roberttt schreef:
20 uur geleden canadzen, die werkte toen niet.. kom net onder de douche weg, en wordt me tog partij raar in me hoofd

Dat heb ik ook een keertje gehad. Na InQontrol. Toen werkte m'n eerste snoepje maar half, de rest niet meer (Heb toen ziek veel naar binnen gesmeten). Die zondagavond erna zat ik op m'n kamer, muziekje op, kreeg ineens ziek veel energie, voelde me DOLgelukkig, net alsof ik wappie was
Heel apart...
Toen had ik ook echt veel te vaak en veel te kort achter elkaar genomen... in 2 maanden tijd wel iets van 6x
Dat is lijkt me het teken dat je lichaam/hersenen t spoor volledig bijster zijn. Zou echt heel hard minderen als ik jou was (net als ik

)
KSwoosh schreef:
waar ik me dan xtc aan blijf denken is, normaal overleef ik zon avond nooit zonder iets te eten, maar met pillenheb je helemaal geen honger

Ik heb meestal wel een rotgevoel in m'n maag, maar door de pillen herken je dat niet als honger. Word ook altijd misselijk en hoe verder op de avond, hoe langzamer ik moet drinken zonder misselijk te worden. Alleen vocht in je maag is niet fijn