Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 10:56 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:31 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
KSwoosh schreef:
roberttt schreef:
Hahha Doe je goed.. Ik ga over 10 dagen weer op qlimax :lol:

:clap:

Kwoosh :D Ga je ook op Qlimax weer flink knallen? :P Afbeelding

Tuurlijk gaat ie dat, hij kan er niet meer vanaf blijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 11:34 

Donateur

MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:
:yawn:

Heerlijk zo op de vroege morgen wakker worden...

En waar denken we dan meteen weer aan? Juist ja, drugs ^^

:lol: :lol: Komt niet meer goed met ons denk ik.

Daar ben ik ook bang voor :lol: we worden wakker, en meteen op drugs topic :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 12:04 

Hardtraxx Veteran

Komt wel goed hoor, Robert. :aww:

Het is nog lang niet zo erg met ons als die gasten op die foto's die ik stuurde :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 14:59 

Donateur

Kreeg gisteravond 1000 pillen aangeboden voor 350 euro :x
Roze mitsuu's, Ik zei gelijk van dat is kk zooi, zit MCPP in.
Hij so hoe weet je dat, ik so heb er 1 laten testen...
Hij so van jaa ik weet, maar je moet het ook niet zelf nemen maar verkopen... :(
Ik gelijk op&$#&$#$ , is gewoon poging tot doodslag vind ik zelf als je bewust tybus sooi verkoopt

Donateur

PC FLIPTE! :thumbdown:

Donateur

Donateur

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:03 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Hij so van jaa ik weet, maar je moet het ook niet zelf nemen maar verkopen... :(
Ik gelijk op&$#&$#$ , is gewoon poging tot doodslag vind ik zelf als je bewust tybus sooi verkoopt

Wat een kklijer, zo gasten mogen van mij kapot neervallen. Achja aan de prijs weet je inderdaad wel gelijk genoeg. Ze krijgen die pillen ook aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk, er zijn genoeg fatsoenlijke snoepjes in omloop. En tegenwoordig is toch al iedereen gewend dat je gewoon minstens 2eur per pil kwijt bent (wanneer je per 100 koopt..)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:09 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Wat een kklijer, zo gasten mogen van mij kapot neervallen. Achja aan de prijs weet je inderdaad wel gelijk genoeg. Ze krijgen die pillen ook aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk, er zijn genoeg fatsoenlijke snoepjes in omloop. En tegenwoordig is toch al iedereen gewend dat je gewoon minstens 2eur per pil kwijt bent (wanneer je per 100 koopt..)

Als je z'n naam of iets dergelijks weet, aangifte doen. Deze gasten moeten ze opsluiten en lang ook! :mad: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:12 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:

Als er geen nadelige gevolgen voor jou zouden kunnen zijn, zou ik zelf graag de politie ff opbellen voor zulke gasten. Ookal verkoopt ie voor 95% geweldig spul, als je bewust troep verkoopt, hoor je de bak in te gaan. Alleen wel jammer dat je eigen veiligheid niet echt gegarandeerd wordt als je dat zou doen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:18 

Donateur

PNXRMX schreef:
Kevin-Raw schreef:

Als er geen nadelige gevolgen voor jou zouden kunnen zijn, zou ik zelf graag de politie ff opbellen voor zulke gasten. Ookal verkoopt ie voor 95% geweldig spul, als je bewust troep verkoopt, hoor je de bak in te gaan. Alleen wel jammer dat je eigen veiligheid niet echt gegarandeerd wordt als je dat zou doen :P

Tuurlijk , je kan het anoniem doen. Maar die goser heeft het waarschijnlijk toch niet thuis liggen, dus ja dan doen ze misschien huiszoeking ligt er niks,
want het is niet alleen drugs waar die in handelt, ook nepgeld :huh: Je kan briefjes van 50 bij hem kopen voor 25 eu :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

Lol, wat is z'n adres, ga ik wat inslaan xd

Nee, maar het zijn toch wel serieus linke gozers. Van die figuren die al met een pistool klaarstaan als hun iets niet zint. Beste advies is gewoon uit de buurt blijven en contact mijden. En wellicht ook evetjes een waarschuwing plaatsen op sites zoals FOK! en PF zodat mensen oppassen als ze dit aangeboden krijgen. Je hebt types rondlopen die minder snugger zijn dan jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:25 

Donateur

Chukkels schreef:
Lol, wat is z'n adres, ga ik wat inslaan xd

Nee, maar het zijn toch wel serieus linke gozers. Van die figuren die al met een pistool klaarstaan als hun iets niet zint. Beste advies is gewoon uit de buurt blijven en contact mijden. En wellicht ook evetjes een waarschuwing plaatsen op sites zoals FOK! en PF zodat mensen oppassen als ze dit aangeboden krijgen. Je hebt types rondlopen die minder snugger zijn dan jij.

Jaa ga ik zeker ff doen als ik thuis ben, en die briefjes van 50 zijn echt net echt :D
Watermerk zit er zelfs in, en dat glimmende dingetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

Koop 1 briefje, breng naar de politie en laat het scannen op vingerafdrukken, dan hebben ze hem in no-time te pakken :P

Ok, misschien kijk ik te veel films xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:41 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Koop 1 briefje, breng naar de politie en laat het scannen op vingerafdrukken, dan hebben ze hem in no-time te pakken :P

Ok, misschien kijk ik te veel films xd

Haha ach, ik ga geen 25 euro uit me eigen porto neerleggen om hem vast te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 15:43 

Hardtraxx Veteran

Je zal vast wel een beloning krijgen voor het 'redden van mensenlevens' t.w.v. 50.000 knalharde euro's! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:49 

Hardtraxxer

Yay! Totaal geen dinsdagdip!! :yay: Gister voelde ik me wel redelijk kut maar vandaag topfit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:50 

Donateur

Robbie schreef:
Yay! Totaal geen dinsdagdip!! :yay: Gister voelde ik me wel redelijk kut maar vandaag topfit! :)

Mooizo!! :thumbsup: Ik ook niet zoveel, gewoon goed eten, veel vitamientjes en je heb nergens last van :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 16:56 

Hardtraxx Veteran

Wat hebben jullie gehad dan van't weekend? Ik ben ook fit, ondanks dat ik vanacht maar 6 uur heb geslapen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:02 

Hardtraxxer

Ik een hele blauwe boom.. Dat is veel voor mij want eerder is mijn maximum een halve blauwe kers geweest.. Daarvoor de hele tijd lagere doseringen:P Dus ik stond er zaterdag strak bij :P Toen wachten tot 8 uur 's ochtends op de trein zonder te slapen. Dus ik was helemaal kapot. Eerst dacht ik dat die vitamine C pillen niet zo veel nut hadden maar nu denk ik toch van wel.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:08 

Donateur

Chukkels schreef:
Wat hebben jullie gehad dan van't weekend? Ik ben ook fit, ondanks dat ik vanacht maar 6 uur heb geslapen :D

Ik heb niet me serotonine aangetast hoor :D , heb netjes dit weekend aan de 2-cc gezeten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:13 

Donateur

Hoe vond je dat eigenlijk? Had je achteraf nog last van hoofdpijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:21 

Donateur

dawasiknie schreef:
Hoe vond je dat eigenlijk? Had je achteraf nog last van hoofdpijn?

Ik vond het niet zo heel bijzonder, en jaa ik heb heel de volgende dag koppijn gehad, niet normaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2010 17:25 

Donateur

Dat las ik een paar dagen terug dat sommige mensen daar na 2C's last van hadden, erg vervelend iig :(
Het is ook geen extreme space-drug voor zover ik had begrepen.
Vorige  1 ... 159, 160, 161, 162, 163, 164, 165 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen