DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Of dat zo zuinig is voor je serotonine weet ik niet haha. Toen ik die cap van jouw nam had ik na anderhalf uur ook nog ff een halve olifant erbij gegooid, en ik denk dat ik nog nooit in mn leven zo hard ben gegaan

. Wat voelde dat geil zeg

En het duurde ook aardig lang.
4-fmp en hasj zal wel net zo zijn als MDMA en hasj: overheerlijk

. Daar komt bij dat ik van 4-fmp niet of nauwelijks kan slapen en met hasj zou dat wat makkelijker moeten gaan denk.
4-FMP is een STUK zuiniger met je serotine als xtc, zeker in een matige dosis. Wat ik van plan ben is in de plaats van mijn eerste pil een capsule 4-fmp te nemen (ook nog eens een stuk lichter dan op Fusion -> 120mg idpv 150mg). En dan pas 5u later ongeveer een xtc pil te nemen (wanneer de werking op je serotine ook al is uitgewerkt). Dusja, die capsule 4fmp gaat veel zuiniger zijn als die xtc pil die ik anders zou nemen. Ik wil ervoor zorgen dat ik geen tolerantie ga opbouwen. Op echt grote feesten ga ik liefst de hele avond aan de xtc en dat is al een grote aanslag op mijn lichaam, dus voor zo wat kortere feesten lijkt me dit wel leuk. We gaan het 11 december meemaken.

Ja die 4-fmp is natuurlijk wel zuiniger dan MDMA, maar in combinatie met elkaar vreet het volgens mij toch aardig wat serotonine op. Ook al hou je er nog zoveel tijd tussen, als je MDMA combineert met 4-fmp raakt je lichaam alsnog naar de klote. Je voelt alleen op dat moment wss niet de volledige rush omdat je serotonine systeem zich al heeft afgesloten. Dan zal je er hooguit flink vaag van worden. (let op, dit is mijn gok, niet mijn weet

) . Die pil zou derhalve een beetje zinloos zijn.
Op zichzelf staand vind ik 4-fmp iig niet zo heel interessant. Hoe schadelijk het daadwerkelijk is weet niemand aangezien dat nog niet is onderzocht. Het nadeel van 4-fmp is voor mij dat de echte "rush" te kort duurt, waardoor ik het eigenlijk alleen in de combinatie met MDMA echt interessant vind omdat je dan flink hard kan gaan, en lang ook. Ik kan niet zo goed tegen dat net niet gevoel wat je na een uurtje over houdt terwijl je weet dat je harder kan gaan (en omdat je het op dat moment ook wilt). Die energieboost vind ik ook wel weer meevallen. Laat ik het zo zeggen: van een paar pils en een hapje eten kan ik net zo lang door, ik neem aan dat zoiets minder hard een aanslag op je pleegt dan 4-fmp. Als iemand mij de keuze zou geven tussen die 2 dingen, zou ik raar maar waar toch voor het laatste gaan