Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:00 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nandohs schreef:
Ja precies.. duurt het lang voordat XTC is uitgewerkt? Hoor net dat iemand "molentjes" voor me kan regelen,
waarschijnlijk wel iemand hier die weet wat dat zijn?

Ik neem aan deze:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=19666

Zijn goede pilletjes van rond de 130mg. Indien je meer als 70kg weegt gaat een half pilletje ervan te licht zijn (dan pak je 3/4) weeg je 90kg of meer pak dan een hele. De werkingsduur is ongeveer tot 4u na inname, en het begint te werken na een half uur. Na 3 a 3.5u begint je pilletje uit te werken, wil je dan toch doorgaan dan pak je dus 3u na inname nogmaals dezelfde dosis als waar je mee bent begonnen.

Ik weeg ong. 60kg dus neem aan dat ik dan een halfje moet nemen, en na 4 uur het andere halfje?
Het liefst ga ik wel echt de hele nacht door, dus misschien is het beter om dan door te gaan ipv te stoppen als de 1e is uitgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:05 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
dawasiknie schreef:
Echt hard ga je idd maximaal 4 uurtjes, maar dat superchille gevoel met heel veel energie en empathie kan tot 8 uur aanhouden als je een beetje goed bijpakt.

Klopt, maar daarna ben je dan wel echt verrot :P Ik begin me benen meestal echt te voelen na 8 uur en dan moet ik gewoon ff zitten :yawn:

Dan is het feest voor mij toch al afgelopen en lig ik in bed/bus te pitten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:09 

Donateur

Nandohs schreef:
DarkBeatz schreef:
Nandohs schreef:
Ja precies.. duurt het lang voordat XTC is uitgewerkt? Hoor net dat iemand "molentjes" voor me kan regelen,
waarschijnlijk wel iemand hier die weet wat dat zijn?

Ik neem aan deze:
http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=19666

Zijn goede pilletjes van rond de 130mg. Indien je meer als 70kg weegt gaat een half pilletje ervan te licht zijn (dan pak je 3/4) weeg je 90kg of meer pak dan een hele. De werkingsduur is ongeveer tot 4u na inname, en het begint te werken na een half uur. Na 3 a 3.5u begint je pilletje uit te werken, wil je dan toch doorgaan dan pak je dus 3u na inname nogmaals dezelfde dosis als waar je mee bent begonnen.

Ik weeg ong. 60kg dus neem aan dat ik dan een halfje moet nemen, en na 4 uur het andere halfje?
Het liefst ga ik wel echt de hele nacht door, dus misschien is het beter om dan door te gaan ipv te stoppen als de 1e is uitgewerkt.

Klopt dat zou ik ook doen, gewoon kijke hoe het eerste halfje inslaat. En dan voel je zelf wel wanneer je het andere halfje kan nemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:10 

Hardtraxx Veteran

Oke. :) Denk dat ik 't voor het eerst ga proberen op X-Qlusive, maar moet nog maar ff kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:12 

Donateur

Nandohs schreef:
Oke. :) Denk dat ik 't voor het eerst ga proberen op X-Qlusive, maar moet nog maar ff kijken.

Daar ben ik wss ook! :D Dus dan gaan we zeker ff meeten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nandohs schreef:

kevin-raw...jammer dat je niet op thrillogy was..hadden we samen kunnen knallen daaroo:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:17 

Donateur

donkeyrollers schreef:
Kevin-Raw schreef:
Nandohs schreef:

kevin-raw...jammer dat je niet op thrillogy was..hadden we samen kunnen knallen daaroo:p

Jaa, financien waren niet echt goed... :( en niemand wilde met me mee van me maten :/ i'll be there next year! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
Nandohs schreef:

Goed idee! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:21 

Hardtraxx Veteran

hahaha:P...ja ik ook sws volgend jaar...was erg goed feest :yay: ....ga je naar hardbass in 2011?? + we gingen toch keer space meeting houden las ik heir gisteren:P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:24 

Donateur

donkeyrollers schreef:
hahaha:P...ja ik ook sws volgend jaar...was erg goed feest :yay: ....ga je naar hardbass in 2011??

Uiteraard!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 13:26 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
donkeyrollers schreef:
hahaha:P...ja ik ook sws volgend jaar...was erg goed feest :yay: ....ga je naar hardbass in 2011??

Uiteraard!! :yay:

nice ik ga daar ook sws heen...wordt sws :bomb: feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:11 

Hardtraxxer

donkeyrollers schreef:
hahaha:P...ja ik ook sws volgend jaar...was erg goed feest :yay: ....ga je naar hardbass in 2011?? + we gingen toch keer space meeting houden las ik heir gisteren:P?

correct me if im wrong maar word er bij hardbass niet bizar streng gecontroleerd op drugs?
(mag je trouwens nog wel naar binnen al word je gepakt?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:13 

Hardtraxx Elite

Blazed schreef:
correct me if im wrong maar word er bij hardbass niet bizar streng gecontroleerd op drugs?

Er word op elk feest wel streng op gecontroleerd, maar uiteindelijk staat toch iedereen op het einde van de avond koekiewaus rond zich uit te kijken :cool: Zorgen dat het goed verstopt is, word je gepakt ermee op een feest word je hoogst waarschijnlijk overgedragen aan de politie en mag je niet binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:15 

Hardtraxxer

Goed wegstoppen en niet bang zijn, ging me de eerste paar keer ook altijd helemaal zorgen maken maar kon altijd zonder porblemen doorlopen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:20 

Donateur

Blazed schreef:
donkeyrollers schreef:

Er werden er een paar voor me gepakt bij Defqon die het in dr sok hadde gestopt, omdat het maar een kleine hoeveelheid was. Moesten ze het alleen maar inleveren, en mochten ze gelukkig voor hun gewoon doorlopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:37 

Hardtraxxer

hebben nu paarse playboys (vroeger werd er veel zooi gedrukt onder playboy).

Maar deze zijn echt retestrak :D 130-155mg, dus niet zo erg zwaar, maar die klapte naar een half uurtje al lekker binnen en maten zijn hele nacht los gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:44 

in je onderbroek is ook een goede blijkbaar, daar mogen ze ook niet fouilleren :P

maar is et niet zo dat 2 pillen fzo toegestaan is?
om een of andere reden zit dat in me hoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
in je onderbroek is ook een goede blijkbaar, daar mogen ze ook niet fouilleren :P

Onderbroek is idd wel slim, zat ik ook al aan te denken. Maar volgensmij zijn drugs sowieso ten alle tijden verboden en de hoeveelheid heeft daar denk ik niks mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:47 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Het drugsbeleid van de overheid t.o.v. XTC
De overheid maakt onderscheid tussen drugs met een onaanvaardbaar gezondheidsrisico (de harddrugs) en hennepproducten (oftewel softdrugs). MDMA is samen met vijf andere varianten in 1988 gerangschikt onder de harddrugs, maar dit had meer te maken met internationale verhoudingen dan met onaanvaardbare risico's voor de volksgezondheid. Een woordvoerder van het ministerie van Welzijn, Volksgezondheid en Cultuur verklaarde het volgende: "Het volksgezondheidsaspect gaf geen aanleiding om het middel te verbieden, maar in 1987 kwamen er berichten over grote zendingen XTC die vanuit Nederland naar andere landen werden geƫxporteerd." Om deze internationale handel tegen te gaan werd besloten XTC als harddrug te beschouwen, zodat harder optreden mogelijk zou zijn.

Als gevolg hiervan kwam een variant van MDMA, namelijk MDEA, op de markt. In 1993 werd ook dit middel verboden. Het produceren, verhandelen en in het bezit hebben van XTC is strafbaar, maar kleine hoeveelheden voor eigen gebruik worden meestal gedoogd. Voor softdrugs is de hoeveelheid maximaal 5 gram, voor harddrugs is dat 1 pil of een halve gram poeder. Bij zulke hoeveelheden gaat het om een overtreding van de Opiumwet en niet om een misdrijf. Per gemeente verschilt hoe streng dit bezit wordt aangepakt. Het gaat de overheid er voornamelijk om de handelaren aan te pakken.

--------------------------------------------------------------------------------

bron http://www.yojax.com/site/ecstasy
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:50 

Donateur

KSwoosh schreef:

Sinds 2005/2006 is het gedoogbeleid beetje afgeschaft, hiervoor kan je op Defqon bij de Unitytent ook gewoon je pillen laten testen, tegenwoordig heb je het Zero Tolerance en mag je niks meer meenemen, maar als je misschin 1 of 2 bij je hebt, nemen ze het in en mag je doorlopen. Maar dat is dan net welke bewaker je pakt denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 14:56 

das nou jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 15:26 

Hardtraxx Veteran

Gewoon wat speed van tevoren nemen, heb je meer zelfvertrouwen en concentratie, dan wordt je er sowieso niet tussenuit gepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 15:30 

Chukkels schreef:
Gewoon wat speed van tevoren nemen, heb je meer zelfvertrouwen en concentratie, dan wordt je er sowieso niet tussenuit gepakt.

of blowen zoals de meeste doen buiten xd [ik niet iig]
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 15:36 

Donateur

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

of blowen zoals de meeste doen buiten xd [ik niet iig]

Ik doe ook niks voor een feestje hoor :P Ik heb gewoon genoeg zelfvertrouwen, en zie er (volgens mij) totaal niet als een crack verslaafde uit :D , op Mysteryland mocht ik zelfs als enige doorlopen zonder gefouilleerd te worden :)

Gewoon verzekerd overkomen, beetje praten met bewaker doe ik ook altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2010 15:38 

ik wet ook nog van vorige keer, ik had blauwe kauwgom bij, in mijn portomonnee [muntenpocket geval dingetje in je portemonnee] en daar keek zij toen in, maar deed er verder niks mee

dus als we nou x gaan maken in de vorm van kauwgom... :whistle:
Vorige  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen