Pil Report Fusion 2010
Na de mislukking op Q-base, waar ik een half pilletje had gehad, moest ik naar mijn gevoel opnieuw proberen. Na 3 lange weken was het dan eindelijk zover, Fusion!
Om half 1 waren we binnen en hadden we onze munten gekocht. Gelijk maar naar boven gegaan zodat we de meeting niet zouden missen. Na de set van Slim Shore naar The Pitcher gegaan. Ik voelde me al wat gespannen, omdat ik James (pnxrmx) nergens zag, hij zou een pilletje (Rode Dollar) voor me meenemen. Als ik hem te laat zou tegenkomen ging het feest van het pilletje niet door. Vlak voor het eind van de set van The pitcher maar even wat te eten gehaald, pilletje en een lege maag scheen een slecht combi te zijn.
Om kwart over drie kwam ik James gelukkig tegen. Hij adviseerde me om het pilletje gelijk te nemen, omdat het gevoel pas na lange tijd kon komen. Ik nam een halve pil, en gelijk voelde ik me al anders, de spanning die ik had werd omgezet in een verwachtingsvol gevoel.
Na de set van de Donkeys had ik behoorlijk vermoeide benen, het pilletje moest maar snel gaan werken. Echter om kwart over 4 voelde ik nog niets, en ik besloot om de tweede helft ook te nemen. Om half 5 kwam er toch een fijn gevoel opzetten

. Met dat gevoel verdwenen ook mijn vermoeide benen. Het gevoel bleef maar beter en beter worden, de geweldige set van zany werd nog geweldiger. Daarna kwam het lang verwachte hoogte punt van de avond; B-front & Titan.
Tijdens deze set bereikte de werking van de pil zn hoogte punt, dit was tussen half 6 en 6 uur. Tijdens die set had ik het gevoel of de gelukkigste persoon op aarde was! Het gevoel dat ik had tijdens die geweldige set in combinatie met die pil was echt super gaaf ! Ik ben echt blij dat ik de pil niet later heb genomen, anders was het hoogtepunt van de pil net niet samengevallen met de beste set van de avond.
Daarna kwam de set van Kasparov. Ik ben niet echt een hardcore fan, ik vond/vind het daarom ook jammer dat hij het feest afsloot. Normaal zou ik nu niet echt meer los gaan, maar door die pil kon ik niet anders

. Ik heb tijdens die set ook geen moment stil gestaan, doorbeuken tot aan het einde. Ik was op het eind zelfs verontwaardigd omdat ze om 5 voor 7 stopten ipv 7

.
Na het feest was de pil nog niet uitgewerkt, het gevoel duurde nog voort tot een uur of half 8. De grote pupillen bleven jammer genoeg nog even. Ik zag heel wat mensen echt naar me kijken, waaronder Dakpan @ station Utrecht als ik het me niet vergis

. ''Gelukkig" had de trein een uur en 15 min vertraging, waardoor mn pupillen alweer behoorlijk normaal waren toen we eindelijk (kwart over 11 dacht ik) thuis waren.
Het was een geweldige ervaring! Ik weet nog niet heel goed of ik het nog een keer weer ga doen, omdat ik ze niet echt nodig heb, en ook nog nooit het gevoel van nodig hebben heb gehad. Maar dit was wel zon moment dat je nooit meer zult vergeten

!