Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:06 

Kevin-Raw schreef:
Cyrildales schreef:
Kevin-Raw schreef:
Tjaa.... Of ze houden gewoon stilzwijgend hun bek, en wachten totdat ik er zelf mee kom :/ Ze hebben wellis vaker gevraagd van doe je ook wellis een partypilletje op een feest, omdat een vriendin van me moeder (42jaar) ook naar die feesten toegaat, (mysteryland,Dancevalley,awakenings) die doet dat ook wellis :huh: En dan zeg ik altijd nee mam, ik begin lekker met bier en doe het de rest van de avond met redbull... maarja als ze het weer vragen moet ik wel "ja"zeggen, want dalijk hebben ze die snoepjes gevonden... dan weten ze dat ik lieg :/

Hmm ja of gokken dat ze er niets vanaf weten en nee zeggen.
Maar heb je de wasmachine wel na gecontroleerd, niet dat daar daarlijk 2 rode dollartjes liggen en je moeder een keer in de machine kijkt. Haha denk zeg het maar even voor de zekerheid :P

Nee... een nieuwe was zat er al weer in.... maar die zullen toch wel oplossen in een half uur in warm water liggen :/ en lekker ronddraaien :x

Hmm ja heb daar geen verstand van heb het nooit uit getest :P
Maar klinkt wel redelijk logisch ja.. maar de vraag is zijn ze wel uit het zakje gegaan of heeft je vader ze eruit gehaald..
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:08 

Hardtraxx Veteran

Zo, net 2 uurtjes school gehad, 2 uur moeten voetballen. En ook echt fucking veel lopen en rennen. Jezus, ik hield het niet meer bij. Ik had echt 0,0% energie meer en dacht dat ik elk moment in slaap zou vallen. Ben er met het partijtje maar mee gestopt, onder het mom van 'knieblessure'.

Lachen trouwens, een klasgenoot zou ik nog zijn tegengekomen in de HMH. Maar daar weet ik dus niks meer van. Vroeg hij aan mij hoeveel ik op had, heb ik gezegd niks, terwijl hij gewoon weet dat ik wel wat op had. Achja, hij heeft zelf ook wat gehad. Ik zag er vandaag in ieder geval beter uit dan zaterdag nacht :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:12 

Donateur

Tjaaa....Cyrildales met die vraag zit ik nu ook... zijn ze opgelost(uit het zakje gevallen) of misschien wel water ingekomen... of heeft me pa die snoepjes eruit gehaald. Want de zakjes zaten nog wel in me portomonee... :/ Dat is dan ook weer raar :huh: Zakjes heb ik op me kamer gelegd... vanmiddag maar ff goed kijken of er nog gewoon poeder inzit of misschien wel vochtig want daar had ik vanochtend geen tijd voor, wel zak ik nog een klein klont 1/6 deel ofso zitten.... :/
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:27 

Kevin-Raw schreef:
Tjaaa....Cyrildales met die vraag zit ik nu ook... zijn ze opgelost(uit het zakje gevallen) of misschien wel water ingekomen... of heeft me pa die snoepjes eruit gehaald. Want de zakjes zaten nog wel in me portomonee... :/ Dat is dan ook weer raar :huh: Zakjes heb ik op me kamer gelegd... vanmiddag maar ff goed kijken of er nog gewoon poeder inzit of misschien wel vochtig want daar had ik vanochtend geen tijd voor, wel zak ik nog een klein klont 1/6 deel ofso zitten.... :/

hmm ja dat zal ik eerst maar even na checken, sterkte in ieder geval. ;)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:31 

Hardtraxx Elite

Als het gripzakjes waren en de zakjes waren gewoon nog gesloten dan gaat er normaal geen vocht bij hebben gekunnen in het wasmachine. Los in de machine zouden ze waarschijnlijk oplossen trouwens, maar in hun gripzakje zouden ze het volgens mij wel overleven.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Heb ik iemand nog een halve gegeven? Heb namelijk een halve minder dan ik zou moeten hebben volgens mij :P Heel mss fijngemalen in mn broekzak - zat wel erg veel poeder in, maar denk ik niet genoeg om een halve te kunnen zijn.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:10 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Weet je zeker dat je niet op die vercrackte schot bent gaan zitten op de gang :P Zal even een filmpje van em uploaden

Alhier de vercrackte Schot: Rechter-Muis -> doel opslaan als

Geen idee wie er langs kwam lopen maar die wou de Schot wel wat vragen stellen. Maar het enige wat eruit kwam was 'Sco-land, i'm Sco-land' xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:27 

Hardtraxx Elite

Pil Report Fusion 2010

Na de mislukking op Q-base, waar ik een half pilletje had gehad, moest ik naar mijn gevoel opnieuw proberen. Na 3 lange weken was het dan eindelijk zover, Fusion!

Om half 1 waren we binnen en hadden we onze munten gekocht. Gelijk maar naar boven gegaan zodat we de meeting niet zouden missen. Na de set van Slim Shore naar The Pitcher gegaan. Ik voelde me al wat gespannen, omdat ik James (pnxrmx) nergens zag, hij zou een pilletje (Rode Dollar) voor me meenemen. Als ik hem te laat zou tegenkomen ging het feest van het pilletje niet door. Vlak voor het eind van de set van The pitcher maar even wat te eten gehaald, pilletje en een lege maag scheen een slecht combi te zijn.

Om kwart over drie kwam ik James gelukkig tegen. Hij adviseerde me om het pilletje gelijk te nemen, omdat het gevoel pas na lange tijd kon komen. Ik nam een halve pil, en gelijk voelde ik me al anders, de spanning die ik had werd omgezet in een verwachtingsvol gevoel.

Na de set van de Donkeys had ik behoorlijk vermoeide benen, het pilletje moest maar snel gaan werken. Echter om kwart over 4 voelde ik nog niets, en ik besloot om de tweede helft ook te nemen. Om half 5 kwam er toch een fijn gevoel opzetten :woot:. Met dat gevoel verdwenen ook mijn vermoeide benen. Het gevoel bleef maar beter en beter worden, de geweldige set van zany werd nog geweldiger. Daarna kwam het lang verwachte hoogte punt van de avond; B-front & Titan.

Tijdens deze set bereikte de werking van de pil zn hoogte punt, dit was tussen half 6 en 6 uur. Tijdens die set had ik het gevoel of de gelukkigste persoon op aarde was! Het gevoel dat ik had tijdens die geweldige set in combinatie met die pil was echt super gaaf ! Ik ben echt blij dat ik de pil niet later heb genomen, anders was het hoogtepunt van de pil net niet samengevallen met de beste set van de avond.

Daarna kwam de set van Kasparov. Ik ben niet echt een hardcore fan, ik vond/vind het daarom ook jammer dat hij het feest afsloot. Normaal zou ik nu niet echt meer los gaan, maar door die pil kon ik niet anders ^^ . Ik heb tijdens die set ook geen moment stil gestaan, doorbeuken tot aan het einde. Ik was op het eind zelfs verontwaardigd omdat ze om 5 voor 7 stopten ipv 7 xd.

Na het feest was de pil nog niet uitgewerkt, het gevoel duurde nog voort tot een uur of half 8. De grote pupillen bleven jammer genoeg nog even. Ik zag heel wat mensen echt naar me kijken, waaronder Dakpan @ station Utrecht als ik het me niet vergis xd . ''Gelukkig" had de trein een uur en 15 min vertraging, waardoor mn pupillen alweer behoorlijk normaal waren toen we eindelijk (kwart over 11 dacht ik) thuis waren.

Het was een geweldige ervaring! Ik weet nog niet heel goed of ik het nog een keer weer ga doen, omdat ik ze niet echt nodig heb, en ook nog nooit het gevoel van nodig hebben heb gehad. Maar dit was wel zon moment dat je nooit meer zult vergeten :D !
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:38 

Hardtraxx Addict

Had 1.5 FF (200mg) bij, besloten om een beetje rustig aan te doen.

Half twee iets meer dan een halfje gedaan, rond kwart over twee even op me gemak op de gang rond moeten lopen :p! Wilde ijsjes hebben maar werd helemaal krank van de drukte daar. Haha!

Daarna ging die heerlijk, half vier een kwartje erachteraan, half vijf nog kwartje. En bij Kasparov ging ik ongekend lekker. Heerlijk getimed deze keer, wel aan me maat moeten vragen of die dat pleuris zakje open kreeg! Ging voor geen meter :lol:

Nu mooie voorraad blauwe bomen binnen, 25 stuks! Kan vooruit. Hopen dat je hier wat minder van gaat zweten dan die FF. Heb me weer helemaal de tyfus in staan zweten op Fusion.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 17:52 

Hardtraxxer

En ik was 3 kilo afgevallen :') In één nacht, zelfs terwijl ik te lang op de tribune heb gezeten.
Zal er nu wel weer grotendeels bij zijn door mijn eetgedrag :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:01 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Lang verhaal

:thumbsup:

Mooi om te horen allemaal! :D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:11 

Donateur

En jahooor.... ik kom thuis van werk, zit me moeder op de bank... ik zat vannacht flink uit me billen te plassen, ze vroeg hoe het met me ging, en daarna Had je toevallig een partypilletje genomen? , Ik kon gewon geen Nee zeggen, want zoals ik al zei in een pagina hiervoor dat ze misschien snoepjes hadden gevonden in me portomonee, Dus ik Zeg "JA" , zegt ze echt: Ow oke, want hoorde van een vriendin dat als je dat samen doet met alchol dat je dan diaree krijgt, dus ik zo ja dat weet ik maar ik zat gewoon aan de water, en toen zei ze : Oke dan is het goed, en toen hield ze erover op :D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:26 

Kevin-Raw schreef:
En jahooor.... ik kom thuis van werk, zit me moeder op de bank... ik zat vannacht flink uit me billen te plassen, ze vroeg hoe het met me ging, en daarna Had je toevallig een partypilletje genomen? , Ik kon gewon geen Nee zeggen, want zoals ik al zei in een pagina hiervoor dat ze misschien snoepjes hadden gevonden in me portomonee, Dus ik Zeg "JA" , zegt ze echt: Ow oke, want hoorde van een vriendin dat als je dat samen doet met alchol dat je dan diaree krijgt, dus ik zo ja dat weet ik maar ik zat gewoon aan de water, en toen zei ze : Oke dan is het goed, en toen hield ze erover op :D

Wtf, lucky bastard :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:31 

Hardtraxx Elite

Kevin-Raw schreef:

Toch mooi, als ze een vriendin hebben die het ook wel eens doet zullen ze wel heus niet zo helemaal anti xtc zijn hoor :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 18:46 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Kevin-Raw schreef:

Toch mooi, als ze een vriendin hebben die het ook wel eens doet zullen ze wel heus niet zo helemaal anti xtc zijn hoor :P

Dan zal ze er ondertussen ofwel genoeg van afweten of mss vandaag nog die vriendin op hebben gebeld met wat vragen - en dan uiteraard gehoord hebben dat het best oke is om af en toe te doen :)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:19 

Hardtraxx Veteran

Je weet dat je er 1 aan mij hebt gegeven Kevin (waarvoor opnieuw bedankt), dus heb je niet misgerekend met de telling en dat ze er gewoon niet meer inzaten, omdat je ze had uitgedeeld? xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 19:22 

Donateur

Chukkels schreef:
Je weet dat je er 1 aan mij hebt gegeven Kevin (waarvoor opnieuw bedankt), dus heb je niet misgerekend met de telling en dat ze er gewoon niet meer inzaten, omdat je ze had uitgedeeld? xd

Hahaha ;) nee ik had er nog 5 over, :lol: Had ze in de trein nog geteld maar maakt niet uit , ze zijn niet boos ... ojaa en graag gedaan voor die dollars. Hij was veel Robster bedoeld maar die hoefde hem niet :oh:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:13 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
:worship:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:16 

Hardtraxxer

styl0w schreef:
Afbeelding
:worship:

Fucking dik
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:21 

Bierkoning

Afgelopen zaterdag vielen ze echt perfect, had 2 harley's op, m'n "hoogtepunt" was tijdens Donkey Rollers toen had ik er 1 op, echt geweldig :drool:
had dr nog eentje over die heb ik maar niet genomen, beter kon toch niet :woot:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:21 

Donateur

Ja jezus die dingen gaan hard, ik kan echt wel ergens tegen maar wat een klappers zijn dit zeg :loving:
Moest voor het eerst in 2 jaar weer eventjes rustig gaan zitten.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:42 

Hardtraxx Elite

Mol schreef:
Ja jezus die dingen gaan hard, ik kan echt wel ergens tegen maar wat een klappers zijn dit zeg :loving:
Moest voor het eerst in 2 jaar weer eventjes rustig gaan zitten.

Haha vond het wel geniaal grappig, iemand wou wat tegen je zeggen en jij wacht even. Sta je daar even met je ogen dicht en hoofd de lucht in keihard te kaakschaatsen :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 20:47 

Donateur

Hahaha zou goed kunnen ja, ging echt flink hard. Ik had van meerdere bronnen gehoord dat ze aardig klapten,
maar ik was voor het eerst in tijden weer eens eigenwijs, normaal kies ik altijd de verstandige optie :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:05 

Hardtraxx Elite

Iemand negatieve ervaringen met groene nijntjes? Ik ging de hele avond heerlijk maar ik ben er nou al 2 keer van over m'n nek gegaan na afloop. Ik vraag me af of ik de enige ben...
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 21:11 

Donateur

Je hebt geluk Kevin, haha :D

Ik ga het trouwens ergens in de winter een keer doen met een vriendin, die dan een keer terug komt naar Nederland en het voor het eerst gaat proberen. Gewoon lekker ergens thuis, lichtjes aan, muziekje erbij en knuffelen maar :love:
Lijkt me nog 10 keer beter als op een feest eigenlijk, omdat het liefde-gevoel helemaal op de juiste plek is. Iemand ervaring met zo'n setting?
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen