Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:09 

Donateur

Die swirls vond ik dus echt niks. Je voelt er bijna geen klote van.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:27 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
And have fun on Hardtraxx :D Ik ben vooral actief in dit topic :P samen met me spacemaatjes Chukkelz/robertt&pepepe :innocent:

:cry:

@legendarisch: Ga je naar Loudness?
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:29 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:
And have fun on Hardtraxx :D Ik ben vooral actief in dit topic :P samen met me spacemaatjes Chukkelz/robertt&pepepe :innocent:

:cry:

@legendarisch: Ga je naar Loudness?

Nope, jij wel?

Vanavond hc vibes?:D
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:35 

Hardtraxx Elite

legendarisch schreef:
Nope, jij wel?

Vanavond hc vibes?:D

Zowat alle vaste hardtraxxers gaan op Loudness zijn geloof ik :P En ook zowat elke vaste klant uit dit topic :lol: Timeout ben ik vandaag niet aanwezig, was eerste keer met Zatox dat we daar zijn geweest, is toch een stuk reizen, misschien 18 of 24 december terug (15years of fusion of sound tour), even lineups afwachten. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:35 

Hardtraxx Addict

legendarisch schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
bereid je voor op een faking vette ervaring :P
alleen als je pillen neemt weet je dr naderhand niet zo veeel meer van, das dan weer jammer

Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.

Zelf ook nooit zwarte gaten,

Wel een aantal maandjes geleden een beetje ver gegaan, op een gegeven moment was ik aan het hallucineren van echt goede pillen, dat was ook voor t eerst.

Fastforwards 3e batch (190-210mg?)

Stuk of 5 in korte tijd op, toen zat ik in auto naar huis vanaf de timeout en toen hebk echt 3 kwartier in mn eigen kop gezeten, ik weet gwn niet meer wat ik gezien heb in die tijd. Ik ging de domste dingen zeggen, vragen. Ik vroeg aan t meiske achter de bar of de glazen van glas waren en al dat soort dingen.

In de auto op de snelweg reed er schijnbaar al een half uur een auto voor ons, maar ineens zag ik hem pas en schreeuw keihard, REMMEN DIE AUTO VOOR ONS REMT. Terwijl die auto er dus al 30minuten reed en gewoon zn rij lichten aan had..

Toen thuis nog es 3 kwartier voor de deur gezeten om wat te ontnuchteren in de ochtendkou, continue eigen wereldje geleefd. Toen begon een vriend iets te praten over pro blabla, en toen schoot ik ineens uit de trip met een antwoord van; Kie mij pro?

Dat was echt een beetje een wtf avondje.. en niet meer voor herhaling vatbaar in deze, ik bedoel op t moment was t ff leuk, maar nu ik dit gehad heb blijf ik liever wat bij bewustzijn voortaan ^_^

Vorig jaar op Thrillogy echt enorme vervelende ervaring gehad met xtc!
Ik heb toen 7 pillen naar binnen gegooid (geen idee meer hoe zwaar en wat het was etc.)
en ben toen rond half 7 's ochtend bij de afsluiting echt psychisch geworden.
Dikke soort van "bad trip" gehad. Ik dacht dat ik heel erg stonk en iedereen keek naar mij
en lachten mij uit. Ik wou ook niet de trein in omdat iedereen naar me keek, lachte en riep, dacht ik.
Wij waren toen met 30 man ofzo en gelukkig hebben twee maten van me toen geholpen.
Ik dacht dat mijn vrienden mij voor de gek hielden en tegen me logen enzo. Allemaal bullshit natuurlijk.
Je bent dan zo gefocust/ ver weg dat je je zelf gelooft en niemand anders.
Nu als ik op feesten ben nog wel eens last van als ik te veel heb genomen.
Na Q-Base ook besloten even niks meer te pakken tot Hard Bass. Ik raad het echt niemand aan
om zo veel te pakken, serieus...
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:41 

Donateur

Tjaa.. vooral omdat je niet weet wat je heb gepakt, denk ik dat je pillen met MCPP naar binnen heb gegooid :x
want ik ken mensen die er echt soo veel naar binnen gooie, maar echt een bad trip nog nooit gehoord, van teveel MCPP kan je angstaanvallen krijge, negatieve hallucinaties, en migraine aanvallen.

Of weet je zeker dat het goede pillen waren? :/

Citaat:
mCPP of meta-Chloor-Phenyl-Piperazine is een stof die regelmatig wordt aangetroffen in pillen die verkocht worden als XTC. Er zijn pillen in omloop met alleen mCPP als werkzame stof maar ook pillen met mCPP en (een beetje) XTC.
mCPP verhoogt net als XTC de serotonine werking in de hersenen. De effecten van mCPP wisselen sterk. Sommige mensen vinden de werking van mCPP te vergelijken met die van XTC. mCPP heeft echter geen stimulerende werking.
De meeste gebruikers ondervinden negatieve effecten zoals misselijkheid, duizeligheid, angsten, hallucinaties, onrust, rillingen en hoofdpijn. Deze treden vooral op wanneer de pil (bijna) is uitgewerkt. Hoe hoger de dosering van mCPP, des te meer kans er is op negatieve effecten.
Een ander risico bij gebruik van mCPP is serotoninevergiftiging. Hierbij is er te veel serotonine in de hersenen actief. De kans hierop neemt toe als mCPP wordt gecombineerd met middelen die ook serotonine vrijmaken, bijvoorbeeld XTC en bepaalde antidepressiva.
mCPP wordt beschouwd als niet geregistreerd geneesmiddel en valt onder de Wet op de geneesmiddelenvoorziening. Handel in mCPP is verboden.
Er zijn veel verschillende pillen met mCPP in omloop. Aan het uiterlijk van een XTC-pil is niet te zien of er mCPP in zit. Mensen die XTC willen gebruiken, wordt dan ook aangeraden om hun pil te laten testen. Een testservice is te vinden op http://www.drugs-test.nl/.

Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:42 

Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Na Q-Base ook besloten even niks meer te pakken tot Hard Bass. Ik raad het echt niemand aan

Jaaa! Ik pak sinds Q-base ook niks meer tot HardBass, mits ik iets lekkers tegenkom op Loudness :P Dan verkort ik die tijd wel, want wil daar sowieso niet stil gaan staan.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:44 

Donateur

modernization schreef:
Nikkel schreef:

Jaaa! Ik pak sinds Q-base ook niks meer tot HardBass, mits ik iets lekkers tegenkom op Loudness :P Dan verkort ik die tijd wel, want wil daar sowieso niet stil gaan staan.

Als je mij tegenkomt! :D Ik ben net sinterklaas, heb altijd lekkers bij me :whistle:
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:46 

Hardtraxx Veteran

Haha ja dat weet ik nog wel. Jij gaf mij nog een Dollar op Fusion. Was maar goed ook, anders had ik een FF erbij gegooid xd
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:47 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Tjaa.. vooral omdat je niet weet wat je heb gepakt, denk ik dat je pillen met MCPP naar binnen heb gegooid :x
want ik ken mensen die er echt soo veel naar binnen gooie, maar echt een bad trip nog nooit gehoord, van teveel MCPP kan je angstaanvallen krijge, negatieve hallucinaties, en migraine aanvallen.

Of weet je zeker dat het goede pillen waren? :/

Ik zou 't niet meer weten, behoorlijk wat gebruikt in die maanden erom heen.
Had het van een goede maat, maar is geen garantie he.
De pillen ervoor die ik van hem had waren met ik denk 120mg
en die ik toen van hem kreeg waren precies hetzelfde uitziende als daarvoor.
Ik denk zelf ook dat het MCPP is geweest.
Ik weet wel dat ik er veel spijt van heb gehad aangezien ik er nog steeds last van heb.
als ik op een feest meer als 3 pak gaat t meestal de negatieve kant op en voel ik me bekeken.
Dus dat doe ik niet meer aangezien ik gewend ben er tegen de 5 naar binnen te gooien van
gemiddeld 120mg.

Vandaar de pauze nou ook :P Even alles op een rijtje zetten en heel veel minder naar feesten op het moment.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 12:50 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
modernization schreef:
Nikkel schreef:

Als je mij tegenkomt! :D Ik ben net sinterklaas, heb altijd lekkers bij me :whistle:

Hihi welke kleur snoepjes?!
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 13:39 

Hardtraxxer

Bruine pepernoten :D
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 13:54 

Donateur

Nikkel schreef:
Vorig jaar op Thrillogy echt enorme vervelende ervaring gehad met xtc!
Ik heb toen 7 pillen naar binnen gegooid (geen idee meer hoe zwaar en wat het was etc.)
en ben toen rond half 7 's ochtend bij de afsluiting echt psychisch geworden.
Dikke soort van "bad trip" gehad. Ik dacht dat ik heel erg stonk en iedereen keek naar mij
en lachten mij uit. Ik wou ook niet de trein in omdat iedereen naar me keek, lachte en riep, dacht ik.
Wij waren toen met 30 man ofzo en gelukkig hebben twee maten van me toen geholpen.
Ik dacht dat mijn vrienden mij voor de gek hielden en tegen me logen enzo. Allemaal bullshit natuurlijk.
Je bent dan zo gefocust/ ver weg dat je je zelf gelooft en niemand anders.
Nu als ik op feesten ben nog wel eens last van als ik te veel heb genomen.

Pfoeh das behoorlijk heftig gek! Kan ook gewoon zijn dat het MDMA was, op het moment dat je 7 pillen achter je kiezen hebt is je serotonine op en dan kan je behoorlijke psychoses krijgen.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 14:05 

Hardtraxxer

Haha

En ohh dat van lieve vriendin kan wel weer geschrapt worden.. Vrouwen zijn allemaal tzelfde :p ken der geen eind aan vastknopen :D
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:10 

Hardtraxx Newbie

Weet je.... Als je veel te hard gaat, echt te hard, neem dan vitamines. Ik kreeg verse jus van een maatje omdat het iets te ging, binnen 5 minuten weer zo nuchter als maar kan!
Wat je ook kan doen, is van die dextro shit nemen met druivensuikers is dat, dat hebben ze ook bij de EHBO liggen, als je hard gaat drukken ze wel is zo'n ding in je bek en 5 minuten later loop je weer brood nuchter rond!
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:13 

Hardtraxx Elite

sjoerd13021991 schreef:
Weet je.... Als je veel te hard gaat, echt te hard, neem dan vitamines. Ik kreeg verse jus van een maatje omdat het iets te ging, binnen 5 minuten weer zo nuchter als maar kan!
Wat je ook kan doen, is van die dextro shit nemen met druivensuikers is dat, dat hebben ze ook bij de EHBO liggen, als je hard gaat drukken ze wel is zo'n ding in je bek en 5 minuten later loop je weer brood nuchter rond!

Brood nuchter is een erg groot woord, dat is natuurlijk niet waar, maar het helpt inderdaad wel :cool: Alle suikers helpen, dus ook cola drinken (daarom beter cola light of water als je van het padje bent)
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:21 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
sjoerd13021991 schreef:

Brood nuchter is een erg groot woord, dat is natuurlijk niet waar, maar het helpt inderdaad wel :cool: Alle suikers helpen, dus ook cola drinken (daarom beter cola light of water als je van het padje bent)

Ik heb wel eens jus genomen nadatk flink adje was, en daarna kon ik de weg al helemaal niet meer vinden? :o
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:23 

Hardtraxx Newbie

DarkBeatz schreef:
sjoerd13021991 schreef:

In ieder geval 'te' nuchter :')
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:25 

Hardtraxx Newbie

legendarisch schreef:
DarkBeatz schreef:
sjoerd13021991 schreef:

Ik heb wel eens jus genomen nadatk flink adje was, en daarna kon ik de weg al helemaal niet meer vinden? :o

Je moet ook niet je mdma/pillen/ghb/bommetje weg spoelen met Jus!
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:43 

Hardtraxxer

haha dat deedk ook niet :p was die avond van t verhaaltje wat ik net beschrijf, uur voor t eind 2 glaasjes jus, toen was de maat vol :p
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 15:44 

Hardtraxxer

Gvd heb een flinke kater van alcohol, zo erg is het nog nooit geweest :sick:
Geef mij maar gewoon een dinsdagdip :D
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 16:34 

Hardtraxxer

sjoerd13021991 schreef:

Die dextro is dus egt geen succes je helebek gaat vol zitten met kruimels en het smaakt op dat moment ook vreselijk >.<

Wel grappig om uit te delen en dan iedereen bijna over zn nek zien gaan :lol:
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 17:02 

Hardtraxx Addict

Ja, je bek wordt nog droger als dat ie al is :P
Ik moet zeggen dat ik nog nooit verschil heb gemerkt,
voor of na druivensuikers/ dextro, dat ik meer/ minder van de kaart was.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 17:02 

Hardtraxx Addict

Nikkel schreef:
Ja, je bek wordt nog droger als dat ie al is :P
Ik moet zeggen dat ik nog nooit verschil heb gemerkt,
voor of na druivensuikers/ dextro, dat ik meer/ minder van de kaart was.
Bericht Geplaatst op 19 nov 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

Ik eet altijd Raketjes op feesten, maar ik merk nou niet echt dat ik er nuchterder van wordt...
Vorige  1 ... 165, 166, 167, 168, 169, 170, 171 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen