DarkBeatz schreef:
Goed veel fruit eten zondag en maandag en zorgen dat je je vitamienen binnen krijgt en voldoende slaap. Die doen het hem voor mij steeds

Helemaal nergens last van buiten wat vermoeidheid, maar ik heb dan ook een paar uurtjes te weinig geslapen in het weekend. Ik heb nog nooit een dip gehad na xtc gebruik althans.
Idd, gisteren was niet zo heel lekker, maar dat kwam gewoon door slaaptekort. Lekker in bed en op de bank tv zitten kijken de hele dag (nouja, wat ervan over was). Nu lekker Innocent aan t drinken, van die fruit smoothies. Heel lekker en uiteraard vol fruit

Ook vitamines geslikt vandaag en gisteren + 5-htp, dus moet goedkomen toch

Citaat:
Kevin-Raw schreef:
Oke thanks voor advies ga het proberen.. so PNXRMX jou meisie ging ook aardig hard gek!

Ik vond het mooi om te zien, op een gegeven moment was ze zo overweldigd van gevoelens door het pilletje dat ze ervan moest wenen. Hebben jullie nog leuk over de ervaring kunnen napraten James? Moet toch wel wat bij haar teweeg hebben gebracht volgens mij

Idd, toen het eerst halfje echt insloeg was ze wel een beetje de weg kwijt

Niet heel erg ofzo, maar gewoon steeds willen lopen, weglopen als ik met iemand anders praat etc.

Ze vond het wel echt helemaal geweldig, maar nog vetter na het 2e halfje (same here). Toen die insloeg kwam dus het prachtige moment toen er gewoon een wederzijdse stroom aan lieve woordjes uitkwam. Doen we zelfs nuchter wel 'ns, maar op die manier is het wel 100x mooier. Buitengewoon fantastisch...

Ze gaat sowieso wel vaker mee naar feesten de komende tijd (oa. Qlimax en wat kleinere feesten), maar natuurlijk meestal nuchter of aan t bier ofzo. Kans bestaat dat we op Qlimax weer gaan wausen samen, maar ligt er een beetje of we het de week ervoor doen op een ander evenement. Ik wil het zelf niet te vaak doen, en wil sowieso niet dat zij het te vaak (mee)doet, want ik moet wel een beetje op dr gezondheid letten he

Werd halverwege het schrijven van dit bericht trouwens weer een beetje wazig

Mooi hoe bepaalde herinneringen je zo'n kick geven