Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
20 uur geleden canadzen, die werkte toen niet.. kom net onder de douche weg, en wordt me tog partij raar in me hoofd :lol: :lol:

Dat heb ik ook een keertje gehad. Na InQontrol. Toen werkte m'n eerste snoepje maar half, de rest niet meer (Heb toen ziek veel naar binnen gesmeten). Die zondagavond erna zat ik op m'n kamer, muziekje op, kreeg ineens ziek veel energie, voelde me DOLgelukkig, net alsof ik wappie was :/
Heel apart...
Toen had ik ook echt veel te vaak en veel te kort achter elkaar genomen... in 2 maanden tijd wel iets van 6x :/

Dat is lijkt me het teken dat je lichaam/hersenen t spoor volledig bijster zijn. Zou echt heel hard minderen als ik jou was (net als ik :))

KSwoosh schreef:
waar ik me dan xtc aan blijf denken is, normaal overleef ik zon avond nooit zonder iets te eten, maar met pillenheb je helemaal geen honger :P

Ik heb meestal wel een rotgevoel in m'n maag, maar door de pillen herken je dat niet als honger. Word ook altijd misselijk en hoe verder op de avond, hoe langzamer ik moet drinken zonder misselijk te worden. Alleen vocht in je maag is niet fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:12 

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Idd, had vannacht om 4 uur echt een inkak-momentje. Heb toen ff kwartier gezeten, broodje unox naar binnen gepropt en een redbull gepakt. Toen ging ie weer als een raket deze jongen :woot:

Xtc verslaat natuurlijk wel alles, das duidelijk. Voor de kater maakt het mij ook geen reet meer uit eigenlijk, ik ben nu namelijk net zo verrot als wanneer ik wat heb geslikt. Alleen mn kaken doen geen pijn, das alles.

waar ik me dan xtc aan blijf denken is, normaal overleef ik zon avond nooit zonder iets te eten, maar met pillenheb je helemaal geen honger :P

Ja op Defqon heb ik over die hele dag maar 1 of 2 frikadellen gegeten, wat voor mij heel erg weinig is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:15 

Donateur

Inno schreef:
roberttt schreef:
20 uur geleden canadzen, die werkte toen niet.. kom net onder de douche weg, en wordt me tog partij raar in me hoofd :lol: :lol:

Dat heb ik ook een keertje gehad. Na InQontrol. Toen werkte m'n eerste snoepje maar half, de rest niet meer (Heb toen ziek veel naar binnen gesmeten). Die zondagavond erna zat ik op m'n kamer, muziekje op, kreeg ineens ziek veel energie, voelde me DOLgelukkig, net alsof ik wappie was :/
Heel apart...
Toen had ik ook echt veel te vaak en veel te kort achter elkaar genomen... in 2 maanden tijd wel iets van 6x :/

Dat is lijkt me het teken dat je lichaam/hersenen t spoor volledig bijster zijn. Zou echt heel hard minderen als ik jou was (net als ik :))

ik ga nu ook minderen :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:17 

Inno schreef:
Ik heb meestal wel een rotgevoel in m'n maag, maar door de pillen herken je dat niet als honger. Word ook altijd misselijk en hoe verder op de avond, hoe langzamer ik moet drinken zonder misselijk te worden. Alleen vocht in je maag is niet fijn :)

zou dat et zijn geweest waarom ik me op gegeven moment ff niet relax voelde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:19 

Hardtraxx Veteran

Ik eet nooit op feesten behalve Raketjes :)

Als ik niet aan de drugs ben dan vreet ik me wel vol, vooral op festivals :P

roberttt schreef:

Ja je hebt daar ook totaal gelijk in. Ik ga nu ook minderen, volgende week zaterdag blijf ik van de snoepjes af en ga ik alleen maar aan de methylone. Daarna neem ik een lange break met elke vorm van drugs (muv alcohol) tot aan Qlimax en dan ga ik daar nog een keer op spacetour om daarna weer een pauze in te lassen tot aan Fusion of Dance. Dus minderen dat komt wel goed

That's the spirit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:20 

KSwoosh schreef:
Inno schreef:

zou dat et zijn geweest waarom ik me op gegeven moment ff niet relax voelde :P

Ja dat had ik ook was niet echt een honger gevoel maar alsof mijn maag hol was van binnen heel apart gevoel, niet echt te beschrijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:32 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Idd, had vannacht om 4 uur echt een inkak-momentje. Heb toen ff kwartier gezeten, broodje unox naar binnen gepropt en een redbull gepakt. Toen ging ie weer als een raket deze jongen :woot:

Xtc verslaat natuurlijk wel alles, das duidelijk. Voor de kater maakt het mij ook geen reet meer uit eigenlijk, ik ben nu namelijk net zo verrot als wanneer ik wat heb geslikt. Alleen mn kaken doen geen pijn, das alles.

Ja op Defqon heb ik over die hele dag maar 1 of 2 frikadellen gegeten, wat voor mij heel erg weinig is :P

Je moet eigenlijk wel eten onder invloed van X, iets vochtigs zoals vruchtensap of bananen lukt altijd wel. Je denkt namelijk dat je geen honger hebt omdat je lichaam over gaat in overlevingsmodus en zo'n dingen uitschakelt, net als pissen, daarom gaat dat dan ook lastiger. Zodat het meer energie kan stoppen in het verwijderen van dat gif uit je lichaam. Er is een naam voor maar daar kan ik even niet opkomen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:39 

Donateur

@ robert lijkt me sterk dat die methylone volgende week gaat werken als xtc al niet werkt.
Ik zou als ik jouw was echt ff een paar maanden kappen, dat wat je overkwam met die pil die niet werkte en 20 uur later wel geeft echt aan dat je serotoninesysteem helemaal naar de klote is. Je verpest het helemaal voor jezelf op deze manier :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:40 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Je moet eigenlijk wel eten onder invloed van X, iets vochtigs zoals vruchtensap of bananen lukt altijd wel. Je denkt namelijk dat je geen honger hebt omdat je lichaam over gaat in overlevingsmodus en zo'n dingen uitschakelt, net als pissen, daarom gaat dat dan ook lastiger. Zodat het meer energie kan stoppen in het verwijderen van dat gif uit je lichaam. Er is een naam voor maar daar kan ik even niet opkomen..

Het senodeportanatieve afvoeringsscheidingssyteem is de naam daarvoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:40 

Donateur

dawasiknie schreef:
@ robert lijkt me sterk dat die methylone volgende week gaat werken als xtc al niet werkt.
Ik zou als ik jouw was echt ff een paar maanden kappen, dat wat je overkwam met die pil die niet werkte en 20 uur later wel geeft echt aan dat je serotoninesysteem helemaal naar de klote is. Je verpest het helemaal voor jezelf op deze manier :(

Klopt inderdaad.. ga volgende ook maar gewoon aan bier, en dan waarschijnlijk Qlimax nog wel. maar daarna tot Hardbass niet meer.

Heb 't er zelf ook wel even mee gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:50 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

Klopt inderdaad.. ga volgende ook maar gewoon aan bier, en dan waarschijnlijk Qlimax nog wel. maar daarna tot Hardbass niet meer.

Qlimax - Hardbass is ook maar net wat meer dan 2 maanden he. En dat is de minimumtijd die ze tussen IEDER gebruik aanbeleven, niet eenmalig om daarna weer 2x per maand te doen ;)

Chukkels schreef:

Het senodeportanatieve afvoeringsscheidingssyteem is de naam daarvoor :)

Het wat? 0 hits op Google. Wel leuk bedacht hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:52 

Hardtraxxer

Daarom wacht ik ook weer tot Hardbass sinds q-base :P Daar heb ik me limit ook voorbij zien vliegen. Nu tijd voor een break :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:53 

Donateur

roberttt schreef:
dawasiknie schreef:

Qlimax - Hardbass is ook maar net wat meer dan 2 maanden he. En dat is de minimumtijd die ze tussen IEDER gebruik aanbeleven, niet eenmalig om daarna weer 2x per maand te doen ;)

Doe na hardbass ook niet elk weekend, maar hou het gewoon eens in de 2/3 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:55 

Hardtraxxer

Dan ist goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:56 

Zie dat mensen hier redelijk vaak gebruiken, maar is het niet gevaarlijk qua schadelijkheid voor je hersenen of iets dergelijks als je het zo vaak gebruikt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:02 

Donateur

Dan ist goed :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:13 

Hardtraxx Elite

MovingMadness schreef:
Zie dat mensen hier redelijk vaak gebruiken, maar is het niet gevaarlijk qua schadelijkheid voor je hersenen of iets dergelijks als je het zo vaak gebruikt?

Als je vaker gaat gebruiken als eens in de 4a6 weken en dan meer gebruikt als 2mg/kg lichaamsgewicht is xtc schadelijk inderdaad. Hoe vaker en meer je gaat gebruiken, hoe schadelijker. Maar uiteindelijk is alles wel schadelijk van drugs, en is buiten bij de mensen die echt overdrijven met pilletjes, alcohol/nicotine of marihuana schadelijker bij wekelijks/dagelijks gebruik als die paar pilletjes eens in de maand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:14 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:

Jawel :) Meer dan 2x je lichaamsgewicht in mg is al licht schadelijk ;)
Je kan de schadelijkheid wel verminderen door Vitamine C (1000mg bijvorobeeld) te slikken voor en na gebruik, en multivitaminen na gebruik (omdat je moeilijk eet). Maar het blijft slecht voor je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:16 

Donateur

MovingMadness schreef:

Ik deed het 1 keer in de maand, Soms 2 x en merk het nu wel. Dus als je echt veel gebruikt is het wel schadelijk.

Maar wat darkbeatz zegt indd ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
MovingMadness schreef:

Ik deed het 1 keer in de maand, Soms 2 x en merk het nu wel. Dus als je echt veel gebruikt is het wel schadelijk.

Maar wat darkbeatz zegt indd ..

Dat je schade hebt opgelopen is niet als je 'het merkt' he :P Dat gebeurt altijd als je meer dan 2 a 3x je lichaamsgewicht hebt lopen vreten. Ik merk wel dat m'n leerprestaties naar de klote zijn, en denk dat het door m'n overmatige gebruik in t verleden komt :/
En bij overmatig gebruik merk je het al aan je eigen gemoedstoestand. Je ergert je veel sneller enzo, daardoor ben je een flinke klootzak tegen je vrienden/familie. Zo verlies je je vriendjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:40 

Hardtraxx Addict

Weetje wat het rare is mijn moeder denkt altijd dat ik wat heb gebruikt als ik zondags chaggerijnig of opstandig ben terwijl ik sinds vakantie niets meer als alcohol heb gebruikt :/ Iemand tips om te zorgen dat ze daar is mee kapt word er nog al gek van namelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:42 

Donateur

Ik bedoel eigenlijks meer dat van ergeren en chagerijnig etc. Daar heb ik de laatste heeeeel veel last van ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 00:49 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Ik bedoel eigenlijks meer dat van ergeren en chagerijnig etc. Daar heb ik de laatste heeeeel veel last van ;)

Dan is je serotonine gewoon echt helemaal op en heeft het het erg zwaar om er weer bovenop te komen :)
Ik zou serieus overwegen om op Qlimax ook niets te doen als ik jou was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 01:32 

Hardtraxx Veteran

Gewoon iets anders nemen dan, 2-cb ofzo en dan een lage dosering, zodat je niet gaat hallucineren :P Mephedrone of 6-APDB (Benzo Fury) is ook een optie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 08:52 

Maar wat word er dan aangetast bij overmatig gebruik wat zijn nou die 'ernstige' gevolgen?
Vorige  1 ... 139, 140, 141, 142, 143, 144, 145 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen