Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:35 

Donateur

Diageo schreef:
Vanavond ga ik ook eens X proberen, blue chevy's. Iemand ervaring mee? Na meer dan 3 jaar nuchter feesten (oké, alleen bier :P) wil ik toch wel eens weten hoe het is:)

Uiteraard ben ik wel redelijk nerveus. Ben vooral beetje bang voor de negatieve gevolgen :$ Het lijkt zelf wel verstandig om met een halve te beginnen. De pil bevat ongeveer 110 mg, ben zelf 1,90 lang en weeg ongeveer 85-90 kg. Is het verstandig om een halve te nemen of gewoon meteen maar een hele?
Verder, hoe is het moment van inslaan? Wordt dit vaak als angstig gezien of is het wel een relax gevoel? Thanks voor de info :)

kan je wel gewoon hele nemen, anders kan het zijn dat je er amper effect van hebt. en dat is niet de bedoeling lijkt mij :P

En wanneer die inslaat is echt chill :-) ik heb het meestal net wanneer ik aan het lopen ben. is het in 1 keer BAM compleet vdk, en vanaf dan weet ik niks meer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Inslaat is het chillste moment :) Die coming-up is zo geweldig, dat punt naar het hoogtepunt toe... :loving:

Niks om bang of zenuwachtig voor te zijn, zeker niet met 'maar' 110 mg. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, als je dronken bent, stoned bent, of andere ziekten hebt, maar als je nuchter bent en gezond en je neemt die pil, is er niks wat fout kan gaan en krijg je het beste gevoel ter wereld! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:47 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
Krijg net ff te horen, dat me leverancier niks meer kan regelen de komende maand :oh: want zijn leverancier is opgepakt :thumbdown:

Iemand uit de kanten van Utrecht? Dat is nl mijn leverancier en die is ook gepakt. En die gast had echt de beste prijzen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:16 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
kan je wel gewoon hele nemen, anders kan het zijn dat je er amper effect van hebt. en dat is niet de bedoeling lijkt mij :P

Hmm,, nja voor de zekerheid begin ik toch met een halve ;) Dan kan ik na x-tijd (hoelang na inname van m'n eerste halve?) die andere helft wel nemen, of is het 'effect' er dan vanaf?
Thanks voor de info ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:19 

Hardtraxxer

vanavond de bob dus ff dollartje mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:22 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:

Huh? :huh:

Diageo schreef:
roberttt schreef:

Hmm,, nja voor de zekerheid begin ik toch met een halve ;) Dan kan ik na x-tijd (hoelang na inname van m'n eerste halve?) die andere helft wel nemen, of is het 'effect' er dan vanaf?
Thanks voor de info ^^

Kan je ook doen, maar de eerste duurt altijd veel langer met inslaan, omdat je lichaam de stof niet herkent en het moet plaatsen, dus waarschijnlijk begin je pas wat te voelen na een kwartier of 3/4.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:25 

Hardtraxx Veteran

Diageo schreef:
roberttt schreef:

Thanks voor de info ^^

Heb ik ook gedaan en zou ik ook aanraden. Zou na een uur of anderhalf a 2 de 2e helft erin gooien als je niet te ver van de kaart bent :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:38 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Lars55 schreef:

Huh? :huh: [quote]

rood dollartje gewoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:39 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Diageo schreef:
roberttt schreef:

Thanks voor de info ^^

Heb ik ook gedaan en zou ik ook aanraden. Zou na een uur of anderhalf a 2 de 2e helft erin gooien als je niet te ver van de kaart bent :P

Met dat aantal mg en zijn gewicht zou ik juist de 2e helft droppen net nadat de 1e begint te werken, dan slaat het niet in als een bom maar lopen ze mooi geleidelijk over :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:44 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
Chukkels schreef:
Lars55 schreef:

Huh? :huh:
Citaat:

rood dollartje gewoon

Ja ik snap dat je een rode dollar bedoeld, maar dat bob snap ik niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:51 

Hardtraxxer

haha nouja we gaan vanavond stappen ergens een eindje uit de buurt, ik rij dus geen alcohol. ik ben de BOB (bewust on-beschonken bestuurder) ;) en daar heb ik een tering hekel aan dus gewoon ff half dollartje en heb het prima naar mn zin + qwa autorijden maakt dat niets uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:54 

Hardtraxx Veteran

Lars55 schreef:
haha nouja we gaan vanavond stappen ergens een eindje uit de buurt, ik rij dus geen alcohol. ik ben de BOB (bewust on-beschonken bestuurder) ;) en daar heb ik een tering hekel aan dus gewoon ff half dollartje en heb het prima naar mn zin + qwa autorijden maakt dat niets uit

Ik hoop dat je tegen een paal rijdt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:55 

Hardtraxx Elite

Lars55 schreef:

Verstandig :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:57 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Lars55 schreef:

Ik hoop dat je tegen een paal rijdt :x

oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 17:59 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:

Nee maakt niets uit, pas wel op dat je het gaspedaal niet te hard intrapt en dat je genoeg geld op je spaarrekening hebt voor een eventueel onverzekerd ongeluk.

Je moet gewoon niet rijden onder invloed van wat dan ook, klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:02 

Donateur

jongensjongensjongens, hij neemt op het begin van de avond 1 halfje, dus op het feest gewoon ff lekker losgaan. En daarna na 5 uur feesten gewoon nuchter weer rijden. En PNRMX soiets moet je niet iemand toewensen :D vooral niet als ik achterin zit :P Heb vorig weekend al met me tomos een paal gekopt , is geen pretje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:02 

Hardtraxxer

haha een halve pil hoor ze gaan, moraal ridders
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:15 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:
jongensjongensjongens, hij neemt op het begin van de avond 1 halfje, dus op het feest gewoon ff lekker losgaan. En daarna na 5 uur feesten gewoon nuchter weer rijden. En PNRMX soiets moet je niet iemand toewensen :D vooral niet als ik achterin zit :P Heb vorig weekend al met me tomos een paal gekopt , is geen pretje

Het blijft onverstandig, maar als je minstens 5 a 6u wacht kan het inderdaad niet zoveel kwaad, je bent dan inderdaad gewoon normaal gezien nuchter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:16 

Hardtraxx Elite

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Het blijft onverstandig, maar als je minstens 5 a 6u wacht kan het inderdaad niet zoveel kwaad, je bent dan inderdaad gewoon normaal gezien nuchter.

Ik voel me dan nog steeds ziek haha. Daarom laat ik het altijd pas uitwerken nadat ik thuis kom..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:19 

Hardtraxx Veteran

Vond 't de ochtend erna al niet prettig, en toen was ik ook nog vrij nuchter. Ik vind 't gewoon niet cool om te spelen met levens van anderen omdat je zelfs per se drugs wil gebruiken. Als je alleen zelf risico liep dan mag je doen wat je wil van mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:23 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:

Als je toevallig wel een zwaar ongeluk veroorzaakt mag je mee naar het bureau, daar zullen ze vervolgens mdma in je bloed vinden, weet je wat voor gevolgen dat voor je kan hebben? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:42 

Hardtraxxer

Deeltjesversneller schreef:
Lars55 schreef:

Als je toevallig wel een zwaar ongeluk veroorzaakt mag je mee naar het bureau, daar zullen ze vervolgens mdma in je bloed vinden, weet je wat voor gevolgen dat voor je kan hebben? :kiss2:

klopt. jullie brengen me godver nog aan het twijfelen ook:p
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:43 

Donateur

haha wees verstandig doe het niet, en laat kevin de bob zijn :thumbsup: die wou toch nucter blijven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:49 

Hardtraxxer

Lars55 schreef:
Deeltjesversneller schreef:
Lars55 schreef:

klopt. jullie brengen me godver nog aan het twijfelen ook:p

Ja niet dat ik me altijd aan de snelheidslimiet hou, maar bij sommige dingen kan je diep in de problemen raken, ook al is de kans heel klein, dus dan vraag ik me af of dat het wel waard is. Beter bewaar je de opgespaarde serotonine voor een moment dat je echt los kan gaan ipv zo'n half net-niet moment ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2010 18:53 

Donateur

Half dollartje is ook weer zo net niet. Kan je beter nuchter blijven.
Een kennis van me pakt ook op een feest een halfje (of net een hele) en rijdt dan gewoon weer naar huis, heeft ie geen moeite mee. Wel eens met hem meegereden op die manier, ging gewoon goed :)
Vorige  1 ... 134, 135, 136, 137, 138, 139, 140 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen