Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 09:07 

Donateur

MovingMadness schreef:
Maar wat word er dan aangetast bij overmatig gebruik wat zijn nou die 'ernstige' gevolgen?

Volgens mij zijn zelfs de wetenschappers daar niet uit, omdat drugs nog niet zo lang bestaat (in vergelijking met alcohol).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 09:29 

Donateur

Chukkels schreef:
Gewoon iets anders nemen dan, 2-cb ofzo en dan een lage dosering, zodat je niet gaat hallucineren :P Mephedrone of 6-APDB (Benzo Fury) is ook een optie xd

:list: nee ik blijf dan ook helemaal clean, op drank na :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 09:30 

Donateur

roberttt schreef:
Chukkels schreef:
Gewoon iets anders nemen dan, 2-cb ofzo en dan een lage dosering, zodat je niet gaat hallucineren :P Mephedrone of 6-APDB (Benzo Fury) is ook een optie xd

:list: nee ik blijf dan ook helemaal clean, op drank na :P

reageer is op je PM jo! :list: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 09:42 

Donateur

rustig kevin :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 12:13 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 12:19 

trip van 36 uur :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 12:23 

Donateur

KSwoosh schreef:

niet verkeerd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 15:47 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 16:10 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

Haha ik vind het meestal al welletjes na een 2CE'tje waar je al wel eens 12u zoet mee kunt zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:45 

Donateur

Binnenkort een berg Oranje Q's binnen, eindelijk :D

Iemand ze al een keer genomen? Heb gehoord dat dat echt supergoeie dingen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 17:46 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

oeh die moet ik ook hebben voor Fantasy island...zijn ze duur?? en beetje makkelijk te krijgen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 18:56 

donkeyrollers schreef:
dawasiknie schreef:

oeh die moet ik ook hebben voor Fantasy island...zijn ze duur?? en beetje makkelijk te krijgen??

Ja idd, ben benieuwt naar die dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:02 

Hardtraxxer

Normaal na een feest (met xtc dus :P ) slaap ik al in de bus/trein terug, dan val ik thuis ook zo goed als meteen in slaap en slaap ik door tot het avondeten, dan ga ik rond 1 uur snachts weer slapen totdat ik eruit moet voor school.
Nu heb ik zondag tot 5 in bed gelegen met af en toe een klein beetje slaap, en vanacht/vanmorgen heb ik het ook ruim 5 uur zien worden terwijl ik er om half 2 in lag :')
Voordeel was wel dat ik vanmorgen niet weer in slaap viel na mijn wekker :P
Opzich niet zo erg, voel me gewoon goed enzo, nergens last van, niet eens moe :thumbsup:
Ik zie een causaal verband met het speed gebruik van afgelopen zaterdag xd
Ookal heb ik nog maar een erg kleine dosis gehad :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:14 

Hardtraxx Elite

DarkNoize schreef:
Normaal na een feest (met xtc dus :P ) slaap ik al in de bus/trein terug, dan val ik thuis ook zo goed als meteen in slaap en slaap ik door tot het avondeten, dan ga ik rond 1 uur snachts weer slapen totdat ik eruit moet voor school.

Dit ervaar ik dus echt totaal nooit na xtc gebruik. Op de terugweg ben ik meestal nog aardig wakker, misschien een beetje chillen met de oogjes dicht, maar slaap komt er zeker nog niet aan te pas. Eens thuis (is meestal rond 11u a 12u kijk ik nog even tv (half uurtje) en dan val ik wel in slaap, maar na maximum 5u slapen (en vaak zat maar 2 a 3u) ben ik weer wakker en kan ik geen slaap meer vatten, komt meestal wel mooi uit, dan heb ik nog iets van mijn zondag en kan ik savonds ook op een normaal uur bed in geraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:30 

Hardtraxx Addict

Lig ook standaard te maffen in de trein, ben aardig kapot dan altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:32 

Donateur

Kettingzaag schreef:
Lig ook standaard te maffen in de trein, ben aardig kapot dan altijd.

Ik ook, maakt niet uit hoeveel x ik in me mik heb zitten, ik val als een blok in slaap :sleep: maar altijd voor het komen eerst onder de douche, want dat is echt goddelijk! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 19:36 

Donateur

Zat gister voor weer is Spuiten&Slikken te kijken, daar kwam de drug DMT invoor.
Zag er allemaal wel heftig uit, iemand ooit DMT gebruikt??

Citaat:
Dimethyltryptamine, ook bekend als DMT is een indoolalkaloïde met een moleculaire structuur verwant aan de neurotransmitter serotonine. De stof wordt van nature aangemaakt door een breed scala aan organismen, waaronder de mens. De functie van de stof is tot dusver niet duidelijk, al blijkt uit onderzoek dat DMT mogelijk een rol speelt bij schizofrenie, bijna-doodervaringen en visueel dromen. DMT heeft psychoactieve eigenschappen en kan worden gerookt, geïnjecteerd of (gecombineerd met stoffen die orale opname mogelijk maken, zie ayahuasca) oraal toegediend worden. DMT behoort tot de hallucinogene en entheogene (grieks, de godheid binnenin opwekkende) drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 20:28 

Hardtraxxer

Nooit gebruikt, wil het wel een keer proberen over een aantal jaar. Schijnt echt dat je je als een god door de ruimte kan (of denkt te kunnen) bewegen. Zieke trip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 20:36 

Hardtraxx Elite

ja dmt lijkt me ook wel is vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 20:58 

afgaant op die tekst, lijkt me best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:49 

Donateur

donkeyrollers schreef:
dawasiknie schreef:

Per 1 zijn ze 5 euro, per 10 4 euro en per 100 2,70 per stuk (bij iemand die ik niet ken). Ik vind "duur" geen begrip binnen de xtc wereld als je naar de prijs van een pilletje kijkt en dat vergelijkt met andere drugs, voor zo weinig geld voor zo veel plezier...

En ja goed verkrijgbaar... dat hangt er gewoon van af of je de goeie mensen kent denk ik. Ik heb d'r iig geen last van, eigenlijk kan ik aan alle noemenswaardige goede pillen komen die op dit moment op de markt zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 21:53 

Hardtraxxer

We mogen in Nederland blij zijn met de prijzen idd :) 5 euro voor 5 uur plezier, probeer dat maar eens met bier ;)

In Amerika kosten pillen $25-30 per stuk, niet normaal. maar daarentegen betalen "we" hier weer €40-50 voor 1 gram sos, waar ze in Zuid Amerika weer om moeten lachen... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2010 23:36 

Hardtraxx Veteran

Yeey Blauwe Bomen!!! Dat wordt leuke dingetjes uitproberen op Qlimax! Of Loudness, hmm. Gaat in ieder geval op beide feestjes leuk worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:02 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
We mogen in Nederland blij zijn met de prijzen idd :) 5 euro voor 5 uur plezier, probeer dat maar eens met bier ;)

In Amerika kosten pillen $25-30 per stuk, niet normaal.

En dan weet je niet eens wat er in zit :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2010 00:16 

Hardtraxx Addict

Inno schreef:
MovingMadness schreef:
Zie dat mensen hier redelijk vaak gebruiken, maar is het niet gevaarlijk qua schadelijkheid voor je hersenen of iets dergelijks als je het zo vaak gebruikt?

Jawel :) Meer dan 2x je lichaamsgewicht in mg is al licht schadelijk ;)
Je kan de schadelijkheid wel verminderen door Vitamine C (1000mg bijvorobeeld) te slikken voor en na gebruik, en multivitaminen na gebruik (omdat je moeilijk eet). Maar het blijft slecht voor je :)

kom ik met me 60 kg, en snoepjes van 170 mg waar ik er een x 2,5 van weggewerkt heb :/ :P
Vorige  1 ... 140, 141, 142, 143, 144, 145, 146 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen