Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:05 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Waarom is hier het grootste gedeelte trouwens tegen snuiven?
Ik weet dat je neus het niet zo leuk vind, maar tegenwoordig is alles slecht voor je, die ene keer snuiven maakt dan ook niet uit :')

Omdat snuifdingetjes minder vaak bij een keer blijven dan slikdingetjes. Althans, dat is het beeld dat ik ervan heb en de meesten hier denk ik ook wel. Plus dat het me echt niet fijn lijkt. Coke hoeft van mij niet zo, en pep doe ik wel in een capsule als ik t ga proberen volgende maand.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:16 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
DarkNoize schreef:
Ik weet dat je neus het niet zo leuk vind, maar tegenwoordig is alles slecht voor je, die ene keer snuiven maakt dan ook niet uit :')

Omdat snuifdingetjes minder vaak bij een keer blijven dan slikdingetjes.

Speed snuiven of slikken maakt kwa verslaving niks uit denk ik, of je bent verslaafd aan het snuiven zelf ipv aan de drug.

Maar ik zie hier vaak voorbij komen dat mensen nooit iets zullen snuiven.
Ik heb het nu ook pas 1 keer (een klein beetje) gedaan, maar ik voelde niks branden ofso, het is zelfs fijner/beter/makkelijker dan zo'n vieze pil achterover gooien :)
Wel kreeg ik een brok in me keel, maar dat komt misschien omdat ik mijn snuiftechnieken nog aan moet passen, morgen maar weer eens oefenen :woot:
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:41 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
dat ik zo ziek ben komt denkik niet egt door de x, zoals chukkels [volges mij] zei, omdat et je weerstand verlaagd. :P
maar die maat van me [waar ik redelijk wat keren van uit zn flesje heb gedronken :P] voelde zich vrijdag al niet helemaal gezond meer :P en is ook ziek deze week xd

ik voel me ook al een partij beroerd.. maar meer moe en snotteren :P
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:42 

ik zorg liever goed voor mijn neusje dan kans lopen dat ie nog kutter wordt ;)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 21:53 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
PNXRMX schreef:
DarkNoize schreef:

Omdat snuifdingetjes minder vaak bij een keer blijven dan slikdingetjes.

Speed snuiven of slikken maakt kwa verslaving niks uit denk ik, of je bent verslaafd aan het snuiven zelf ipv aan de drug.

Natuurlijk is er gewoon de verslaving aan de stof zelf, waar geen verschil in zou moeten zitten tussen snuiven of slikken, maar de ervaring van snuiven waarbij je het meteen voelt of bijna meteen lijkt me een stuk 'verslavender' dan bijv. pillen, waarbij je pas veel later wat voelt. De link tussen het nemen en het effect lijkt me een stuk sterker bij snuiven. Maar dit is puur wat ik er van verwacht natuurlijk, aangezien ik t nooit heb gedaan.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 22:18 

Hardtraxx Veteran

NaarDeQlote schreef:
KSwoosh schreef:
dat ik zo ziek ben komt denkik niet egt door de x, zoals chukkels [volges mij] zei, omdat et je weerstand verlaagd. :P
maar die maat van me [waar ik redelijk wat keren van uit zn flesje heb gedronken :P] voelde zich vrijdag al niet helemaal gezond meer :P en is ook ziek deze week xd

ik voel me ook al een partij beroerd.. maar meer moe en snotteren :P

Dat ben ik ook al de hele week. Enorm vermoeid en nauwelijks de puf 's ochtends om m'n nest uit te komen. Niet kunnen slapen voor 2/3 uur en 's ochtends het gevoel hebben dat je de dag ervoor keihard hebt lopen zuipen. Ach ja, als m'n dag/nacht-ritme weer op peil is, zal het wel weer beter gaan :)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 22:55 

Hardtraxx Elite

Wie weet helpt een lekker pilletje wel! :$
Bericht Geplaatst op 05 nov 2010 23:01 

Hardtraxx Veteran

Pep werkt :P
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 00:53 

Hardtraxx Veteran

Interessant artikel:
http://www.thelancet.com/journals/lance ... 40-6736(10)61462-6/abstract
Gratis registeren voor het gehele document

Hier wat interessante grafiekjes uit het volledige artikel:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 01:18 

Donateur

Net even uitgerekent hoe vaak ik Xtc heb gebruikt dit jaar, schrik ik tog noch wel van :lol: word maar is tijd om te minderen/stoppen
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 01:31 

Hardtraxxer

Coke & Tabak bijna gelijk :oh:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 02:52 

Hardtraxx Addict

het hele snuif gedoe lijkt mij gewoon niets ik zo heel misschien nog wel is een bommetje pep willen droppen maar nee snuiven lijkt me gewoon niets voor mij.
Maarja ieder z'n ding he?
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 02:56 

Hardtraxx Addict

volgens mij blijkt toch altijd uit alle onderzoeken dat pillen toch een stuk minder schadelijk zijn als de geaccepteerde drugs als alcohol.

Het is me vaak genoeg uitgelegd waarom het verboden is en alcohol niet maar blijf het gewoon heel vreemd vinden.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 03:23 

Hardtraxxer

Diedjuhh schreef:
Coke & Tabak bijna gelijk :oh:

Hoezo verbaast je dat? :)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 09:42 

Hardtraxx Elite

Zelf ook geen voorstanden van pep en coke. Dat snuiven maakt het dan nog zo niet want heb wel al 1x ketamine gesnoven. Vind er trouwens niets aan om te snuiven maarja. Het is meer de schadelijkheid/verslaving van coke en speed die me afschrikken, alsook de enorme vervuiling die er meestal in pep zit (je haalt vaak meer caffeine als amfetamine in je lichaam...)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 12:47 

Hardtraxx Elite

Ik heb gewoon mijn dinsdagdip vandaag ofzo, what the fuck. Zo ongelofelijk fucking depri gevoel vandaag, ook gewoon keihard aan het balen dat we geen Qlimax tickets hebben kunnen bemachtigen... En dan ook nog aan het werk vandaag... (Is natuurlijk onzin en komt helemaal niet door de mdma van een week geleden, maar toch, zoals vandaag hoort volgens mij een stevige dinsdagdip te voelen :x )
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:11 

Donateur

DarkBeatz schreef:
Ik heb gewoon mijn dinsdagdip vandaag ofzo, what the fuck. Zo ongelofelijk fucking depri gevoel vandaag, ook gewoon keihard aan het balen dat we geen Qlimax tickets hebben kunnen bemachtigen... En dan ook nog aan het werk vandaag... (Is natuurlijk onzin en komt helemaal niet door de mdma van een week geleden, maar toch, zoals vandaag hoort volgens mij een stevige dinsdagdip te voelen :x )

hmm dat is minder :aww:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:13 

Hardtraxx Addict

DarkBeatz schreef:

haha, dat had ik gister :P maar ik had toen ook helemaal nergens zin in..
maar nu voel ik me weer top en vanavond weer lekker uit :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:26 

Donateur

PNXRMX schreef:

Natuurlijk is er gewoon de verslaving aan de stof zelf, waar geen verschil in zou moeten zitten tussen snuiven of slikken, maar de ervaring van snuiven waarbij je het meteen voelt of bijna meteen lijkt me een stuk 'verslavender' dan bijv. pillen, waarbij je pas veel later wat voelt. De link tussen het nemen en het effect lijkt me een stuk sterker bij snuiven. Maar dit is puur wat ik er van verwacht natuurlijk, aangezien ik t nooit heb gedaan.

Dit klopt, het snuiven zelf is deel van de verslaving. Bij keta is dit niet het geval, maar dat brandt ook nauwelijks.
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:33 

Hardtraxx Veteran

nmaar ketamine is zeker wel hard spul zeg:O
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:34 

Donateur

Zou het niet omschrijven als hard, maar het kan wel een zieke ervaring zijn ja :P
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:38 

Hardtraxx Elite

NaarDeQlote schreef:
haha, dat had ik gister :P maar ik had toen ook helemaal nergens zin in..
maar nu voel ik me weer top en vanavond weer lekker uit :thumbsup:

Bij mij is/was het wel extreem :x Ik snap er niets van, vanochtend ging ik bijna schreien van me zo naar te voelen met mijn werk... :cry: Dat heb ik echt nog nooit gehad, en ook niets iets wat erbij in de buurt komt haha. (Gaat trouwens al wat beter, beetje hardstyle opgezet terwijl ik aan het werk ben lol -> helpdesk van thuis uit, de mensen aan de lijn zullen denken wtf...)

Dat het snuiven zelf verslavend is vind ik een beetje onzin, dat is even verslavend als een game. Puur psychologisch dus en dat kan alles zijn. Ketamine kan trouwens ook wel verslavend zijn, maar ik vind het maar bizar, omdat het toch behoorlijk psychedelisch is en ik me niet kan voorstellen dat je dat dagelijks zoud gaan willen. (Ik ken wel iemand die het 3 maanden dagelijks heeft gedaan in Ibiza maar heeft daarna ook zonder problemen kunnen stoppen -> zonder afhankelijkheid)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 13:40 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Zou het niet omschrijven als hard, maar het kan wel een zieke ervaring zijn ja :P

nou ik had maar echt klein beetje gehad en ik dacht dat ik kon vliegen:P...en ik liep alsof ik knetter dronken was:p...maar was wel super ervaring...maar blijft 1 malig;)
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:06 

Donateur

Krijg net ff te horen, dat me leverancier niks meer kan regelen de komende maand :oh: want zijn leverancier is opgepakt :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 06 nov 2010 16:30 

Hardtraxxer

:beer:
Vorige  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen