Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:49 

dawasiknie schreef:
Qlimax wordt weer een mooie reis van 2,5 uur in de koekwauzenbus :surrender:

ik ook zoiets :P

Chukkels schreef:
KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
De RAI op loopafstand :P

:worship: :worship:
hoe ver is et gelredome voo rjou?

Iets minder dan een uurtje (vanuit Kampen). Met de auto een half uur :P

haha kutzak ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 11:57 

Hardtraxx Veteran

Nou, voor loudness moet ik 2 uur in de trein zitten en q-base zelfs 3,5 uur in de bus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:06 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Inderdaad, dit geeft weer een hele slechte naam aan ectacy, terwijl het goed op weg was de naam te zuiveren.

Wel goed dat het aan de man gebracht wordt zodat gebruikers er vanaf weten, maar idd als de Volkskrant het ook gaat publiceren krijg je weer al die mensen die zeggen "zie je wel drugs are bad mmmkay" >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Nou, voor loudness moet ik 2 uur in de trein zitten en q-base zelfs 3,5 uur in de bus!

:') :') wat ben je zielig,, Q-base moest ik het dubbele, ik moet altijd.2 uur meer dan jou :')

Dus niet aanstellen..

En dat van XTC.. Trieste mensen die dat op de markt brengen :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:31 

Donateur

roberttt schreef:
Chukkels schreef:

:') :') wat ben je zielig,, Q-base moest ik het dubbele, ik moet altijd.2 uur meer dan jou :')

Dus niet aanstellen..

En dat van XTC.. Trieste mensen die dat op de markt brengen :/ :/

Klopt, die mensen die dat produceren (en dat weten ze zelf echt wel) moeten gewoon poging tot doodslag opgelegt krijgen vind ik zelf :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:46 

Hardtraxx Elite

Enter The Void is eindelijk uit :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:50 

Donateur

DarkBeatz schreef:

huh :P nieuwe drugs?? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:58 

Hardtraxx Veteran

Robert wordt ook wakker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 12:59 

Donateur

Chukkels schreef:
Robert wordt ook wakker :P

ben er vandaag niet bij met me kop :/ maar daar heb ik me reden voor.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 13:00 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:
DarkBeatz schreef:

huh :P nieuwe drugs?? :lol:

http://www.imdb.com/title/tt1191111/
Citaat:
De geschiedenis van een westerse drugshandelaar in de modernste wijken van Tokio. Naast zijn chaotische bestaan en de risico's die zijn beroep met zich meebrengt heeft hij een complexe relatie met zijn zus. In een decor van moderne architectuur en neonlicht lijken de broer en zus heen en weer geslingerd te worden als balletjes in een flipperkast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 13:01 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Van Partyflock. Lijkt me hier op zijn plaats.

Citaat:
Waarschuwing voor gevaarlijke XTC door Trimbos

Het Drugs en Informatie Monitor Systeem (DIMS) van het Trimbos-instituut heeft als XTC verkochte pillen aangetroffen die de levensgevaarlijke stof PMMA (para-Methoxymethamphetamine) bevatten. Deze stof lijkt qua werking op MDMA, de stof die normaal gesproken in XTC-pillen zit. Door de vertraagde werking, neemt de kans op overdosering toe en daarmee die op levensbedreigende situaties. De tabletten zijn wit met een klaver vier logo. De stof kan ook in andere pillen en poeders voorkomen.

Het verschil tussen MDMA en PMMA is dat de fysieke effecten van MDMA vrij snel merkbaar zijn na inname van een pil, terwijl die bij PMMA vertraagd optreden en mildere psychologische effecten geeft bij de gebruiker. Pas uren nadat een pil is ingenomen kunnen ernstige fysieke effecten optreden, zoals verhoogde hartslag en extreem verhoogde lichaamstemperatuur. Doordat PMMA psychologisch veel milder is als MDMA, denken de gebruikers met een “lage dosis” MDMA van doen te hebben en gaan ze mogelijk extra pillen slikken. De kans op bovengenoemde fysieke effecten neemt dan onevenredig toe, met mogelijk de dood tot gevolg. In Noorwegen zijn al 6 mensen overleden na het gebruik van drugs met PMMA.

DIMS
Het DIMS heeft als kerntaak om de markt van illegale drugs nauwkeurig te monitoren en signalen die bedreigend zijn voor de volksgezondheid te melden aan het publiek. Wekelijks worden er vanuit het hele land drugs van gebruikers opgestuurd naar het Trimbos-instituut, waarna ze worden geanalyseerd bij een laboratorium. DIMS heeft de expertise om eventuele extra risico’s van aangetroffen stoffen te kunnen inschatten.

Het gebruik van XTC – en andere illegale drugs - is nooit zonder risico. Gebruikers wordt aangeraden hun drugs te laten testen bij een van de DIMS-deelnemers (http://www.drugs-test.nl).

Voor meer informatie over XTC en het melden van incidenten kunnen gebruikers op werkdagen tussen 09.00 -17.00 uur contact opnemen met de Drugs Infolijn 0900-1995 (€ 0,10 min) of via http://www.drugsinfo.nl. Meldingen zijn ook mogelijk via het speciale e-mailadres [email protected].

In geval van acute problemen dient onmiddellijk 112 gebeld te worden.

Overigens mag hier wel iets minder gechat worden haha.

Yay, weer een voorbeeld dat aangeeft waarom xtc gelegaliseerd of gedoogd en gereguleerd moet worden. Ik wens de persoon (als je het uberhaupt een persoon kunt noemen) die die kutzooi er in stopt 100 jaar aan marteling toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 13:28 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
Yay, weer een voorbeeld dat aangeeft waarom xtc gelegaliseerd of gedoogd en gereguleerd moet worden. Ik wens de persoon (als je het uberhaupt een persoon kunt noemen) die die kutzooi er in stopt 100 jaar aan marteling toe.

Eens, de grootste schade die optreedt bij xtc is door onwetendheid. Weer pas gehoord van iemand die dacht dat mdma gewoon puur is en xtc mdma+speed :lol: En dat is dan gewoon een twintiger uit Nederland wat zelf ook wel eens af en toe gebruikt. Het is zo schrikbarend voor mij hoeveel mensen praktisch niets ervan weten, laat staan dat ze zouden weten hoeveel erin zit. Goede voorlichting en gebruik gaan gedogen is al een goede eerste stap, terug met die drugstesten op feesten. Daar help je tenminste mensen echt mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

Lol :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:34 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:

Haha die heb ik gezien voor CKV op school.. Ik vond het wel een lache film. Duurt 2.5 uur ofzo maar dan maak je ook echt die DMT trip van die gast mee enzo. Ik dacht toen van als ik nou een pilletje op zou hebben zou ik zo genieten. Ook is meer dan de helft van de film gewoon sex..:P Maar is wel interessante film..;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:38 

Donateur

die moet ik maar even zien dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:42 

Donateur

Bedankt voor het posten Khadber! Ik heb ook vanuit Unity artikelen gelezen over die nieuwe PMMA pillen.
Pas op voor onderstaande afbeelding:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 15:48 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Bedankt voor het posten Khadber! Ik heb ook vanuit Unity artikelen gelezen over die nieuwe PMMA pillen.

Afbeelding

Waarom zou je moeten oppassen voor een afbeelding. Ik zou juist oppassen voor de desbetreffende pil :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:14 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:

Afbeelding

kut, ik heb er te lang naar gekeken
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 16:19 

Donateur

Pas ook op voor deze pillen !
- Witte chevrolet
- Vraagteken

Afbeelding
Afbeelding

Heb hier ook niet goeie dingen over gehoord..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 17:17 

Hardtraxxer

Pas ook op voor onderstaande.. ik kreeg er een erg verneukte kop van :huh:

Afbeelding

/joke
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

Yeah right Spacebin, dat zijn de legendes van de winter :lol: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 17:45 

Hardtraxx Addict

hsrobin schreef:

Afbeelding

/joke

Hahaha, nou als jij ze niet wilt hebben mag je ze altijd aan mij geven :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 17:52 

Hardtraxxer

pepepe schreef:
hsrobin schreef:

Afbeelding

/joke

Hahaha, nou als jij ze niet wilt hebben mag je ze altijd aan mij geven :drool:

Ik bied me ook aan als je niet meer zo verneukte kopt wilt :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 18:19 

Hardtraxxer

Volgens mij hebben jullie lekkere dromen of niet? Ik eet ze lekker zelf op! :corn:

of patrickje 1tje voor op loudness om het af te leren? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2010 18:58 

Donateur

hsrobin schreef:
Volgens mij hebben jullie lekkere dromen of niet? Ik eet ze lekker zelf op! :corn:

of patrickje 1tje voor op loudness om het af te leren? :surrender:

:drool: jaja loudness! :D wordt 1 space party :lol:
Vorige  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen