Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:40 

Hardtraxx Veteran

sjoerd13021991 schreef:
whahahahaha robertt ouwe knaller!
Ik leg de link nu pas wie je bent, las laatst op forum dat je uit Sneek komt. Ik kwam jou tegen op Fusion, toen ik zei dat je wel mee kon rijden terug naar sneek, maar ik beetje waus was....

Denk meld het even, Sneek zit ook weer vol verrassingen (en junkies) :')

Haha Sneek zit zeker vol met junkies! Ik weet er alles vanaf.

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Kijk eens aan, meteen top beginnen! Ik neem aan dat je met een halfje of zelfs misschien 1/3 begint? Of was je van plan om meteren een hele te droppen haha. Maar kom zeker naar de hardtraxx meeting/ragplaats! ;)

1/3 hoe wil je dat doen XD

Thuis snijden en afwegen. Die olifanten zijn wel hard en stevig gedrukt hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:07 

Hardtraxx Elite

Pfoe, die grote hoeveelheden zijn inderdaad overdreven. Ik heb nu 7x gebruikt van augustus 2009 tot nu en ook bij mij is geen enkele keer boven de 420mg uitgekomen op een hele avond (nu ik er over nadenk heb ik zelfs nooit boven de 400mg gezeten, op thrillogy had ik 2 canadezen en een cap kristal op, 390mg in totaal, en op q-base een canadees en 2 duiven, 380mg), een hoeveelheid wat ik trouwens zelf behoorlijk veel vind. Zodra ik terug ~120mg snoepjes heb hoop ik dat zeker terug te brengen tot maximum 360mg op een avond :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:13 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Pfoe, die grote hoeveelheden zijn inderdaad overdreven. Ik heb nu 7x gebruikt van augustus 2009 tot nu en ook bij mij is geen enkele keer boven de 420mg uitgekomen op een hele avond (nu ik er over nadenk heb ik zelfs nooit boven de 400mg gezeten, op thrillogy had ik 2 canadezen en een cap kristal op, 390mg in totaal, en op q-base een canadees en 2 duiven, 380mg), een hoeveelheid wat ik trouwens zelf behoorlijk veel vind. Zodra ik terug ~120mg snoepjes heb hoop ik dat zeker terug te brengen tot maximum 360mg op een avond :thumbup:

Rode Dollars :yay: :bomb: relaxt rond de 120, kan je gelijk hele droppen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:23 

Hardtraxx Veteran

Dat kan ook met olifanten, q's en FF's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:33 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Als iemand uit mijn dagdagelijkse vriendenkring zoiets doet zou ik hem zeggen dat hij dom bezig is. :nono:

En als je op een 120mg pilletje niet meer goed genoeg gaat, zou ik zeggen dat het tijd is voor een wat langere pauze om je lichaam te laten recupereren. Je verziekt alleen maar je eigen tolerantie door zo hoge doseringen te nemen (en je hersenen). Maar dit is al vaak genoeg herhaalt en denk dat je dat zelf ook wel weet. Je moet het alleszins niet minimaliseren dat het niet zo schadelijk is, want die studies gaan alleen op bij gebruik van 2mg/kg op een hele avond en dan minstens een maand pauze. Wanneer je aan een hoeveelheid gaat zitten die al gemakkelijk boven de 6mg/kg uitkomt kun je je wel inbeelden wat voor oxidatieve stress dat veroorzaakt op je hersenen. Waarom ik het gewoon dom vind is omdat iemand wat gewoon niet telkens zijn tolerantie opbouwt door steeds meer te nemen maar op dezelfde dosis blijft hangen ook niet die super zware pillen nodig heeft voor een even leuke avond met heerlijke euforie en energie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 11:43 

Donateur

Chukkels schreef:

is alleen niet aan te raden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 12:03 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

is alleen niet aan te raden :P

Maar het KAN wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 12:12 

Hardtraxx Veteran

En lekker is het ook :P

Maar Robert, echt nooit verwacht dat die woorden uit jouw mond komen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 12:27 

Donateur

Chukkels schreef:
En lekker is het ook :P

Maar Robert, echt nooit verwacht dat die woorden uit jouw mond komen haha

Jaa hij zegt het misschien , maar in se kleine koppie gaat er heel iets anders rond :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 12:32 

Hardtraxx Veteran

Hij dacht er niet bij na, toen hij het zei ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 17:09 

DarkBeatz schreef:

en dan te bedenken dat ik op thrillogy met een halve canadees en een halve olifant al los ging :P [al waren ze 2 of 3 uur voor et einde al wel bijna uitgewerkt]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 17:11 

Donateur

KSwoosh schreef:
DarkBeatz schreef:

en dan te bedenken dat ik op thrillogy met een halve canadees en een halve olifant al los ging :P [al waren ze 2 of 3 uur voor et einde al wel bijna uitgewerkt]

Het was je 1e keer :D , halve canadees , 65mg/ halve olifant 90mg = 155mg :P
Is voor je 1e keer aardig veel en ook zeker genoeg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 17:58 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Het was je 1e keer :D , halve canadees , 65mg/ halve olifant 90mg = 155mg :P
Is voor je 1e keer aardig veel en ook zeker genoeg :thumbup:

Hangt er maar net vanaf hoe je het spreid. Mijn allereerste waren 2 witte stardustjes :loving: (2*105mg = 210mg -> Ik woog toen wel 142kg :$)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Ach ja, ik ga op Qlimax ook minder nemen denk ik, want ik heb m'n serotonine niet zo laag zitten denk ik. Ik gok dat ik op Q-Base op 30% zat en op Fusion op 40% zat. Ik denk dat ik bij Kliemaks op zo'n 70% zit, aangezien ik eigenlijk anderhalve maand geen MDMA heb gehad, met 1 kleine uitzondering. Ik denk dat ik voor 1 hele Q-Dance pil ga, en 2-3 halfjes ofzo. Moet voldoende zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:45 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Ach ja, ik ga op Qlimax ook minder nemen denk ik, want ik heb m'n serotonine niet zo laag zitten denk ik. Ik gok dat ik op Q-Base op 30% zat en op Fusion op 40% zat. Ik denk dat ik bij Kliemaks op zo'n 70% zit, aangezien ik eigenlijk anderhalve maand geen MDMA heb gehad, met 1 kleine uitzondering. Ik denk dat ik voor 1 hele Q-Dance pil ga, en 2-3 halfjes ofzo. Moet voldoende zijn.

1 q-dance moet al voldoende zijn, zo niet, dan is het tijd voor een pauze als je het netjes wilt houden >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:48 

Hardtraxx Veteran

pepepe schreef:
Chukkels schreef:

1 q-dance moet al voldoende zijn, zo niet, dan is het tijd voor een pauze als je het netjes wilt houden >.<

Tuurlijk is het voldoende, maar die duurt niet lang genoeg om uit te houden tot het einde. Afgelopen keer had ik alleen 1 hele olifant op en begon ik al enorm heftig te hallucineren, erger dan op Fusion en erger zelfs dan op Q-Base dus met mijn serotonine zit het wel goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:49 

Donateur

Chukkels schreef:

Klinkt zo geloofwaardig ook :P maar ik weet wel beter :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

Moest wat proberen of niet xd

Nee, maar zaterdag was al heftig zat van 1 olifant. Moet je nagaan hoe die Q-Dance zijn dan. Daar kan ik echt niet 6 van op zoals jij wil :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 20:55 

Donateur

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:01 

Hardtraxxer

[quote="roberttt"][/quote]
Da's echt veel en van die 3/4/5e zal je niet veel meer merken behalve dat je crash later komt. Kan je beter wat pep bijnemen ofzo :thumbup: Of gewoon later beginnen natuurlijk. Of helemaal NIET :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:12 

Donateur

heb al wat aangepast :P maar is ook maar net hoeveel we er daar nodig hebben XD schema hou ik natuurlijk nooit aan, Maar chukkels wil zo graag boven de 700 gram hebben dus ja.. moet dan wel zo'n schema hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:15 

Hardtraxx Veteran

We zouden op 1080 komen, zes stuks dus. 6x 180mg = 1080 = HD = Qlimax IMAX :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:20 

Donateur

Chukkels schreef:
We zouden op 1080 komen, zes stuks dus. 6x 180mg = 1080 = HD = Qlimax IMAX :yay:

ook goed ;) wedstrijd wie ligt het eerst op de E.H.B.O :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:23 

Hardtraxx Veteran

zal ik dan wel zijn, jij hebt meer ervaring. Maar weet wel zeker dat als ik er lig, jij er later bij komt te liggen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2010 21:24 

Donateur

Chukkels schreef:
zal ik dan wel zijn, jij hebt meer ervaring. Maar weet wel zeker dat als ik er lig, jij er later bij komt te liggen :lol:

hahaha, meeting @ ehbo dus :lol:
Vorige  1 ... 162, 163, 164, 165, 166, 167, 168 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen