Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:35 

Hardtraxx Addict

Robbie schreef:
Ik een hele blauwe boom.. Dat is veel voor mij want eerder is mijn maximum een halve blauwe kers geweest.. Daarvoor de hele tijd lagere doseringen:P Dus ik stond er zaterdag strak bij :P Toen wachten tot 8 uur 's ochtends op de trein zonder te slapen. Dus ik was helemaal kapot. Eerst dacht ik dat die vitamine C pillen niet zo veel nut hadden maar nu denk ik toch van wel.. xd

Vind je jezelf niet een beetje jong voor drugs? (serieus bedoelt)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:49 

Hardtraxx Veteran

Ow jah, natuurlijk. Domme ik, wist het wel Kevin :P

Maar dat is minder van die koppijn. Over 4 weken precies heb je het hopelijk niet ;)

En die blauwe bomen schijnen heerlijk te zijn inderdaad. Hoe hard ging je als ik vragen mag en hoe lang was de werking?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:53 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Wat hebben jullie gehad dan van't weekend? Ik ben ook fit, ondanks dat ik vanacht maar 6 uur heb geslapen :D

80mg 4-FMP, zo een geniale dosis is dat :loving: Komend weekend ook maar eens 2C-C testen, kijk er wel naar uit, reports uit mijn vriendenkring zeggen dat het voelt alsof ze een weekje vakantie hebben gehad, en over het algemeen vind je ook op het internet in de meeste tripreports terug dat het extreem relaxerend is. Niet erg spacend, maar dat hoeft niet :cool: Kijk er alvast naar uit, en heb nog nooit hoofdpijn gehad van 2c's btw (2C-B, 2C-I & 2C-E)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:56 

Hardtraxxer

Idd ik ben wel jong (net een maand 16). Maar vooral laatste maanden zie je iedereen van mijn leeftijdsgroep hier gebruiken. Ik doe het wel met mate want ik wil mijn hersenen echt niet erg beschadigen.

Op die blauwe boom ging ik hard. Ik had denk ik om half 9 een helft genomen en om kwart voor 12. Na die 1ste helft ging ik al hard.. Vol energie en weer lekker liefdesgevoel ^^. Na die 2e helft spacede ik hem. Helemaal uit mijn evenwicht, soms wazig voor mijn ogen, kaken full time in beweging. Was eigenlijk wel te erg. Maar ik wilde gewoon een keer echt zo erg van de kaart zijn. Ik vond dit wel mooi. Om 2 uur was Fusion afgelopen en om 5 uur zat ik nog te kauwen.
Ik weet niet hoeveel jullie ervoor betalen. Ik had 5 euro ervoor betaald. (Ik haal meestal per 2 of 5) Dus ik heb echt een (redelijk) goedkope topavond gehad!!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:00 

Hardtraxx Veteran

Robbie schreef:
Idd ik ben wel jong (net een maand 16). Maar vooral laatste maanden zie je iedereen van mijn leeftijdsgroep hier gebruiken. Ik doe het wel met mate want ik wil mijn hersenen echt niet erg beschadigen.

Op die blauwe boom ging ik hard. Ik had denk ik om half 9 een helft genomen en om kwart voor 12. Na die 1ste helft ging ik al hard.. Vol energie en weer lekker liefdesgevoel ^^. Na die 2e helft spacede ik hem. Helemaal uit mijn evenwicht, soms wazig voor mijn ogen, kaken full time in beweging. Was eigenlijk wel te erg. Maar ik wilde gewoon een keer echt zo erg van de kaart zijn. Ik vond dit wel mooi. Om 2 uur was Fusion afgelopen en om 5 uur zat ik nog te kauwen.
Ik weet niet hoeveel jullie ervoor betalen. Ik had 5 euro ervoor betaald. (Ik haal meestal per 2 of 5) Dus ik heb echt een (redelijk) goedkope topavond gehad!!

Ja, 5 euro is wel een logische prijs. Maar wat de heck heb je in die 6 tussenuren gedaan dan? Die pil zou wel zo tegen een uur of 4 helemaal uitgewerkt zijn geweest. Om dan nog 4 uur te wachten op de trein, lijkt me echt dodelijk irritant :P
Maar wel netjes dat je bent doorgegaan, je hebt vast een heerlijke avond gehad! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:11 

Hardtraxxer

Wij hadden geen terugvervoer.. Dus moesten wij tot 8 uur wachten op de eerstvolgende trein vanuit Oisterwijk.. :P Dus toen zijn we met ons drieeen gaan wachten en een beetje rondlopen door het dorp/de stad. De tijd ging wel snel dat was wel fijn.
Ik heb nu nog wel steeds kaakpijn en een blaar ofzo in/aan/op mijn wang.
Is het trouwens waar dat als je onder invloed (van X) kauwgom eet dat je dan later veel meer gaat kauwen? Of is het juist goed dat je kauwgom eet omdat je dan tenminste op iets anders kauwt dan je tanden of wangen..?
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:33 

Hardtraxx Addict

Robbie schreef:
Wij hadden geen terugvervoer.. Dus moesten wij tot 8 uur wachten op de eerstvolgende trein vanuit Oisterwijk.. :P Dus toen zijn we met ons drieeen gaan wachten en een beetje rondlopen door het dorp/de stad. De tijd ging wel snel dat was wel fijn.
Ik heb nu nog wel steeds kaakpijn en een blaar ofzo in/aan/op mijn wang.
Is het trouwens waar dat als je onder invloed (van X) kauwgom eet dat je dan later veel meer gaat kauwen? Of is het juist goed dat je kauwgom eet omdat je dan tenminste op iets anders kauwt dan je tanden of wangen..?

Vroeger dacht ik altijd dat kauwgom magisch was tijdens het spacen, maar had de dagen achteraf zo veel last van "spierpijn" in mijn kaken.
Heb toen een keer een feest gepakt zonder kauwgom en ik vind het zooo veel beter.
Je wangen lijden er wel wat meer onder, maar de spierpijn is totaal verdwenen.
Wondjes in je mond helen trouwens vele malen sneller, dus ik raad iedereen aan lekker zonder kauwgom te spacen.
Tenzij je natuurlijk zo'n vissenbek hebt als een vriend van me. Die kaakschaatst de hele boel bij elkaar van een half pilletje.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:38 

Hardtraxx Elite

Nogmaals: gewoon voldoende magnesium slikken. Dat is de enige werkende oplossing tegen de overdreven gespannen kaken. Nog nooit last van mijn kaken gehad of wondjes in de dagen na het gebruik.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 18:40 

Hardtraxx Veteran

Een lolly of Sminth is inderdaad beter, maar kauwgom is zooo lekker :P Heerlijk om een record neer te zetten om zo lang mogelijk op 1 kauwgompje te kauwen. Mijn record staat op ruim 4 uur :P Toen maakte Darkbeatz mij wijs dat het beter was een nieuwe te nemen xd Maar volgens mij is een lolly de beste oplossing, omdat je dan helemaal niet kauwt. Al weet ik niet of je hem dan (onbewust) kapot bijt, waardoor je er nog niks aan hebt :P

Maar hoezo helen wondjes in je mond sneller? Ik heb nog steeds pokke last van m'n wang waar een deel echt enorm dik is van de binnenkant. Godse irritant. Kaakpijn had ik trouwens ook wel, maar die is nu gelukkig weg :)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:12 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Een lolly of Sminth is inderdaad beter, maar kauwgom is zooo lekker :P Heerlijk om een record neer te zetten om zo lang mogelijk op 1 kauwgompje te kauwen. Mijn record staat op ruim 4 uur :P Toen maakte Darkbeatz mij wijs dat het beter was een nieuwe te nemen xd Maar volgens mij is een lolly de beste oplossing, omdat je dan helemaal niet kauwt. Al weet ik niet of je hem dan (onbewust) kapot bijt, waardoor je er nog niks aan hebt :P

Maar hoezo helen wondjes in je mond sneller? Ik heb nog steeds pokke last van m'n wang waar een deel echt enorm dik is van de binnenkant. Godse irritant. Kaakpijn had ik trouwens ook wel, maar die is nu gelukkig weg :)

Nah lolly's bijt je niet stuk, daar zijn die krengen veel te hard voor :lol: Zeker wanneer je al strakke kaken hebt lukt dat niet.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:18 

Ik heb nog steeds last van m'n kiezen.. nog steeds van zaterdag. :huh:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:27 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Als jij een wondje in je mond hebt, geneest dat gewoon sneller.
Zo ben je gemaakt. ik kan er niets aan doen :huh:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:29 

Hardtraxx Addict

Een 16 jarige aan de pillen, goed bezig jongen... Vooral zo doorgaan..
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:44 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:

Een kleine hoeveelheid mdma VS de hoeveelheid alcohol die er bij een 16 jarige in gaat op een gemiddelde avond stappen... zal vast niet zo heel veel verschil tussen zitten. Zelfs best een grote kans dat dat halve of hele pilletje minder ongezond is.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 19:51 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kettingzaag schreef:

Een kleine hoeveelheid mdma VS de hoeveelheid alcohol die er bij een 16 jarige in gaat op een gemiddelde avond stappen... zal vast niet zo heel veel verschil tussen zitten. Zelfs best een grote kans dat dat halve of hele pilletje minder ongezond is.

Inderdaad. Als t bij lage doseringen is gebleven is er weinig aan de hand. Beste is natuurlijk om op die leeftijd van zowel drank als drugs af te blijven, misschien af en toe een biertje. Maar ja, dat doet geen enkele tiener meer tegenwoordig... Veel zuipen zich tot kotsen aan toe en vinden het dan stoer :) Dat is dus echt vele malen erger dan 1 pilletje eens in de 2 maanden :)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 20:48 

Bierkoning

Kettingzaag schreef:

:aww:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

Als je ouder bent kom je er toch wel snel genoeg achter wat goed en slecht voor je is geweest. Een leerproces noemt men dat! ^^
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 21:44 

Hardtraxx Elite

Ramirez schreef:
Als je ouder bent kom je er toch wel snel genoeg achter wat goed en slecht voor je is geweest. Een leerproces noemt men dat! ^^

I learned mdma is good for you :cool:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 21:46 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Ramirez schreef:

+1 :D how more, how better
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 22:28 

Hardtraxx Veteran

Drugs are bad, guys: het Engels gaat heel snel achteruit :lol:

pepepe schreef:
Chukkels schreef:

Als jij een wondje in je mond hebt, geneest dat gewoon sneller.
Zo ben je gemaakt. ik kan er niets aan doen :huh:

Dan mag dat genezen wel opschieten, want het is enorm irritant :P Ach ja, allang blij dat m'n kiezen geen pijn meer doen.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:23 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:
Ramirez schreef:

+1 :D how more, how better

Zegt ie als ie stoned is op een doordeweekse dag xd
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:24 

Donateur

:lol: ben morgen vrij dus mag :)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:26 

Hardtraxxer

Ik doe het ongeveer 1x in de 3 maanden.. Mijn gemiddelde dosering ligt bij de 90 mg op een avond dus valt wel mee als ik het nog met mate doe. Dat is wel genoeg voor mij omdat ik nog een lage tolerantie heb.. Ik heb ook wel veel zelfdiscipline op allerlei gebieden dus moet wel lukken om het in bedwang te houden..
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:28 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
:lol: ben morgen vrij dus mag :)

En vrijdag ook vrij, gezien je mooie plannen voor morgen? :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2010 23:29 

Donateur

Robbie schreef:
Ik doe het ongeveer 1x in de 3 maanden.. Mijn gemiddelde dosering ligt bij de 90 mg op een avond dus valt wel mee als ik het nog met mate doe. Dat is wel genoeg voor mij omdat ik nog een lage tolerantie heb.. Ik heb ook wel veel zelfdiscipline op allerlei gebieden dus moet wel lukken om het in bedwang te houden..

90, doe je goed :thumbup: ik zit gemiddeld op 500 :lol:
Vorige  1 ... 160, 161, 162, 163, 164, 165, 166 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen