Wat een knalweekend!! Zaterdag heerlijk gegaan op de rode dollars!! Op advies van Darkbeatz magnesium genomen vantevoren en wat een superadvies was dat!

Toen ik me 3e en laatste dollartje naar binnen gooide, toen begonnen ze pas een beetje te trillen. Zondagochtend om 10 uur me bed ingedoken, om 11 uur 's avonds ff wakker geworden, ff uurtje tv gekeken..ei-wit shaky naar binnen geknald, paar vitamiene pilletjes, en weer lekker doorgeslapen totaan vanochtend 7 uur

Voel me niet heel kut vandaag, gewoon een beetje leeg

Wel heb ik vannacht flink uit me billen geplast, geen idee waar dat door zou komen, misschien ook wel een na effect van die magnesium
DarkBeatz schreef:
Chukkels schreef:
druk op je borstkas komt door de speed. je spieren worden immers aangespannenen daardoor kun je die steek even keijgen. niet vervelend of pijnlijk, maar wel wat raar. gaat gelukkig heel snel voorbij.

ow en btw: ik HAAT wortels!
Je hebt toch geen speed op? Van 4-FMP krijg je normaal geen druk op je borstkas hoor. Van teveel pillen op een avond kan zich dat ook gewoon voordoen, heb er zelf 1x last van gehad (slechts na 1 pilletje was dat trouwens) maar dat was toen ik nog bijna 60kg zwaarder woog...
Hoeveel pillen heb je gisterenavond eigenlijk nog op gehad?
haha die CHukkelz had volgens mij wel flink wat op, hij was al aardig van ze padje , en toen kreeg die nog een lekker dollartje van mij

, ook een halfje weggegeven, aan het kameraadje van darkbeatz