Haha ja inderdaad.
Ik heb een hele lieve moeder... Ze vroeg aan mij of ze een pilletje mocht, en ik heb haar dus een Groene Olifant gegeven. Ben benieuwd wat ze er van vind.Maar dus even de reden: vanavond weer een gesprek van een uur, ze heeft het eindelijk kunnen laten bezinken en over na kunnen denken, gehad met m'n moeder over drugs en ze was flink pissig. Ze heeft echt geen flauw idee wat het allemaal is en wil het ook helemaal niet snappen. Ze is gewoon te koppig om ook mijn kant van het verhaal te horen en denk alleen maar aan de negatieve dingen. Ik heb uitgelegd dat ik precies weet wat ik allemaal, wat ik allemaal neem, dat ik ook altijd 100% zeker weet dat het goed spul is, maar zij noemt het alleen maar troep. Ze heeft gezworen dat haar kinderen nooit aan de drugs zouden komen, inclusief alcohol en tabak, maar kom op zeg, hoe ouderwets is dat. Ze rookt zelf ook nog eens. Maar ze zegt wel dat weet dat ze mij niet kan tegenhouden, maar goedkeuring zal ze nooit of te nimmer geven. Ik heb haar uitgelegd, dat ik ook helemaal niet om haar toestemming vraag, maar wel om haar begrip. Ze denkt echt alleen maar in haar eigen straatje en blijft vast bij één bepaald beeld over alle geestveruimende middelen. Ik heb haar gezegd dat ze maar eens informatie moet inwinnen over MDMA en ik hoop dat ze daar waar zij naartoe gaat niet aan vriendjespolitiek doen en alleen maar de slechte negatieve kant van het spul gaan vertellen, want dan schiet het nog niet op. Als ze hier ooit nog een keer drugs in huis vind, ben ik wel gigantisch de lul trouwens, dus dat wordt eventjes op m'n kamer bewaren ipv in het ouderlijk huis. Ik heb haar dus die Olifant gegeven, omdat ze daarom vroeg, zodat ze die kon laten testen, want dat wou ze. Ik heb ze zelf ook al getest en ik had haar ook de brief van het lab kunnen geven, maar goed, ze wil het zelf laten testen.
Misschien is het binnenkort handig om tegen haar te zeggen dat ik ga stoppen met MDMA/Ecstasy en dat ik dan helemaal van de harddrugs af ga. Het is nog een optie ook, aangezien methylone officieel geen drugs is, maar een geneesmiddel. En ik misschien volledig daarop ga na Qlimax. Maar dat is zorg voor later, denk toch dat ik dat niet ga doen. Als ik dat zou doen, zou het alleen maar zijn om m'n moeder gerust te stellen. Eerlijk over dat ik gebruik zal ik echter wel blijven.
Moederinstinct...