Tuurlijk gaat ie dat, hij kan er niet meer vanaf blijvenwrote:Kwooshwrote:wrote:Hahha Doe je goed.. Ik ga over 10 dagen weer op qlimaxGa je ook op Qlimax weer flink knallen?
![]()
Daar ben ik ook bang voorwrote:wrote:![]()
Heerlijk zo op de vroege morgen wakker worden...
En waar denken we dan meteen weer aan? Juist ja, drugs![]()
Komt niet meer goed met ons denk ik.
Komt wel goed hoor, Robert.
Het is nog lang niet zo erg met ons als die gasten op die foto's die ik stuurde
Het is nog lang niet zo erg met ons als die gasten op die foto's die ik stuurde
Kreeg gisteravond 1000 pillen aangeboden voor 350 euro
Roze mitsuu's, Ik zei gelijk van dat is kk zooi, zit MCPP in.
Hij so hoe weet je dat, ik so heb er 1 laten testen...
Hij so van jaa ik weet, maar je moet het ook niet zelf nemen maar verkopen...
Ik gelijk op&$#&$#$ , is gewoon poging tot doodslag vind ik zelf als je bewust tybus sooi verkoopt
Hij so van jaa ik weet, maar je moet het ook niet zelf nemen maar verkopen...
Ik gelijk op&$#&$#$ , is gewoon poging tot doodslag vind ik zelf als je bewust tybus sooi verkoopt
Last edited by Kevin-Raw on , edited 1 time in total.
PC FLIPTE! 
PC FLIPTE! 
Wat een kklijer, zo gasten mogen van mij kapot neervallen. Achja aan de prijs weet je inderdaad wel gelijk genoeg. Ze krijgen die pillen ook aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk, er zijn genoeg fatsoenlijke snoepjes in omloop. En tegenwoordig is toch al iedereen gewend dat je gewoon minstens 2eur per pil kwijt bent (wanneer je per 100 koopt..)wrote:Kreeg gisteravond 1000 pillen aangeboden voor 350 euro![]()
Hij so van jaa ik weet, maar je moet het ook niet zelf nemen maar verkopen...![]()
Als je z'n naam of iets dergelijks weet, aangifte doen. Deze gasten moeten ze opsluiten en lang ook!wrote:Wat een kklijer, zo gasten mogen van mij kapot neervallen. Achja aan de prijs weet je inderdaad wel gelijk genoeg. Ze krijgen die pillen ook aan de straatstenen niet kwijt natuurlijk, er zijn genoeg fatsoenlijke snoepjes in omloop. En tegenwoordig is toch al iedereen gewend dat je gewoon minstens 2eur per pil kwijt bent (wanneer je per 100 koopt..)wrote:Kreeg gisteravond 1000 pillen aangeboden voor 350 euro![]()
Hij so van jaa ik weet, maar je moet het ook niet zelf nemen maar verkopen...![]()
Als er geen nadelige gevolgen voor jou zouden kunnen zijn, zou ik zelf graag de politie ff opbellen voor zulke gasten. Ookal verkoopt ie voor 95% geweldig spul, als je bewust troep verkoopt, hoor je de bak in te gaan. Alleen wel jammer dat je eigen veiligheid niet echt gegarandeerd wordt als je dat zou doenwrote:Kreeg gisteravond 1000 pillen aangeboden voor 350 euro![]()
Tuurlijk , je kan het anoniem doen. Maar die goser heeft het waarschijnlijk toch niet thuis liggen, dus ja dan doen ze misschien huiszoeking ligt er niks,wrote:Als er geen nadelige gevolgen voor jou zouden kunnen zijn, zou ik zelf graag de politie ff opbellen voor zulke gasten. Ookal verkoopt ie voor 95% geweldig spul, als je bewust troep verkoopt, hoor je de bak in te gaan. Alleen wel jammer dat je eigen veiligheid niet echt gegarandeerd wordt als je dat zou doenwrote:Kreeg gisteravond 1000 pillen aangeboden voor 350 euro![]()
want het is niet alleen drugs waar die in handelt, ook nepgeld
Lol, wat is z'n adres, ga ik wat inslaan
Nee, maar het zijn toch wel serieus linke gozers. Van die figuren die al met een pistool klaarstaan als hun iets niet zint. Beste advies is gewoon uit de buurt blijven en contact mijden. En wellicht ook evetjes een waarschuwing plaatsen op sites zoals FOK! en PF zodat mensen oppassen als ze dit aangeboden krijgen. Je hebt types rondlopen die minder snugger zijn dan jij.
Nee, maar het zijn toch wel serieus linke gozers. Van die figuren die al met een pistool klaarstaan als hun iets niet zint. Beste advies is gewoon uit de buurt blijven en contact mijden. En wellicht ook evetjes een waarschuwing plaatsen op sites zoals FOK! en PF zodat mensen oppassen als ze dit aangeboden krijgen. Je hebt types rondlopen die minder snugger zijn dan jij.
Jaa ga ik zeker ff doen als ik thuis ben, en die briefjes van 50 zijn echt net echtwrote:Lol, wat is z'n adres, ga ik wat inslaan![]()
Watermerk zit er zelfs in, en dat glimmende dingetje
Koop 1 briefje, breng naar de politie en laat het scannen op vingerafdrukken, dan hebben ze hem in no-time te pakken 
Ok, misschien kijk ik te veel films
Haha ach, ik ga geen 25 euro uit me eigen porto neerleggen om hem vast te krijgen.wrote:Koop 1 briefje, breng naar de politie en laat het scannen op vingerafdrukken, dan hebben ze hem in no-time te pakken
Je zal vast wel een beloning krijgen voor het 'redden van mensenlevens' t.w.v. 50.000 knalharde euro's! 
R
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Yay! Totaal geen dinsdagdip!!
Gister voelde ik me wel redelijk kut maar vandaag topfit! 
Mooizo!!wrote:Yay! Totaal geen dinsdagdip!!Gister voelde ik me wel redelijk kut maar vandaag topfit!
Wat hebben jullie gehad dan van't weekend? Ik ben ook fit, ondanks dat ik vanacht maar 6 uur heb geslapen 
R
Hardtraxxer
58 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Ik een hele blauwe boom.. Dat is veel voor mij want eerder is mijn maximum een halve blauwe kers geweest.. Daarvoor de hele tijd lagere doseringen:P Dus ik stond er zaterdag strak bij
Toen wachten tot 8 uur 's ochtends op de trein zonder te slapen. Dus ik was helemaal kapot. Eerst dacht ik dat die vitamine C pillen niet zo veel nut hadden maar nu denk ik toch van wel.. 
Ik heb niet me serotonine aangetast hoorwrote:Wat hebben jullie gehad dan van't weekend? Ik ben ook fit, ondanks dat ik vanacht maar 6 uur heb geslapen
Hoe vond je dat eigenlijk? Had je achteraf nog last van hoofdpijn?
Ik vond het niet zo heel bijzonder, en jaa ik heb heel de volgende dag koppijn gehad, niet normaal!wrote:Hoe vond je dat eigenlijk? Had je achteraf nog last van hoofdpijn?