Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 18:43 

Hardtraxx Elite

Zelf ook 4-FMP genomen dus, 150mg om precies te zijn rond een uurtje of 12. Kwam langzaam op (duurde zeker wel een uurtje) Maar daarna leek het praktisch gewoon of ik een pilletje op had :love: Inclusief de vele tintelingen over heel je lichaam. Om 2u30 dan maar 20mg 2C-B erbij gedaan, dat was ook wel relaxed. Beetje moeilijk te omschrijven, je staat van de ene kant toch een beetje te spacen maar van de andere kant heb ik geen visuals gehad ofzo. Volgende keer ga ik toch gewoon opteren voor 4-FMP + 2C-I, 2C-I heeft namelijk dezelfde werkingsduur als 4fmp en dan kan het dus ook samen genomen worden. 2C-I is ook wat energierijker als 2C-B dus dat word dan ook wel heerlijk denk ik. Tegen een uur of 6 konden mijn benen al niet meer. Van 9u tot 10u in de bus naar huis nog een beetje half liggen slapen (niet echt in slaap). Tegen half 1 s'middags in bed gekropen en vrijwel meteen in slaap gevallen voor een goede 4.5u. Voel me nu vrij fit en heb absoluut geen kater, vanochtend standaard ook mijn 5-HTP en Vit C genomen uiteraard. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 19:55 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha had dus ook 4-fmp + MDMA. Rond een uur of kwart voor 1 de 4-fmp genomen, half 2 kwam die langzaam op en om 2 uur was de piek een beetje bereikt. Vanaf 3 uur zwakte het heel langzaam af, toen een halve olifant genomen. Allememachies toen ging ik ff zeg haha, ik werd weer een grote wandelende knuffelbeer. Had uiteindelijk genoeg aan die halve pil, heb uiteindelijk anderhalf uur voor het einde nog een kwartje erbij genomen om het effect wat langer aan te laten houden. Comedown was relaxt. Slapen ging maar half ofzo, kweet ook niet. Ik ging om 10 uur naar bed en sliep niet helemaal maar ik lag ook niet echt wakker. Het was op zich nog best chill. 3 uur later uit bed gestapt en voel me lichamelijk een wrak en ben doodmoe, maar dat zou ik ook zijn zonder verdovende middelen en met een slaaptekort. Echt slapen doen we vanavond wel.

Zeker een combi die het proberen vaker waard is. Diezelfde high als gisteravond bereik ik normaal pas met een pil of 2/2,5 en gisteren had ik maar een halve nodig. Het verschil met 2,5 pillen en 4-fmp + mdma is dat je niet helemaal besodemieterd vaag wordt en nog redelijk scherp bent. Ben benieuwd hoe de dagen hierna gaan voelen, als het meevalt ga ik dit zeker vaker doen! Kan me niet voorstellen dat deze combinatie schadelijker is dan een hele avond alleen (en ook gelijk teveel) MDMA.

Btw, nuchter feesten is wel ff wennen maar op zich heel goed te doen. Je bent wel gauw kapot als je ff maximaal gaat haha.

Ik weet het, deze combi is geniaal. De flux sloeg alleen wel wat traag in, maar de energie was er wel direct.Ik ben nog nooit zo hard losgegaan aan een stuk door. normaal doseer ik het stampen, zodat ik op het einde ook nog hard ging. Maar elke set hier was hard, en ik heb er denk ik wel 10 kilo afgestamt. Speed + MDMA is geweldig! ben benieuwd wanneer het begint uit te werken en ik kan slapen. mijn uithoudingsvermogen vannacht en vandaag zitten echt op 200%, als ik wou had ik de trappenloop in de arena 20x kunnen doen en nog steeds topfit zijn. Had niet gedacht dat dat mogelijk zou zijn. Eerste keer speed, meteen goed bevallen. alleen volgende keer iets minder, want ik wil eigenlijk slapen, ondanks dat ik klaarwakker ben.

Ow en een tip. neem op de dag van het feest magnesium in. ik heb mijn hele bek en wang kapot gekauwd, op mijn tong gebeten en ik heb het voor elkaar gekregen om mijn vulling eruit te bijten. volgende keer dus...
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 20:53 

Hardtraxx Veteran

Zo rond kwart over 11 halve rode dollar gepakt (rond 55mg). Kwam heel langzaam op maar voelde me wel behoorlijk lekker tijdens de Toneshifterz set en nog lekkerder tijdens Slim Shore. Het was net niet genoeg om echt de piek te halen - volgende keer met 3/4 beginnen denk. Paar uur later nog een halve bijgeflikkerd, en toen wel echt de piek gehaald. Tijdens Donkey Rollers toch een heel speciaal moment gehad met m'n vriendin die ondertussen ook een hele op had (haar eerste keer). Zij vindt het (natuurlijk) ook helemaal fantastisch nu, dus over 7-8 weken nog een keer samen op Underworld live in Eindhoven of anders op Qlimax :)
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:19 

Hardtraxxer

Om 1 uur 2/3 groene Canadees gepakt, die sloeg ongeveer 20 minuutjes later in. Toen werd het me even teveel en ben ik naar de wc gelopen, daar ging het wel weer en toen dus even gaan kijken of de meeting nog bezig was.
Toen heb ik me 1,5 uur goed gevoeld ofso, ik ging erg lekker. Maar daarna voelde ik er al niks meer van.
En daar heb ik nog elke keer last van gehad, ik voel een pil maximaal 2 uur :huh: ?

Toen nog een halve bijgepakt maar iedereen van ons was al kapot (waardoor weet ik niet) en hebben we dus érg lang op de tribune gezeten.
Dat halfje heb ik helemaal niet meer gevoeld, ik begon alleen te hallucineren als een gek!
Als ik mijn ogen dicht deed was ik op mijn werk, ik zag bewegingen/dingen die er niet waren, en ik zag mijn vrienden aan voor vreemde mensen.
Een maat van mij ging even naar de wc en even later komt er iemand aanlopen en die ging naast mij op de tribune zitten. Ik dacht dat dat een vreemde kerel was, wil ik zeggen dat daar eigenlijk die vriend van mij zit, is het gvd die vriend >.< :')
Ben daarna ook nog 2 keer flink over mijn nek gegaan, er kwam geen ophouden aan. Niet echt fijn :x

Fusion had een érg vet feest kunnen worden voor mij, maar aangezien ik echt veelste lang op de tribune heb gezeten en ik me niet echt lekker voelde is het toch niet geworden wat ik had gehoopt.
Ik denk dat ik nu toch echt maar even een erg lange pauze neem, want die zooi heeft dit feest eigenlijk gewoon verpest.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:26 

Hardtraxx Veteran

Heb je alleen maar groene canadezen gehad? Mss zat er troep in wat je later bijpakte?
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:34 

Hardtraxx Veteran

jammer dat het zo liep. enig idee hoe het komt
? heb je ze getest? had je andere drugs op of veel alcohol gedronken. want 160mg en dan al hallucineren klinkt alsof er mee gerotzooid is.

@pnx...

ja je vriendin ging ook lekker voor een eerste keer zag ik wel. mooi toch, nog iets dat jullie gemeen hebben :thumbup:
volgens mij zijn er best veel 'ontgroend'. groit gelijk, want een beter feest kon je niet treffen.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:36 

Hardtraxx Elite

Fusion is volgens mij echt drugsfeest nummer 1....
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:40 

Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
Heb je alleen maar groene canadezen gehad? Mss zat er troep in wat je later bijpakte?

Had 1 hele en nog 2/3 groene Canadezen bij, dus had eerst die 2/3 gepakt en daarna nog een halve, ook groene Canadees dus

Chukkels schreef:
jammer dat het zo liep. enig idee hoe het komt
? heb je ze getest? had je andere drugs op of veel alcohol gedronken. want 160mg en dan al hallucineren klinkt alsof er mee gerotzooid is.

Hmm had wel wat bier op ja, maar niet te veel had ik het idee :/
Heb ze zelf niet getest maar komen van een betrouwbaar iemand die ze wel had getest en had dezelfde samen met nog wat anderen vrienden op Q-Base, en daar ging iedereen er wel goed op.
En ik weet niet of er ook namaak groene Canadezen zijn, want hoor er alleen maar goede verhalen over.
En dat ze zo snel uitwerken heb ik nog altijd last van gehad, heb echt geen idee hoe het komt :(
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:41 

Donateur

Te vaak gedaan binnen te kort tijdsbestek of vermoeidheid.
Voor mij 2 maanden geen feesten dus ook geen drugs. Misschien worden het 3 maanden, hangt er van af wat er met Qlimax gaat gebeuren voor mij.
Citaat:

Ken best kloppen, heb echt enorm veel mensen gezien die vdk waren.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:45 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:

Volgens mij was Ground Zero nog erger :woot:

dawasiknie schreef:

Vermoeidheid was het denk ik niet.
Te vaak gedaan denk ik ook niet. Op Q-base had ik maar 1/3 groene Canadees op die ik dus ook amper voelde, maar voelde me toen wel relaxt dus niks bijgepakt.
En voor Q-base had ik een pauze van 2 maanden...
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 21:50 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Voor mij 2 maanden geen feesten dus ook geen drugs. Misschien worden het 3 maanden, hangt er van af wat er met Qlimax gaat gebeuren voor mij.
Citaat:

Ken best kloppen, heb echt enorm veel mensen gezien die vdk waren.

ik schat dat 85% van de HT'ers vdk waren en 75-80% van het helee feest.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:21 

Hardtraxxer

Mijn report:
Begin avond half litertje bier begonnen, kort daarop nog 2 erachteraan. Laatste met moeite weg gekregen en even cola'tje gepakt en toen weer over naar de kleine bekertjes bier. Toen was ik te lam om iets te doen en heb ik tijdens donkey rollers op die tribune gezeten en half geslapen >.< na half uurtje gezeten maar wat gegeten en maar weer verder gegaan xd

Al met al best waardeloos, had ff een stop voor mezelf ingelast kwa snoepgoed, maar dan ga ik veel bier drinken, wat ook niet bepaald werkt. Kortom, volgende x ben ik gewoon de bob.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 22:46 

Donateur

Zo weer lekker van de kaart geweest. Vlak voor de meeting een groen olifantje gehad.
Sloeg half uurtje later lekker in, behoorlijk aan het spacen geweest daarop.
Na 2 uurtjes nog maar 1 genomen, sloeg ook weer lekker in behoorlijk vdk toen. Beetje lopen spacen toen zal er wel niet al te fris bij hebben gelopen :')
En rond uurtje of 5 nog een Canadees gehad.

Was weer een geslaagde avond, alleen ben deze keer wel heel veel vergeten.. :(
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:04 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
En daar heb ik nog elke keer last van gehad, ik voel een pil maximaal 2 uur :huh: ?

Heb ik dus precies hetzelfde he :(

Dat blije gevoel is na zo'n 2 uur verdwenen. Daarna kan ik nog wel even kneiter waus zijn, maar dat is ook maar bij vlagen. Zijn momenten dat ik vreselijk vandekaart ben en dingen zie (zonder euforisch gevoel), en vaak langere periodes dat ik vrijwel 100% normaal/mezelf ben. Hoe later op de avond, hoe korter die waus-momenten zijn. Maakt niet meer uit hoeveel ik bijpak.
Ik heb dan vaak wel wat last van m'n poten, maar ik kan nog wel gewoon doorstampen zonder veel meer last te krijgen. En de zin om los te gaan/praten/gek doen is in de momenten dat ik niet waus ben totaal verdwenen, kan niet echt meer genieten. Als mensen tegen me aanstoten of ineens in m'n oor gaan tetteren vind ik dat vervelend.

Is eigenlijk vanaf de eerste keer al zo geweest bij mij. Als ik heel langzaam opbouw (lichtere snoepjes, elk uur een halfje) komen die +/- 2 uren van vrolijkheid vrij laat en ben ik daarvoor gewoon wel chill.

Snap t echt niet :(

Komende feesten zonder pakken en gaan afwegen of die 2 uren het eigenlijk wel waard zijn om te gaan gebruiken. Dan voel ik me wel echt geweldig namelijk.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:08 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Zo weer lekker van de kaart geweest. Vlak voor de meeting een groen olifantje gehad.
Sloeg half uurtje later lekker in, behoorlijk aan het spacen geweest daarop.
Na 2 uurtjes nog maar 1 genomen, sloeg ook weer lekker in behoorlijk vdk toen. Beetje lopen spacen toen zal er wel niet al te fris bij hebben gelopen :')
En rond uurtje of 5 nog een Canadees gehad.

Was weer een geslaagde avond, alleen ben deze keer wel heel veel vergeten.. :(
die olifant was gister idd lekker
! evenals de rode dollar en de vele roze sterretjes! ging heerlijk daar!
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:16 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Elke keer als ik jou zag had je een gigantische pretbek :D Vond je er nog redelijk normaal bij lopen eigenlijk, was in ieder geval duidelijk dat jij je optimaal vermaakte :)
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:20 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Zo rond kwart over 11 halve rode dollar gepakt (rond 55mg). Kwam heel langzaam op maar voelde me wel behoorlijk lekker tijdens de Toneshifterz set en nog lekkerder tijdens Slim Shore. Het was net niet genoeg om echt de piek te halen - volgende keer met 3/4 beginnen denk. Paar uur later nog een halve bijgeflikkerd, en toen wel echt de piek gehaald. Tijdens Donkey Rollers toch een heel speciaal moment gehad met m'n vriendin die ondertussen ook een hele op had (haar eerste keer). Zij vindt het (natuurlijk) ook helemaal fantastisch nu, dus over 7-8 weken nog een keer samen op Underworld live in Eindhoven of anders op Qlimax :)

Moest wel lachen toen ze zei dat je mede door mij aan de mister p zit nu xd Maar je zag er goed uit jongen en je vriendin ook, was wel te zien dat jullie het lekker hadden!

Ik ben echt ZO blij met die groene canadezen! Zou om 1 uur eerst een halve (omdat ik ze nog niet eerder heb gehad) pakken maar door de meeting toch even mee gewacht. Om 2 uur heb ik toen toch maar een hele gepakt om de achterstand in te halen. Binnen een half uur voelde ik die al opkomen terwijl het normaal zeker 3 kwartier tot een uur duurt bij mij voor ik er iets van voel. Hij klapte er echt keihard in, schrok er bijna van haha. Begon wel meteen met kaakschaatsen van voor naar achter terwijl ik dat normaal nooit doe. Dit verdween na een kwartier en had toen het gebruiktelijke druk zetten om me kaken. En nog steeds bleef het gevoel stijgen tot na een uur de piek was bereikt. Die hield heerlijk lang vol tot een uurtje of 3 en had voor het eerst een flink pak energie door mister p om los te kunnen gaan! Om half 4 geloof ik de 2e erbij gegooit en die kwam ook redelijk snel bijtrekken. Ben tijdens de set van B-Front & Titan lekker op de bovenste tribune gaan zitten, heerlijk met een meid gezeten. Ik begon toen alleen onwijs te spacen... Dacht zelfs dat zij een paar keer achter elkaar ging staan en weer ging zitten terwijl ze nog gewoon naast me zat xd En ik heb hele verhalen lopen ophangen over mensen met maskers die voor ons zouden staan terwijl er dus helemaal niemand stond haha. Konden er gelukkig beide wel om lachen.

Na het eind lekker naar huis gegaan en heel erg goed geslapen maar dat is niks nieuws. Werd voor de verandering ook weer vol energie wakker! Wel heel sloom maar niet zo moe als normaal. En... geen last van de kaken!@!! Wel spierpijn in me tong (te veel lopen ouwe hoeren?) maar eindelijk weer eens normaal kunnen eten na een feest! En ik weet alles nog, alle gesprekken, gezichten, dj's etc. Prima vermaakt dus :D
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:27 

Hardtraxxer

@ Inno,
Ik heb dat euforische gevoel dus ook maar maximaal 2 uur, daarna voel ik nog wel dat ik niet 100% nuchter ben, maar het enige wat ik daarna wil is naar bed, en dat is best lastig als het dan pas 3 uur is op zo'n knalfeest :( Heb dan dus ook totaal geen zin meer om te stampen of gezellig te doen.
Daarom de komende tijd geen xtc meer voor mij denk ik, of even kijken of andere drugs iets is (misschien speed) of gewoon nuchter, óf helemaal op het eind iets pakken maar dat is denk ik ook niet handig ivm thuiskomen met een vercrackt hoofd :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:36 

Donateur

DarkNoize schreef:
@ Inno,
Ik heb dat euforische gevoel dus ook maar maximaal 2 uur, daarna voel ik nog wel dat ik niet 100% nuchter ben, maar het enige wat ik daarna wil is naar bed, en dat is best lastig als het dan pas 3 uur is op zo'n knalfeest :( Heb dan dus ook totaal geen zin meer om te stampen of gezellig te doen.
Daarom de komende tijd geen xtc meer voor mij denk ik, of even kijken of andere drugs iets is (misschien speed) of gewoon nuchter, óf helemaal op het eind iets pakken maar dat is denk ik ook niet handig ivm thuiskomen met een vercrackt hoofd :thumbdown:

Ik heb meestal rond een uurtje of 3 altijd een dipje. (Ik gebruik geen drugs)
Wat meestal wel helpt is gewoon ff een broodje en wat fris te drinken, dan een half uurtje op een stoel zitten en dan kan je er weer tegen aan!
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:42 

Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Wat meestal wel helpt is gewoon ff een broodje en wat fris te drinken, dan een half uurtje op een stoel zitten en dan kan je er weer tegen aan!

Nu je het zegt... Ik heb nuchter ook altijd gehad dat ik rond 3 uur altijd even inkakte.. Dit zal dan ook wel zo zijn tijdens gebruik alleen voelt het anders.

Nu gaat een broodje eten niet lukken met zo'n droge bek en gebrek aan eetlust, maar misschien dat even zitten en jezelf bij elkaar rapen wel helpt. Had ik t vandaag ook nog over met m'n beste maatje. Misschien dat een kwartiertje/halfuurtje rust je wel weer zodanig oplaadt dat je ook weer maximaal kan genieten en dat daarmee de zooi ook weer goed werkt :)
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:51 

Hardtraxx Veteran

tja, ik heb nu ontzettnd last van kaken, tong, wang en stekende druk op mijn borstkas. daarbij mis ik ook nog een vulling van mijn kies, heb ik sinds gisteren half 6 's avonds geen hap meer door mijn keel gekregen en kan ik met geen mogelijkheid in slaap komeen.

Maar als je kijkt wat voor plezier ik er gisteren voor terug kreeg, is alles het driedubbeldwars waard!
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:52 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Teknizion schreef:

Nu je het zegt... Ik heb nuchter ook altijd gehad dat ik rond 3 uur altijd even inkakte.. Dit zal dan ook wel zo zijn tijdens gebruik alleen voelt het anders.

Nu gaat een broodje eten niet lukken met zo'n droge bek en gebrek aan eetlust, maar misschien dat even zitten en jezelf bij elkaar rapen wel helpt. Had ik t vandaag ook nog over met m'n beste maatje. Misschien dat een kwartiertje/halfuurtje rust je wel weer zodanig oplaadt dat je ook weer maximaal kan genieten en dat daarmee de zooi ook weer goed werkt :)

Je moet alleen niet zo lekker gaan zitten dat je dan nog suffer wordt... Als je te lang blijft zitten dan kom je helemaal niet meer omhoog of met te veel moeite en dan heb je helemaal geen zin meer. Wat ik wel eens doe is even gaan zitten en vragen aan een nuchter persoon uit onze groep om me na een half uurtje weer mee te slepen. Dan gaat het wel weer!

Of gewoon eentje bij pakken natuurlijk. Als het na 2 uur over is zou je eigenlijk 1,5 uur na je eerste een halfje eentje bij kunnen pakken. Dan helpt die je net weer over je dipje heen maar dat is wel per persoon anders.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:53 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
tja, ik heb nu ontzettnd last van kaken, tong, wang en stekende druk op mijn borstkas. daarbij mis ik ook nog een vulling van mijn kies, heb ik sinds gisteren half 6 's avonds geen hap meer door mijn keel gekregen en kan ik met geen mogelijkheid in slaap komeen.

Maar als je kijkt wat voor plezier ik er gisteren voor terug kreeg, is alles het driedubbeldwars waard!

Risico van het vak maar echt verrot is het wel :huh: Misschien dat een nacht goed slapen wel helpt.
Bericht Geplaatst op 03 okt 2010 23:58 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Chukkels schreef:

Risico van het vak maar echt verrot is het wel :huh: Misschien dat een nacht goed slapen wel helpt.

Dan moet het slapen wel eerst lukken haha. maar ik maak me er niet druk over, merk vanzelf wel wanneer ik slaap. erger me meer over mijn mond, maar gaat vanzelf wel over, evenals steek bij de borst. :)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:01 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
erger me meer over mijn mond, maar aat vanzelf wel over, evenals steek bij de borst. :)

Ja je mond zal nog wel even verkakt zijn haha. Ik heb afgelopen maandag keihard op me wang gebeten en door gister is het er niet veel beter op geworden dus weet wat je voelt >.<
Vorige  1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen