Reportageserie Van de Afghaanse velden tot de straten van Chicago: een blik op de gevolgen van heroïnegebruik, een van de meest vernietigende drugs ter wereld.
Terug Datum: 22 november 2010 Uitzendtijd: 21:00 - 22:00 uur Genre: Documentaire
Die honden draaien helemaal door op Qlimax, als het echte drugshonden zijn. Als er echte staan, kun je ze laten inslapen na afloop van het feest. Die honden zijn tienduizenden euro waard en er zijn er maar 8 van in Nederland, die allemaal op Schiphol nodig zijn of aan de Duitse/Belgische grens. Onzin dus dat er bij een gemiddeld feest drugshonden zullen staan.
Aan een grenspostovergang gebruiken ze geen drugshonden hoor, alleszins hier toch niet, staat soms wel zo een wannabe hond erbij die een beetje alsof loopt te doen Anyway, die ECHTE drugshonden worden wel degelijk soms ingezet op feesten. Ground Zero is dus een voorbeeld, maar het is vaker voorgekomen. En dat zijn geen wannabe's, van het moment dat zo een hond zich langs je neerzet weet je dat het een echte is. Die nepperds die snuffelen maar wat en daar kijkt de begeleider gewoon hoe je reageert op de druk, op basis daarvan word je dan gecontroleerd
Die honden draaien helemaal door op Qlimax, als het echte drugshonden zijn. Als er echte staan, kun je ze laten inslapen na afloop van het feest. Die honden zijn tienduizenden euro waard en er zijn er maar 8 van in Nederland, die allemaal op Schiphol nodig zijn of aan de Duitse/Belgische grens. Onzin dus dat er bij een gemiddeld feest drugshonden zullen staan.
Ik hoorde (van een drugshondopleider) dat een paar jaar geleden dat er 25 echte drugshonden waren, zullen er nu misschien wel meer zijn. Maar dan nog als je een beetje oplet, een schoon zakje gebruikt, niet te veel meeneemt en er niet zenuwachtig bijloopt is de kans niet groot dat je mee wordt genomen. Maar zelfs als het vacuümverpakt zit komt de geur er na 30 minuten al doorheen. En de dealerhoeveelheid verschilt ook per gemeente, de ene keer is het 5 pillen, andere keer al vanaf 2 stuks...
Anywayz, het is gewoon willekeur als je eruit word gepakt. Als je ook maar kleren aanhebt waarin je een week geleden in geblowt hebt, zonder te wassen, gaat hij al naast je zitten. Ook als je een uur geleden al wat op heb gesnoept, inc. pep. Dus het is gewoon geluk hebben en anders gewoon wachten tot dat hij weg gaat.
Of net als op Hysteria, gewoon 1 op de 4 personen eruit halen en hopen dat ie wat bij heeft. Daar lieten ze de hond gewoon zitten bij personen. De meeste die wel bij hadden konden wel doorlopen, klein aantal had pech
Ik hoorde (van een drugshondopleider) dat een paar jaar geleden dat er 25 echte drugshonden waren, zullen er nu misschien wel meer zijn. Maar dan nog als je een beetje oplet, een schoon zakje gebruikt, niet te veel meeneemt en er niet zenuwachtig bijloopt is de kans niet groot dat je mee wordt genomen. Maar zelfs als het vacuümverpakt zit komt de geur er na 30 minuten al doorheen. En de dealerhoeveelheid verschilt ook per gemeente, de ene keer is het 5 pillen, andere keer al vanaf 2 stuks...
Dit is ook weer onzin, dan heb je het over honden die wel drugs rieken maar niet geschikt zijn voor op feesten of luchthavens, het is namelijk helemaal niet zo eenvoudig om een hond te trainen op verschillende soorten drugs. Dus ja er zullen wel 25 of meer 'drugshonden' zijn, maar meer als de helft daarvan is enkel getrained op drugs zoals weed en eventueel coke.
Dit is ook weer onzin, dan heb je het over honden die wel drugs rieken maar niet geschikt zijn voor op feesten of luchthavens, het is namelijk helemaal niet zo eenvoudig om een hond te trainen op verschillende soorten drugs. Dus ja er zullen wel 25 of meer 'drugshonden' zijn, maar meer als de helft daarvan is enkel getrained op drugs zoals weed en eventueel coke.
Dan is het dus geen onzin, maar wat ze precies kunnen ruiken en waar ze ingezet worden weet ik ook niet precies, weten alleen de trainers...
Gvd zeg, is het hier marktplaats voor pillen ofzo Dat soort dingen zou ik nou niet bepaald zo via internet vragen zegmaar haha.
Haha ik heb al mijn shit via internet geregeld, beetje meegaan met je tijd he Tnt is de grootste dealer van het land
Dat wel maar om het nou op een forum te plaatsen waar de pliesie ook mee kan lezen is niet bepaald slim.
Vandaag eindelijk nieuwe sealtjes gekocht, van dei gripzakjes in de boekenwinkel. Dat wijf achter de balie keek me wel een beetje verbaasd aan toen ik met zo'n grote verpakking zakjes aan kwam zetten Met Qlimax neem ik ook niet zoveel mee, het welbekende hondjes-verhaal (al verwacht ik daar weinig problemen mee).
Gvd zeg, is het hier marktplaats voor pillen ofzo Dat soort dingen zou ik nou niet bepaald zo via internet vragen zegmaar haha.
Haha ik heb al mijn shit via internet geregeld, beetje meegaan met je tijd he Tnt is de grootste dealer van het land
Dat wel maar om het nou op een forum te plaatsen waar de pliesie ook mee kan lezen is niet bepaald slim.
Vandaag eindelijk nieuwe sealtjes gekocht, van dei gripzakjes in de boekenwinkel. Dat wijf achter de balie keek me wel een beetje verbaasd aan toen ik met zo'n grote verpakking zakjes aan kwam zetten Met Qlimax neem ik ook niet zoveel mee, het welbekende hondjes-verhaal (al verwacht ik daar weinig problemen mee).
jajo deze discussies zijn al zo vaak gestart maarja je moet het allemaal zelf maar zien op een feest en gewoon niet bang zijn, en hopen dat je er easy doorheen loopt!, Naar Loudness verwacht ik niet veel problemen, want daar loop ik met aardig wat op zak
Achja, voor in de rij gewoon in 5 dubbele zakjes doen en dan komt het wel goed Gewoon niet bang zijn en gewoon snel doorlopen of wachten tot er iemand is gepakt, dan heeft die hond 'pauze' voor een minuut
Je moest eens weten hoeveel drugs er via de post verscheept word. Denk je dat onze vriend de politie dat niet weet? Ik ken gastjes die over heel Europa verzenden, van research chemicals tot xtc en mdma en ketamine. Je hebt meer kans dat je gepakt word via je dealertje als via een internet supplier volgens mij :-P En onze vrienden van de wet hebben wel wat beters te doen als hier proberen wat gebruikertjes op te sporen. Die zijn op zoek naar grote dealers en producenten.
Als je naar binnen gaat moet je samen met een vriend lopen, die vriend moet dat gewoon in de trein nog even een jointje gerold hebben ofzo.. Iig dat hij wat wiet heeft gekruimeld in zijn handen.. Wordt hij eruit gepikt kan jij doorlopen.
Als je naar binnen gaat moet je samen met een vriend lopen, die vriend moet dat gewoon in de trein nog even een jointje gerold hebben ofzo.. Iig dat hij wat wiet heeft gekruimeld in zijn handen.. Wordt hij eruit gepikt kan jij doorlopen.
ja maar als je zo denkt over je vrienden gaat het niet helemaal goed denk ik
Iemand dat trouwens al eens gehad? Een totale striptease vanwege verdenking van drugsbezit?
vriend die ik ken op hysteria , die had niks bijzich, maar hij maakte altijd lijntjes met ze ID kaart en daar reageeerde die hond op, hij moest gewoon ze broek naar beneden doen, billen sprijden, daarna bovenste gedeelte alles uitdoen,.. en toen was die klaar en mog die weer gaan
tijdens het uitgaan, geniaal! Een x (ook de eerste keer) ging ik pure M doen in zon kroeg hier ik had de tijd van me leven en iedereen dacht dat ik vet bezopen was maar ik wist wel beter