Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:12 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
DarkNoize schreef:
MovingMadness schreef:
Hoe ervaren jullie een feest met alleen de hele avond alcohol ben daar wel benieuwd naar of is dat absoluut geen goede combinatie?

Heb dat wel een paar keer gedaan, en vrienden van mij doen dat ook altijd. Maar uiteindelijk stap je dan toch over op non-alcoholische dranken omdat je van bier alleen maar lam wordt en gaat klotsen in je maag enzo :D
Iig, dat is mijn ervaring, en mijn vrienden stappen ook in de loop van de avond over op water/cola.

Haha oké, ja dat lijkt me ook dat je d'r knetter lam van word ja.

Jeuh, zo was ik op fusiion. Van de eerste halve liters krijg je nog energie, de daarop volgende niet en word alles alleen kut. Ben er zelfs van in slaap gevallen :P Laatste 2uur speelde ik sowieso niks meer klaar. Geen succes dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:23 

Hardtraxxer

Gister voor het eerst MDMA gehad, had die zelfde avond al 2 sleuteltjes pep gehad en om half 2 MDMA in vloeitje,
Was opzich wel chill maar niet echt dat is los ging op muziek enzo misschien kwam dat door de locatie was namelijk in een kroeg. Heb me wel in mijn eentje 2 uur lang vermaakt aan de bar haha vondt alles wel grappig en was erg vrolijk.

Is dit effect altijd zo of had ik te weinig of ? Iemand die me het een klein beetje kan toelichten ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:24 

Hardtraxxer

Heej gasten!

Vraagje! als je xtc op heb, en na een paar uur neem je wat coke. Helpt dat dan om weer een beetje nuchter te worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:29 

:lol: ligt eraan op wat voor manier 'nuchter' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

blackrosa schreef:
Heej gasten!

Vraagje! als je xtc op heb, en na een paar uur neem je wat coke. Helpt dat dan om weer een beetje nuchter te worden?

Waarom zou je dat willen doen? Sowieso zou ik als je voor het eerst xtc neemt, puur alleen van de xtc genieten. Daar heb je ook wel meer dan genoeg lol aan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

Mystyle schreef:
Gister voor het eerst MDMA gehad, had die zelfde avond al 2 sleuteltjes pep gehad en om half 2 MDMA in vloeitje,
Was opzich wel chill maar niet echt dat is los ging op muziek enzo misschien kwam dat door de locatie was namelijk in een kroeg. Heb me wel in mijn eentje 2 uur lang vermaakt aan de bar haha vondt alles wel grappig en was erg vrolijk.

Is dit effect altijd zo of had ik te weinig of ? Iemand die me het een klein beetje kan toelichten ?

Hoeveel mg had je op dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:32 

Chukkels schreef:
blackrosa schreef:
Heej gasten!

Waarom zou je dat willen doen? Sowieso zou ik als je voor het eerst xtc neemt, puur alleen van de xtc genieten. Daar heb je ook wel meer dan genoeg lol aan ^^

Inderdaad :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:32 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
blackrosa schreef:
Heej gasten!

haha nee is niet me eerste keer hoor :lol: Maar we moeten nog naar huis rijden dus vandaag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:33 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:

haha zodat ik normaal met de auto naar huis kan :P en niet zo :drool: rond rij :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:40 

Donateur

:woot: lig hier nu gewoon te spacen xd xd heel raar dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:40 

blackrosa schreef:
MovingMadness schreef:

haha zodat ik normaal met de auto naar huis kan :P en niet zo :drool: rond rij :lol:

Haha, heb geen flauw idee eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:41 

roberttt schreef:

Wat heb je gehad dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:44 

Donateur

MovingMadness schreef:
roberttt schreef:

20 uur geleden canadzen, die werkte toen niet.. kom net onder de douche weg, en wordt me tog partij raar in me hoofd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:56 

Hardtraxx Veteran

Topper! Heerlijk naast je moeder op de bank spacen. Held! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:04 

Donateur

Chukkels schreef:
Topper! Heerlijk naast je moeder op de bank spacen. Held! :worship:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:05 

het is officieel, robert zn hersenen zijn naar de qlote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:06 

Donateur

MovingMadness schreef:
Hoe ervaren jullie een feest met alleen de hele avond alcohol ben daar wel benieuwd naar of is dat absoluut geen goede combinatie?

Ik vind alcohol wel gaan, het kan 2 kanten op: of je krijgt er extreem veel energie van, of je pleurt gelijk in slaap. Een paar biertjes erbij en het een beetje proberen te verdelen over heel de avond doet het goed. Je kan je ook helemaal lazerus drinken, daar krijg ik persoonlijk ook veel energie van maar ook een flinke kater en wat zwarte gaten.

blackrosa schreef:
haha nee is niet me eerste keer hoor :lol: Maar we moeten nog naar huis rijden dus vandaag ;)

Je wordt wel nuchter maar echt verstandig is het niet, omdat je jezelf kan overschatten. Probeer je rijgedrag er iig een beetje op af te stemmen en weet van jezelf dat je je onder controle kan houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:14 

roberttt schreef:
MovingMadness schreef:
roberttt schreef:

20 uur geleden canadzen, die werkte toen niet.. kom net onder de douche weg, en wordt me tog partij raar in me hoofd :lol: :lol:

Hahaha, zit je niet te kaakschaatsen dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:15 

dawasiknie schreef:
MovingMadness schreef:

Ik vind alcohol wel gaan, het kan 2 kanten op: of je krijgt er extreem veel energie van, of je pleurt gelijk in slaap. Een paar biertjes erbij en het een beetje proberen te verdelen over heel de avond doet het goed. Je kan je ook helemaal lazerus drinken, daar krijg ik persoonlijk ook veel energie van maar ook een flinke kater en wat zwarte gaten.

Oké, thanks voor de tip ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:38 

Hardtraxx Veteran

Ik heb het tot aan de Feestfabriek ook alleen maar op alcohol gedaan op grote feesten en merkte de keren dat ik zwaar aangeschoten was dat ik het op het einde enorm lastig had om vol te houden. Op de keren dat ik nuchter ben geweest (wel wat alcohol op, maar net niet aangeschoten) kon ik het wel makkelijk vol houden. Maar ja, ecstasy > alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:42 

Donateur

Ja zo half-lam of aangeschoten vind ik niks, want daar word ik echt sloom van. Dan zuip ik liever door tot ik de weg kwijt ben want dan hou ik alles makkelijk vol. Maar das eigenlijk niet erg relaxt op een feest.
Wat ik gisteren deed was veruit het meest ideaal en dat ga ik ook vaker toepassen met name voor as zomer waar ik wss een hoop feesten ga meepikken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:42 

Ja denk dat paar biertjes wel fijn is, dat je net randje aangeschoten zit. En tja XTC > idd alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 22:43 

feesten volhouden met alcohol + cola + water is makkelijk te doen hoor :P
gewoon 1x ff een eetpauze houden, ook om ff bij te komen, half uurtje fzo[nooit bijgehouden], en daarna weer vol er tegenaan
zo heb ik et bijna altijd gedaan, en gaat makkelijk!
met x hou je et makkelijker vol, maar nadeel is dat je een stuk vergeet xd had ik iig :P

maar ik drink dan ook liever cola als bier, omdat dat niet relax is om actief te blijven :P
gewoon beetje afwisselen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:05 

Donateur

Idd, had vannacht om 4 uur echt een inkak-momentje. Heb toen ff kwartier gezeten, broodje unox naar binnen gepropt en een redbull gepakt. Toen ging ie weer als een raket deze jongen :woot:

Xtc verslaat natuurlijk wel alles, das duidelijk. Voor de kater maakt het mij ook geen reet meer uit eigenlijk, ik ben nu namelijk net zo verrot als wanneer ik wat heb geslikt. Alleen mn kaken doen geen pijn, das alles.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 23:06 

dawasiknie schreef:
Idd, had vannacht om 4 uur echt een inkak-momentje. Heb toen ff kwartier gezeten, broodje unox naar binnen gepropt en een redbull gepakt. Toen ging ie weer als een raket deze jongen :woot:

Xtc verslaat natuurlijk wel alles, das duidelijk. Voor de kater maakt het mij ook geen reet meer uit eigenlijk, ik ben nu namelijk net zo verrot als wanneer ik wat heb geslikt. Alleen mn kaken doen geen pijn, das alles.

waar ik me dan xtc aan blijf denken is, normaal overleef ik zon avond nooit zonder iets te eten, maar met pillenheb je helemaal geen honger :P
Vorige  1 ... 138, 139, 140, 141, 142, 143, 144 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen