Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:44 

Donateur

God heeft een engel gestuurd om je te beschermen.
Het is (veel) beter voor je pik ;)
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:45 

Donateur

zo'n gevoel heb ik ook :/ nu hebben we gwn een verplichte pauze :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:57 

Hardtraxx Veteran

:cry: :cry: :cry:

Zuipen is slechter voor je dan 4-fmp :P Vooral met de hoeveelheid die ik vanavond door m'n lever schiet...

:beer:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:17 

Hardtraxxer

Ja gelukkig hadden jullie geen kaartjes gekocht.Maar wel jammer dat je niet kan.Was fucking vet geweest.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:19 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
:cry: :cry: :cry:

Zuipen is slechter voor je dan 4-fmp :P Vooral met de hoeveelheid die ik vanavond door m'n lever schiet...

:beer:

haha, doe net als mij vorige week zaterdag, het is helemaal zwart en ik werd wakker in een vrouwen vest en emt een jas die niet van mij waS
had een beetje the hangover idee :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:27 

Hardtraxx Veteran

Achja, Robert heeft al een oplossing gevonden voor volgende week: LSD. Misschien eens kijken hoe dat is :)

En opzich vermakkelijkt dit de planning ook wel, nu hoef ik namelijk niet meer te twijfelen. Op Kliemaks ga ik aan de Q-Dance pillen en op Loudness aan de 4-FMP/Methylone. Geen gezeik, lekker makkelijk :yes:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 21:35 

Chukkels schreef:
Achja, Robert heeft al een oplossing gevonden voor volgende week: LSD. Misschien eens kijken hoe dat is :)

En opzich vermakkelijkt dit de planning ook wel, nu hoef ik namelijk niet meer te twijfelen. Op Kliemaks ga ik aan de Q-Dance pillen en op Loudness aan de 4-FMP/Methylone. Geen gezeik, lekker makkelijk :yes:

lsd lijkt me ook master :P
met hallucinaties enzo xd

maar wat is 4-FMP dan precies? kan er maar weinig over vinden [vooral over de vorm]
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:41 

Donateur

Citaat:
4-FMP is een research chemical, wat betekent dat er weinig bekend is over de korte en de lange termijn effecten en de risico's voor de gezondheid

4-FMP is een amfetamine en staat voor 4-fluoro-α-methyl-fenethylamine. De IUPAC benaming van 4-FMP is: 1-(4-fluorofenyl)propaan-2-amine.

Effecten

Het effect van 4-FMP is 'amfetamine achtig', wat inhoud dat het duidelijk stimulerend is. Het heeft een lichte empathogene werking en wordt daardoor vaak gezien als een wat minder intense variant van MDMA.

Dosering

Doorgaans wordt 4-FMP oraal genomen, maar nasaal is ook mogelijk.

Orale dosering:

* 50 - 80 mg is een lichte dosis

* 80 - 140 mg is de gebruikelijke dosis

* 130 - 180 mg is een zeer sterke dosis

Nasale dosering

Over de dosering van deze methode is weinig bekend, maar er kan worden aangenomen dat het een pijnlijke methode is.

Werkingsduur

De werkingsduur verschilt van persoon tot persoon. Waar het bij sommige personen een vergelijkbare werkingsduur heeft als MDMA, werkt het voor andere meer dan twee keer zolang, zelfs tot op 12 uur na inname. En bij zeer hoge doseringen kan de na stimulatie nog tot op 24 uur na inname merkbaar zijn.

Chemische Eigenschappen

* Formule: C9H12FN
* Moleculair gewicht: 153,20 g/mol
* CAS nummer: 459-02-9

Synoniemen

* 4-FA
* 4-fluoroamfetamine
* 4-flava
* RDJ
* Re-joce

Je kan het gewoon op internet kopen, onder de naam Flux cdcleaner,
kost 13 euro, voor 1 buisje :innocent:

of mag ik dit niet op het forum zette? :$
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:49 

mjah ok, zoiets had ik ook al gevonden, maar wat is et? poeder? vloeibaar? pillen?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 15:53 

Donateur

Zo heb ff 1 buisje besteld :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:13 

Donateur

KSwoosh schreef:
mjah ok, zoiets had ik ook al gevonden, maar wat is et? poeder? vloeibaar? pillen?

Jaa dat buisje wat robertt heb besteld is in vloeibare vorm
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:14 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

Je hebt het in vloeibare vorm zoals het in de smartshop verkocht werd (13eur voor een buisje waar ongeveer 150mg in zit dus) Dit is genoeg voor 1 a 2 keer gebruiken. De meesten zullen met de helft hiervan echter niet voldoende effect hebben vermoed ik omdat het dan toch veel milder is als xtc. Als je het bij een research chemical dealer koopt betaal je 20a30eur voor 1gr (1000mg) dus stukken goedkoper. Moet je het wel zelf afwegen maar dat vind ik zowiezo prettiger. :cool:

edit: Gisterenavond heeft mijn beste vriendin in de Time-Out haar eerst (half) pilletje genomen (canadeesje) :yay: Ze heeft er heerlijk van genoten kan ik je wel zeggen en gaat nu waarschijnlijk ook mee spacen op Hard Bass :love:

edit 2: 500 posts, toepasselijk dat de 500ste in dit topic is. Hoeveel % van mijn posts zouden in hier zitten :$
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:15 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zo heb ff 1 buisje besteld :P

Je maakt een grapje, neem ik aan? Ik heb nog 2 gram van dat spul liggen. 13 euro voor nog geen 200mg. Wat een afzetterij! :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:20 

Hardtraxxer

Ja gister ff 120 mg mdma kristallen genomen.En zatox draaide lekker in de time out.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:22 

Donateur

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Je hebt het in vloeibare vorm zoals het in de smartshop verkocht werd (13eur voor een buisje waar ongeveer 150mg in zit dus) Dit is genoeg voor 1 a 2 keer gebruiken. De meesten zullen met de helft hiervan echter niet voldoende effect hebben vermoed ik omdat het dan toch veel milder is als xtc. Als je het bij een research chemical dealer koopt betaal je 20a30eur voor 1gr (1000mg) dus stukken goedkoper. Moet je het wel zelf afwegen maar dat vind ik zowiezo prettiger. :cool:

edit: Gisterenavond heeft mijn beste vriendin in de Time-Out haar eerst (half) pilletje genomen (canadeesje) :yay: Ze heeft er heerlijk van genoten kan ik je wel zeggen en gaat nu waarschijnlijk ook mee spacen op Hard Bass :love:

edit 2: 500 posts, toepasselijk dat de 500ste in dit topic is. Hoeveel % van mijn posts zouden in hier zitten :$

hahaha jaa 90% ofzo! :D Bij mij ook :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:24 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

hahaha jaa 90% ofzo! :D Bij mij ook :P

van mij ook XD heb hier ook veel gepost
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 16:44 

DarkBeatz schreef:
Gisterenavond heeft mijn beste vriendin in de Time-Out haar eerst (half) pilletje genomen (canadeesje) :yay: Ze heeft er heerlijk van genoten kan ik je wel zeggen en gaat nu waarschijnlijk ook mee spacen op Hard Bass :love:

hehe, dat geloof ik graag :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 17:28 

Hardtraxxer

:yay:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 18:33 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:

Is het ook :love:
Zeker de heftigste trip ervaring die ik ooit gehad heb en dat zegt iemand die een eigen paddokweek gehad heeft ^^
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 18:38 

Donateur

pepepe schreef:
KSwoosh schreef:

Zeker de heftigste trip ervaring die ik ooit gehad heb en dat zegt iemand die een eigen paddokweek gehad heeft ^^

jij bent best wel erg :lol:

En heeft iemand wel is truffels gehaD?
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 18:49 

Donateur

roberttt schreef:
pepepe schreef:
KSwoosh schreef:

jij bent best wel erg :lol:

En heeft iemand wel is truffels gehaD?

Nee nog niet, ben het wel binnekort van plan,

Heb alleen paddo's gehad
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 19:29 

Hardtraxx Elite

pepepe schreef:

Paddo's zijn ook niet zo heftig eerlijk gezegd. Bij LSD hangt veel van de dosis af, mijn heftigste tripervaring was met 2ce, maar daar had ik dan ook een dosis op die volgens mij vergelijkbaar is met minstens 200mic lsd, bij lsd heb ik tot nog toe maximum 150mic gedaan. :P
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:08 

Hardtraxx Veteran

Hallucinaties zijn zooooooo (L) Vooral als je buiten in de regen zit, midden in de nacht op een bankje in een open veld, waardoor je echt 360 graden om je heen kan kijken en dan allerlei dingen/vormen/mensen/gebouwen voorstellen die er niet zijn... :love:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:12 

Hardtraxxer

Op het Keizer Karelplein in nijmegen heb je bankjes staan, met om dat plein heen dus een hele drukke 3/4 baans rotonde. Daar zat ik pas in de pauze een keer en toen dacht ik: Dit is echt een vette spaceplek! 's Nachts is het er natuurlijk rustig maar het lijkt me chill om daar 's middags op een vrije dag een keer een hallucineerdrug te nemen en daar een beetje naar auto's te kijken.

Probleem is alleen dat er geen tunnel/brug ofzo is, je moet door de auto's heenrennen om er op te komen :P Heel raar geregeld dat, er komt geen hond daar volgens mij.
Bericht Geplaatst op 14 nov 2010 20:40 

Hardtraxx Addict

Truffels is wel lachen altijd, vooral in de zomer met mooi weer. Als je het dan doet bij een maat die een mooie tuin heeft met plantjes en kleuren lach je je kapot en kijk je je ogen uit. Zeker wel een relaxte drug om af en toe te doen :)
Vorige  1 ... 152, 153, 154, 155, 156, 157, 158 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen