Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 01:56 

Donateur

Chukkels schreef:
Nice! Jij vermaakt je wel. Ik moet nog een dag wachten totdat uk weer naar lala-land ga

ik vermaak me zeker! :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 02:01 

Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Nice! Jij vermaakt je wel. Ik moet nog een dag wachten totdat uk weer naar lala-land ga

JALOERSSSS.
Heb nog nooit iets uit de 2-c familie geprobeerd.
What's it like?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 02:02 

Donateur

pepepe schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:

JALOERSSSS.
Heb nog nooit iets uit de 2-c familie geprobeerd.
What's it like?

jaa dit is ook mijn eerste keer, het is apart.. voelde op het begin een beetje als een chill gevoel net als mdma, maar nu beginne de kleuren echt op te springen, echt relaxt :D
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 07:38 

Hardtraxxer

Van de 2c-x die ik geprobeerd heb tot nu toe vind ik 2c-e het leukst.Heb tot nu toe 2c-b,2c-i en 2c-e geprobeerd.
De hoogste dosis wat ik van 2c-e genomen heb is 26 mg en dat is de hevigste trip die ik ooit gehad heb.Super visuals en gewoon zwaar vdk.Harder als van lsd zelfs.Wie van jullie heeft er nog ervaring met psychedelische middelen?
http://www.erowid.org/chemicals/2ce/2ce_effects.shtml
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 11:09 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Haha dat heb ik ook. zit ook zwaar te twijfelen of ik morgen 1 q dance pil neem, of de combi methylone/4-fmp

Je gaat er echt nog spijt van krijgen naderhand als je je niet een beetje in de perken houd. Ik weet dat het moeilijk is, maar toch. Probeer dan eens een keer op alleen 4fmp of hooguit 3u na inname van de 4fmp nog 1 cap methylone erachter. Als je het niet in de hand houd, en dat geld ook voor 4fmp/methylone/mephedrone of whatever ga je problemen krijgen, zijn zat mensen die last hebben van een hele week depressief zijn, sterke pijnflitsen door hun hoofd, etc door overmatig gebruik. Je gaat nu misschien niet veel kwaad kunnen maar na een paar jaar ga je dat wel merken dat er toch wat verneukt is geraakt door het te uitbundige feesten.

edit: Met mijn eigen gebruik richt ik al bewust ook schade aan, ik hoop echter dat door mijn levensstijl (voeding/sport) en het nemen van supplementen dit enigszins geminimaliseerd word. After all mdma gebruik is vrijwel onschadelijk als je het maximum 1x per 1.5a2 maand doet en niet meer dan 2mg/kg zonder supplementen etc. Maar zekerheid kan ik er niet over geven en zoals ik het zie wil ik het toch wel graag maandelijks doen op de echt dikke feestjes :$ (2/11: Hard Bass, 3/11: In Qontrol, 4/11: ASOT500, ...). Misschien toch maar eens gaan investeren in Alfa-liponzuur :yes:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 11:25 

Donateur

Zolang je op de korte termijn geen last hebt van (heftige) katers kan je je best af en toe te buiten gaan. Er is ooit een studie geweest waarin uitkwam dat je hersenen zelfs van heel erg heftig MDMA-gebruik na 2 of 3 jaar in z'n geheel herstellen. De gevolgen zoals depressie, vermoeidheid etc. zijn alleen voor de korte termijn en dat is gelijk een indicatie om ff helemaal te stoppen. Zover zal het echter nooit komen als je minimaal 4 weken de rust neemt tussen je gebruik. Ik prefereer zelf 6 weken, en als we er een keer overheen gaan dan sowieso daarna meer dan 6 weken rust.

Heftig gebruik op korte termijn van serotonine-uitputtende middelen zal er sowieso voor zorgen dat je de "magie" (ofterwijl het love gevoel) kwijt kan raken en dat kan zelfs zo ver gaan dat je het nooit meer terug krijgt, zelfs na een jaar pauze ofzo.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 13:43 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Er is ooit een studie geweest waarin uitkwam dat je hersenen zelfs van heel erg heftig MDMA-gebruik na 2 of 3 jaar in z'n geheel herstellen.

Ik heb best veel informatie al opgezocht over mdma en studies over de veiligheid en schadelijkheid, maar dit heb ik echt nog nergens gehoord. Het enige wat bewezen is volgens mij dat je hersenen zich volledig herstellen wanneer je minimum 6 weken er tussen laat en niet meer als 2mg/kg over de hele avond gebruikt. Want zowiezo lopen ze dan nog op die avond oxidatieve stress op, maar daar herstelt je hersenpan dus van als je het de tijd geeft.

Zou graag een linkje naar die studie zien :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:11 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Je gaat er echt nog spijt van krijgen naderhand als je je niet een beetje in de perken houd. Ik weet dat het moeilijk is, maar toch. Probeer dan eens een keer op alleen 4fmp of hooguit 3u na inname van de 4fmp nog 1 cap methylone erachter. Als je het niet in de hand houd, en dat geld ook voor 4fmp/methylone/mephedrone of whatever ga je problemen krijgen, zijn zat mensen die last hebben van een hele week depressief zijn, sterke pijnflitsen door hun hoofd, etc door overmatig gebruik. Je gaat nu misschien niet veel kwaad kunnen maar na een paar jaar ga je dat wel merken dat er toch wat verneukt is geraakt door het te uitbundige feesten.

Ja, dat snap ik ook wel. Maar op dit moment zit ik even in de 'experimenten-fase', aangezien ik nog niet zo lang geleden ben begonnen. Het aantal keer XTC gebruik is bij mij nog op 1 hand te tellen, maar ik snap het ook wel dat als je te vaak gebruikt, dat je dan verkeerd bezig bent. Maar goed, ik heb nu besloten om vandaag de magie van de combo 4-FMP - Methylone uit te willen proberen, na vandaag, zal ik ook echt wel een hele lange tijd van de 4-FMP en Methylone af blijven. Dan is het Qlimax of Loudness nog een keertje XTC en dan even de rust tot aan Hardbass. En dan waarschijnlijk op Reverze pas weer aan de Methylone. Maar goed, dat is de planning en daar probeer ik me dan ook aan te houden. In de tussenperiode zal ik vast nog wel eens iets anders proberen, zoals LSD of een 2c'tje, maar van de MDMA verwanten zal ik vanaf blijven.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:25 

Hardtraxx Elite

4-FMP als tussendoortje zal vast wel meevallen trouwens, werkt meer op je dopamine receptoren als je serotine. Het is dan ook gewoon een analoog van amfetamine. Ik bedoel niet dat je maar 1x in de maand wat mag doen, maar als je aan de xtc ging vanavond en dan over 2 weken alweer opnieuw op qlimax, en dan 2 weekjes later op loudness dan loopt het uit de hand. Dan doe je beter inderdaad gewoon vanavond 4fmp en daarna een dosis methylone, goed getimed zou dat je al zoet moeten houden tot 6u sochtends en dan kan je op qlimax ook gewoon lekker aan de xtc. :thumbsup: Ik ga vanavond nu toch ook naar een hardstyle feestje haha, Time-Out waar Zatox even 2u komt draaien :drool:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:42 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:
Er is ooit een studie geweest waarin uitkwam dat je hersenen zelfs van heel erg heftig MDMA-gebruik na 2 of 3 jaar in z'n geheel herstellen.

Ik heb best veel informatie al opgezocht over mdma en studies over de veiligheid en schadelijkheid, maar dit heb ik echt nog nergens gehoord. Het enige wat bewezen is volgens mij dat je hersenen zich volledig herstellen wanneer je minimum 6 weken er tussen laat en niet meer als 2mg/kg over de hele avond gebruikt. Want zowiezo lopen ze dan nog op die avond oxidatieve stress op, maar daar herstelt je hersenpan dus van als je het de tijd geeft.

Zou graag een linkje naar die studie zien :thumbup:

Het stond ergens op drugsforum.nl en dan was er ergens een artikeltje met daarin dat verhaal over die studie. Ik zal er nog maar eens naar op zoek gaan. Maar het is natuurlijk niet voor niets dat MDMA minder toxisch is dan alcohol of coke, dat is ongetwijfeld ook op de lange termijn betrokken.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 14:51 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Ik ga vanavond nu toch ook naar een hardstyle feestje haha, Time-Out waar Zatox even 2u komt draaien :drool:

Een vriend van me vroeg of ik ook mee ging, maar ik denk dat ik het geld even spaar. Daar wil ik nog wel een keer spacen, en dan helemaal waus door die top40 zaal heenlopen vol met 16 jarige breezers wat me erg grappig lijkt :D Ga jij daar aan de shizzle?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:18 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
DarkBeatz schreef:
Ik ga vanavond nu toch ook naar een hardstyle feestje haha, Time-Out waar Zatox even 2u komt draaien :drool:

Een vriend van me vroeg of ik ook mee ging, maar ik denk dat ik het geld even spaar. Daar wil ik nog wel een keer spacen, en dan helemaal waus door die top40 zaal heenlopen vol met 16 jarige breezers wat me erg grappig lijkt :D Ga jij daar aan de shizzle?

Bob vanavond :cry:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 15:32 

whahaha, dat is zooo masterlijk :P
maar heb wel es gzien dat mensen dat doen xd
was lang geleden, jaar fzo, toen stond ik met een maat vna me rond half 12 fzo [we kwamen met de partybus he] in de hardcore/style zaal in et midden [andere maten durven niet xd, tis gewoon zo geniaal :P met paar mensen in et midden staan]; komen dr ineens twee van die super waus kerels/ oldschool gabbers in aussies met kale koppen en zonnebrillen ook in et midden, dat was egt geniaal xd :lol:

Chukkels schreef:
Nou, wat wordt het volgende feest waar je gaat nemen? En van wie koop je dan? En welke pil ga je dan nemen/.

Daar zou ik informatie over gaan vinden :)

roberttt schreef:
is maar net welke pil ik voor hem mee neem :lol:

dat dus eignelijk ja :P
en waar, is wss qlimax :P ik ga niet naar zo mega veel feesten als jullie, dus dat scheelt :P
maar zit beetje te twijfelen, want van qlimax wil ik eigenlijk niet teveel vergeten, en mss is ff wat eten ook niet verstandig, en eten + pillen is niet zon goede combi, zover ik heb gehoord dan. [en eten na pillen werkt gewoon niet xd]
dus dan 2e helft fzo :P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:02 

Hardtraxxer

Als ik vanavond wat pep wil nemen in een vloeitje.. Is dat dan een normaal vloeitje of een dun vloeitje.. En moet er gewoon een normale snuifhoeveelheid in? En dan gewoon dichtdraaien als zo'n bommetje of is er speciale techniek voor?:P
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 16:29 

Donateur

Ik vond net dit artikel, toch best interessant om te weten:
Citaat:
De meeste mensen die wel eens een xtc-pilletje slikken, gebruiken daar ook drank, drugs of een combinatie van beide bij. Uit onderzoek is nu gebleken dat een paar drankjes bij een xtc-tablet beter is dan alleen een pil slikken. Een joint en een pil is geen gezond idee, zegt biomedicus Glenn Dumont van de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Dumont promoveert volgende week op zijn onderzoek naar het effect van drank of drugs op het gebruik van xtc. Xtc zorgt voor een hogere lichaamstemperatuur en hartslag. Een paar glazen drank temperen dat effect, wat beter is voor de gezondheid. Cannabis versterkt de bijwerkingen juist en dat is gevaarlijk. Cannabis zorgt er overigens ook voor dat het prettige gevoel dat xtc geeft wordt versterkt, aldus de onderzoeker.

Wegens het prettige gevoel heet xtc ook wel de 'love drug'. Dumont ontdekte dat er oxytocine vrijkomt in de hersenen door het innemen van xtc. Oxytocine is ook in sprayvorm verkrijgbaar en kan dus mogelijk in de toekomst een oplossing zijn voor aandoeningen, die tot emotionele problemen leiden.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... joint.html
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:09 

Donateur

dawasiknie schreef:
Ik vond net dit artikel, toch best interessant om te weten:
Citaat:
De meeste mensen die wel eens een xtc-pilletje slikken, gebruiken daar ook drank, drugs of een combinatie van beide bij. Uit onderzoek is nu gebleken dat een paar drankjes bij een xtc-tablet beter is dan alleen een pil slikken. Een joint en een pil is geen gezond idee, zegt biomedicus Glenn Dumont van de Radboud Universiteit in Nijmegen.

Dumont promoveert volgende week op zijn onderzoek naar het effect van drank of drugs op het gebruik van xtc. Xtc zorgt voor een hogere lichaamstemperatuur en hartslag. Een paar glazen drank temperen dat effect, wat beter is voor de gezondheid. Cannabis versterkt de bijwerkingen juist en dat is gevaarlijk. Cannabis zorgt er overigens ook voor dat het prettige gevoel dat xtc geeft wordt versterkt, aldus de onderzoeker.

Wegens het prettige gevoel heet xtc ook wel de 'love drug'. Dumont ontdekte dat er oxytocine vrijkomt in de hersenen door het innemen van xtc. Oxytocine is ook in sprayvorm verkrijgbaar en kan dus mogelijk in de toekomst een oplossing zijn voor aandoeningen, die tot emotionele problemen leiden.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/tech ... joint.html

Zo dan, dat klinkt aardig intressant! :thumbup: Dit wist ik dus niet..
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 17:55 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
DarkBeatz schreef:

Bob vanavond :cry:

Ja en goed ook wel klote he sta ik daar lekker te gaan op kristallen sta je daar nuchter :p
Maar je mist niks joh :p
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:22 

Hardtraxx Veteran

Jullie moeten beiden gewoon naar Strategy gaan, ipv Time-Out. Veel leuker toch ;)
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:29 

Chukkels schreef:
Jullie moeten beiden gewoon naar Strategy gaan, ipv Time-Out. Veel leuker toch ;)

en wat is dat dan?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 18:45 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:

Er gaat een vriendin mee wat niet zo voor hardstyle is, dus kunnen we ook nog wat gaan apres skiƫn etc haha.
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:18 

Hardtraxx Veteran

Verdomde KUT-OV! Kutstoringen waardoor geen treinen rijden! Fucking hell, kost ons 3 kwartier extra om in Amsterdam te komen en veel te fucking lang om in Kampen te komen. Dus het spacen gaat vanavond waarschijnlijk niet door. Als we zouden gaan, zouden we 4 uur moeten reizen, vanuit Kampen! Kut-NS verkloot mijn leven! :mad:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:31 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
Verdomde KUT-OV! Kutstoringen waardoor geen treinen rijden! Fucking hell, kost ons 3 kwartier extra om in Amsterdam te komen en veel te fucking lang om in Kampen te komen. Dus het spacen gaat vanavond waarschijnlijk niet door. Als we zouden gaan, zouden we 4 uur moeten reizen, vanuit Kampen! Kut-NS verkloot mijn leven! :mad:

Ja en dit heeft met drugs te maken omdat?
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

Ik nu dus niet vanavond kan nemen :(
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:33 

Donateur

gvd :cry: nu moeten we perse een weekend gezond doen :cry: :cry: KLOTE NS @@@@@

maar dan gaan we maar een jointje roken ofzo :lol:
Bericht Geplaatst op 13 nov 2010 20:35 

Hardtraxx Veteran

Ey dat is nog geen eens zo'n slecht plan. Behalve het feit dat ik daarmee gestopt ben en me vanavond helemaal naar de tering ga zuipen, wat het effect heeft van 4 Q-Dance pillen in 1 keer naar binnen gooien. :beer:
Vorige  1 ... 151, 152, 153, 154, 155, 156, 157 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen