Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik wil binnenkort ook paddo's of lsd doen. die hallucinaties lijken me zo vet en het zal vat wel gezonder zijn dan gaan hallucineren van een olifant, terwijl je dronken aan de pep bent :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Ik wil binnenkort ook paddo's of lsd doen. die hallucinaties lijken me zo vet en het zal vat wel gezonder zijn dan gaan hallucineren van een olifant, terwijl je dronken aan de pep bent :P
was toch q-dance snoepje??????
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:
Chukkels wrote:Ik wil binnenkort ook paddo's of lsd doen. die hallucinaties lijken me zo vet en het zal vat wel gezonder zijn dan gaan hallucineren van een olifant, terwijl je dronken aan de pep bent :P
was toch q-dance snoepje??????
hahaha :D Jaa ik ben ook wel nieuwschierig naar LSD, maar ik weet niet hoe ik eraan moet kopen, en je moet er echt een hele dag voor vrij maken. Want de trip duurt natuurlijk behoorlijk lang! :D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Men kent toch wel die lan-parties van forums? Ik zeg, laten wij eens een keer hetzelfde doen, alleen dan een space-party van Hardtraxx :P We gaan bij iemand thuis zitten met een groep en dan heerlijk spacen met z'n allen. Lijkt me best geinig :woot:
Donateur
last seen Sep 2014
Ik vind het best :thumbsup:
G
Chukkels wrote:Men kent toch wel die lan-parties van forums? Ik zeg, laten wij eens een keer hetzelfde doen, alleen dan een space-party van Hardtraxx :P We gaan bij iemand thuis zitten met een groep en dan heerlijk spacen met z'n allen. Lijkt me best geinig :woot:
ben dr wel voor in!
mss nog vetter als we dr dan een hele dag van maken fzo, bijv eerst paintballen, dan met zn alle bij de MC eten fzo, en dan savonds spacen :P
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
roberttt wrote:Ik vind het best :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Inderdaad, handigst zou dan zijn in de kerstvakantie ofzo. Iemand mag best een topic gaan maken hoor in off-topic gedeelte voor dit. Het idee van Swoosie ligt me wel, gewoon een hele dag lol maken :D
G
Chukkels wrote:Inderdaad, handigst zou dan zijn in de kerstvakantie ofzo. Iemand mag best een topic gaan maken hoor in off-topic gedeelte voor dit. Het idee van Swoosie ligt me wel, gewoon een hele dag lol maken :D
in de kerstvakantie kan ik alleen niet :/
G
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
De hele kerstvakantie niet? :( Dan moeten we wat anders verzinnen, een keertje op een zondag ofzo? Lijkt me dat het pas in 2011 doorgang kan vinden, gezien de korte tijd ons nog rest in 2010 ^^
G
Chukkels wrote:De hele kerstvakantie niet? :( Dan moeten we wat anders verzinnen, een keertje op een zondag ofzo? Lijkt me dat het pas in 2011 doorgang kan vinden, gezien de korte tijd ons nog rest in 2010 ^^
ik weet het niet zeker, maar ik denk het wel.
of ik heb 2 dagen over ofzo., maar ga daar maar niet van uit

zolang dr maar een dikke meeting komt :P
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Kijken wel even in het meeting topic of we wat kunnen verzinnen :)

Best wel lachen eigenlijk, op Thrillogy zat je er voor het eerst aan, nu organiseer je een drugsmeeting xd
Donateur
last seen Sep 2014
Chukkels wrote:Kijken wel even in het meeting topic of we wat kunnen verzinnen :)

Best wel lachen eigenlijk, op Thrillogy zat je er voor het eerst aan, nu organiseer je een drugsmeeting xd
gaan we pillen ruilen :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Ligt eraan. Ik wil eerst weten hoe die Q-Dance pillen zijn. Als ze beter zijn dan de Olifanten is het dus een no way José!
G
Chukkels wrote:Kijken wel even in het meeting topic of we wat kunnen verzinnen :)

haha klopt :P
maar ik wil alles best graag een keer proberen, en nu heb ik eindelijk mensen gevonden die er veel van weten xd

en daarnaast zijn jullie ook nog es chille gasten xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
en daarnaast zijn jullie ook nog es chille gasten

:yay:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
KSwoosh wrote:
Chukkels wrote:Men kent toch wel die lan-parties van forums? Ik zeg, laten wij eens een keer hetzelfde doen, alleen dan een space-party van Hardtraxx :P We gaan bij iemand thuis zitten met een groep en dan heerlijk spacen met z'n allen. Lijkt me best geinig :woot:
ben dr wel voor in!
mss nog vetter als we dr dan een hele dag van maken fzo, bijv eerst paintballen, dan met zn alle bij de MC eten fzo, en dan savonds spacen :P
goed idee alleen ik ga niet spacen xd dat vind ik niks ;)
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
worden jullie nooit is slecht van al die pilletjes
ik voel me nu echt misselijk en mn lichaam voelt raar >.<
R
Hardtraxx Veteran
NoiseHunterZ wrote:worden jullie nooit is slecht van al die pilletjes
ik voel me nu echt misselijk en mn lichaam voelt raar >.<
wat heb je gebruikt dan?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
voor het eerst xtc
R
Hardtraxx Veteran
NoiseHunterZ wrote:voor het eerst xtc
ik heb zelf nog nooit gebruikt maar volgens mij word je van alle drugs de eerste keer raar!
Hardtraxx Elite
2049 posts member since 2009
last seen Apr 2013
wel goede pil?
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
the sidespinnars wrote:
NoiseHunterZ wrote:voor het eerst xtc
ik heb zelf nog nooit gebruikt maar volgens mij word je van alle drugs de eerste keer raar!
ja dat kan best wel kloppen na een kwartier werd alles ineens zwart en viel ik flauw half uurtje daarna was het wel weer fijn en toen kon ik echt los gaan
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2025
Rickie wrote:wel goede pil?
ja het is een klasgenoot en die zij dat het geen troep was dus

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators