Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:38 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Dat houden we geheim -.- maar het begint met een Q

Jaa maar niet alleen Q toch :whistle: ik dacht misschien ook nog Meth & 4-fmp.

Ik krijg vrijdag het bericht of mijn 100stuks Qtjes doorgaat! :D

Methylone en 4fmp had ik 10 dagen geleden al ingekocht. Hoe lang blijft dat spul eigenlijk houdbaar? :P
Nu kwam ik alleen voor de q-dansjes. Hoeveel betaal jij ervoor kevin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:40 

Hardtraxx Elite

Eens de zon terug uitkomt is een spacemeeting in het Vondelpark wel een optie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

Haha goed plan. Ik heb de zonnebrillen al ingekocht afgelopen week op de dam
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:44 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
roberttt schreef:
Dat houden we geheim -.- maar het begint met een Q

Jaa maar niet alleen Q toch :whistle: ik dacht misschien ook nog Meth & 4-fmp.

Ik krijg vrijdag het bericht of mijn 100stuks Qtjes doorgaat! :D

Methylone en 4fmp had ik 10 dagen geleden al ingekocht. Hoe lang blijft dat spul eigenlijk houdbaar? :P
Nu kwam ik alleen voor de q-dansjes. Hoeveel betaal jij ervoor kevin?

Jaa ik haal ze bij iemand die graag anoniem wil blijven als het doorgaat, las zelf al ergens dat hij ze voor 2,40 inkoopt :P Hij verkoop ze voor 3 eu stuk, als zijn dealer ze kan regelen. Ja ik vind het wel best, want ik koop nu me dollars ook in voor 2,50 ;) maarja, je betaalt voor kwaliteit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:44 

pepepe schreef:
DarkSymphony schreef:
hoe heb je het gerookt dan?

Puurpijp

dan moet het goed werken :/
in de smartshop zeiden ze dat je ut met puurpijp moest roken en bij mij werkte het knetters goed :P
misschien moet je dan gwn 20 extract kopen (paar buisjes) en dat in een turkse waterpijp roken !!
dat gaat echt hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:53 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:
Eens de zon terug uitkomt is een spacemeeting in het Vondelpark wel een optie :cool:

OOOOOH dat zou vet zijn!
Ik ben er dan zeker bij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:22 

kan ik van iemand een paar Q pillen kopen?
ik wil ze proberen alleen in deventer en in de omstreek valt geen Q te vinden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:33 

pepepe schreef:
DarkBeatz schreef:

OOOOOH dat zou vet zijn!
Ik ben er dan zeker bij :D

+triljard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:37 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Klik op ze naam en je weet het :D Oostzaan ofso :x Een klein gehucht denk ergens :P Waar jij dan Donkeyorllers? ^^

ligt vlak bij amsterdam waar ik tevens op school zit en volgens mij zit ik bij chukkels op school :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:40 

Hardtraxxer

[Quote="Kevin-Raw"Jaa ik haal ze bij iemand die graag anoniem wil blijven als het doorgaat, las zelf al ergens dat hij ze voor 2,40 inkoopt :P Hij verkoop ze voor 3 eu stuk, als zijn dealer ze kan regelen. Ja ik vind het wel best, want ik koop nu me dollars ook in voor 2,50 ;) maarja, je betaalt voor kwaliteit[/quote]

Uit antwerpen FFWDs 3e batch 2,60 per stuk, per 100 te krijgen.. je moet alleen wel de grens over. Kans dat je word aangehouden is niet zo groot, maar wel groter dan normaal aangezien je een nederlands kenteken hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:42 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:
Kevin-Raw schreef:
Klik op ze naam en je weet het :D Oostzaan ofso :x Een klein gehucht denk ergens :P Waar jij dan Donkeyorllers? ^^

ligt vlak bij amsterdam waar ik tevens op school zit en volgens mij zit ik bij chukkels op school :lol:

Meen je niet, bij de Bijlmer? :P
Welke klas zit je? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:42 

Donateur

DarkSymphony schreef:
ik wil ze proberen alleen in deventer en in de omstreek valt geen Q te vinden :(

Gvd zeg, is het hier marktplaats voor pillen ofzo :P
Dat soort dingen zou ik nou niet bepaald zo via internet vragen zegmaar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:45 

Hardtraxx Elite

ja bij de bijlmer :P
1ste jaar logistiek en economie
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:48 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Haha ik heb al mijn shit via internet geregeld, beetje meegaan met je tijd he :lol: Tnt is de grootste dealer van het land :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
DarkSymphony schreef:

Haha ja. Maar zo ben ik er ook aan gekomen, alleen dan niet publiekelijk gevraagd :P

Rickie schreef:
ja bij de bijlmer :P
1ste jaar logistiek en economie

Nice, ik doe SPM, ook eerste jaar. Nu lekker vrij tot donderdag ^^

Kevin-Raw schreef:

Jaa ik haal ze bij iemand die graag anoniem wil blijven als het doorgaat, las zelf al ergens dat hij ze voor 2,40 inkoopt :P Hij verkoop ze voor 3 eu stuk, als zijn dealer ze kan regelen. Ja ik vind het wel best, want ik koop nu me dollars ook in voor 2,50 ;) maarja, je betaalt voor kwaliteit

Ja, ik heb ze voor dezelfde prijs :) In ieder geval een lekker voorraadje voor het komende jaar :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:12 

gelukkig heb ik robertttt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:14 

Hardtraxx Veteran

in deventer is het beetje moeilijk om nieuw soort pillen te komen:P...vandaar dat mn broertje het vraagt:P...maar waneer is die space meeting als ik vragen mag haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:01 

Donateur

KSwoosh schreef:

haha :') Je neemt met Qlimax zelf maar mee naar binnen .. geen zin om gepakt te worden met dikke voorraad daar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:58 

Hardtraxxer

Citaat:

echt he :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

haha :') Je neemt met Qlimax zelf maar mee naar binnen .. geen zin om gepakt te worden met dikke voorraad daar ^^

Pussy, ik moet ook voor een paar mensen meenemen. Neem dus 7 in totaal mee. Gaat gewoon lukken hoor, die hondjes zijn hartstikke lief. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:03 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
KSwoosh schreef:

Pussy, ik moet ook voor een paar mensen meenemen. Neem dus 7 in totaal mee. Gaat gewoon lukken hoor, die hondjes zijn hartstikke lief. :loving:

Over die honden bij Qlimax? , is dat vantevoren aangekondigd of was dat vorig jaar ook al? :oh:
En zijn die echte drugshonden, of meer van die 3erangs honde die niet alles ruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:12 

Donateur

zijn wel echte :P daarom wil ik niet veel mee nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:17 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Over die honden bij Qlimax? , is dat vantevoren aangekondigd of was dat vorig jaar ook al? :oh:
En zijn die echte drugshonden, of meer van die 3erangs honde die niet alles ruiken

Dat word niet aangekondigd. Of het echte waren op Qlimax verleden jaar betwijfel. Op Ground Zero stonden alleszins wel echte drugshonden, dus het is niet dat het onmogelijk is. Goed inpakken en niet meer als 4 meenemen als je veilig wilt zijn. 5 of meer word volgens mij gezien als een dealer hoeveelheid.

Wil je echt 100% zeker zijn, laat iemand eerst ingaan en een sms sturen als er geen honden zijn. Die honden werken nooit erg lang aan 1 stuk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Die honden draaien helemaal door op Qlimax, als het echte drugshonden zijn. Als er echte staan, kun je ze laten inslapen na afloop van het feest. Die honden zijn tienduizenden euro waard en er zijn er maar 8 van in Nederland, die allemaal op Schiphol nodig zijn of aan de Duitse/Belgische grens. Onzin dus dat er bij een gemiddeld feest drugshonden zullen staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 20:34 

Donateur

nou jah boeiend :P ik waag de gok wel :P chukkels jij gaat gewoon eerst :thumbup:
Vorige  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen