PNXRMX schreef:
Rode Dollars - 109-142mg MDMA
Ik dacht dat het 100-130 was met gem. 110. Zoiets werd mij verteld bij het testcentrum iig.
Zitten gemiddeld rond de 120mg
PNXRMX schreef:
Staat 129 in openingspost en verderop
Tested @ 96mg-120mg spread, not sure about accuracy. Will test again in different lab.
Dat was dus ook wat ze tegen mij zeiden toen.
Zijn een tijdlang problemen geweest met de meetapparatuur waardoor verkeerde resultaten binnenkwamen, ook kristal werd getest op ~70% puur terwijl dezelfde kristal eerder al op 83% was getest, waarschijnlijk was dat dan tijdens die periode..
PNXRMX schreef:
Wat wil jij precies bereiken met xtc? Zo ver mogelijk van de kaart raken zonder al te vaak om te vallen of lekker af en toe keihard genieten van een pilletje of 2? Lijkt erop dat je het eerste van plan bent, en dat is echt niet goed voor je. Dat meerdere het hier doen wil niet zeggen dat het stoer is, en sowieso is het erg ongezond als je het zo aanpakt.
Gelukkig nog een paar die het verstand erbij houden

Ik snap het ook niet, dat zo hard mogelijk van de kaart willen zijn. Maar op een feest zijn er zoveel mensen die zo hard van de kaart zijn dat het toch leuk moet zijn, voor mij hoeft het alleszins niet, is me de schade niet waard. Wel grappig dat ik 1 van de zeer weinigen ben die probeert te minderen in dosis om zo optimaal mogelijk te genieten met zo min mogelijk schade, in de plaats van gewoon te blijven dikke dosissen te nemen van 140mg of zelfs hoger te gaan doseren. (Op Loudness ga ik waarschijnlijk wel een hele canadees erin flikkeren trouwens, maar dan hou ik het ook gewoon op dat ene pilletje

)