Nandohs schreef:
dawasiknie schreef:
Nandohs schreef:
Even wat anders. Ik heb nog nooit drugs gebruikt (op wiet na), maar wat is nou het beste wat je kan nemen op een feest en waarom?
Hangt er van af wat je zelf wil. De één vind het de ene drug fijner dan de ander.
Zelf heb ik het liefst XTC omdat de combinatie tussen een boost energie en een onbeschrijfelijk lekker gevoel niet overtroffen kan worden, maar andere mensen gebruiken weer liever speed omdat ze graag helder willen blijven en heeeeel lang door kunnen gaan. En andere mensen hebben dan weer liever coke, omdat ze hetzelfde voelen als met XTC alleen dan niet vaag worden. Zo kan je door blijven gaan

Zoiets moet je gewoon voor jezelf beslissen.
Ik snap wat je bedoelt. Wat mij het best lijkt is dat ik gewoon niet moe wordt, maar wel alles onthoud.
Denk dat XTC dan misschien wel het beste is om te nemen, maar dan wel gewoon een halfje ofzo.
Gewoon XTC inderdaad, zowel coke als speed zijn lichamelijk verslavend, iets wat xtc ook niet is. En je vergeet er inderdaad niets door ofzo. Mensen wat dingen vergeten zoals onze vriend roberttt meld te ervaren, gebruiken teveel en combineren met andere drugs, beide zijn uiteraard
sterk af te raden. Xtc is een van de veiligste drugs die er verkrijgbaar is mits correct gebruik, veiliger als alcohol of nicotine zelfs. En zoveel beter.
Voor je eerste dosis te bepalen zorg je gewoon dat je tussen de 1 en 1.5mg werkzame stof (mdma) binnen krijgt per kg lichaams gewicht, weeg je dus 60kg dan moet je een pilletje nemen van 60a90mg. Weeg je daarentegen 90kg kan je 90a135mg ineens nemen. Aangezien er pillen zijn van verschillende sterktes (90mg tot aan 180mg) is het belangrijk dat je weet welke en hoeveel erin zit. Op die manier weet je of het zin heeft om een halve te nemen (bij de hooggedoseerde pillen) of gewoon gelijk een hele omdat je anders niets gaat voelen (bij de lichte pillen).
Nog een extra tip, neem niet na 2u bij zoals kevin-raw vermeld hierboven, dit vind ik persoonlijk slecht advies, zo ga je al snel te hard gaan. Zo snel bijnemen doe je enkel en alleen indien je bijna niets voelt van je pilletje. Als je lekker gaat wacht dan 3u eer je bijneemt, op die manier vloeit de coming down van je eerste pil spontaan over in de coming up van je 2e.