Ik dacht dat je er nooit aan zou beginnen?wrote:Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer.
S
Dat heb ik ook ooit gezegd. Als je jong bent, zeg je stomme dingenwrote:Ik dacht dat je er nooit aan zou beginnen?wrote:Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer.
S
Kan me iig nog herinneren van de time out: heel die mensen aan de pillen, ik kan het goed doen op bier en energydrankwrote:Dat heb ik ook ooit gezegd. Als je jong bent, zeg je stomme dingenwrote:Ik dacht dat je er nooit aan zou beginnen?wrote:Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer.
G
nou roberttt, fijn je gekent te hebben
slaap zacht
slaap zacht
haha:P was maar geintje hoor ..wrote:nou roberttt, fijn je gekent te hebben
slaap zacht
roberrtt is echt een grapjaswrote:haha:P was maar geintje hoor ..wrote:nou roberttt, fijn je gekent te hebben
slaap zacht
Soooo....waarom duurt Loudness nog zoo lang
Mij viel niet eens op dat er veel mensen aan de pillen zaten in de timeout, volgens mij valt dat reuze mee door het redelijk jonge publiek maar kan het ook verkeerd inschatten uiteraardwrote:Kan me iig nog herinneren van de time out: heel die mensen aan de pillen, ik kan het goed doen op bier en energydrank.
G
nee, valt volges mij ook heel erg mee in de timeout hoor, af en toe zie je wel zon spacekees voorbij komen, maar tis nou niet zo dat de zaal half vol staat dr meewrote:Mij viel niet eens op dat er veel mensen aan de pillen zaten in de timeout, volgens mij valt dat reuze mee door het redelijk jonge publiek maar kan het ook verkeerd inschatten uiteraardwrote:Kan me iig nog herinneren van de time out: heel die mensen aan de pillen, ik kan het goed doen op bier en energydrank.
bij Try Before You Die zou et in de hardcore area [de top 40/main zaal] wel kunnen
Achja ik had er al 2 mee das genoegwrote:spacekees
G
hebben ze bij mij ook meerdere keren gevraagdwrote:Achja ik had er al 2 mee das genoegwrote:spacekeesBlijkbaar dachten ze dat ik ook van de kaart was, kwam gast vragen of ik lekker ging en nog had
terwijl ik bij thrillogy mijn eerste pil ooit had
Geweldigwrote:Klopt, maar ik wil toch weten hoe het nou precies voelt.wrote:Ik dacht dat je er nooit aan zou beginnen?wrote:Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer.
Welkom bij de club overigens
haha daar ga je bij Loudness achter komen vriendwrote:Klopt, maar ik wil toch weten hoe het nou precies voelt.wrote:Ik dacht dat je er nooit aan zou beginnen?wrote:Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer.
Blijft een verrassing!
Verwacht maar niets, want ook al doe je dat wel, het is nog 1000 keer beter dan dat je ooit gedacht zou hebbenwrote: Klopt, maar ik wil toch weten hoe het nou precies voelt.
S
Moeder: "Had [Timmer] zaterdag pillen op?"
Ik: "Denk het wel"
Zus: "Ja Stefan dat weet iedereen toch wel"
Moeder: "Jij slikt toch geen pillen he?"
Ik: "Neuj, als ik de effecten van die zooi hoor kan je net zo goed bier drinken."
Moeder: "Blijf van die troep af, beter een kater dan die pillen"

Ik: "Denk het wel"
Zus: "Ja Stefan dat weet iedereen toch wel"
Moeder: "Jij slikt toch geen pillen he?"
Ik: "Neuj, als ik de effecten van die zooi hoor kan je net zo goed bier drinken."
Moeder: "Blijf van die troep af, beter een kater dan die pillen"

Hehehe
Jullie zijn dr wel een beetje te jong voor maar ach
G
bereid je voor op een faking vette ervaringwrote:Klopt, maar ik wil toch weten hoe het nou precies voelt.wrote:Ik dacht dat je er nooit aan zou beginnen?wrote:Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer.
alleen als je pillen neemt weet je dr naderhand niet zo veeel meer van, das dan weer jammer
Daar heb ik echt nooit last van. Weet eigenlijk alles nog de volgende dagwrote:bereid je voor op een faking vette ervaring
alleen als je pillen neemt weet je dr naderhand niet zo veeel meer van, das dan weer jammer
S
Ben iig niet zo'n koekerd die van plan is om elk feest vdk te zijnwrote:Hehehe![]()
Jaa je weet normaal alles nog hoor!! als je niet teveel neemt tenminstewrote:Daar heb ik echt nooit last van. Weet eigenlijk alles nog de volgende dagwrote:bereid je voor op een faking vette ervaring
maar ik onthoud juist de kleinste dingen juist, maar met teveel mdma ga je wel zwarte gaten krijgen net als met alcohol
Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.wrote:bereid je voor op een faking vette ervaring
XTC
...op Thrillogy ook mijn eerste keer op een feest( en iets te veel pep
)...maar die pillen van ons waren getest op 190mg ofzo...wat ging ik heerlijk zeg niet normaal en ik had ook geen dinsdag dip of zwarte gaten...kan me vrijwel allesn og herinneren...echt een aanrader pillen op feest:)...maar toch blijf ik pep ook fijn vinden(maar vanaf nu wel alleen nog maar in bommetje)
Of hebt gecombineerd met (te veel) bier, alcohol + mdma = zwarte gaten x3. Daarom hou ik het normaal bij 2 biertjes ofzo, want ik vind het wel lekker tijdens x (terwijl sommigen het dan juist heel vies vinden). Net als roken, dat doe ik normaal nooit maar onder invloed is het wel lekker.wrote:Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.wrote:bereid je voor op een faking vette ervaring
Die dinsdagdip komt nog wel naar mate je wat vaker gaat gebruiken.wrote:XTC...op Thrillogy ook mijn eerste keer op een feest( en iets te veel pep
)...maar die pillen van ons waren getest op 190mg ofzo...wat ging ik heerlijk zeg niet normaal en ik had ook geen dinsdag dip of zwarte gaten...kan me vrijwel allesn og herinneren...echt een aanrader pillen op feest:)...maar toch blijf ik pep ook fijn vinden(maar vanaf nu wel alleen nog maar in bommetje)
Al met al, XTC is GENIAAAAAAL
G
hmmm, dat kan natuurlijk ookwrote:Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.wrote:bereid je voor op een faking vette ervaring
nu staat mijn geheugen er ook niet om bekend dat ik goed ben in onthouden fzo