Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:01 

Hardtraxx Veteran

-Geen moeite mee hebben en niet verongelukken
-Denken dat je er geen moeite mee hebt en niet verongelukken
Komen allebei precies hetzelfde over op zowel bestuurder als bijrijders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:06 

Hardtraxx Elite

Ik zou het niet doen. Je draagt een verantwoordelijkheid ten opzichte van je mede weggebruikers, en je passagiers.

En ik denk dat de problemen bij een eventueel ongeluk niet te overzien zijn als "ze" erachter komen dat je aan de drugs hebt gezeten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:17 

Donateur

Gewoon niet rijden met drugs op, punt. Stel je voor dat je een klein meisje doodrijdt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:28 

Hardtraxx Addict

Mol schreef:
Gewoon niet rijden met drugs op, punt. Stel je voor dat je een klein meisje doodrijdt..

Kleine meisjes spelen op straat nadat mensen terug komen van het stappen.. yea right :P
Ik ben het overigens wel met je eens mol ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 19:52 

Hardtraxxer

Paar (dus niet meer dan 3) biertjes vind ik dan nog wel kunnen. Maar drugs, no way.
Uiteraard rij ik ook wel eens (veel) te hard (als ik niks opheb), maar als ik dan andermans bumper kop ben ik gewoon verzekerd.
En het hoeft niet jouw fout te zijn. Als er opeens iemand oversteekt en die rolt over jouw motorkap heen zonder dat jij er iets aan kan doen kun je alsnog worden gecontroleerd op drank/drugs en dan kun je dus lekker je hele leven maandelijks betalen, en dan heb ik het niet over de verzekeringspremie! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:38 

Hardtraxxer

Zoo dan net ff een cappie met 113 mg 4-fmp gedropt.Vanavond op stap in Eindhoven.
Zal morgen of zo wel posten hoe t geweest is.Hey chukkels was bij fusion voor je de laatste keer 4-fmp?
http://nl-4-fmp.blogspot.com/
Hier wat info voor degenen die het niet kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 20:44 

Donateur

ik ga nu even slapen, want wil goed uitgerust naar canada :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:11 

Hardtraxxer

Haha veel plezier man.Na thrillogy is canada mijn lievelingsland (na nl natuurlijk) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:39 

Donateur

Danku wel ik neem over een uurtje het vliegtuig :P misschien ga ik er ook nog op olifanten jagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:40 

Hardtraxx Veteran

rcm010 schreef:
Zoo dan net ff een cappie met 113 mg 4-fmp gedropt.Vanavond op stap in Eindhoven.
Zal morgen of zo wel posten hoe t geweest is.Hey chukkels was bij fusion voor je de laatste keer 4-fmp?
http://nl-4-fmp.blogspot.com/
Hier wat info voor degenen die het niet kennen.

Ja, was m'n eerste en laatste keer. Maar ik denk dat het toen te weinig was, want ik merkte er pas wat van toen ik een mikkie erin gooide. Maar toen ging het wel super lekker! Maar had de 3 weken daarvoor ook al MDMA gebruikt, dus was toen te veel in een korte tijd, waardoor ik de 4-FMP niet echt goed merkte, tot aan de combi met MDMA.

Volgende week ga ik de combo doen met Methylone. Eerst 200mg 4-FMP en dan nog 200mg Methylone. Ben benieuwd hoe dat is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:51 

Hardtraxxer

Nou hij begint op het moment lekker op te komen.gaat een goeie avond worden.de komende 6 uurtjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 21:52 

Hardtraxx Addict

haha veel plezier!
vanavond maar eens nuchter naar de beat providers
benieuwd hoe het is haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 23:24 

Donateur

roberttt schreef:
Danku wel ik neem over een uurtje het vliegtuig :P misschien ga ik er ook nog op olifanten jagen.

Fijne vakantie roberttt ;) Doe de groete aan die geile canadezen, pak dr maar eentje extra voor mij :thumbup: En niet teveel olifanten opeten want die zijn flink "groot" :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 06:57 

Donateur

Anderhalf Canadees gehad vanavond, en heb er niks van gemerkt :/ 4 uren geleden gehad nog steeds zo nuchter als wat .. Heel raar :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 07:07 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Anderhalf Canadees gehad vanavond, en heb er niks van gemerkt :/ 4 uren geleden gehad nog steeds zo nuchter als wat .. Heel raar :slow:

Can I say a "I told you so". Volgende week nieuwe ronde, nieuwe kansen! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 11:44 

Donateur

roberttt schreef:

:/ Jaa roberrttt , ik denk toch dat je dan maar ff je serotonine moet gaan opsparen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 11:48 

Hardtraxxer

overleefd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 13:51 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:
overleefd :thumbsup:

Boefje :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:03 

Hardtraxx Elite

Het artikel uit The Lancet zonder registratie:
https://docs.google.com/fileview?id=0Bw ... y=CP_7sN4J
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:36 

Ik heb toch besloten om maar geen drugs te gaan gebruiken bij Pokkeherrie vanwege onenigheid met mijn vriendin erover. Heeft iemand tips om het toch makkelijker vol te houden (heb astma en m'n conditie is ook niet top) heb geen zin om 100 rustpauzes in te lassen omdat het bpm vrij hoog ligt in de Frenchcore area. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 14:37 

roberttt schreef:

ajajaj jongen, dat klinkt niet goed ;)
tijd om ff zuinig aan te doen dus komende tijd :P
denk je dat je et aan kan? zo lang nuchter zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 15:15 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
Het artikel uit The Lancet zonder registratie:
https://docs.google.com/fileview?id=0Bw ... y=CP_7sN4J

Bedankt! :) ff een keer lezen straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 16:45 

Donateur

Gvd ben ik gister bijna nuchter gebleven ben ik alsnog helemaal naar de klote :P

Was eigenlijk eerst van plan om pep te proberen, aangezien ik me niet voor kon stellen dat ik het lang vol zou houden op het feest. Op één inkak-momentje na rond een uur of 4 echter gewoon tot het einde keihard door blijven raggen. Iets eten en een paar red bull doen wonderen. Uiteindelijk 6 biertjes gehad ofzo zodat het wat losser ging, en een geweldige avond gehad. Doen we op Loudness weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 16:49 

dawasiknie schreef:
Gvd ben ik gister bijna nuchter gebleven ben ik alsnog helemaal naar de klote :P

Was eigenlijk eerst van plan om pep te proberen, aangezien ik me niet voor kon stellen dat ik het lang vol zou houden op het feest. Op één inkak-momentje na rond een uur of 4 echter gewoon tot het einde keihard door blijven raggen. Iets eten en een paar red bull doen wonderen. Uiteindelijk 6 biertjes gehad ofzo zodat het wat losser ging, en een geweldige avond gehad. Doen we op Loudness weer :)

alsof et speciaal is om een avond vol te houden zonder middelen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2010 17:05 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
alsof et speciaal is om een avond vol te houden zonder middelen :P

Ligt er helemaal aan hoe je losgaat :)
Als je alleen t begin van de climaxes los gaat kan iedereen het een heel feest vol houden. Je kan ook de hele intro, climax, outro uit je plaat gaan. Dan wordt het wel zwaar :) Al heb ik het gister ook op die manier volgehouden van kwart over elf tot 5 op 2 koffie, 3 red bull, 5 biertjes en wat cola :D 2x 10 minuutjes pauze gehad denk ik :D
Vorige  1 ... 135, 136, 137, 138, 139, 140, 141 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen