Om 1 uur 2/3 groene Canadees gepakt, die sloeg ongeveer 20 minuutjes later in. Toen werd het me even teveel en ben ik naar de wc gelopen, daar ging het wel weer en toen dus even gaan kijken of de meeting nog bezig was.
Toen heb ik me 1,5 uur goed gevoeld ofso, ik ging erg lekker. Maar daarna voelde ik er al niks meer van.
En daar heb ik nog elke keer last van gehad, ik voel een pil maximaal 2 uur

?
Toen nog een halve bijgepakt maar iedereen van ons was al kapot (waardoor weet ik niet) en hebben we dus érg lang op de tribune gezeten.
Dat halfje heb ik helemaal niet meer gevoeld, ik begon alleen te hallucineren als een gek!
Als ik mijn ogen dicht deed was ik op mijn werk, ik zag bewegingen/dingen die er niet waren, en ik zag mijn vrienden aan voor vreemde mensen.
Een maat van mij ging even naar de wc en even later komt er iemand aanlopen en die ging naast mij op de tribune zitten. Ik dacht dat dat een vreemde kerel was, wil ik zeggen dat daar eigenlijk die vriend van mij zit, is het gvd die vriend
Ben daarna ook nog 2 keer flink over mijn nek gegaan, er kwam geen ophouden aan. Niet echt fijn
Fusion had een érg vet feest kunnen worden voor mij, maar aangezien ik echt veelste lang op de tribune heb gezeten en ik me niet echt lekker voelde is het toch niet geworden wat ik had gehoopt.
Ik denk dat ik nu toch echt maar even een erg lange pauze neem, want die zooi heeft dit feest eigenlijk gewoon verpest.