Hahaha nee als je 5,5 canadeez neemt op 1 dag, is dit niet zoveelwrote:ahaha mooi!wrote:Jij moet best vaag zijn geweest...Dat is flink wat op een avondje, vind ik persoonlijk!
Niet dat ik er problemen mee heb,
Jaa maar het einde was ik zo ver weg, dat ik ging hallucineren ensowrote:Hahaha nee als je 5,5 canadeez neemt op 1 dag, is dit niet zoveelwrote:ahaha mooi!wrote:Jij moet best vaag zijn geweest...Dat is flink wat op een avondje, vind ik persoonlijk!
Niet dat ik er problemen mee heb,
Had op Mysteryland 15 canadezen bij me, en stuk of 10 rode dollars
En genoeg bekende uiteindelijk blij mee kenne maken
En dan voel ik me happy
hahah oke, welk fveest kunnen wij samen spacen dan? ga je dit jaar alleen nog naar loudness .
Ik ben te vinden op .
-Strategy · Invites Minus is More za 13 november 2010
-Qlimax za 27 november 2010
-Quake Dance 2010 vr 3 december 2010
-XXlerator · Wie stout is de roe za 4 december 2010
-Pussy Club · Hard vs Style zondag 26 december 2010
-Fusion of Dance · Indoor za 18 december 2010
-XXlerator · XX-Mas za 25 december 2010
-Qountdown
Ik ben te vinden op .
-Qountdown
Waarschinlijk geen van alle vriendwrote:hahah oke, welk fveest kunnen wij samen spacen dan? ga je dit jaar alleen nog naar loudness .
Ik ben te vinden op .
-Qountdown
hoorde wel Xqlusive DBSTF langskomen bij me maten
Nou wss tot 2011 danwrote:Ja daar ben ik ook wel
misschien space ik dan wel meewrote:Nou wss tot 2011 danwrote:Ja daar ben ik ook welmaar dan knallen we hem goed 2011 in!
( onee, je blijft nuchter tot hardbass )
Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
hier ga ik heen + fantasy island en thunderdomewrote:hahah oke, welk fveest kunnen wij samen spacen dan? ga je dit jaar alleen nog naar loudness .
Ik ben te vinden op .
-Quake Dance 2010 vr 3 december 2010-XXlerator · Wie stout is de roe za 4 december 2010
-Qountdown
Robert, ik ben bob naar quakedance. Verklaar je solidair en wees nuchter samen met mij. Het is overigens 6 fucking dagen na qlimax
ja is goed, ik ga aan de drankwrote:Robert, ik ben bob naar quakedance. Verklaar je solidair en wees nuchter samen met mij. Het is overigens 6 fucking dagen na qlimax
Huppa! Q-Dance pillen bestelt! Meteen een grote voorraad ingeslagen! en heb er een gratis gekregen bij mijn methylone en 4-fmp. Ik kan weer vooruit!
wrote:Huppa! Q-Dance pillen bestelt! Meteen een grote voorraad ingeslagen! en heb er een gratis gekregen bij mijn methylone en 4-fmp. Ik kan weer vooruit!
G
jullie gaan ook elk weekend naar een feest ofnie?wrote:Robert, ik ben bob naar quakedance. Verklaar je solidair en wees nuchter samen met mij. Het is overigens 6 fucking dagen na qlimax
jammer dat jullie zo ver weg wonen
Haha ja is wel leuk heel het land af op naar feesten. Waar woon je dan swoos, dat het zover weg is van amsterdam of kampen? 
G
ik woon in uden, in de buurt van oss/eindhoven, flink eind van amsterdam duswrote:Haha ja is wel leuk heel het land af op naar feesten. Waar woon je dan swoos, dat het zover weg is van amsterdam of kampen?
maar jij en robert gaan toch samen vaak? want jullie wonen ook niet egt bij elkaar in de buurt
Zo dan klinkt goed.Ben ook wel benieuwd naar die methylone.echt jammer dat ik niet naar strategy kan.
Ja hij is mijn slechtere helft, waardoor ik nu veel in dit topic te vinden ben en ik naar feesten ga war ik normaal niet heen ga en ik dingen gebruik die God verboden heeft 
@reinaldo
natuurlijk kan je wel, blijf je gewoon bij mij pitten daarna in amsterdam. Want anders moet je met John mee?
@reinaldo
natuurlijk kan je wel, blijf je gewoon bij mij pitten daarna in amsterdam. Want anders moet je met John mee?
ik moet ook echt paar van die Q pillen hebben...dingen moeten hard zijnwrote:Huppa! Q-Dance pillen bestelt! Meteen een grote voorraad ingeslagen! en heb er een gratis gekregen bij mijn methylone en 4-fmp. Ik kan weer vooruit!
waaar wonen jullie allemaal??...ik woon in deventer en ik heb maar 2 feesten die echt dichtbij zijn:P...Quakedance en ground zerowrote:Slapen in amsterdam
Pepepe of iemand anders die het weet:
Hoelang is droge pep in een sluitzakje houdbaar?
Een maat smste net dat hij aan wat grammen kon komen, dus maar wat besteld.
Maar omdat ik de komende tijd geen feestjes op het programma heb staan en het alleen op feestjes ga gebruiken wil ik wel even weten hoelang je zoiets kunt bewaren
Maar omdat ik de komende tijd geen feestjes op het programma heb staan en het alleen op feestjes ga gebruiken wil ik wel even weten hoelang je zoiets kunt bewaren
wrote:waaar wonen jullie allemaal??...ik woon in deventer en ik heb maar 2 feesten die echt dichtbij zijn:P...Quakedance en ground zerowrote:Slapen in amsterdam
Ik woon in sneek, geen enkel feest is dichtbij
wat betaal jij voor die dingen dan?wrote:Huppa! Q-Dance pillen bestelt! Meteen een grote voorraad ingeslagen! en heb er een gratis gekregen bij mijn methylone en 4-fmp. Ik kan weer vooruit!
In het off-topic heb je een speciaal wie woont waar topic, daar kan je beetje zien wie in jouw regio woontwrote:waaar wonen jullie allemaal??...ik woon in deventer en ik heb maar 2 feesten die echt dichtbij zijn:P...Quakedance en ground zerowrote:Slapen in amsterdam
Ik woon in DELFT
Uhmm, de exacte houdbaarheidsdatum weet ik niet.wrote:Pepepe of iemand anders die het weet:
Een maat van me heeft eens een gram bij me gehaald en die 2 maanden later pas gebruikt. Volgens hem werkte het nog.
Wat je nou het beste kan doen, is het bewaren in een vriezer. Op die manier kan je het vrij lang bewaren