maar langer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 10:51 

Hardtraxx Veteran

Ik weet dat het onzin is, maar het leek toch echt zo :P

Misschien een andere soort bindmiddel o.i.d. waardoor het beter af wordt gebroken in de maag? Want heb gehoord dat die olifanten en fastforwards van dezelfde drukker komen en die werken toch echt elke keer lekkerder en sneller bij mij dan anderen (heb ik het idee, kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 11:20 

Hardtraxxer

Nou wil ik het zeker weten.
Kan het zijn dat er een snoepje gewoon niet werkt?
er is altijd wel iemand van mijn maten op een feest die er 2neem in een uur/anderhalf uur
ik weet dat ze weinig geduld hebben maar soms duurt het ook 2uur en dan voelen ze nog niks.
Ik heb er zelf nooit last van, iemand ervaring ermee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 11:23 

Donateur

Blazed schreef:
er is altijd wel iemand van mijn maten op een feest die er 2neem in een uur/anderhalf uur
ik weet dat ze weinig geduld hebben maar soms duurt het ook 2uur en dan voelen ze nog niks.

Misschien gewoon kut pillen! :D en anders vraag maar aan robertt! :P die had het ook, maar bij hem kwam het volgens mij omdat die wekelijks gebruikte
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 11:30 

Hardtraxx Elite

Blazed schreef:

Jeps kan zeker, omdat er ook pillen zijn waar geen mdma inzit. En anders kan het praktisch niet, tenzij je teveel en tevaak gebruikt.

Inno schreef:
Ik weet dat het onzin is, maar het leek toch echt zo :P

Misschien een andere soort bindmiddel o.i.d. waardoor het beter af wordt gebroken in de maag? Want heb gehoord dat die olifanten en fastforwards van dezelfde drukker komen en die werken toch echt elke keer lekkerder en sneller bij mij dan anderen (heb ik het idee, kan ook gewoon toeval zijn natuurlijk)

Lekkerder vind je het waarschijnlijk omdat ze gewoon veel zwaarder gedoseerd zijn als andere pillen, en sneller dat beeld je je in of is toeval, dat hangt zoals kevin-raw al zegt af van je maaginhoud en de setting etc. Zeker niet aan het bindmiddel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 11:48 

Hardtraxx Veteran

Blazed schreef:

Bij twee vrienden van me duurde het op fusion ook TWEE UREN voor een halve boom was ingeslagen... ondertussen hadden ze met hun logica de andere helft er ook al in gesmeten en toen sloegen die twee helften ineens tegelijk in... Toen gingen ze ineens achterlijk hard, vooral die ene want het was z'n eerste keer ( :huh: ).

Soms duurt het inderdaad erg lang. Gewoon geduldig blijven dan :) Als die eerste echt niet in slaat zal de rest ook niet in slaan, dus dan kan je beter gewoon op houden om je lichaam flink wat schade te besparen. (Dat is in het geval dat je te vaak gebruikt en je serotonine dus gewoon helemaal op is, of je hebt echt troep te pakken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:02 

Donateur

Bij Q-dance Presents Fusion was de snelste inslag ooit! :woot:
Gooide er een hele rode dollar in, net voor de meeting. Nou geen 10 minuten later, zwaar ademhalen en moest ik echt gewoon ff gaan zitten, zo hard dat ie aankwam :D maar daarna NIET normaal, daarna erachter gelijk een lul kick zoals gewoonlijk!! wat een topavond, en LOUDNESS wordt het hardste ooit, volgende week 50 q-dance snoepjes binnen! :D Dus die worden op Loudness genuttigd :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:16 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Bij Q-dance Presents Fusion was de snelste inslag ooit! :woot:
Gooide er een hele rode dollar in, net voor de meeting. Nou geen 10 minuten later, zwaar ademhalen en moest ik echt gewoon ff gaan zitten, zo hard dat ie aankwam :D maar daarna NIET normaal, daarna erachter gelijk een lul kick zoals gewoonlijk!! wat een topavond, en LOUDNESS wordt het hardste ooit, volgende week 50 q-dance snoepjes binnen! :D Dus die worden op Loudness genuttigd :drool:

Ik ga me 50 of 100 blauwe boompjes inslaan :x (Ik hoop 50 met 50 kersjes erbij :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:17 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
volgende week 50 q-dance snoepjes binnen! :D Dus die worden op Loudness genuttigd :drool:

Alle 50? :P

Mijn snelste was ook op fusion, binnen 20 minuten, witte FF :loving: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:19 

Donateur

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
volgende week 50 q-dance snoepjes binnen! :D Dus die worden op Loudness genuttigd :drool:

Nee :D dan sta ik niet meer op :whistle:

Weet nog niet hoeveel ik ga meenemen ;) soweiso moeten me dollartjes ook nog op :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:27 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:

Nee :D dan sta ik niet meer op :whistle:

Weet nog niet hoeveel ik ga meenemen ;) soweiso moeten me dollartjes ook nog op :$

Nice, wordt me toch een dwaze boel daar op loudness :D
Ik ga echter zaterdag al aan de qdansjes. Moet wel hé op een q-dance feest. Op een B2S feest moet je eigenlijk de B2S snoepjes (B29) snoepjes nemen haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:39 

Hardtraxx Veteran

Loudness ga k voor t eerst aan de snelheid :D Ben wel benieuwd, maar eerst Qlimax overleven, duifje boompje olifantie gaan er in :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:41 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Loudness ga k voor t eerst aan de snelheid :D Ben wel benieuwd, maar eerst Qlimax overleven, duifje boompje olifantie gaan er in :$

Lekkerrrr. :drool: ook in die volgorde, van licht naar zwaar? :P

Vanavond trouwens even bellen naar test centrum voor de uitslag van de Q-dansjes, olifanten en de methylone :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:44 

Donateur

stelletje junks hier :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Inno schreef:

Wit Duifje is als het goed is tegen de 200 aan met snufje pep :P Officiele test result hoor ik vandaag :) Maar die kwamen tot nu toe altijd heel langzaam op, dus misschien doe ik de olifant wel eerst, dan de duif, dan de boom :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:49 

Donateur

Inno schreef:
Chukkels schreef:
Inno schreef:

Wit Duifje is als het goed is tegen de 200 aan met snufje pep :P Officiele test result hoor ik vandaag :) Maar die kwamen tot nu toe altijd heel langzaam op, dus misschien doe ik de olifant wel eerst, dan de duif, dan de boom :P

en BOEMMMM!! :bomb: Dan is inno uit ze dak :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:51 

Hardtraxx Veteran

Rode Dollars - 109-142mg MDMA
Ik dacht dat het 100-130 was met gem. 110. Zoiets werd mij verteld bij het testcentrum iig.

KSwoosh schreef:
heb dr ook egt wel zin in :D
maar veel erger als de fotos van vorige keer kan [en hoop ik] het denkik niet worden :lol:

en dr zit een maand tussen, tijd zat? :P

EDIT: en natuurlijk samen met chukkels :P

Wat wil jij precies bereiken met xtc? Zo ver mogelijk van de kaart raken zonder al te vaak om te vallen of lekker af en toe keihard genieten van een pilletje of 2? Lijkt erop dat je het eerste van plan bent, en dat is echt niet goed voor je. Dat meerdere het hier doen wil niet zeggen dat het stoer is, en sowieso is het erg ongezond als je het zo aanpakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:53 

Hardtraxx Veteran

Tja, kan ook. Ik heb het van pillreports, is ook niet altijd even betrouwbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 12:55 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nice, wordt me toch een dwaze boel daar op loudness :D
Ik ga echter zaterdag al aan de qdansjes. Moet wel hé op een q-dance feest. Op een B2S feest moet je eigenlijk de B2S snoepjes (B29) snoepjes nemen haha ;)

Die B29 zijn oude snoepjes en dat logo komt van de B29 bommenwerper
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:02 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Tja, kan ook. Ik heb het van pillreports, is ook niet altijd even betrouwbaar :P

Staat 129 in openingspost en verderop

Tested @ 96mg-120mg spread, not sure about accuracy. Will test again in different lab.

Dat was dus ook wat ze tegen mij zeiden toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:02 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Rode Dollars - 109-142mg MDMA
Ik dacht dat het 100-130 was met gem. 110. Zoiets werd mij verteld bij het testcentrum iig.

Zitten gemiddeld rond de 120mg

PNXRMX schreef:
Staat 129 in openingspost en verderop
Tested @ 96mg-120mg spread, not sure about accuracy. Will test again in different lab.
Dat was dus ook wat ze tegen mij zeiden toen.

Zijn een tijdlang problemen geweest met de meetapparatuur waardoor verkeerde resultaten binnenkwamen, ook kristal werd getest op ~70% puur terwijl dezelfde kristal eerder al op 83% was getest, waarschijnlijk was dat dan tijdens die periode..

PNXRMX schreef:
Wat wil jij precies bereiken met xtc? Zo ver mogelijk van de kaart raken zonder al te vaak om te vallen of lekker af en toe keihard genieten van een pilletje of 2? Lijkt erop dat je het eerste van plan bent, en dat is echt niet goed voor je. Dat meerdere het hier doen wil niet zeggen dat het stoer is, en sowieso is het erg ongezond als je het zo aanpakt.

Gelukkig nog een paar die het verstand erbij houden :thumbsup: Ik snap het ook niet, dat zo hard mogelijk van de kaart willen zijn. Maar op een feest zijn er zoveel mensen die zo hard van de kaart zijn dat het toch leuk moet zijn, voor mij hoeft het alleszins niet, is me de schade niet waard. Wel grappig dat ik 1 van de zeer weinigen ben die probeert te minderen in dosis om zo optimaal mogelijk te genieten met zo min mogelijk schade, in de plaats van gewoon te blijven dikke dosissen te nemen van 140mg of zelfs hoger te gaan doseren. (Op Loudness ga ik waarschijnlijk wel een hele canadees erin flikkeren trouwens, maar dan hou ik het ook gewoon op dat ene pilletje :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:14 

Hardtraxx Addict

Ik ben ook aan het afbouwen, te vaak te hard van de kaart heeft me al een keer de kop gekost (Thrillogy helemaal gek geworden). Niks stoers aan! Lange pauze en voortaan niet meer als 3 mee naar een feest.
En ook maar eens met halve beginnen. Voorheen was het alles of niets. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:17 

Donateur

Nikkel schreef:
Ik ben ook aan het afbouwen, te vaak te hard van de kaart heeft me al een keer de kop gekost (Thrillogy helemaal gek geworden). Niks stoers aan! Lange pauze en voortaan niet meer als 3 mee naar een feest.

verstandig! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:

Ik doe ook alleen per halfjes. Meestal moet ik vrij snel achter elkaar weer wat nemen anders is t bij mij voorbij, hoeveel ik er ook bij gooi :P Dus elk uur een halfje en als k te hard ga stop ik gewoon. Begin ook nooit voor 12 uur. En minstens 6 weken er tussen. Voor jezelf regeltjes opstellen om het niet uit de hand te laten lopen is wel handig :)
Vorige  1 ... 182, 183, 184, 185, 186, 187, 188 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen