Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:00 

Donateur

Haha ja lekker in de vriezer van m'n ouders pleuren tussen het vlees en de groente :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:01 

Donateur

DarkNoize schreef:
Pepepe of iemand anders die het weet:
Hoelang is droge pep in een sluitzakje houdbaar?

Een maat smste net dat hij aan wat grammen kon komen, dus maar wat besteld.
Maar omdat ik de komende tijd geen feestjes op het programma heb staan en het alleen op feestjes ga gebruiken wil ik wel even weten hoelang je zoiets kunt bewaren :)

Als je het gewoon bewaard hooguit 2 weken.. tussen de frikadellen in de vriezer wat langer..

Je kan het nog wel gebruiken na die tijd, maar het is gewoon niet meer goed. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:20 

Hardtraxxer

Citaat:
Door het DIMS (Drugs Informatie en Monitoring Systeem van het Trimbos-instituut) zijn in Nederland XTC tabletten met daarin hoge concentraties van de gevaarlijke stof PMMA (paramethoxymethamfetamine) aangetroffen. Deze tabletten worden voor zover bekend als XTC of MDMA verkocht.

http://www.drugs-test.nl/waarschuwing

Denk eraan, altijd laten testen... PMMA / PMA wil je niet in je lichaam hebben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:44 

Hardtraxx Veteran

@ kevin

Ik betaal 3 euro per stuk voor die pillen. Moet ik wel wat afnemen maar dan heb ik in ieder geval een voorraadje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:49 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Als je het gewoon bewaard hooguit 2 weken.. tussen de frikadellen in de vriezer wat langer..

Op een ander forum las ik net dat het gewoon onbeperkt houdbaar is zolang het op een droge en donkere plek ligt :huh:
Heb je er zelf ervaring mee dat het daarna niet meer werkt?
Maat van mij had het ook wel langer liggen dan 2 weken, en daar heb ik zaterdag ook nog plezier van gehad namelijk.

dawasiknie schreef:
Haha ja lekker in de vriezer van m'n ouders pleuren tussen het vlees en de groente :lol:

Dat gaat hem dus niet worden nee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:54 

Donateur

DarkNoize schreef:
roberttt schreef:

Op een ander forum las ik net dat het gewoon onbeperkt houdbaar is zolang het op een droge en donkere plek ligt :huh:
Heb je er zelf ervaring mee dat het daarna niet meer werkt?
Maat van mij had het ook wel langer liggen dan 2 weken, en daar heb ik zaterdag ook nog plezier van gehad namelijk.

ach ja ,, het is chemische bende die niet lang goed is.. ik zou het zelf niet langer dan 2 weken gebruiken.
Degene waarvan ik koop zegt dat ook.. het werkt dan nog wel maar is gewoon troep ( slechter kan al bijna niet )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 20:59 

Hardtraxx Veteran

Dan is die van jou niet meer goed robert
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 21:01 

Donateur

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 21:47 

Hardtraxx Veteran

Die bedoelde ik, die van Thrillogy. Ik bewaar hem wel koel en droog overigens. Vorige week werkte het nog prima in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 21:56 

Donateur

Chukkels schreef:
Die bedoelde ik, die van Thrillogy. Ik bewaar hem wel koel en droog overigens. Vorige week werkte het nog prima in ieder geval.

Heb jij je eigen kamer in A'dam? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

Yup :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:04 

Donateur

Chukkels schreef:
Yup :)

super relaxt :D lekker dicht bij de RAI en HMH :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:07 

Hardtraxx Veteran

De RAI op loopafstand :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:10 

Donateur

Chukkels schreef:

:oh: I am Jealous :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 22:42 

Chukkels schreef:

:worship: :worship:
hoe ver is et gelredome voo rjou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:08 

Hardtraxx Addict

Zaterdag pussy lounge in 013. Neem denk k wat GBL mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:13 

Donateur

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Jaaa jij gaat met ons mee :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:29 

Donateur

Qlimax wordt weer een mooie reis van 2,5 uur in de koekwauzenbus :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:30 

Donateur

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2010 23:34 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:

Iets minder dan een uurtje (vanuit Kampen). Met de auto een half uur :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:32 

Hardtraxx Veteran

Van Partyflock. Lijkt me hier op zijn plaats.

Citaat:
Waarschuwing voor gevaarlijke XTC door Trimbos

Het Drugs en Informatie Monitor Systeem (DIMS) van het Trimbos-instituut heeft als XTC verkochte pillen aangetroffen die de levensgevaarlijke stof PMMA (para-Methoxymethamphetamine) bevatten. Deze stof lijkt qua werking op MDMA, de stof die normaal gesproken in XTC-pillen zit. Door de vertraagde werking, neemt de kans op overdosering toe en daarmee die op levensbedreigende situaties. De tabletten zijn wit met een klaver vier logo. De stof kan ook in andere pillen en poeders voorkomen.

Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de fysieke effecten van MDMA vrij snel merkbaar zijn na inname van een pil, terwijl die bij PMMA vertraagd optreden en mildere psychologische effecten geeft bij de gebruiker. Pas uren nadat een pil is ingenomen kunnen ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Doordat PMMA psychologisch veel milder is als MDMA, denken de gebruikers met een “lage dosis” MDMA van doen te hebben en gaan ze mogelijk extra pillen slikken. De kans op bovengenoemde fysieke effecten neemt dan onevenredig toe, met mogelijk de dood tot gevolg. In Noorwegen zijn al 6 mensen overleden na het gebruik van drugs met PMMA.

DIMS
Het DIMS heeft als kerntaak om de markt van illegale drugs nauwkeurig te monitoren en signalen die bedreigend zijn voor de volksgezondheid te melden aan het publiek. Wekelijks worden er vanuit het hele land drugs van gebruikers opgestuurd naar het Trimbos-instituut, waarna ze worden geanalyseerd bij een laboratorium. DIMS heeft de expertise om eventuele extra risico’s van aangetroffen stoffen te kunnen inschatten.

Het gebruik van XTC – en andere illegale drugs - is nooit zonder risico. Gebruikers wordt aangeraden hun drugs te laten testen bij een van de DIMS-deelnemers (www.drugs-test.nl).

Voor meer informatie over XTC en het melden van incidenten kunnen gebruikers op werkdagen tussen 09.00 -17.00 uur contact opnemen met de Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min) of via www.drugsinfo.nl. Meldingen zijn ook mogelijk via het speciale e-mailadres [email protected].

In geval van acute problemen dient onmiddellijk 112 gebeld te worden.

Overigens mag hier wel iets minder gechat worden haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:37 

Donateur

@was er een paar pagina's eerder al neergezet :whistle:

wij zijn natuurlijk allemaal up2date ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:37 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Van Partyflock. Lijkt me hier op zijn plaats.

Citaat:
Waarschuwing voor gevaarlijke XTC door Trimbos

Het Drugs en Informatie Monitor Systeem (DIMS) van het Trimbos-instituut heeft als XTC verkochte pillen aangetroffen die de levensgevaarlijke stof PMMA (para-Methoxymethamphetamine) bevatten. Deze stof lijkt qua werking op MDMA, de stof die normaal gesproken in XTC-pillen zit. Door de vertraagde werking, neemt de kans op overdosering toe en daarmee die op levensbedreigende situaties. De tabletten zijn wit met een klaver vier logo. De stof kan ook in andere pillen en poeders voorkomen.

Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de fysieke effecten van MDMA vrij snel merkbaar zijn na inname van een pil, terwijl die bij PMMA vertraagd optreden en mildere psychologische effecten geeft bij de gebruiker. Pas uren nadat een pil is ingenomen kunnen ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Doordat PMMA psychologisch veel milder is als MDMA, denken de gebruikers met een “lage dosis” MDMA van doen te hebben en gaan ze mogelijk extra pillen slikken. De kans op bovengenoemde fysieke effecten neemt dan onevenredig toe, met mogelijk de dood tot gevolg. In Noorwegen zijn al 6 mensen overleden na het gebruik van drugs met PMMA.

DIMS
Het DIMS heeft als kerntaak om de markt van illegale drugs nauwkeurig te monitoren en signalen die bedreigend zijn voor de volksgezondheid te melden aan het publiek. Wekelijks worden er vanuit het hele land drugs van gebruikers opgestuurd naar het Trimbos-instituut, waarna ze worden geanalyseerd bij een laboratorium. DIMS heeft de expertise om eventuele extra risico’s van aangetroffen stoffen te kunnen inschatten.

Het gebruik van XTC – en andere illegale drugs - is nooit zonder risico. Gebruikers wordt aangeraden hun drugs te laten testen bij een van de DIMS-deelnemers (http://www.drugs-test.nl).

Voor meer informatie over XTC en het melden van incidenten kunnen gebruikers op werkdagen tussen 09.00 -17.00 uur contact opnemen met de Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min) of via http://www.drugsinfo.nl. Meldingen zijn ook mogelijk via het speciale e-mailadres [email protected].

In geval van acute problemen dient onmiddellijk 112 gebeld te worden.

Overigens mag hier wel iets minder gechat worden haha.

ah je was me net voor :P
maja dan maar even klavertjes vermijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:42 

Donateur

De lamlul die dit soort gekke stofjes in z'n pillen dauwt mogen ze ook ff goed opsluiten.
Dit is wel voor het eerst sinds hele lange tijd dat er weer gewaarschuwd wordt voor een levensgevaarlijke pil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:48 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, dit geeft weer een hele slechte naam aan ectacy, terwijl het goed op weg was de naam te zuiveren.
Vorige  1 ... 148, 149, 150, 151, 152, 153, 154 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen