Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:37 

Donateur

PNXRMX schreef:
M'n mond doet pijn :(

Haha tering jij ging lekker of niet dan :P . Ik bedoel ik probeer al zo min mogelijk stil te staan maar jij was helemaal niet te stoppen :lol: T is overigens serieus niet aan je te zien, das wel beter!

Echt vreemd trouwens, gister tijdens Vince ging ik ook ineens heel de tijd met m'n bek heen en weer, steeds met mn tong tegen mn lippen aan etc. Het voelde wel heel gewoon aan maar aan de andere kant kon ik het ook niet stoppen.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:43 

Hardtraxx Veteran

Niet te zien? Mss als het donker is dat m'n pupillen dan niet zo opvallen aangezien ik donkere ogen heb, maar die gezichten die k trok waren ook niet echt normaal meer volgens mij :P Ik had gisteren ook eigenlijk een hele heldere trip. Helpt dat ik er niet achterlijk veel in gooi :P 0,6 canadees, 1,3 rode dollar ofzo :P. Mg'tje of 220-230 denk. Wel t meeste wat ik ooit op heb volgens mij, maar 't scheelt niet veel
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:46 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Niet te zien? Mss als het donker is dat m'n pupillen dan niet zo opvallen aangezien ik donkere ogen heb, maar die gezichten die k trok waren ook niet echt normaal meer volgens mij :P Ik had gisteren ook eigenlijk een hele heldere trip. Helpt dat ik er niet achterlijk veel in gooi :P 0,6 canadees, 1,3 rode dollar ofzo :P. Mg'tje of 220-230 denk. Wel t meeste wat ik ooit op heb volgens mij, maar 't scheelt niet veel

Haha, ook echt zo afgemeten? :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:47 

Donateur

Citaat:
Niet te zien?

Vergeleken met al die anderen lijk jij nog echt verdomde nuchter. Was alleen aan je manier van doen wel te merken, gekke bekken? Niks van gemerkt (foto's zijn ook vrij normaal had ik net gezien).

Heb gisteren echt teveel mensen langs zien komen die net keken alsof ze ontsnapt waren uit een geestelijk gehandicapten gesticht ofzo, niet normaal :') . Ik bedoel een beetje drugsblik hoort er gewoon bij maar jezus zeg, t kan ook wat minder...
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:50 

Donateur

hahaha:P blijkbaar tog wat mooois gemist.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:53 

Hardtraxxer

Vannacht dus voor het eerst speed gehad op een feest.
Rond half 12 een paar puntjes gepakt en rond 10 over 1 nog een klein beetje.
Het rare is dat je het eigenlijk niet voelt, je voelt je niet anders dan normaal.
Ik heb alleen dat ik niet stil kon staan en af en toe even een praatje moest maken :P
Verder voelde ik me erg goed en ging ik uiteraard hard los.

Heb er gewoon de hele avond bier bij gedronken, maar door de speed blijf je gewoon nuchter. Dat is het grote voordeel vind ik tegenover xtc, van speed blijf je gewoon normaal.
Ook kon niemand aan mij zien dat ik iets ophad. Ik zweette alleen als een gek! Écht niet normaal! Maar dat heb ik sowieso altijd wel.
Ik had wel het idee dat het rond 4 uur een beetje was uitgewerkt, vanaf toen zat ik er een beetje doorheen. Had ook last van mijn rug als ik stilstond, dus heb vanaf dat moment alleen nog maar rustig staan bewegen op de maat en af en toe los op een goed nummer.
Verder kreeg ik er niet zo'n droge mond van als met xtc, ook hoefde ik wienig naar de wc, zal alles wel eruit gezweet hebben >.<

Toen ik thuis kwam meteen in bed gaan liggen. Heb tot 5 uur in bed gelegen maar niet echt veel geslapen. Af en toe een uurtje weggeweest, maar verder alleen maar wakker gelegen.
Voel me op dit moment wel gewoon 'goed' (voor zover dat kan na een nacht hard losgaan).

Probeerde toenstraks friet te eten maar dat deed echt ontzettend pijn in me keel, veelste droog ofso. Weet niet of dit iets met speed te maken heeft.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Volgende keer iets meer pakken denk ik. Alleen jammer dat slapen niet zo goed gaat, maar verder vind ik het een betere party-drug dan xtc! :thumbsup:

EDIT:
Dit keer brande het wel als de tering, die eerste paar puntjes rond half 12 brande echt hard :P Had ook een klein beetje weer een 'brok' in me keel, maar dat was niet echt storend, ook dat branderige gevoel is na een minuutje weg.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:57 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Haha, ook echt zo afgemeten? :P

Die canadees was iets meer dan een halve en dat stukje R$ was van een scheef doorgebroken pil, dus... ongeveer zoiets :P (plus nog een hele dan in 2x)

dawasiknie schreef:
Citaat:
Niet te zien?

Vergeleken met al die anderen lijk jij nog echt verdomde nuchter. Was alleen aan je manier van doen wel te merken, gekke bekken? Niks van gemerkt (foto's zijn ook vrij normaal had ik net gezien).

Heb gisteren echt teveel mensen langs zien komen die net keken alsof ze ontsnapt waren uit een geestelijk gehandicapten gesticht ofzo, niet normaal :') . Ik bedoel een beetje drugsblik hoort er gewoon bij maar jezus zeg, t kan ook wat minder...

Mja vergeleken met anderen, maar die hebben ook 3x zoveel op als ik :P
Ik heb op de foto's ook goed m'n bek dicht proberen te houden. Eerste foto waar ik met mond open stond was behoorlijk scheef namelijk, als je 'm dichthoudt valt t niet zoveel op :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:59 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Vannacht dus voor het eerst speed gehad op een feest.
Rond half 12 een paar puntjes gepakt en rond 10 over 1 nog een klein beetje.
Het rare is dat je het eigenlijk niet voelt, je voelt je niet anders dan normaal.
Ik heb alleen dat ik niet stil kon staan en af en toe even een praatje moest maken :P
Verder voelde ik me erg goed en ging ik uiteraard hard los.

Heb er gewoon de hele avond bier bij gedronken, maar door de speed blijf je gewoon nuchter. Dat is het grote voordeel vind ik tegenover xtc, van speed blijf je gewoon normaal.
Ook kon niemand aan mij zien dat ik iets ophad. Ik zweette alleen als een gek! Écht niet normaal! Maar dat heb ik sowieso altijd wel.
Ik had wel het idee dat het rond 4 uur een beetje was uitgewerkt, vanaf toen zat ik er een beetje doorheen. Had ook last van mijn rug als ik stilstond, dus heb vanaf dat moment alleen nog maar rustig staan bewegen op de maat en af en toe los op een goed nummer.
Verder kreeg ik er niet zo'n droge mond van als met xtc, ook hoefde ik wienig naar de wc, zal alles wel eruit gezweet hebben >.<

Toen ik thuis kwam meteen in bed gaan liggen. Heb tot 5 uur in bed gelegen maar niet echt veel geslapen. Af en toe een uurtje weggeweest, maar verder alleen maar wakker gelegen.
Voel me op dit moment wel gewoon 'goed' (voor zover dat kan na een nacht hard losgaan).

Probeerde toenstraks friet te eten maar dat deed echt ontzettend pijn in me keel, veelste droog ofso. Weet niet of dit iets met speed te maken heeft.

Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Volgende keer iets meer pakken denk ik. Alleen jammer dat slapen niet zo goed gaat, maar verder vind ik het een betere party-drug dan xtc! :thumbsup:

EDIT:
Dit keer brande het wel als de tering, die eerste paar puntjes rond half 12 brande echt hard :P Had ook een klein beetje weer een 'brok' in me keel, maar dat was niet echt storend, ook dat branderige gevoel is na een minuutje weg.

Hoe je 't beschrijft klinkt t eigenlijk lang niet zo vet als xtc :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

En ook totaal anders dan wat ik beleefde met speed. Of dat spul van robert is gewoon heel anders, dat kan ook :P

Maar ik kon laatst met speed op totaal niet slapen de hele nacht en de nacht erop sliep ik pas voor het eerst, toen kreeg ik ook de 'klap' van uitwerking. Terwijl ik de speed wel al meer dan 24 uur geleden had ingenomen. En ik had maar iets van 20mg op, dus enorm veel was het niet. Natuurlijk merkte ik wel dat het oppeppende gevoel weg was zo'n 8 uur na inname, maar de vermoeidheid kwam maar niet. Wat ik ook enorm chill vind aan speed is dat tintelende gevoel over je hele lichaam. Maar als je onder invloed bent en je neemt een warme douche, beleef je helemaal het toppunt. Dat is gewoon beter dan klaarkomen! :woot:

Maar verder vind ik het toch een mindere drug dan xtc. Vooral vanwege het smaakgevoel wat je krijgt, dat is gewoon 2 dagen erna nog steeds naar de tering. Alles smaakt vies. En dan natuurlijk het feit dat je minder kan slapen is ook niet echt positief. Het is wel een leuke drug, maar niet leuk genoeg om vaak te nemen.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:15 

Donateur

Waarschijnlijk was jouw pep zuiverder dan die van hem?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:15 

Donateur

Chukkels schreef:
En ook totaal anders dan wat ik beleefde met speed. Of dat spul van robert is gewoon heel anders, dat kan ook :P

Maar ik kon laatst met speed op totaal niet slapen de hele nacht en de nacht erop sliep ik pas voor het eerst, toen kreeg ik ook de 'klap' van uitwerking. Terwijl ik de speed wel al meer dan 24 uur geleden had ingenomen. En ik had maar iets van 20mg op, dus enorm veel was het niet. Natuurlijk merkte ik wel dat het oppeppende gevoel weg was zo'n 8 uur na inname, maar de vermoeidheid kwam maar niet. Wat ik ook enorm chill vind aan speed is dat tintelende gevoel over je hele lichaam. Maar als je onder invloed bent en je neemt een warme douche, beleef je helemaal het toppunt. Dat is gewoon beter dan klaarkomen! :woot:

Maar verder vind ik het toch een mindere drug dan xtc. Vooral vanwege het smaakgevoel wat je krijgt, dat is gewoon 2 dagen erna nog steeds naar de tering. Alles smaakt vies. En dan natuurlijk het feit dat je minder kan slapen is ook niet echt positief. Het is wel een leuke drug, maar niet leuk genoeg om vaak te nemen.

Niet leuk genoeg om vaak te nemen??? waar ben jij de laatste tijd dan mee bezig :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:17 

Hardtraxx Veteran

Dat was pas m'n 2e keer?! :huh:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:19 

Donateur

Chukkels schreef:
Dat was pas m'n 2e keer?! :huh:

2de gram die je nu op hebt ja ;P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:23 

Hardtraxx Veteran

Nee, zoveel heb ik nog niet op. Dat eerste pakje wat je aan mij gaf na Fusion hebben m'n ouders in de IJssel gedonderd toen ze m'n lab ontdekten en van dit pakje heb ik nog meer dan de helft over :) Heb ook maar 200 mg ervan op (ik denk zelfs minder eerste bommetje was 130mg en een paar uur daarna nog 2 kleine sleutelpuntjes), dus hij zit nog aardig vol als er 1,5 gram inzat :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:25 

Donateur

Chukkels schreef:
Nee, zoveel heb ik nog niet op. Dat eerste pakje wat je aan mij gaf na Fusion hebben m'n ouders in de IJssel gedonderd toen ze m'n lab ontdekten en van dit pakje heb ik nog meer dan de helft over :) Heb ook maar 200 mg ervan op (ik denk zelfs minder eerste bommetje was 130mg en een paar uur daarna nog 2 kleine sleutelpuntjes), dus hij zit nog aardig vol als er 1,5 gram inzat :)

zo weinig?? geloof niet .. aangezien je zo lang wakker was :P maar ja 't zal wel. Zolang je maar bewaard voor zaterdag ^^
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:27 

Hardtraxx Veteran

Ja, was echt zo weinig haha. Maar methylone houdt je ook wakker hé, dus of je zaterdag pep nodig hebt moet jij weten, neem wel mee voor je :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:35 

Donateur

ik heb nog nooit Pep op :$
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:43 

Donateur

Kevin-Raw schreef:

moet je maar is wat nemen, is wel grappig om is te doen :thumbup:

Kan een pil trouwens ook 20 uur later inslaan?? of is dat onmogelijk :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:51 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:

Kwam niet meer bij toen je het vertelde op msn xd
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:55 

Hoe ervaren jullie een feest met alleen de hele avond alcohol ben daar wel benieuwd naar of is dat absoluut geen goede combinatie?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 20:58 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Hoe je 't beschrijft klinkt t eigenlijk lang niet zo vet als xtc :P

Klopt ;) Xtc is ook leuker en vetter, maar elke keer als ik het nam op feesten ging het op de een of andere manier nooit goed.
En rond 4 uur ben ik dan al zo naar de klote dat ik alleen maar naar huis wil. Dagen daarna nog goed brak, en veel negatieve effecten.
Daarom vind ik speed een betere party-drug. Voor thuis op de bank is xtc nog steeds de beste :woot:

Had inderdaad soms ook dat een arm ofso begon te tintelen, of opeens kippenvel over heel mijn lichaam, dat is wel lekker ja :thumbsup:

Smaak heb ik geen last van, die is gewoon normaal.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:00 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Hoe ervaren jullie een feest met alleen de hele avond alcohol ben daar wel benieuwd naar of is dat absoluut geen goede combinatie?

Heb dat wel een paar keer gedaan, en vrienden van mij doen dat ook altijd. Maar uiteindelijk stap je dan toch over op non-alcoholische dranken omdat je van bier alleen maar lam wordt en gaat klotsen in je maag enzo :D
Iig, dat is mijn ervaring, en mijn vrienden stappen ook in de loop van de avond over op water/cola.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:04 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

8uur later is nog wel mogelijk, dat heb ik een x gehad. God wat is dat kut zeg, hele tijd balen dat ie niet werkt, is het feest afgelopen en loop jij naar buiten BAM!. Tot smiddags aan toe waus geweest xD
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:09 

DarkNoize schreef:
MovingMadness schreef:

Heb dat wel een paar keer gedaan, en vrienden van mij doen dat ook altijd. Maar uiteindelijk stap je dan toch over op non-alcoholische dranken omdat je van bier alleen maar lam wordt en gaat klotsen in je maag enzo :D
Iig, dat is mijn ervaring, en mijn vrienden stappen ook in de loop van de avond over op water/cola.

Haha oké, ja dat lijkt me ook dat je d'r knetter lam van word ja.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 21:11 

Donateur

modernization schreef:
roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:

8uur later is nog wel mogelijk, dat heb ik een x gehad. God wat is dat kut zeg, hele tijd balen dat ie niet werkt, is het feest afgelopen en loop jij naar buiten BAM!. Tot smiddags aan toe waus geweest xD

Nou ik heb gister anderhalf canadees gehad niks van gemerkt, nu ineens fucking warm tintelingen :P wel geniaal dit, ben ik straks ineens helemaal waus hier.
Vorige  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen