Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:25 

Donateur

is mij gister anders wel gelukt, non stop los gaan :yay: was ook wel gesloopt erna
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:36 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
is mij gister anders wel gelukt, non stop los gaan :yay: was ook wel gesloopt erna

Ja jij stond ook lekker te beuken :D

Helemaal niets meer gemerkt?
Kon je gewoon slapen?
En wat heb je nou naar binnen gegooid?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

MCCP :')
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:38 

Donateur

KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Gvd ben ik gister bijna nuchter gebleven ben ik alsnog helemaal naar de klote :P

Was eigenlijk eerst van plan om pep te proberen, aangezien ik me niet voor kon stellen dat ik het lang vol zou houden op het feest. Op één inkak-momentje na rond een uur of 4 echter gewoon tot het einde keihard door blijven raggen. Iets eten en een paar red bull doen wonderen. Uiteindelijk 6 biertjes gehad ofzo zodat het wat losser ging, en een geweldige avond gehad. Doen we op Loudness weer :)

alsof et speciaal is om een avond vol te houden zonder middelen :P

Gezien het voor mij echt de allereerste avond was dat ik het helemaal zonder heb gedaan (en ook niet half of helemaal lazerus was) is het wel speciaal voor mij ja ;) Vooral omdat ik dat van tevoren niet had verwacht.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:47 

dawasiknie schreef:
KSwoosh schreef:
dawasiknie schreef:
Gvd ben ik gister bijna nuchter gebleven ben ik alsnog helemaal naar de klote :P

Was eigenlijk eerst van plan om pep te proberen, aangezien ik me niet voor kon stellen dat ik het lang vol zou houden op het feest. Op één inkak-momentje na rond een uur of 4 echter gewoon tot het einde keihard door blijven raggen. Iets eten en een paar red bull doen wonderen. Uiteindelijk 6 biertjes gehad ofzo zodat het wat losser ging, en een geweldige avond gehad. Doen we op Loudness weer :)

alsof et speciaal is om een avond vol te houden zonder middelen :P

Gezien het voor mij echt de allereerste avond was dat ik het helemaal zonder heb gedaan (en ook niet half of helemaal lazerus was) is het wel speciaal voor mij ja ;) Vooral omdat ik dat van tevoren niet had verwacht.

Werkt energie drank dan, krijg je er daadwerkelijk ook echt weer energie van op een feest? :P
Want heb het eerder nooit echt gemerkt.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:55 

Donateur

Inno schreef:
roberttt schreef:

Ja jij stond ook lekker te beuken :D

Helemaal niets meer gemerkt?
Kon je gewoon slapen?
En wat heb je nou naar binnen gegooid?

Had anderhalf canadees gehad, heb totaal niks meer gemerkt. En viel al in slaap in de auto :lol: en thuis tot 1500 geslapen:P

Niet best.. :lol:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:08 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Het is MCPP, en dat zal het niet geweest zijn want dat merk je beter dan MDMA (maar dan in misselijkheid en koppijn :P)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:12 

Hardtraxx Veteran

MovingMadness schreef:
Werkt energie drank dan, krijg je er daadwerkelijk ook echt weer energie van op een feest? :P

Een beetje :)

Maar ik raad niet aan om veel te gaan drinken :/ (Sterker nog, dan kan je nog beter een pilletje vreten, das minder slecht voor je, zelfde voor heel veel alcohol, dat kan je je vriendin vertellen ;) )
Gisteren dus 2 bakjes koffie gehad voor ik wegging, en daar 3 blikken red bull en wat bier en cola, en kreeg tegen 4 uur pijn bij m'n hart :/ Uitgerekend de keer dat ik niet aan de drugs zit :P M'n borstkas vloog als een gek naar voren en naar achteren, heeele krachtige hartslagen.
was best wel beetje eng :P
Of dat nou kwam omdat m'n hart niets gewend is (ik sport niet) of door al die cafeine, suiker en andere troep in energy weet ik niet, maar je kan t uitsluiten :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:24 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:

Het is MCPP, en dat zal het niet geweest zijn want dat merk je beter dan MDMA (maar dan in misselijkheid en koppijn :P)

En hallucinaties :lol: Er zijn trouwens geen slechte groene canadezen (met bv mcpp of andere zooi in), gewoon de magie aan het verliezen van de xtc door het overmatige gebruik en te hoge doseringen altijd is my best guess.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:24 

Hardtraxxer

Zo gisteren in eindhoven op stap geweest met 113mg 4-fmp op.Ging wel lekker.Ook redelijk wat bij gedronken.Alleen was het na een paar uur moeilijk om men mond in bedwang te houden (ondanks 900mg magnesium).Al met al een geslaagde avond toch.Volgende keer voor zo een setting toch richting de 80 mg.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:31 

Inno schreef:
MovingMadness schreef:

Een beetje :)

Maar ik raad niet aan om veel te gaan drinken :/ (Sterker nog, dan kan je nog beter een pilletje vreten, das minder slecht voor je, zelfde voor heel veel alcohol, dat kan je je vriendin vertellen ;) )
Gisteren dus 2 bakjes koffie gehad voor ik wegging, en daar 3 blikken red bull en wat bier en cola, en kreeg tegen 4 uur pijn bij m'n hart :/ Uitgerekend de keer dat ik niet aan de drugs zit :P M'n borstkas vloog als een gek naar voren en naar achteren, heeele krachtige hartslagen.
was best wel beetje eng :P
Of dat nou kwam omdat m'n hart niets gewend is (ik sport niet) of door al die cafeine, suiker en andere troep in energy weet ik niet, maar je kan t uitsluiten :)

Oké :)
Ja dat is natuurlijk minder.. ben benieuwt of het zal werken :D
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:48 

Donateur

Hoe kan je trouwens het snelst je serotine omhoog halen :P want dat van mij is een beetje op volgens mij
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:53 

Hardtraxx Veteran

5-HTP :clap:

Ach, gewoon nu 5 dagen slikken tot aan vrijdag, 2x per dag en dan heb je zaterdag weer voldoende voor de methylone ;)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hoe kan je trouwens het snelst je serotine omhoog halen :P want dat van mij is een beetje op volgens mij

Geduld :) Heeeel veel geduld :D

En wat kan helpen is een weekje lang 1 capsule 50mg 5-htp van DeTuinen (op lege maag, voor slapen, geen alcohol, daarna 2 uur niets eten, niet de dag van gebruik, etcetera :P)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:54 

roberttt schreef:

DarkBeatz legde et rond pagina 150 uit ergens onderaan de pagina
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 18:58 

roberttt schreef:

De previews van Substream luisteren, daar wordt je blij van :loving:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:00 

Donateur

haha, ja dat is waar:P heb zonet die 5-htp maar besteld. Want voor zaterdag moet me serotine weerr goed zijn :)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:03 

Hardtraxx Veteran

Daarna kun je weer even 2 weken rust pakken tot Qlimax ;)
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:09 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

Beter houd je even wat meer rust.. minimaal 2 maanden ofzo ;) Hou het leuk.
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:13 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Chukkels schreef:

Beter houd je even wat meer rust.. minimaal 2 maanden ofzo ;) Hou het leuk.

doe ik ook hoor, ga de eerst volgende feesten allemaal op :beer: :beer: doen
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

M'n mond doet pijn :(
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:19 

Donateur

PNXRMX schreef:

:aww: dat is kut, teveel geschaatst? blaren aan de binnenkant?
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:25 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
PNXRMX schreef:

Tong en wangen zijn beetje naar de klote (klein beetje), en heb echt gloeiende lippen :P Sommige tracks/kicks klapten er ook zo hard in gisteren dat je gewoon geen gezichten raar of strak genoeg kon trekken om erbij te passen :P
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:26 

Donateur

PNXRMX schreef:
roberttt schreef:
PNXRMX schreef:

Tong en wangen zijn beetje naar de klote (klein beetje), en heb echt gloeiende lippen :P Sommige tracks/kicks klapten er ook zo hard in gisteren dat je gewoon geen gezichten raar of strak genoeg kon trekken om erbij te passen :P

Hahaha :P moet je wat vaseline ofzo er op smeren:P op je lippen dan, dat helpt wel goed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 07 nov 2010 19:27 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
haha, ja dat is waar:P heb zonet die 5-htp maar besteld. Want voor zaterdag moet me serotine weerr goed zijn :)

Duurt wel minstens 2 maanden voor je sero weer op het maximale (NORMALE dus) zit he ;)
Vorige  1 ... 136, 137, 138, 139, 140, 141, 142 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen