Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 471  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:11 

Hardtraxx Veteran

ja, normaal heb ik er veel minder last van omdat ik kauwgum kauwm maar gisteren was er kut kauwgom die na anderhalf uur in m'n mond 'smolt' terwijl ik normaal gesproken 6 uur met 1 kaugompje doe. dan maar kaakschaatsen, met deze gevolgen :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:31 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
tja, ik heb nu ontzettnd last van kaken, tong, wang en stekende druk op mijn borstkas. daarbij mis ik ook nog een vulling van mijn kies, heb ik sinds gisteren half 6 's avonds geen hap meer door mijn keel gekregen en kan ik met geen mogelijkheid in slaap komeen.

Maar als je kijkt wat voor plezier ik er gisteren voor terug kreeg, is alles het driedubbeldwars waard!

Ik was goed van t padje op bepaalde momenten, maar magnesium heeft m'n hele mond gespaard :worship:

Die druk op m'n borstkas heb ik nog nooit last van gehad, klinkt niet echt gezond :/ Goed vitamines vreten en zorgen dat je lekker wat eiwitjes binnenkrijgt (MELK IS ECHT HEILIG :drool: net een milkshake vanille) moet al wel een beetje helpen :)

En wat ook een tip is. Zo'n zak worteltjes van de Appie Heijn :) Zit lekker veel vocht in en dat krijg je (nadat je geslapen hebt, dat wel, anders lukt het doorslikken nog niet echt) redelijk goed weg :) En het is erg gezond.

Ik heb vandaag zo'n eiwitshake op lopen drinken met melk. Dat wil er ook goed in. Krijg je bijna alles wat je nodig hebt in 1x binnen en het is nog lekker ook :D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:37 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
Die druk op m'n borstkas heb ik nog nooit last van gehad, klinkt niet echt gezond :/ Goed vitamines vreten en zorgen dat je lekker wat eiwitjes binnenkrijgt (MELK IS ECHT HEILIG :drool: net een milkshake vanille) moet al wel een beetje helpen :)

En wat ook een tip is. Zo'n zak worteltjes van de Appie Heijn :) Zit lekker veel vocht in en dat krijg je (nadat je geslapen hebt, dat wel, anders lukt het doorslikken nog niet echt) redelijk goed weg :) En het is erg gezond.

Ik heb vandaag zo'n eiwitshake op lopen drinken met melk. Dat wil er ook goed in. Krijg je bijna alles wat je nodig hebt in 1x binnen en het is nog lekker ook :D

Krijg je dat klein dan die worteltjes? Of zijn die super zacht? Wel een goed idee anders! Ei-wit shakes :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:43 

Hardtraxx Veteran

druk op je borstkas komt door de speed. je spieren worden immers aangespannenen daardoor kun je die steek even keijgen. niet vervelend of pijnlijk, maar wel wat raar. gaat gelukkig heel snel voorbij.
:)

ow en btw: ik HAAT wortels!
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:44 

Hardtraxx Newbie

hier in de buurt genoeg blauwe bomen te zien. heerlijk snoepje is het, kan ook haast niet anders als de groete broer van de blauwe en oranje kersen :) :)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:47 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Krijg je dat klein dan die worteltjes? Of zijn die super zacht? Wel een goed idee anders! Ei-wit shakes :thumbsup:

Ik heb het geprobeerd net toen ik thuis kwam (uurtje of half 9, laatste likje M nam ik rond kwart over 5) je krijgt het wel klein (ze zijn toch best sappig en niet heeel hard) maar je mond is dan toch net wat te droog om het goed door te slikken. Paar uurtjes later krijg je het zo weg. Smaakt lekker fris en het valt verrassend goed op een lege maag :)

xplode schreef:
hier in de buurt genoeg blauwe bomen te zien. heerlijk snoepje is het, kan ook haast niet anders als de groete broer van de blauwe en oranje kersen :) :)

Bij beide mensen die met me mee waren duurde het 1.5 tot 2 uur voor die eerste insloeg :/ Maar daarna gingen ze ook echt achterlijk hard :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 00:58 

Hardtraxx Veteran

Inno schreef:
maarten1410 schreef:

Ik heb het geprobeerd net toen ik thuis kwam (uurtje of half 9, laatste likje M nam ik rond kwart over 5) je krijgt het wel klein (ze zijn toch best sappig en niet heeel hard) maar je mond is dan toch net wat te droog om het goed door te slikken. Paar uurtjes later krijg je het zo weg. Smaakt lekker fris en het valt verrassend goed op een lege maag :)

xplode schreef:

Bij beide mensen die met me mee waren duurde het 1.5 tot 2 uur voor die eerste insloeg :/ Maar daarna gingen ze ook echt achterlijk hard :P

anderhalf a 2 uur wachten? daar zal ik echt niet het geduld voor hebben. vond dat die 4-fmp er met ruim een uur voor inslag al te lang over doen. als ik iets naar binnen gooi, wil ik het effect graag binnen een half uur a 3 kwartier merken, anders wordt ik ongeduldig :whistle:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 01:08 

Hardtraxx Newbie

Inno schreef:

1,5 tot 2 uur is idd wel erg veel :) misschien net wat van tevoren gegeten. bomen zijn ivm andere snoepjes tegenwoordig niet harder gedrukt juist zachter zou verwachten dat die dan sneller inslaat.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 01:17 

Hardtraxx Veteran

xplode schreef:
Inno schreef:

1,5 tot 2 uur is idd wel erg veel :) misschien net wat van tevoren gegeten. bomen zijn ivm andere snoepjes tegenwoordig niet harder gedrukt juist zachter zou verwachten dat die dan sneller inslaat.

Ik had een kwartier voor ik een kwart olifantje naar binnen smeet nog zo'n pizzapunt op. Dat kwart olifantje voelde ik 20 minuten later al vallen :huh: 10 minuten na dat kwartje een halve fastforward (die laatste batch, 200ish mg) die sloeg ook na 25 minuten al in. En zij hadden al een tijd niets gegeten :/ Toch raar :)
Maar dit waren vrij donkere blauwe bomen. Leken ook wat steviger gedrukt. Nieuwe batch misschien? Ze gingen uiteindelijk wel hard dus er zal niet heel weinig of rotzooi in gezeten hebben.

Ze werden allebei wel erg ongeduldig inderdaad. De ene had er al nog een halve ingegooid uit ongeduld. Je had z'n mond tekeer moeten zien gaan 1.5 uur later :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 04:10 

Hardtraxx Veteran

altijd lekker, hard goan! Gisteren was ik ook ongeduldig. ik zou pas tegen 2 uur/half 3 de eerste pil innemen, maar de 4-fmp ging zachter dan verwacht, dus maar even tegen kqart voor 1 aangwsterkt. Vanaf dat moment ging het heerlijk hard met die combo, maar op een gegeven moment (inslag bij zany) was het 2,5 gedropt in 1 uur. was wel mooi, want ik was niet meer af te remmen! :evil:

ow, volgens mij ben ik nog steeds biet adgeremd, half 5 bijna :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 08:20 

Donateur

Nou ja ik durf te wedden dat ik gisteren haast evenveel plezier heb gehad, maar ik heb gewoon heerlijk kunnen chillen en uitrusten.
Half 10 naar bed gegaan gister en voel me nu prima, heb er zin in :D
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 08:44 

Hardtraxx Elite

Chukkels schreef:
druk op je borstkas komt door de speed. je spieren worden immers aangespannenen daardoor kun je die steek even keijgen. niet vervelend of pijnlijk, maar wel wat raar. gaat gelukkig heel snel voorbij.

Je hebt toch geen speed op? Van 4-FMP krijg je normaal geen druk op je borstkas hoor. Van teveel pillen op een avond kan zich dat ook gewoon voordoen, heb er zelf 1x last van gehad (slechts na 1 pilletje was dat trouwens) maar dat was toen ik nog bijna 60kg zwaarder woog...

Hoeveel pillen heb je gisterenavond eigenlijk nog op gehad?
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 08:48 

Donateur

Wat een knalweekend!! Zaterdag heerlijk gegaan op de rode dollars!! Op advies van Darkbeatz magnesium genomen vantevoren en wat een superadvies was dat! :thumbsup: Toen ik me 3e en laatste dollartje naar binnen gooide, toen begonnen ze pas een beetje te trillen. Zondagochtend om 10 uur me bed ingedoken, om 11 uur 's avonds ff wakker geworden, ff uurtje tv gekeken..ei-wit shaky naar binnen geknald, paar vitamiene pilletjes, en weer lekker doorgeslapen totaan vanochtend 7 uur :yawn: Voel me niet heel kut vandaag, gewoon een beetje leeg :x Wel heb ik vannacht flink uit me billen geplast, geen idee waar dat door zou komen, misschien ook wel een na effect van die magnesium :/

DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:

Je hebt toch geen speed op? Van 4-FMP krijg je normaal geen druk op je borstkas hoor. Van teveel pillen op een avond kan zich dat ook gewoon voordoen, heb er zelf 1x last van gehad (slechts na 1 pilletje was dat trouwens) maar dat was toen ik nog bijna 60kg zwaarder woog...

Hoeveel pillen heb je gisterenavond eigenlijk nog op gehad?

haha die CHukkelz had volgens mij wel flink wat op, hij was al aardig van ze padje , en toen kreeg die nog een lekker dollartje van mij :whistle: , ook een halfje weggegeven, aan het kameraadje van darkbeatz :innocent:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 08:55 

Hardtraxx Veteran

uh... ik heb een beetje speed gehad, moest nog de hele dag doorkomen met ajax en stad. pillen had ik genoeg op :P

ow ja, reinaldo heb ik ook nog een roze ster gegeven. speed nam ik trouwens tegen 10 uur/half 11 's ochtends. na het feest wel te verstaan ;)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 09:42 

Donateur

Inno schreef:
roberttt schreef:
Na 2 uurtjes nog maar 1 genomen, sloeg ook weer lekker in behoorlijk vdk toen. Beetje lopen spacen toen zal er wel niet al te fris bij hebben gelopen :')

Elke keer als ik jou zag had je een gigantische pretbek :D Vond je er nog redelijk normaal bij lopen eigenlijk, was in ieder geval duidelijk dat jij je optimaal vermaakte :)

oh oke:P heb me inderdaad optimaal vermaakt, Alleen het leek of het feest maar uurtje duurde voor het gevoel xd was heel vaag allemaal, snapte nergens meer wat van. en ben vrijwel alles vergeten wat er is gebeurd die avond. want van 3 tot ik weer in de trein zat weet ik vrijwel niks meer zou ook niet meer weten met wie ik allemaal gepraat heb xd enigste wat ik nog weet van het einde dat ik door de beveiliging de zaal uit werd gestuurd omdat het feest al was afgelopen :/ maar hoe ik bij de trein ben gekomen is me een raadsel.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Inno schreef:
roberttt schreef:
Na 2 uurtjes nog maar 1 genomen, sloeg ook weer lekker in behoorlijk vdk toen. Beetje lopen spacen toen zal er wel niet al te fris bij hebben gelopen :')

Elke keer als ik jou zag had je een gigantische pretbek :D Vond je er nog redelijk normaal bij lopen eigenlijk, was in ieder geval duidelijk dat jij je optimaal vermaakte :)

oh oke:P heb me inderdaad optimaal vermaakt, Alleen het leek of het feest maar uurtje duurde voor het gevoel xd was heel vaag allemaal, snapte nergens meer wat van. en ben vrijwel alles vergeten wat er is gebeurd die avond. want van 3 tot ik weer in de trein zat weet ik vrijwel niks meer zou ook niet meer weten met wie ik allemaal gepraat heb xd enigste wat ik nog weet van het einde dat ik door de beveiliging de zaal uit werd gestuurd omdat het feest al was afgelopen :/ maar hoe ik bij de trein ben gekomen is me een raadsel.

wij stonden buiten op je te wachten xd
Maar ik zou sowieso wel op je wachten hoor, want jij had het poedertje :P
heb trouwens aan wel 100 man vloei gevraagd, was niet om aan te komen!
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:10 

Donateur

DIe Kryptica volgens mij, die was me toch een partij lam :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:19 

Donateur

Had mij even gesmst om een vloeitje dan :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:43 

Hardtraxx Elite

had op fusion ook voor het eerst wat genomen, een groen nijntje
Om half 2 nam ik het eerste halfje maar daar voelde ik maar weinig van, ik kreeg alleen een beetje energie
om kwart voor 4 heb ik het andere halfje genomen die sloeg om ongeveer kwart over 4 in.
Tijdens de setjes van zany en b-front en titan echt super gevoeld, super veel energie en de lichtshow en de muziek waren nog mooier.
Bij kasparov was het alweer uitgewerkt had nog wel energie maar geen lekker gevoel meer.
Toen ik thuis kwam had ik helemaal geen last van grote pupillen en ook was ik gewoon moe dus ik heb heerlijk geslapen :)
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:44 

Hardtraxx Addict

2 groene canadezen op op Fusion, moet zeggen dat ik wel redelijk hard ging! Van half 1 tot 5 uur ongeveer keihard los gegaan maar daarna was ik echt naar de klote ( ook gevoetbald zaterdag middag). Voelde me gisteren vrij fit, nergens last van. Alleen vandaag een klein beetje duf maar kan ook komen omdat ik nog niet super veel geslapen heb. Maar iig geen last van kaken, of andere vormen van een kater. Volgende keer dat ik weer wat ga gebruiken zal ergens volgend jaar zijn.
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:56 

Hardtraxxer

Poeh poeh dat was me toch weer een lijp weekend hahaha
Ik heb nog met allemaal mensen van hardtraxx staan praten geloof ik, maar heb geen idee meer hoe of wat.. dus sorry voor mijn crackheid. :lol:
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 10:57 

Donateur

hsrobin schreef:
Ik heb nog met allemaal mensen van hardtraxx staan praten geloof ik, maar heb geen idee meer hoe of wat.. dus sorry voor mijn crackheid. :lol:

Jaja, ik herkende jou, van je plaatje op hardtraxx xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:09 

Donateur

Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:

volgens mij heb ik ook nog even met jou staan te praten kevin.. weet alleen niet zeker meer xd
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:15 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:

Jou naam ken ik inderdaad nog wel haha :P
Bericht Geplaatst op 04 okt 2010 11:20 

Donateur

roberttt schreef:
Kevin-Raw schreef:
hsrobin schreef:

volgens mij heb ik ook nog even met jou staan te praten kevin.. weet alleen niet zeker meer xd

Jaa volgens mij klopt dat wel :P
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen