Das meer Columbia toch?
Of is dat coke? Achja, toch niet in geïnteresseerd.
Zal wel richting de coke gaan jawrote:Das meer Columbia toch?Of is dat coke? Achja, toch niet in geïnteresseerd.
Zal wel richting de coke gaan jawrote:Das meer Columbia toch?Of is dat coke? Achja, toch niet in geïnteresseerd.
Colombia is idd co co cocaine mfwrote:Zal wel richting de coke gaan jawrote:Das meer Columbia toch?Of is dat coke? Achja, toch niet in geïnteresseerd.
zij liever dan ikwrote:In Italië schijnen ze Heroïne als recreatieve drug te gebruiken. Zoals wij af en toe een blowtje doen, roken de Italianen een beetje bruin weg zegmaar
Dan is misschien Italia de grootste importeurwrote:Grootste exporteur van heroïne is Afghanistan
XTC , geeft je veel energie en een heerlijk euphorisch gevoel!wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?
anders slik je die pillen voor je na binnen gaat;)wrote:nou jah boeiendik waag de gok wel
chukkels jij gaat gewoon eerst
Oke, en het is niet het geval dat je de dag erna niet meer weet wat je hebt meegemaakt? Want dat lijkt mij best wel zonde dan.wrote:XTC , geeft je veel energie en een heerlijk euphorisch gevoel!wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?Het is net dat extraatj op een feest, wat het feest nog mooier maakt,. en als je goede sooi heb en niet teveel gebruikt kan het niet mis gaan
en nederland is HET wiet land hahawrote:XTC is Nederlands grootste exportproduct?
Bij teveel gebruik ga je zwarte gaten krijgen, maar dat heb je natuurlijk ook met alcohol teveel. Maar met XTC ga je juist de raarste momenten onthouden, de kleinste dingen, die mooiste dingen.. Ik weet onthoud juist veel meer dan normaalwrote:Oke, en het is niet het geval dat je de dag erna niet meer weet wat je hebt meegemaakt? Want dat lijkt mij best wel zonde dan.wrote:XTC , geeft je veel energie en een heerlijk euphorisch gevoel!wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?Het is net dat extraatj op een feest, wat het feest nog mooier maakt,. en als je goede sooi heb en niet teveel gebruikt kan het niet mis gaan
Jij neemt ook tering veel voor jou postuurwrote:bij xtc vergeet ik altijd vet veel
wrote:Jij neemt ook tering veel voor jou postuurwrote:bij xtc vergeet ik altijd vet veel
Hangt er van af wat je zelf wil. De één vind het de ene drug fijner dan de ander.wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?
Ik snap wat je bedoelt. Wat mij het best lijkt is dat ik gewoon niet moe wordt, maar wel alles onthoud.wrote:Hangt er van af wat je zelf wil. De één vind het de ene drug fijner dan de ander.wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?
Zelf heb ik het liefst XTC omdat de combinatie tussen een boost energie en een onbeschrijfelijk lekker gevoel niet overtroffen kan worden, maar andere mensen gebruiken weer liever speed omdat ze graag helder willen blijven en heeeeel lang door kunnen gaan. En andere mensen hebben dan weer liever coke, omdat ze hetzelfde voelen als met XTC alleen dan niet vaag worden. Zo kan je door blijven gaan
Zoiets moet je gewoon voor jezelf beslissen.
Voor je eerste keer moet je ook nooit meer dan een halfje nemenwrote:Ik snap wat je bedoelt. Wat mij het best lijkt is dat ik gewoon niet moe wordt, maar wel alles onthoud.wrote:Hangt er van af wat je zelf wil. De één vind het de ene drug fijner dan de ander.wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?
Zelf heb ik het liefst XTC omdat de combinatie tussen een boost energie en een onbeschrijfelijk lekker gevoel niet overtroffen kan worden, maar andere mensen gebruiken weer liever speed omdat ze graag helder willen blijven en heeeeel lang door kunnen gaan. En andere mensen hebben dan weer liever coke, omdat ze hetzelfde voelen als met XTC alleen dan niet vaag worden. Zo kan je door blijven gaan
Denk dat XTC dan misschien wel het beste is om te nemen, maar dan wel gewoon een halfje ofzo.
Gewoon XTC inderdaad, zowel coke als speed zijn lichamelijk verslavend, iets wat xtc ook niet is. En je vergeet er inderdaad niets door ofzo. Mensen wat dingen vergeten zoals onze vriend roberttt meld te ervaren, gebruiken teveel en combineren met andere drugs, beide zijn uiteraard sterk af te raden. Xtc is een van de veiligste drugs die er verkrijgbaar is mits correct gebruik, veiliger als alcohol of nicotine zelfs. En zoveel beter.wrote:Ik snap wat je bedoelt. Wat mij het best lijkt is dat ik gewoon niet moe wordt, maar wel alles onthoud.wrote:Hangt er van af wat je zelf wil. De één vind het de ene drug fijner dan de ander.wrote:Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?
Denk dat XTC dan misschien wel het beste is om te nemen, maar dan wel gewoon een halfje ofzo.
Ja precies.. duurt het lang voordat XTC is uitgewerkt? Hoor net dat iemand "molentjes" voor me kan regelen,wrote:Voor je eerste keer moet je ook nooit meer dan een halfje nemenwrote:Ik snap wat je bedoelt. Wat mij het best lijkt is dat ik gewoon niet moe wordt, maar wel alles onthoud.wrote:Hangt er van af wat je zelf wil. De één vind het de ene drug fijner dan de ander.
Denk dat XTC dan misschien wel het beste is om te nemen, maar dan wel gewoon een halfje ofzo., jij heb aan een halfje genoeg, en na een tijdje (2uur ofso) kan je dan altijd nog de 2e halfje nemen
Ik neem aan deze:wrote:Ja precies.. duurt het lang voordat XTC is uitgewerkt? Hoor net dat iemand "molentjes" voor me kan regelen,
waarschijnlijk wel iemand hier die weet wat dat zijn?
Klopt, maar daarna ben je dan wel echt verrotwrote:Echt hard ga je idd maximaal 4 uurtjes, maar dat superchille gevoel met heel veel energie en empathie kan tot 8 uur aanhouden als je een beetje goed bijpakt.