Vannacht dus voor het eerst speed gehad op een feest.
Rond half 12 een paar puntjes gepakt en rond 10 over 1 nog een klein beetje.
Het rare is dat je het eigenlijk niet voelt, je voelt je niet anders dan normaal.
Ik heb alleen dat ik niet stil kon staan en af en toe even een praatje moest maken
Verder voelde ik me erg goed en ging ik uiteraard hard los.
Heb er gewoon de hele avond bier bij gedronken, maar door de speed blijf je gewoon nuchter. Dat is het grote voordeel vind ik tegenover xtc, van speed blijf je gewoon normaal.
Ook kon niemand aan mij zien dat ik iets ophad. Ik zweette alleen als een gek! Écht niet normaal! Maar dat heb ik sowieso altijd wel.
Ik had wel het idee dat het rond 4 uur een beetje was uitgewerkt, vanaf toen zat ik er een beetje doorheen. Had ook last van mijn rug als ik stilstond, dus heb vanaf dat moment alleen nog maar rustig staan bewegen op de maat en af en toe los op een goed nummer.
Verder kreeg ik er niet zo'n droge mond van als met xtc, ook hoefde ik wienig naar de wc, zal alles wel eruit gezweet hebben
Toen ik thuis kwam meteen in bed gaan liggen. Heb tot 5 uur in bed gelegen maar niet echt veel geslapen. Af en toe een uurtje weggeweest, maar verder alleen maar wakker gelegen.
Voel me op dit moment wel gewoon 'goed' (voor zover dat kan na een nacht hard losgaan).
Probeerde toenstraks friet te eten maar dat deed echt ontzettend pijn in me keel, veelste droog ofso. Weet niet of dit iets met speed te maken heeft.
Al met al zeker voor herhaling vatbaar! Volgende keer iets meer pakken denk ik. Alleen jammer dat slapen niet zo goed gaat, maar verder vind ik het een betere party-drug dan xtc!

EDIT:
Dit keer brande het wel als de tering, die eerste paar puntjes rond half 12 brande echt hard

Had ook een klein beetje weer een 'brok' in me keel, maar dat was niet echt storend, ook dat branderige gevoel is na een minuutje weg.