Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:30 

Hardtraxxer

Haha dat is wel een stuk meer ja.. Maar hoe vaak heb je het nu onderhand al gedaan? Want meestal begin je toch met een redelijk lage dosering :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:31 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Robbie schreef:
Ik doe het ongeveer 1x in de 3 maanden.. Mijn gemiddelde dosering ligt bij de 90 mg op een avond dus valt wel mee als ik het nog met mate doe. Dat is wel genoeg voor mij omdat ik nog een lage tolerantie heb.. Ik heb ook wel veel zelfdiscipline op allerlei gebieden dus moet wel lukken om het in bedwang te houden..

90, doe je goed :thumbup: ik zit gemiddeld op 500 :lol:

500, doe je goed :thumbup: ik zit gemiddeld op 6.. nvm... :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:33 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Robbie schreef:
Ik doe het ongeveer 1x in de 3 maanden.. Mijn gemiddelde dosering ligt bij de 90 mg op een avond dus valt wel mee als ik het nog met mate doe. Dat is wel genoeg voor mij omdat ik nog een lage tolerantie heb.. Ik heb ook wel veel zelfdiscipline op allerlei gebieden dus moet wel lukken om het in bedwang te houden..

90, doe je goed :thumbup: ik zit gemiddeld op 500 :lol:

500, doe je goed :thumbup: ik zit gemiddeld op 6.. nvm... :lol:

Hhahah thrillogy had ik 2 olifantjes 2 canadezen op :P is ook 620 mg XD niet best

Robbie schreef:
Haha dat is wel een stuk meer ja.. Maar hoe vaak heb je het nu onderhand al gedaan? Want meestal begin je toch met een redelijk lage dosering :P

heb nog niet zo vaak gedaan XD 10 x ofzo
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:36 

Hardtraxx Veteran

Bij mij staat de teller nu op 6. Het was op 1 hand te tellen :cry: Hmm, misschien als ik weer wat extra (te veel) neem of LSD dat ik ze dan weer op 1 hand kan tellen, maar over de 700 zoals op Q-Base ga ik absoluut niet meer :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:38 

Donateur

Chukkels schreef:
Bij mij staat de teller nu op 6. Het was op 1 hand te tellen :cry: Hmm, misschien als ik weer wat extra (te veel) neem of LSD dat ik ze dan weer op 1 hand kan tellen, maar over de 700 zoals op Q-Base ga ik absoluut niet meer :P

ik kan het nog wel op 2 handen tellen, en op Qlimax, P/Ps, 6 q-dance snoepjes. :thumbsup: dus weer boven dde 700 :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:40 

Hardtraxx Veteran

Hmm... 1080p vind ik altijd wel mooi om naar te kijken, dat is HD, maar 1080mg aan Q-Dance snoepjes lijkt me toch een (letterlijke) overkill :lol:

Ik kijk wel hoever ik kom, misschien kan ik wel wat meer op dan normaal, aangezien m'n serotonine weer is aangetast zaterdag en ik nog geen 5-htp op heb :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:41 

Donateur

Zie je qlimax in HD, beter kan je het niet beleven. Of je de volgende dag nog wat weet is een andere vraag :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:43 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zie je qlimax in HD, beter kan je het niet beleven. Of je de volgende dag nog leeft is een andere vraag :lol:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:45 

Hardtraxx Veteran

Waarom doen jullie eigenlijk zoveel? Ik hou 't op 200mg (3mg/kg) ongeveer en zou echt niet meer willen ofzo
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:47 

Donateur

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Zie je qlimax in HD, beter kan je het niet beleven. Of je de volgende dag nog leeft is een andere vraag :lol:

Haha mafkezen! :D Ik heb onderhands ook wel een flinke tolerantie :x laatste 2 feesten had ik ook 500+ mg in me lichaam zitten.....

mysteryland was et zelfs 5.5x een canadees als het niet meer was :( maarja ben er levend vanaf gekomen :P

maar mysteryland heb ik van geleerd, en soveel gaat niet meer overkomen, Loudness wordt netjes 3 dollarstjes ofso :D
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:56 

Hardtraxx Veteran

Hmm, alleen op Fusion en Q-Base ben ik (dik) over de 250mg grens heen gegaan. Op Decibel 230 ofzo, en de rest onder de 150. Ow nee, zaterdag was 160-170 :P

Maar goed, om op jouw vraag te komen James, het is gewoon dat ik het zonde vind om halfjes te nemen van de pillen, op het begin in ieder geval. Die rush die opkomt met een pil van 160+ is zo heerlijk en bij de 2e, 3 uur later is dat ook zo, nog heerlijker zelfs! En dan blijf ik gewoon met de halfjes tot 2 uur voor het einde om de 3 kwartier of uur. Optie is dan natuurlijk om later te beginnen, maar het feest duurt maar zo kort dat ik vanaf het begin (of een uur na binnenkomst) al lekker waus wil zijn :P
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:20 

Hardtraxx Addict

jeezus, wat een hoeveelheden zie ik hier zeg.
De keren dat ik mdma heb gebruikt zijn zeker niet op 2 handen te tellen..
Op 6 handen ofzo denk ik haha, maar ik gebruik nooit echt meer dan 250 ~ 300mg
De enige keer dat ik daar boven zat was met 10 years of q-dance, toen ik 560mg op had aan pure M.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 00:36 

ik zou zo niet weten waar de post van chukkels stond, maar als we nog een space meeting willen houden, kunnen we dat et beste doen buiten die andere meeting om [die overigens door alle bemoeial naar de klote gaat]
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 01:58 

Hardtraxx Veteran

Haha ja inderdaad.

Ik heb een hele lieve moeder... Ze vroeg aan mij of ze een pilletje mocht, en ik heb haar dus een Groene Olifant gegeven. Ben benieuwd wat ze er van vind.

Maar dus even de reden: vanavond weer een gesprek van een uur, ze heeft het eindelijk kunnen laten bezinken en over na kunnen denken, gehad met m'n moeder over drugs en ze was flink pissig. Ze heeft echt geen flauw idee wat het allemaal is en wil het ook helemaal niet snappen. Ze is gewoon te koppig om ook mijn kant van het verhaal te horen en denk alleen maar aan de negatieve dingen. Ik heb uitgelegd dat ik precies weet wat ik allemaal, wat ik allemaal neem, dat ik ook altijd 100% zeker weet dat het goed spul is, maar zij noemt het alleen maar troep. Ze heeft gezworen dat haar kinderen nooit aan de drugs zouden komen, inclusief alcohol en tabak, maar kom op zeg, hoe ouderwets is dat. Ze rookt zelf ook nog eens. Maar ze zegt wel dat weet dat ze mij niet kan tegenhouden, maar goedkeuring zal ze nooit of te nimmer geven. Ik heb haar uitgelegd, dat ik ook helemaal niet om haar toestemming vraag, maar wel om haar begrip. Ze denkt echt alleen maar in haar eigen straatje en blijft vast bij één bepaald beeld over alle geestveruimende middelen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens informatie moet inwinnen over MDMA en ik hoop dat ze daar waar zij naartoe gaat niet aan vriendjespolitiek doen en alleen maar de slechte negatieve kant van het spul gaan vertellen, want dan schiet het nog niet op. Als ze hier ooit nog een keer drugs in huis vind, ben ik wel gigantisch de lul trouwens, dus dat wordt eventjes op m'n kamer bewaren ipv in het ouderlijk huis. Ik heb haar dus die Olifant gegeven, omdat ze daarom vroeg, zodat ze die kon laten testen, want dat wou ze. Ik heb ze zelf ook al getest en ik had haar ook de brief van het lab kunnen geven, maar goed, ze wil het zelf laten testen.

Misschien is het binnenkort handig om tegen haar te zeggen dat ik ga stoppen met MDMA/Ecstasy en dat ik dan helemaal van de harddrugs af ga. Het is nog een optie ook, aangezien methylone officieel geen drugs is, maar een geneesmiddel. En ik misschien volledig daarop ga na Qlimax. Maar dat is zorg voor later, denk toch dat ik dat niet ga doen. Als ik dat zou doen, zou het alleen maar zijn om m'n moeder gerust te stellen. Eerlijk over dat ik gebruik zal ik echter wel blijven.

Moederinstinct... :sick:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 02:34 

Chukkels schreef:
Misschien is het binnenkort handig om tegen haar te zeggen dat ik ga stoppen met MDMA/Ecstasy en dat ik dan helemaal van de harddrugs af ga.
Het is nog een optie ook, aangezien methylone officieel geen drugs is, maar een geneesmiddel.

als zij weet wat meth is, dan zal ze dat alleen maar nog erger vinden xd
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 09:11 

Hardtraxx Veteran

Ok, ik zeg haar dan wel gewoon dat het m1 is of explosion. :P of eindelijk hoef ik het helemaal niet te vertellen haha.
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 09:31 

Donateur

Chukkels schreef:
Haha ja inderdaad.

Ik heb een hele lieve moeder... Ze vroeg aan mij of ze een pilletje mocht, en ik heb haar dus een Groene Olifant gegeven. Ben benieuwd wat ze er van vind.

Mijn olifant ?? :cry: verwacht wel weer een nieuwe van je !
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 09:44 

Hardtraxx Veteran

Jonge, helemaal niet jouw olifant. Die heb ik zaterdag al opgemaakt. Heb nog een stapel hiervan liggen. En niet zeuren, jij krijgt die q-dance pillen. Stukken beter! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:07 

Donateur

Vik schreef:
Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer. :)

Wij gaan zeker meeten VIK :D :innocent: Op loudness! :yay:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:08 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
Vik schreef:
Mijn bestelling voor Loudness ga ik vandaag ophalen. Word m'n 1e keer. :)

Wij gaan zeker meeten VIK :D :innocent:

hahaha :P welke krijg je dan vik?

En kevin moet jij niet aan 't werk :P
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:15 

Donateur

:drool: die zijn echt fijn .. vandaar ook mijn mooie avatar
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:17 

Donateur

Vik schreef:
Zoiets dacht ik al wel inderdaad! Hahaha :P

Wordt mooi feestje, ik gewoon weer rustig aan de Dollars :love:
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:24 

Hardtraxx Veteran

Kijk eens aan, meteen top beginnen! Ik neem aan dat je met een halfje of zelfs misschien 1/3 begint? Of was je van plan om meteren een hele te droppen haha. Maar kom zeker naar de hardtraxx meeting/ragplaats! ;)
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:34 

Donateur

Chukkels schreef:
Kijk eens aan, meteen top beginnen! Ik neem aan dat je met een halfje of zelfs misschien 1/3 begint? Of was je van plan om meteren een hele te droppen haha. Maar kom zeker naar de hardtraxx meeting/ragplaats! ;)

1/3 hoe wil je dat doen XD
Bericht Geplaatst op 17 nov 2010 10:36 

Hardtraxx Newbie

whahahahaha robertt ouwe knaller!
Ik leg de link nu pas wie je bent, las laatst op forum dat je uit Sneek komt. Ik kwam jou tegen op Fusion, toen ik zei dat je wel mee kon rijden terug naar sneek, maar ik beetje waus was....

Denk meld het even, Sneek zit ook weer vol verrassingen (en junkies) :')
Vorige  1 ... 161, 162, 163, 164, 165, 166, 167 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen