Gewoon je XTC in je Sminth doosje doen. 
Dan blijft het ook een verrassing wanneer je gaat spacen
nog beterwrote:Gewoon je XTC in je Sminth doosje doen.
Maken ze die niet open dan?wrote:Gewoon je XTC in je Sminth doosje doen.
Dat doe ik ook altijd, maar met thrillogy zei die man die me fouilleerde dat ik op moest passen vanavond haha.wrote: Gewoon verzekerd overkomen, beetje praten met bewaker doe ik ook altijd
Is juist dom, als er al eens een hond staat haalt die er je zo tussenuit als je net hebt staan blowen..wrote:of blowen zoals de meeste doen buitenwrote:Gewoon wat speed van tevoren nemen, heb je meer zelfvertrouwen en concentratie, dan wordt je er sowieso niet tussenuit gepakt.[ik niet iig]
Ik blow soms voor een feest, nog nooit gepakt.wrote:Niet echt handig om speed aan te raden voor mensen naar binnen gaan. Wat als ze het niet zo vaak nemen,
en daar met een ubergespannen kaak en grote ogen staan? Wat als ze paranoia worden van de pep,
wanneer ze honden zien. Ik snap de logica er achter wel, en voor ervaren gebruikers kan dit helpen (maar die zullen ook niet zo bang zijn voor security) maar nuanceer dit wel voor je zoiets post![]()
(er zitten niet alleen ervaren mensen in dit topic maar ook mensen die hun eerste keer nog moeten hebben)
no hard feelings though
Like mewrote:Niet echt handig om speed aan te raden voor mensen naar binnen gaan. Wat als ze het niet zo vaak nemen,
en daar met een ubergespannen kaak en grote ogen staan? Wat als ze paranoia worden van de pep,
wanneer ze honden zien. Ik snap de logica er achter wel, en voor ervaren gebruikers kan dit helpen (maar die zullen ook niet zo bang zijn voor security) maar nuanceer dit wel voor je zoiets post![]()
(er zitten niet alleen ervaren mensen in dit topic maar ook mensen die hun eerste keer nog moeten hebben)
no hard feelings though
Met jou kan ik praten.wrote:ik vind speed en xtc juist een idiaale combi
precies!wrote:Met jou kan ik praten.wrote:ik vind speed en xtc juist een idiaale combi
Natuurlijk is het wel belangrijk om op de dosis te letten, aangezien je combineerd.
Zo doe ik het wel.wrote:precies!wrote:Met jou kan ik praten.wrote:ik vind speed en xtc juist een idiaale combi
Natuurlijk is het wel belangrijk om op de dosis te letten, aangezien je combineerd.
ipv een handje vol van beide neem je nu natuurlijk een handje vol, samen!
:')
Dat staat in de planning op Loudness!wrote: 4fmp+methylone staat wel eens op mijn todo list trouwens.
test 't uit zou ik zeggen:pwrote:Trouwens, weet iemand of de combi hasj + 4-fmp fijn is?
en anders test Robertt het wel uit!wrote:test 't uit zou ik zeggen:pwrote:Trouwens, weet iemand of de combi hasj + 4-fmp fijn is?
ja is goed .. maar dit weekend nietwrote:en anders test Robertt het wel uit!wrote:test 't uit zou ik zeggen:pwrote:Trouwens, weet iemand of de combi hasj + 4-fmp fijn is?Toch robje?
5-6 flinke lijnen en een pil en dan vermaak ik me wel een avondjewrote:Met jou kan ik praten.wrote:ik vind speed en xtc juist een idiaale combi
haha ja beter van wel jawrote:hahahik dan wel meerdere pillen
dan is het helemaal top.
Dan wanneer feest klaar is jointje roken. Dan is mijn avond geslaagd