Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:48 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:
Poeh poeh dat was me toch weer een lijp weekend hahaha
Ik heb nog met allemaal mensen van hardtraxx staan praten geloof ik, maar heb geen idee meer hoe of wat.. dus sorry voor mijn crackheid. :lol:

Jaja, ik herkende jou, van je plaatje op hardtraxx xd

volgens mij heb ik ook nog even met jou staan te praten kevin.. weet alleen niet zeker meer xd

Jou heb ik ook nog gezien volgens mij toen je met bryan rond liep of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 12:52 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:

Jaja, ik herkende jou, van je plaatje op hardtraxx xd

volgens mij heb ik ook nog even met jou staan te praten kevin.. weet alleen niet zeker meer xd

Jou heb ik ook nog gezien volgens mij toen je met bryan rond liep of niet?

Aan het einde stond robert even bij ons ja omdat ie chukkels kwijt was :P Wel bizar dat bryan jou ook kon robert, zie je dat de wereld klein is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:41 

Hardtraxxer

Had met Fusion blauwe sterretjes..Liep ik op de gang richting de massage stoelen (ook ff in gezeten dat was echt hemels :love: ). Kwam ik een gordijn tegen, ik open doen was daarachter dus een kamertje waar iedereen keihard zat te chillen.. Ook een uur gezeten met een Franse gelult, geen idee waar t over ging. Was dus wel goeie shit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:49 

Hardtraxx Veteran

Rammelslakje schreef:
Had met Fusion blauwe sterretjes..Liep ik op de gang richting de massage stoelen (ook ff in gezeten dat was echt hemels :love: ). Kwam ik een gordijn tegen, ik open doen was daarachter dus een kamertje waar iedereen keihard zat te chillen.. Ook een uur gezeten met een Franse gelult, geen idee waar t over ging. Was dus wel goeie shit :)

Massage stoelen??? WAAR?!?

Weet je zeker dat je niet op die vercrackte schot bent gaan zitten op de gang :P Zal even een filmpje van em uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 13:58 

Donateur

maarten1410 schreef:
Rammelslakje schreef:

Massage stoelen??? WAAR?!?

Weet je zeker dat je niet op die vercrackte schot bent gaan zitten op de gang :P Zal even een filmpje van em uploaden

ahahhaa, nee massagestoelen zonder helemaal achteraan in de gang, vlak naast je Unity tent :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:01 

Hardtraxx Veteran

Tipje om de maandag/dinsdagdip te verminderen. Zorg ervoor dat er altijd muziek opstaat, bij voorkeur muziek van het feest waar je bent geweest waar je goede herinneringen aan hebt :thumbup:
Begon me net weer een beetje meh te voelen, dus zet ff wat sets en set ripjes van Fusion op en t gaat weer top :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:06 

Donateur

PNXRMX schreef:
Tipje om de maandag/dinsdagdip te verminderen. Zorg ervoor dat er altijd muziek opstaat, bij voorkeur muziek van het feest waar je bent geweest waar je goede herinneringen aan hebt :thumbup:
Begon me net weer een beetje meh te voelen, dus zet ff wat sets en set ripjes van Fusion op en t gaat weer top :thumbsup:

Oke thanks voor advies ga het proberen.. so PNXRMX jou meisie ging ook aardig hard gek! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:06 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:

Goed veel fruit eten zondag en maandag en zorgen dat je je vitamienen binnen krijgt en voldoende slaap. Die doen het hem voor mij steeds :) Helemaal nergens last van buiten wat vermoeidheid, maar ik heb dan ook een paar uurtjes te weinig geslapen in het weekend. Ik heb nog nooit een dip gehad na xtc gebruik althans.

Kevin-Raw schreef:
Oke thanks voor advies ga het proberen.. so PNXRMX jou meisie ging ook aardig hard gek! :woot:

Ik vond het mooi om te zien, op een gegeven moment was ze zo overweldigd van gevoelens door het pilletje dat ze ervan moest wenen. Hebben jullie nog leuk over de ervaring kunnen napraten James? Moet toch wel wat bij haar teweeg hebben gebracht volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:08 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Precies! :thumbsup: + goed eten en vooral veel fruit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:10 

Donateur

modernization schreef:
Aan het einde stond robert even bij ons ja omdat ie chukkels kwijt was :P Wel bizar dat bryan jou ook kon robert, zie je dat de wereld klein is.

ok :P ben chukkels vrijwel hele avond kwijt geweest, vond ik hem weer en 5 min later was ik heb weer kwijt :lol: en dat was wel vaag idd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:14 

Donateur

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:

Goed veel fruit eten zondag en maandag en zorgen dat je je vitamienen binnen krijgt en voldoende slaap. Die doen het hem voor mij steeds :) Helemaal nergens last van buiten wat vermoeidheid, maar ik heb dan ook een paar uurtjes te weinig geslapen in het weekend. Ik heb nog nooit een dip gehad na xtc gebruik althans.

Kevin-Raw schreef:

Ik vond het mooi om te zien, op een gegeven moment was ze zo overweldigd van gevoelens door het pilletje dat ze ervan moest wenen. Hebben jullie nog leuk over de ervaring kunnen napraten James? Moet toch wel wat bij haar teweeg hebben gebracht volgens mij :P

Was het voor haar de 1e keer dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:14 

Hardtraxx Veteran

Ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:23 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:

Idd, gisteren was niet zo heel lekker, maar dat kwam gewoon door slaaptekort. Lekker in bed en op de bank tv zitten kijken de hele dag (nouja, wat ervan over was). Nu lekker Innocent aan t drinken, van die fruit smoothies. Heel lekker en uiteraard vol fruit ;) Ook vitamines geslikt vandaag en gisteren + 5-htp, dus moet goedkomen toch ;)

Citaat:
Kevin-Raw schreef:

Idd, toen het eerst halfje echt insloeg was ze wel een beetje de weg kwijt :P Niet heel erg ofzo, maar gewoon steeds willen lopen, weglopen als ik met iemand anders praat etc. :P Ze vond het wel echt helemaal geweldig, maar nog vetter na het 2e halfje (same here). Toen die insloeg kwam dus het prachtige moment toen er gewoon een wederzijdse stroom aan lieve woordjes uitkwam. Doen we zelfs nuchter wel 'ns, maar op die manier is het wel 100x mooier. Buitengewoon fantastisch... :thumbsup:

Ze gaat sowieso wel vaker mee naar feesten de komende tijd (oa. Qlimax en wat kleinere feesten), maar natuurlijk meestal nuchter of aan t bier ofzo. Kans bestaat dat we op Qlimax weer gaan wausen samen, maar ligt er een beetje of we het de week ervoor doen op een ander evenement. Ik wil het zelf niet te vaak doen, en wil sowieso niet dat zij het te vaak (mee)doet, want ik moet wel een beetje op dr gezondheid letten he ;)

Werd halverwege het schrijven van dit bericht trouwens weer een beetje wazig :P Mooi hoe bepaalde herinneringen je zo'n kick geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:29 

Donateur

maarten1410 schreef:

heb je trouwens nog beetje vermaakt op de canadezen? ben je volgens mij niet tegen gekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:57 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

heb je trouwens nog beetje vermaakt op de canadezen? ben je volgens mij niet tegen gekomen xd

Een beetje? ONWIJS! Kijk maar een paar pagina's terug! Twee van me vrienden hadden ze ook maar zij hebben er beide van moeten kotsen haha. Zelf nergens last van na 2. Zij hadden er 3 en de ander 4 op... Tsja.

Nee volgens mij heb ik jou ook niet gezien hahaha :D Sta je op de groepsfoto?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 14:58 

Donateur

maarten1410 schreef:
roberttt schreef:
maarten1410 schreef:

Een beetje? ONWIJS! Kijk maar een paar pagina's terug! Twee van me vrienden hadden ze ook maar zij hebben er beide van moeten kotsen haha. Zelf nergens last van na 2. Zij hadden er 3 en de ander 4 op... Tsja.

Nee volgens mij heb ik jou ook niet gezien hahaha :D Sta je op de groepsfoto?

Hahaha mooi zo, ja sta wel op groeps foto;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

Waar dan! Waar dan! Geen idee hoe je er eigenlijk uitziet haha

Foto. Ik sta helemaal links, voor Hoeksemad en naast die dame ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:07 

Donateur

Ik sta achter jou Haaha met fusion shirt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:10 

Hardtraxx Veteran

Wtf hahahah :D Volgende keer beter opletten dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:16 

Donateur

kutzooi, zondagochtend thuis gekomen, met me wause kop me broek in de wasmachine gegooid incl. Portemonnee :x Kom ik vanochtend naar beneden, ligt me porto op tafel helemaal naar de *^%$#E , had me pa alle pasjes enzo eruit gehaald. Ze waren zelf vanochtend nog niet wakker, had me pa waasrschijnlijk gisteravond gedaan. Alleen zaten er nog 2 zakjes met rode dollars in me muntenvakje..... >.< :/ Het vakje zat wel nog dicht, de zakjes er nog in.... maar die snoepjes hoho die zaten er niet in..... Nu zit ik dus met de vraag, zouden ze helemaal opgelost zijn..want ik weet niet of die zakjes goed dicht zaten, of heb me pa ze eruit gehaald lekker de zakjes laten zitten, dat ik lekker heel de dag loop te stressen en dat ik vanmiddag een mooie preek ga krijgen :/ :slow: Maarja je weet hoe ouders over drugs denken, dus zal wel een lange preek worden... en me eruit lullen lukt natuurlijk nooit :nono: Because Drugs Are BAD :list:

Ik stress hem iig nu aardig hard :(

Of als ik thuis kom zitten ze lekker zelf te snoepen :P hahaha :lol: Zou wel Ge-Ni-aal zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:37 

Hardtraxx Veteran

Laat ze deze links zien:
http://unitydrugs.nl/mdma.php
http://www.listology.com/list/top-twent ... bc-horizon
Het filmpje dat bij de top 20 hoort is dit volgens mij: http://topdocumentaryfilms.com/the-20-m ... ous-drugs/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:45 

Kevin-Raw schreef:
kutzooi, zondagochtend thuis gekomen, met me wause kop me broek in de wasmachine gegooid incl. Portemonnee :x Kom ik vanochtend naar beneden, ligt me porto op tafel helemaal naar de *^%$#E , had me pa alle pasjes enzo eruit gehaald. Ze waren zelf vanochtend nog niet wakker, had me pa waasrschijnlijk gisteravond gedaan. Alleen zaten er nog 2 zakjes met rode dollars in me muntenvakje..... >.< :/ Het vakje zat wel nog dicht, de zakjes er nog in.... maar die snoepjes hoho die zaten er niet in..... Nu zit ik dus met de vraag, zouden ze helemaal opgelost zijn..want ik weet niet of die zakjes goed dicht zaten, of heb me pa ze eruit gehaald lekker de zakjes laten zitten, dat ik lekker heel de dag loop te stressen en dat ik vanmiddag een mooie preek ga krijgen :/ :slow: Maarja je weet hoe ouders over drugs denken, dus zal wel een lange preek worden... en me eruit lullen lukt natuurlijk nooit :nono: Because Drugs Are BAD :list:

Ik stress hem iig nu aardig hard :(

Hoop dat het goed zal aflopen voor je :surrender:
Ik zal hem ook kapot stressen in zo'n situatie ja... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:50 

Donateur

Tjaa.... Of ze houden gewoon stilzwijgend hun bek, en wachten totdat ik er zelf mee kom :/ Ze hebben wellis vaker gevraagd van doe je ook wellis een partypilletje op een feest, omdat een vriendin van me moeder (42jaar) ook naar die feesten toegaat, (mysteryland,Dancevalley,awakenings) die doet dat ook wellis :huh: En dan zeg ik altijd nee mam, ik begin lekker met bier en doe het de rest van de avond met redbull... maarja als ze het weer vragen moet ik wel "ja"zeggen, want dalijk hebben ze die snoepjes gevonden... dan weten ze dat ik lieg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 15:58 

Kevin-Raw schreef:
Tjaa.... Of ze houden gewoon stilzwijgend hun bek, en wachten totdat ik er zelf mee kom :/ Ze hebben wellis vaker gevraagd van doe je ook wellis een partypilletje op een feest, omdat een vriendin van me moeder (42jaar) ook naar die feesten toegaat, (mysteryland,Dancevalley,awakenings) die doet dat ook wellis :huh: En dan zeg ik altijd nee mam, ik begin lekker met bier en doe het de rest van de avond met redbull... maarja als ze het weer vragen moet ik wel "ja"zeggen, want dalijk hebben ze die snoepjes gevonden... dan weten ze dat ik lieg :/

Hmm ja of gokken dat ze er niets vanaf weten en nee zeggen.
Maar heb je de wasmachine wel na gecontroleerd, niet dat daar daarlijk 2 rode dollartjes liggen en je moeder een keer in de machine kijkt. Haha denk zeg het maar even voor de zekerheid :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:02 

Donateur

Cyrildales schreef:
Kevin-Raw schreef:

Hmm ja of gokken dat ze er niets vanaf weten en nee zeggen.
Maar heb je de wasmachine wel na gecontroleerd, niet dat daar daarlijk 2 rode dollartjes liggen en je moeder een keer in de machine kijkt. Haha denk zeg het maar even voor de zekerheid :P

Nee... een nieuwe was zat er al weer in.... maar die zullen toch wel oplossen in een half uur in warm water liggen :/ en lekker ronddraaien :x
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen