Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:46 

KickinAzz schreef:
Ik ga volgende week bij zo'n feest hier in de buurt denk ik 2 groene olifanten nemen, is dit niet teveel als je het voor de 2e keer doet? :$

ligt er maar net aan hoe 1 groene olifant valt denkik?

maar zou ze niet tegelijk nemen xd

@mijn reactie hierboven:
mss komt et dat ik niks meer weet van die thrillogy hc zaal door al die strobes daar xd schakelde me hersenen uit fzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:49 

Hardtraxxer

KickinAzz schreef:
Ik ga volgende week bij zo'n feest hier in de buurt denk ik 2 groene olifanten nemen, is dit niet teveel als je het voor de 2e keer doet? :$

Waarom doe je dan niet minder als je denkt dat het te veel is?
Ik weet zo niet hoeveel mg er in die groene olifant zit? Je zou ook kunnen beginnen met 1 en als je het nodig vindt daarna 1 of 2x bijnemen met een halve.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
donkeyrollers schreef:
XTC :drool: ...op Thrillogy ook mijn eerste keer op een feest( en iets te veel pep :P )...maar die pillen van ons waren getest op 190mg ofzo...wat ging ik heerlijk zeg niet normaal en ik had ook geen dinsdag dip of zwarte gaten...kan me vrijwel allesn og herinneren...echt een aanrader pillen op feest:)...maar toch blijf ik pep ook fijn vinden(maar vanaf nu wel alleen nog maar in bommetje)

Die dinsdagdip komt nog wel naar mate je wat vaker gaat gebruiken.
Al met al, XTC is GENIAAAAAAL

dit was niet de eerste keer dat ik xtc gebruikte maar wel dat ik het op feest deed..normaal deed ik alleen pep(wat ik persoonlijk ook fijn vind op feest)...maar nog nooit dinsdag dip gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 21:53 

Donateur

Die olifanten zijn fokking zwaar (160 mg) dus 2 lijkt me meeeeer dan voldoende. Ik leg me nooit ergens op vast voor een avondje. Op Qlimax neem ik er 3 voor mezelf mee en dan zien we wel waar het in eindigt. Beginnen met een halfje en dan "op gevoel" bijpakken... kweet wel weer hoe dat gaat, de laatste 2 uur zo waus dat je veel te veel neemt :D . Kijken of ik me in kan houden, op Fusion lukte mij dat ook met een halve olifant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:08 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Die olifanten zijn fokking zwaar (160 mg) dus 2 lijkt me meeeeer dan voldoende. Ik leg me nooit ergens op vast voor een avondje. Op Qlimax neem ik er 3 voor mezelf mee en dan zien we wel waar het in eindigt. Beginnen met een halfje en dan "op gevoel" bijpakken... kweet wel weer hoe dat gaat, de laatste 2 uur zo waus dat je veel te veel neemt :D . Kijken of ik me in kan houden, op Fusion lukte mij dat ook met een halve olifant.

Ik plan juist altijd van te voren en neem maar net genoeg mee, dan kan ik ook niet teveel pakken, als je van de kaart bent maak je toch nooit de juiste keuzes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:25 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
Je zou ook kunnen beginnen met 1 en als je het nodig vindt daarna 1 of 2x bijnemen met een halve.

Ja was ik al van plan, dan kijk ik eerste 2-3 uur wel even hoe het allemaal op me inwerkt, en als ik het gevoel heb dat er nog wel eentje bij mag dan doe ik dat gewoon :)

Eerste keer zat ik trouwens op 240 en dat ging me allemaal goed af, dus stap naar 320 is wel te maken lijkt me? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:34 

Donateur

van 240 naar 320 kan idd wel :P

net lekker gesmoked.. stoned nu niet beetje ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:36 

Hardtraxx Veteran

Alsnog zou ik dan wel met maximaal 3/4e beginnen en liefst met halve, totdat je wat extra ervaring hebt. Een hele olifant klapt heel hard in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:37 

Donateur

Chukkels schreef:
Alsnog zou ik dan wel met maximaal 3/4e beginnen en liefst met halve, totdat je wat extra ervaring hebt. Een hele olifant klapt heel hard in.

Ja klapt er hard in, maar dat is wel fijn :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:41 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

Ja klapt er hard in, maar dat is wel fijn :drool: :drool:

Tuurlijk is het fijn, maar als je het voor de 2e keer doet heb je nog niet echt de ervaring. Je hebt het immers maar 1 keer ervaren en als je nu ineens 160mg in 1 keer erin gooit, komt de klap wel heel hard aan. De vraag is dan of je er mee om kan gaan en geen paniekaanval krijgt oid. De tijd komt echt nog wel dat je 'op safe' 150mg+ in één keer erin kan gooien, maar er zit altijd een risico achter en juist als je nog onervaren bent, lijkt mij het risico iets te groot. Het is namelijk geen speelgoed wat je in je lichaam gooit.

(als je de eerste keer ook een hele hebt genomen van 150+mg heb ik niks gezegd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 22:56 

Hardtraxxer

Mensen moeten niet vergeten dat meer niet betekent dat je je automatisch nóg beter gaat voelen.
Hier gaat het in de meeste gevallen dus mis, je raakt alleen maar meer vd kaart.. Als je al zo'n hoge dosis in je lichaam hebt (vooral als beginner) is de kans klein dat het leuke effect nog beter wordt met nog meer. Oppassen, als vorige keer fantastisch was, waarom dan nog verder de grenzen proberen te verleggen ;) (met alle gevolgen van dien)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

Q-Dominic schreef:
Mensen moeten niet vergeten dat meer niet betekent dat je je automatisch nóg beter gaat voelen.
Hier gaat het in de meeste gevallen dus mis, je raakt alleen maar meer vd kaart.. Als je al zo'n hoge dosis in je lichaam hebt (vooral als beginner) is de kans klein dat het leuke effect nog beter wordt met nog meer. Oppassen, als vorige keer fantastisch was, waarom dan nog verder de grenzen proberen te verleggen ;) (met alle gevolgen van dien)

Helemaal mee eens. Waarom zou je het maximum nemen dat je aankunt en onnodig wazig zijn, onnodig veel schade oplopen en onnodig risico lopen, terwijl je ook gewoon het minimum kunt nemen om een ontzettend geweldige beleving mee te maken. Begin met een halve groene olifant en neem na een tijd (1-2 uur) evt. een kwart of een halve bij als t niet genoeg is. Aan 2 heb je ruim genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 00:05 

Donateur

Daarnaast kan je, als je begint met een lichtere aftrapdosis, langer door. Tenminste, das mijn bevinding.
Als je gelijk besluit om een hoge dosis te doen klapt ie wel hard erin (en de inslag en het gevoel daarna zijn wel gruwelijk) alleen is het ook weer snel voorbij vind ik, en ik krijg het dan ook niet meer terug. Als je begint met een lichte dosis, nadat dat werkt anderhalf uur wacht en dan de volgende helft pakt krijg je net zo'n heerlijk gevoel daarna maar heb je langer een fijne space!

Er zijn bijna geen normale mensen die een hele groene olifant kunnen handelen, de enige die dat kunnen zijn mensen boven de 100 kilo en mensen die al een behoorlijke tolerantie van regelmatig snoepen hebben opgebouwd. Voor dat soort mensen is zo'n snoepje natuurlijk wel een ideale uitkomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 00:22 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Er zijn bijna geen normale mensen die een hele groene olifant kunnen handelen, de enige die dat kunnen zijn mensen boven de 100 kilo en mensen die al een behoorlijke tolerantie van regelmatig snoepen hebben opgebouwd. Voor dat soort mensen is zo'n snoepje natuurlijk wel een ideale uitkomst.

Spreek voor jezelf haha, ik weeg 63 kilo en een inslag van 160mg kan ik wel hebben, maar dan moet ik wel erbij vermelden dat ik redelijk ervaren ben en een kleine tolerantie heb opgebouwt dit jaar.
Heb toch zeker wel elke maand 1 keer een pil gepakt met zo heel af en toe een uitschieter van 2 keer per maand.

De heftigste inslag die ik ooit gehad heb was 200mg pure M.
Ik had een capsule gekregen van een bekende van mij voor 3 euro, dus ik dacht dat dat zo'n 100mg zou zijn.
Zo stom als ik ben, heb ik niet eens gevraagt hoeveel hierin zat en ging gewoon op mijn gevoel af.
Dit was denk de 5e keer dat ik mdma gebruikte.
Die inslag was toch een partij heftig! Ik wilde los gaan op de muziek, maar dit hield ik maximaal 3 seconden vol en dan moest ik weer rustig en diep in en uit ademen.
té hard gaan noemen ze da :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 00:36 

Hardtraxx Veteran

Doe mij maar lekker 70mg om mee te beginnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 01:16 

Hardtraxxer

pepepe schreef:

Spreek voor jezelf haha, ik weeg 63 kilo en een inslag van 160mg kan ik wel hebben, maar dan moet ik wel erbij vermelden dat ik redelijk ervaren ben en een kleine tolerantie heb opgebouwt dit jaar.
Heb toch zeker wel elke maand 1 keer een pil gepakt met zo heel af en toe een uitschieter van 2 keer per maand.

Dat zegt ie toch? ;)
Citaat:
en mensen die al een behoorlijke tolerantie van regelmatig snoepen hebben opgebouwd.

Minimaal 1x per maand is behoorlijk veel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 01:34 

Hardtraxx Addict

Deeltjesversneller schreef:
Dat zegt ie toch? ;)

Nee, dat zegt hij niet :huh:
Kijk jij nou scheef of ben ik het haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 01:59 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
dawasiknie schreef:

De heftigste inslag die ik ooit gehad heb was 200mg pure M.
Ik had een capsule gekregen van een bekende van mij voor 3 euro, dus ik dacht dat dat zo'n 100mg zou zijn.
Zo stom als ik ben, heb ik niet eens gevraagt hoeveel hierin zat en ging gewoon op mijn gevoel af.
Dit was denk de 5e keer dat ik mdma gebruikte.
Die inslag was toch een partij heftig! Ik wilde los gaan op de muziek, maar dit hield ik maximaal 3 seconden vol en dan moest ik weer rustig en diep in en uit ademen.
té hard gaan noemen ze da :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
bereid je voor op een faking vette ervaring :P
alleen als je pillen neemt weet je dr naderhand niet zo veeel meer van, das dan weer jammer

Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.

Zelf ook nooit zwarte gaten,

Wel een aantal maandjes geleden een beetje ver gegaan, op een gegeven moment was ik aan het hallucineren van echt goede pillen, dat was ook voor t eerst.

Fastforwards 3e batch (190-210mg?)

Stuk of 5 in korte tijd op, toen zat ik in auto naar huis vanaf de timeout en toen hebk echt 3 kwartier in mn eigen kop gezeten, ik weet gwn niet meer wat ik gezien heb in die tijd. Ik ging de domste dingen zeggen, vragen. Ik vroeg aan t meiske achter de bar of de glazen van glas waren en al dat soort dingen.

In de auto op de snelweg reed er schijnbaar al een half uur een auto voor ons, maar ineens zag ik hem pas en schreeuw keihard, REMMEN DIE AUTO VOOR ONS REMT. Terwijl die auto er dus al 30minuten reed en gewoon zn rij lichten aan had..

Toen thuis nog es 3 kwartier voor de deur gezeten om wat te ontnuchteren in de ochtendkou, continue eigen wereldje geleefd. Toen begon een vriend iets te praten over pro blabla, en toen schoot ik ineens uit de trip met een antwoord van; Kie mij pro?

Dat was echt een beetje een wtf avondje.. en niet meer voor herhaling vatbaar in deze, ik bedoel op t moment was t ff leuk, maar nu ik dit gehad heb blijf ik liever wat bij bewustzijn voortaan ^_^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:41 

Donateur

legendarisch schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
bereid je voor op een faking vette ervaring :P
alleen als je pillen neemt weet je dr naderhand niet zo veeel meer van, das dan weer jammer

Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.

Zelf ook nooit zwarte gaten,

Wel een aantal maandjes geleden een beetje ver gegaan, op een gegeven moment was ik aan het hallucineren van echt goede pillen, dat was ook voor t eerst.

Fastforwards 3e batch (190-210mg?)

Stuk of 5 in korte tijd op, toen zat ik in auto naar huis vanaf de timeout en toen hebk echt 3 kwartier in mn eigen kop gezeten, ik weet gwn niet meer wat ik gezien heb in die tijd. Ik ging de domste dingen zeggen, vragen. Ik vroeg aan t meiske achter de bar of de glazen van glas waren en al dat soort dingen.

In de auto op de snelweg reed er schijnbaar al een half uur een auto voor ons, maar ineens zag ik hem pas en schreeuw keihard, REMMEN DIE AUTO VOOR ONS REMT. Terwijl die auto er dus al 30minuten reed en gewoon zn rij lichten aan had..

Toen thuis nog es 3 kwartier voor de deur gezeten om wat te ontnuchteren in de ochtendkou, continue eigen wereldje geleefd. Toen begon een vriend iets te praten over pro blabla, en toen schoot ik ineens uit de trip met een antwoord van; Kie mij pro?

Dat was echt een beetje een wtf avondje..

Jaa klopt, heb het ook 1x gehad, Veels te overmoedig geweest, veels teveel genomen :( OOk hallucineren, tegen muren lullen omdat ik mensen zag, keek in de spiegel zag mezelf met make-up, vrienden van me waren weerwolven enso :D Op zich leuk om 1x mee te maken, maar dit dus nooit meer, want ik weet dat ik veels te ver was gegaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:43 

Hardtraxxer

Mjah haha

Heb toen ook niet kunnen slapen, ik kwam thuis, echt doodop ineens, maar ik kon gwn niet slapen
Maar tijd ging wel rete snel doordat ik continue aan het draaien was enzo.. toen avondje erop pas geslapen. Was niet zo erg leuk :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:47 

Donateur

legendarisch schreef:
Mjah haha

Heb toen ook niet kunnen slapen, ik kwam thuis, echt doodop ineens, maar ik kon gwn niet slapen
Maar tijd ging wel rete snel doordat ik continue aan het draaien was enzo.. toen avondje erop pas geslapen. Was niet zo erg leuk :p

Maar je bent nieuw op het forum! :D Stel je is ff voor , ;) ga je vaak naar feesten, hoe oud ben je, waar kom je vandaag, omdat je in het drugsforum zit, wat gebruik je wellis ensoo... gooi alles eruit :D ben nieuwschierig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:52 

Hardtraxxer

Haha nouja er is iig een topic van mezelf te vinden op het voorstel gedeelte daarzo.

Ik ben Mitch uit nijmegen ;D nja ben dus 20, jaartje of 4-5 bezig met hardstyle, 2007 mn eerste Qlimax, daarna werd t steeds meer en meer, en dit jaar zown 12 grote feesten gehad en 2/3/4x p maand toch wel een discotheekje hier en daar.

Regelmatig in de matrixx te vinden, is hier een minuut of 2 met de auto vandaan.

Heb lieve vriendin, werk door de weeks erg veel, internationaal vrachtauto chauffeur.

Drugs ervaring? Alleen XTC. Heb zo mn eigen contacten en zorg altijd dat ik goed spul heb.

Rode dollars
Q-Dance
FFWDs (3e batch inmiddels)
Mitsu's (helaas sinds februari niet meer gezien)
Blauwe boompjes
Groene canadeesjes
Paarse diamantjes
Swirl..
enzv.

Teveel mee gemaakt met xtc de laatste tijd, best veel gedaan ook, omdat ik ook pas sinds dit jaar 'fulltime' partyganger ben geworden hehe.. nja na xxlerator op de 25e van december kap ik er een paar maandjes mee om gewoon weer ff op te bouwen, en dan alleen nog maar grote feesten. Maar goed iedereen heeft zn voornemens en we weten ook hoe dat meestal uitpakt ;).

Owja en ik ben meer van het 'hardere' werk, en hardcore hoort daar ook bij ^^ :) (Vanavond hardcore vibes in de TimeOut)

welkom/legendarenf1ets-t11148.html

hier is een foto van mij te vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 10:56 

Donateur

:whistle: Ojaa had je al welkom geheten in dat gedeelte :P excuse moi! :innocent:

Kijk jij houd van goed snoepgoed! :D

ik heb zelf meestal de rode dollars, lekker betrouwbaar en niet te zwaar :thumbup: Ook wel lange tijd groene canadezen gehad,

Zelf ben ik wel benieuwd naar die swirls , want daar zou Mephydrone inzitten heb ik gehoord :huh: is dat wat?

Ik heb nu zelf een lekker lang pauzetjee met de xtc, sinds 2 okt ,en op 11 december bij Loudness ga ik weer volgas! :yay:

maar leuk van je berichtje! :thumbup:

And have fun on Hardtraxx :D Ik ben vooral actief in dit topic :P samen met me spacemaatjes Chukkelz/robertt&pepepe :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 11:01 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
:whistle: Ojaa had je al welkom geheten in dat gedeelte :P excuse moi! :innocent:

Kijk jij houd van goed snoepgoed! :D

ik heb zelf meestal de rode dollars, lekker betrouwbaar en niet te zwaar :thumbup: Ook wel lange tijd groene canadezen gehad,

Zelf ben ik wel benieuwd naar die swirls , want daar zou Mephydrone inzitten heb ik gehoord :huh: is dat wat?

Ik heb nu zelf een lekker lang pauzetjee met de xtc, sinds 2 okt ,en op 11 december bij Loudness ga ik weer volgas! :yay:

maar leuk van je berichtje! :thumbup:

And have fun on Hardtraxx :D Ik ben vooral actief in dit topic :P samen met me spacemaatjes Chukkelz/robertt&pepepe :innocent:

Nvm dat van de swirls.

Gewoon Qtjes vanavond :p

Ik houd van wat zwaarder spul, ben ook een zware jongen :whistle:
Vorige  1 ... 164, 165, 166, 167, 168, 169, 170 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen