Zelf ook 4-FMP genomen dus, 150mg om precies te zijn rond een uurtje of 12. Kwam langzaam op (duurde zeker wel een uurtje) Maar daarna leek het praktisch gewoon of ik een pilletje op had
Inclusief de vele tintelingen over heel je lichaam. Om 2u30 dan maar 20mg 2C-B erbij gedaan, dat was ook wel relaxed. Beetje moeilijk te omschrijven, je staat van de ene kant toch een beetje te spacen maar van de andere kant heb ik geen visuals gehad ofzo. Volgende keer ga ik toch gewoon opteren voor 4-FMP + 2C-I, 2C-I heeft namelijk dezelfde werkingsduur als 4fmp en dan kan het dus ook samen genomen worden. 2C-I is ook wat energierijker als 2C-B dus dat word dan ook wel heerlijk denk ik. Tegen een uur of 6 konden mijn benen al niet meer. Van 9u tot 10u in de bus naar huis nog een beetje half liggen slapen (niet echt in slaap). Tegen half 1 s'middags in bed gekropen en vrijwel meteen in slaap gevallen voor een goede 4.5u. Voel me nu vrij fit en heb absoluut geen kater, vanochtend standaard ook mijn 5-HTP en Vit C genomen uiteraard. 
Ik weet het, deze combi is geniaal. De flux sloeg alleen wel wat traag in, maar de energie was er wel direct.Ik ben nog nooit zo hard losgegaan aan een stuk door. normaal doseer ik het stampen, zodat ik op het einde ook nog hard ging. Maar elke set hier was hard, en ik heb er denk ik wel 10 kilo afgestamt. Speed + MDMA is geweldig! ben benieuwd wanneer het begint uit te werken en ik kan slapen. mijn uithoudingsvermogen vannacht en vandaag zitten echt op 200%, als ik wou had ik de trappenloop in de arena 20x kunnen doen en nog steeds topfit zijn. Had niet gedacht dat dat mogelijk zou zijn. Eerste keer speed, meteen goed bevallen. alleen volgende keer iets minder, want ik wil eigenlijk slapen, ondanks dat ik klaarwakker ben.wrote:Haha had dus ook 4-fmp + MDMA. Rond een uur of kwart voor 1 de 4-fmp genomen, half 2 kwam die langzaam op en om 2 uur was de piek een beetje bereikt. Vanaf 3 uur zwakte het heel langzaam af, toen een halve olifant genomen. Allememachies toen ging ik ff zeg haha, ik werd weer een grote wandelende knuffelbeer. Had uiteindelijk genoeg aan die halve pil, heb uiteindelijk anderhalf uur voor het einde nog een kwartje erbij genomen om het effect wat langer aan te laten houden. Comedown was relaxt. Slapen ging maar half ofzo, kweet ook niet. Ik ging om 10 uur naar bed en sliep niet helemaal maar ik lag ook niet echt wakker. Het was op zich nog best chill. 3 uur later uit bed gestapt en voel me lichamelijk een wrak en ben doodmoe, maar dat zou ik ook zijn zonder verdovende middelen en met een slaaptekort. Echt slapen doen we vanavond wel.
Zeker een combi die het proberen vaker waard is. Diezelfde high als gisteravond bereik ik normaal pas met een pil of 2/2,5 en gisteren had ik maar een halve nodig. Het verschil met 2,5 pillen en 4-fmp + mdma is dat je niet helemaal besodemieterd vaag wordt en nog redelijk scherp bent. Ben benieuwd hoe de dagen hierna gaan voelen, als het meevalt ga ik dit zeker vaker doen! Kan me niet voorstellen dat deze combinatie schadelijker is dan een hele avond alleen (en ook gelijk teveel) MDMA.
Btw, nuchter feesten is wel ff wennen maar op zich heel goed te doen. Je bent wel gauw kapot als je ff maximaal gaat haha.
Ow en een tip. neem op de dag van het feest magnesium in. ik heb mijn hele bek en wang kapot gekauwd, op mijn tong gebeten en ik heb het voor elkaar gekregen om mijn vulling eruit te bijten. volgende keer dus...