Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 19:47 

Donateur

Niet zoveel :/ maar had gewoon een slaapprobleem toen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hahaha :P ik heb ook wel is gehad dat ik tot dinsdag wakker was :') dat is echt klote :lol: chukkels had daar ook wel is last van

Nee joh nooit last van gehad. Fusion was tot woensdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:08 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Nee joh nooit last van gehad. Fusion was tot woensdag.

Jullie liever als ik :lol: Geef me dan maar een bommetje 4fmp, ook lekker speedy effectje en gewoon slapen indien je met mate gebruikt. Anders uiteraard ook insomnia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:20 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Ik ben niet zo voor combineren. Enige combo die ik achter de kiezen heb is 4fmp+2cb, wil wel een keertje lsd+mdma proberen, maar dan moet ik eerst eens een maandje geen feestje hebben om dat uit te voeren :P 4fmp+methylone staat wel eens op mijn todo list trouwens.

Haha nu ik er eigenlijk over nadenk, ik wou eigenlijk op Loudness gewoon 2 snoepjes nemen, maar misschien dat ik wel wat vroeger begin (22u) en dan gewoon een 120mg 4fmp erin knal om dan tegen een uur of half 3 een groen canadeesje erbij te gooien. Heb ik wel een uurtje ofzo dat ik er lekker nuchter bij loop (met energie) maar dan hoef ik wel gelijk niet meer zoveel xtc te nemen. Gelijk een wat minder grote aanslag op de serotine. :cool:

Of dat zo zuinig is voor je serotonine weet ik niet haha. Toen ik die cap van jouw nam had ik na anderhalf uur ook nog ff een halve olifant erbij gegooid, en ik denk dat ik nog nooit in mn leven zo hard ben gegaan :P . Wat voelde dat geil zeg :love: En het duurde ook aardig lang.

4-fmp en hasj zal wel net zo zijn als MDMA en hasj: overheerlijk :loving: . Daar komt bij dat ik van 4-fmp niet of nauwelijks kan slapen en met hasj zou dat wat makkelijker moeten gaan denk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
DarkBeatz schreef:
Ik ben niet zo voor combineren. Enige combo die ik achter de kiezen heb is 4fmp+2cb, wil wel een keertje lsd+mdma proberen, maar dan moet ik eerst eens een maandje geen feestje hebben om dat uit te voeren :P 4fmp+methylone staat wel eens op mijn todo list trouwens.

Haha nu ik er eigenlijk over nadenk, ik wou eigenlijk op Loudness gewoon 2 snoepjes nemen, maar misschien dat ik wel wat vroeger begin (22u) en dan gewoon een 120mg 4fmp erin knal om dan tegen een uur of half 3 een groen canadeesje erbij te gooien. Heb ik wel een uurtje ofzo dat ik er lekker nuchter bij loop (met energie) maar dan hoef ik wel gelijk niet meer zoveel xtc te nemen. Gelijk een wat minder grote aanslag op de serotine. :cool:

Of dat zo zuinig is voor je serotonine weet ik niet haha. Toen ik die cap van jouw nam had ik na anderhalf uur ook nog ff een halve olifant erbij gegooid, en ik denk dat ik nog nooit in mn leven zo hard ben gegaan :P . Wat voelde dat geil zeg :love: En het duurde ook aardig lang.

4-fmp en hasj zal wel net zo zijn als MDMA en hasj: overheerlijk :loving: . Daar komt bij dat ik van 4-fmp niet of nauwelijks kan slapen en met hasj zou dat wat makkelijker moeten gaan denk
.

Dat weet ik ook nog wel. Bij fusion ging echt super. De strobe s waren toen iets te veel haha. Maar dat was wel super chill. Had het niet verwacht, omdat de 4-fmp niet zo hard ging als ik dacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:33 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

4-fmp en hasj zal wel net zo zijn als MDMA en hasj: overheerlijk :loving: . Daar komt bij dat ik van 4-fmp niet of nauwelijks kan slapen en met hasj zou dat wat makkelijker moeten gaan denk.

4-FMP is een STUK zuiniger met je serotine als xtc, zeker in een matige dosis. Wat ik van plan ben is in de plaats van mijn eerste pil een capsule 4-fmp te nemen (ook nog eens een stuk lichter dan op Fusion -> 120mg idpv 150mg). En dan pas 5u later ongeveer een xtc pil te nemen (wanneer de werking op je serotine ook al is uitgewerkt). Dusja, die capsule 4fmp gaat veel zuiniger zijn als die xtc pil die ik anders zou nemen. Ik wil ervoor zorgen dat ik geen tolerantie ga opbouwen. Op echt grote feesten ga ik liefst de hele avond aan de xtc en dat is al een grote aanslag op mijn lichaam, dus voor zo wat kortere feesten lijkt me dit wel leuk. We gaan het 11 december meemaken. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Geweldig artikel dat ik op pf tegenkwam: http://www.amsterdamcentraal.nl/archief ... bij-elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Geweldig artikel dat ik op pf tegenkwam: http://www.amsterdamcentraal.nl/archief ... bij-elkaar

Inderdaad mooi artikel :)

Veel triest geranium-zitters dat daar reageert zeg :/ Denken dat ze weten waar ze het over hebben zonder zich ook maar enigszins te verdiepen in wat dan ook :) Door zulke mensen is XTC nog steeds een hard drug :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:39 

Donateur

Inno schreef:
DarkBeatz schreef:

Inderdaad mooi artikel :)

Veel triest geranium-zitters dat daar reageert zeg :/ Denken dat ze weten waar ze het over hebben zonder zich ook maar enigszins te verdiepen in wat dan ook :) Door zulke mensen is XTC nog steeds een hard drug :(

Indd gewoon een artikel met keiharde feiten, en die reacties eronder gewoon echt kansloos :

Citaat:
Prachtig beschreven en goed beargumenteerd:
Ik citeer:
Het erkennen van de realiteit, is misschien een eerste stap:
1. Ingebroken wordt er overal.
2. Er is een grote (helers)markt voor.
3. Daar doet een verbod niets tegen.
Snapt u nog de boerenlogica van Thijs?

Drugs op feesten vergelijken met inbreken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:44 

Hardtraxx Addict

Citaat:
De overheid denkt dat het iets aan drugs moet doen, de politie volgt de politieke bevelen op, en de organisatoren spelen voor de show het spelletje mee omdat ze bang zijn dat ze anders hun eigen ruiten ingooien.

Geweldige quote die zeker is berust op de waarheid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:47 

Donateur

Kijk weer ff super geregeld, dealertje pep is gevonde :yay: Als ik vraag/bel heb ik het een uur later, natte pep 5 eu per gram :D is dit duur??

En klopt het dat pep geel wordt als je het te lang bewaard?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:52 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Kijk weer ff super geregeld, dealertje pep is gevonde :yay: Als ik vraag/bel heb ik het een uur later, natte pep 5 eu per gram :D is dit duur??

is maar net of het goed is, en ja :P maar je hebt ook roze pep XD alle kleurtjes:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

is maar net of het goed is, en ja :P maar je hebt ook roze pep XD alle kleurtjes:P

op Thrillogy had ik roze pep :drool: ....pink panter noemde ze dat daar:P...maar erg fijn spul...en 5 euro voor pep is wel normale prijs dacht ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:54 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik heb geen idee of het goede is, heb er zelf vrij weinig verstand van pep :innocent: maar hij zegt versgesneden natte pep, maarja dat ken iedereen zeggen :P Kan ik ergens aan merken/zien dat et beetje kwaliteit is, of moet ik het echt dan proberen? ^^

En hoelang kan je het bewaren? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

Ik heb geen idee of het goede is, heb er zelf vrij weinig verstand van pep :innocent: maar hij zegt versgesneden natte pep, maarja dat ken iedereen zeggen :P Kan ik ergens aan merken/zien dat et beetje kwaliteit is, of moet ik het echt dan proberen? ^^

meestal is versgesneden natte pep wel goeie...maar ik denk wel dat je het moet proberen...en of je het aan de pep kan zien wat voor kwaliteit het is zou ik ook niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 21:58 

Donateur

Hoe kan je nou zeggen dat meestal vers gesneden pep goed is ;) slechte pep is eerst ook nat ;)

Maar je moet even het zakje openleggen, tot het gedroogd is. Dan een dikke lijn neerleggen en testen maar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:01 

Donateur

roberttt schreef:
Hoe kan je nou zeggen dat meestal vers gesneden pep goed is ;) slechte pep is eerst ook nat ;)

Maar je moet even het zakje openleggen, tot het gedroogd is. Dan een dikke lijn neerleggen en testen maar ^^

haha dus wordt eerst testen geblazen :D , dat zal wel op Loudness dan gebeure :lol: En hoelang kan je het bewaren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:02 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Zou alleen een normale lijn neerleggen en in ieder geval wachten tot morgen haha.
5 eu is trouwens een mooie prijs. Ik betaal zelf 8 euro voor een gram, wat aan de dure kant is, maar de kwaliteit die ik krijg voor die 8 euro is het meer dan waard :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:04 

Donateur

pepepe schreef:
roberttt schreef:

Zou alleen een normale lijn neerleggen en in ieder geval wachten tot morgen haha.
5 eu is trouwens een mooie prijs. Ik betaal zelf 8 euro voor een gram, wat aan de dure kant is, maar de kwaliteit die ik krijg voor die 8 euro is het meer dan waard :love:

Maar ik heb nog steeds niet me antwoord :D Hoelang kan ik het bewaren?,

En ik doe geen lijntje, ik doe lekker een bommetje ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:05 

Donateur

tussen de frikadellen best lang, en anders 3 weekjes ofzo:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:06 

Donateur

roberttt schreef:
tussen de frikadellen best lang, en anders 3 weekjes ofzo:P

Kevin's mama: Hee kevin wat doet dat witte poeder tussen de frikandellen?

Kevin; huh witte poeder? denk de kaboutertjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:06 

Hardtraxx Newbie

ik dacht dat ff's helemaal van de markt waren, maar kennelijk heeft mijn lokale dealer ze nog ergens vandaan kunnen toveren :yay:
dat wordt genieten op qlimax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:07 

Donateur

UberMensch schreef:
ik dacht dat ff's helemaal van de markt waren, maar kennelijk heeft mijn lokale dealer ze nog ergens vandaan kunnen toveren :yay:

Ik hoop voor jou de 3e batch :whistle: hoorde van roberrtt dat die van hem op 210 getest waren :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:08 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
UberMensch schreef:

Ik hoop voor jou de 3e batch :whistle: hoorde van roberrtt dat die van hem op 210 getest waren :drool:

Die zijn lekker, ik kan het weten!
Heb er 1 van mister robert himself gekregen @ thrillogy.
Die krengen zijn heftig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 22:10 

Hardtraxx Newbie

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:
UberMensch schreef:

Die zijn lekker, ik kan het weten!
Heb er 1 van mister robert himself gekregen @ thrillogy.
Die krengen zijn heftig! :thumbsup:

ik weet er alles vanaf :D , was alleen in de veronderstelling dat thrillogy mijn laatste keer zou zijn, nou niet dus :woot:
Vorige  1 ... 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen