God heeft een engel gestuurd om je te beschermen.
Het is (veel) beter voor je pik
Het is (veel) beter voor je pik
haha, doe net als mij vorige week zaterdag, het is helemaal zwart en ik werd wakker in een vrouwen vest en emt een jas die niet van mij waSwrote:![]()
![]()
![]()
Zuipen is slechter voor je dan 4-fmpVooral met de hoeveelheid die ik vanavond door m'n lever schiet...
lsd lijkt me ook masterwrote:Achja, Robert heeft al een oplossing gevonden voor volgende week: LSD. Misschien eens kijken hoe dat is
En opzich vermakkelijkt dit de planning ook wel, nu hoef ik namelijk niet meer te twijfelen. Op Kliemaks ga ik aan de Q-Dance pillen en op Loudness aan de 4-FMP/Methylone. Geen gezeik, lekker makkelijk
Je kan het gewoon op internet kopen, onder de naam Flux cdcleaner,4-FMP is een research chemical, wat betekent dat er weinig bekend is over de korte en de lange termijn effecten en de risico's voor de gezondheid
4-FMP is een amfetamine en staat voor 4-fluoro-α-methyl-fenethylamine. De IUPAC benaming van 4-FMP is: 1-(4-fluorofenyl)propaan-2-amine.
Effecten
Het effect van 4-FMP is 'amfetamine achtig', wat inhoud dat het duidelijk stimulerend is. Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA.
Dosering
Doorgaans wordt 4-FMP oraal genomen, maar nasaal is ook mogelijk.
Orale dosering:
* 50 - 80 mg is een lichte dosis
* 80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis
* 130 - 180 mg is een zeer sterke dosis
Nasale dosering
Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.
Werkingsduur
De werkingsduur verschilt van persoon tot persoon. Waar het bij sommige personen een vergelijkbare werkingsduur heeft als MDMA, werkt het voor andere meer dan twee keer zolang, zelfs tot op 12 uur na inname. En bij zeer hoge doseringen kan de na stimulatie nog tot op 24 uur na inname merkbaar zijn.
Chemische Eigenschappen
* Formule: C9H12FN
* Moleculair gewicht: 153,20 g/mol
* CAS nummer: 459-02-9
Synoniemen
* 4-FA
* 4-fluoroamfetamine
* 4-flava
* RDJ
* Re-joce
Jaa dat buisje wat robertt heb besteld is in vloeibare vormwrote:mjah ok, zoiets had ik ook al gevonden, maar wat is et? poeder? vloeibaar? pillen?
Je hebt het in vloeibare vorm zoals het in de smartshop verkocht werd (13eur voor een buisje waar ongeveer 150mg in zit dus) Dit is genoeg voor 1 a 2 keer gebruiken. De meesten zullen met de helft hiervan echter niet voldoende effect hebben vermoed ik omdat het dan toch veel milder is als xtc. Als je het bij een research chemical dealer koopt betaal je 20a30eur voor 1gr (1000mg) dus stukken goedkoper. Moet je het wel zelf afwegen maar dat vind ik zowiezo prettiger.wrote:mjah ok, zoiets had ik ook al gevonden, maar wat is et? poeder? vloeibaar? pillen?
Je maakt een grapje, neem ik aan? Ik heb nog 2 gram van dat spul liggen. 13 euro voor nog geen 200mg. Wat een afzetterij!wrote:Zo heb ff 1 buisje besteld
hahaha jaa 90% ofzo!wrote:Je hebt het in vloeibare vorm zoals het in de smartshop verkocht werd (13eur voor een buisje waar ongeveer 150mg in zit dus) Dit is genoeg voor 1 a 2 keer gebruiken. De meesten zullen met de helft hiervan echter niet voldoende effect hebben vermoed ik omdat het dan toch veel milder is als xtc. Als je het bij een research chemical dealer koopt betaal je 20a30eur voor 1gr (1000mg) dus stukken goedkoper. Moet je het wel zelf afwegen maar dat vind ik zowiezo prettiger.wrote:mjah ok, zoiets had ik ook al gevonden, maar wat is et? poeder? vloeibaar? pillen?
edit: Gisterenavond heeft mijn beste vriendin in de Time-Out haar eerst (half) pilletje genomen (canadeesje)Ze heeft er heerlijk van genoten kan ik je wel zeggen en gaat nu waarschijnlijk ook mee spacen op Hard Bass
edit 2: 500 posts, toepasselijk dat de 500ste in dit topic is. Hoeveel % van mijn posts zouden in hier zitten
van mij ook XD heb hier ook veel gepostwrote:hahaha jaa 90% ofzo!wrote:Je hebt het in vloeibare vorm zoals het in de smartshop verkocht werd (13eur voor een buisje waar ongeveer 150mg in zit dus) Dit is genoeg voor 1 a 2 keer gebruiken. De meesten zullen met de helft hiervan echter niet voldoende effect hebben vermoed ik omdat het dan toch veel milder is als xtc. Als je het bij een research chemical dealer koopt betaal je 20a30eur voor 1gr (1000mg) dus stukken goedkoper. Moet je het wel zelf afwegen maar dat vind ik zowiezo prettiger.wrote:mjah ok, zoiets had ik ook al gevonden, maar wat is et? poeder? vloeibaar? pillen?
edit: Gisterenavond heeft mijn beste vriendin in de Time-Out haar eerst (half) pilletje genomen (canadeesje)Ze heeft er heerlijk van genoten kan ik je wel zeggen en gaat nu waarschijnlijk ook mee spacen op Hard Bass
edit 2: 500 posts, toepasselijk dat de 500ste in dit topic is. Hoeveel % van mijn posts zouden in hier zittenBij mij ook
hehe, dat geloof ik graagwrote:Gisterenavond heeft mijn beste vriendin in de Time-Out haar eerst (half) pilletje genomen (canadeesje)Ze heeft er heerlijk van genoten kan ik je wel zeggen en gaat nu waarschijnlijk ook mee spacen op Hard Bass
![]()
Is het ookwrote: lsd lijkt me ook master
met hallucinaties enzo![]()
jij bent best wel ergwrote:Is het ookwrote: lsd lijkt me ook master
![]()
Zeker de heftigste trip ervaring die ik ooit gehad heb en dat zegt iemand die een eigen paddokweek gehad heeft
Nee nog niet, ben het wel binnekort van plan,wrote:jij bent best wel ergwrote:Is het ookwrote: lsd lijkt me ook master
![]()
Zeker de heftigste trip ervaring die ik ooit gehad heb en dat zegt iemand die een eigen paddokweek gehad heeft
En heeft iemand wel is truffels gehaD?
Paddo's zijn ook niet zo heftig eerlijk gezegd. Bij LSD hangt veel van de dosis af, mijn heftigste tripervaring was met 2ce, maar daar had ik dan ook een dosis op die volgens mij vergelijkbaar is met minstens 200mic lsd, bij lsd heb ik tot nog toe maximum 150mic gedaan.wrote:Is het ook![]()