legendarisch schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
bereid je voor op een faking vette ervaring

alleen als je pillen neemt weet je dr naderhand niet zo veeel meer van, das dan weer jammer
Zoals al de anderen al zeiden, klopt dit dus niet. Je krijgt geen zwarte gaten bij normaal xtc gebruik. Ik denk gewoon dat je gewoon wat meer bent opgegaan in de muziek en niet zozeer met andere dingen mee bezig bent geweest waar je anders wel mee bezig was en dat je daarom denkt dat je dingen bent vergeten, maar je hebt er op het feest waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken.
Zelf ook nooit zwarte gaten,
Wel een aantal maandjes geleden een beetje ver gegaan, op een gegeven moment was ik aan het hallucineren van echt goede pillen, dat was ook voor t eerst.
Fastforwards 3e batch (190-210mg?)
Stuk of 5 in korte tijd op, toen zat ik in auto naar huis vanaf de timeout en toen hebk echt 3 kwartier in mn eigen kop gezeten, ik weet gwn niet meer wat ik gezien heb in die tijd. Ik ging de domste dingen zeggen, vragen. Ik vroeg aan t meiske achter de bar of de glazen van glas waren en al dat soort dingen.
In de auto op de snelweg reed er schijnbaar al een half uur een auto voor ons, maar ineens zag ik hem pas en schreeuw keihard, REMMEN DIE AUTO VOOR ONS REMT. Terwijl die auto er dus al 30minuten reed en gewoon zn rij lichten aan had..
Toen thuis nog es 3 kwartier voor de deur gezeten om wat te ontnuchteren in de ochtendkou, continue eigen wereldje geleefd. Toen begon een vriend iets te praten over pro blabla, en toen schoot ik ineens uit de trip met een antwoord van; Kie mij pro?
Dat was echt een beetje een wtf avondje.. en niet meer voor herhaling vatbaar in deze, ik bedoel op t moment was t ff leuk, maar nu ik dit gehad heb blijf ik liever wat bij bewustzijn voortaan ^_^
Vorig jaar op Thrillogy echt enorme vervelende ervaring gehad met xtc!
Ik heb toen 7 pillen naar binnen gegooid (geen idee meer hoe zwaar en wat het was etc.)
en ben toen rond half 7 's ochtend bij de afsluiting echt psychisch geworden.
Dikke soort van "bad trip" gehad. Ik dacht dat ik heel erg stonk en iedereen keek naar mij
en lachten mij uit. Ik wou ook niet de trein in omdat iedereen naar me keek, lachte en riep, dacht ik.
Wij waren toen met 30 man ofzo en gelukkig hebben twee maten van me toen geholpen.
Ik dacht dat mijn vrienden mij voor de gek hielden en tegen me logen enzo. Allemaal bullshit natuurlijk.
Je bent dan zo gefocust/ ver weg dat je je zelf gelooft en niemand anders.
Nu als ik op feesten ben nog wel eens last van als ik te veel heb genomen.
Na Q-Base ook besloten even niks meer te pakken tot Hard Bass. Ik raad het echt niemand aan
om zo veel te pakken, serieus...