Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:20 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
PNXRMX schreef:
En ik zou vooral zeggen, niet meer dan 2 meenemen... met meer is de kans alleen maar groter dat je niet naar binnen mag/kunt als je gepakt wordt.

Lijkt me toch gewoon eerlijk gezegd onzin, als je daar door ome agent word gepakt word je gewoon het feest buiten gezet, gewoon zeker niet meer als 4 meenemen zodat je niet als dealer word aanzien. Ik weet echt zo goed als zeker dat je met slechts 1 pil ook word buitengezet indien de politie je ermee aantreft. Hun hebben echt geen beleid waarbij de toegang tot het feest slechts geweigerd word vanaf een bepaalde hoeveelheid. Dat heet nultolerantie voor de politie..

Baseerde het hierop:
Hoofdcoach schreef:
In een nieuwsbericht van Qlimax 2009 stond iig wel dat de overige mensen die geen zware overtreding waren begaan naar binnen mochten. Maar weet je zeker dat 1 of 2 zonder boete is ? Lijkt me dat je gewoon een boete te pakken hebt namelijk.

Maar dat nieuwsbericht kan ik nog niet vinden iig... alleen 1tje waarin stond dat niemand meer naar binnen mocht. Ik denk dat ze alleen bij het vinden van wiet nog naar binnen mogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

Hier het nieuwsbericht:

http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... 843673.ece
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:41 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Heb je toch gelijk, mijn artikel bleek over qlimax 2004 te gaan :lol:
http://www.q-dance.nl/q//Politie_verric ... ges/6437/0

Hopen dat ze het 2009 beleid nog steeds aanhouden dan. Zou 3 pillen pp een probleem zijn denken jullie? Heb liever niet dat m'n vriendin iets meeneemt nl, deels omdat ik niet wil dat zij met de politie te maken krijgt, maar ook ivm minderjarigheid enzo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Heb de laatste tijd bijna iedere avond als ik bed lig dat ik wel aan X denk. Dan denk ik er over na hoe het gevoel is en hoe lekker het is etc. Ik wil nu eigenlijk ook gewoon weer een keer. Het is dat ik het niet binnen hand bereik heb anders was er een kans dat ik alweer gedaan had. Het is geen verslavend gevoel of zo, maar meer dat ik dat heerlijke gevoel gewoon weer wil voelen. Niet echt uit te leggen eigenlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:22 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Heb de laatste tijd bijna iedere avond als ik bed lig dat ik wel aan X denk. Dan denk ik er over na hoe het gevoel is en hoe lekker het is etc. Ik wil nu eigenlijk ook gewoon weer een keer. Het is dat ik het niet binnen hand bereik heb anders was er een kans dat ik alweer gedaan had. Het is geen verslavend gevoel of zo, maar meer dat ik dat heerlijke gevoel gewoon weer wil voelen. Niet echt uit te leggen eigenlijk. :P

Dat had ik ook na de eerste paar keer maar nu heb ik dat totaal niet meer. Ik ben er eerder trots op dat ik ermee stop haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

Haha oke. :P Ja ik denk dat het best normaal is ook, maar ik denk er echt veel aan. Verheug me ook stiekem echt al op de volgende keer. :$ Waarom ben je eigenlijk gestopt Mike-O?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:

Gewoon een hartstikke normaal, maar sterk, gevoel van verlangen eigenlijk; dat heb ik ook. Heb je eigenlijk met alles dat heel erg leuk is. Je wil er gewoon weer naar terug. Mocht het een feest zijn of een vakantie of een meisje of een bepaald gevoel, je verlangt ernaar om het weer mee te maken. Maakt het ook alleen maar leuker als je het daadwerkelijk doet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:30 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Nando schreef:

Gewoon een hartstikke normaal, maar sterk, gevoel van verlangen eigenlijk; dat heb ik ook. Heb je eigenlijk met alles dat heel erg leuk is. Je wil er gewoon weer naar terug. Mocht het een feest zijn of een vakantie of een meisje of een bepaald gevoel, je verlangt ernaar om het weer mee te maken. Maakt het ook alleen maar leuker als je het daadwerkelijk doet :)

Inderdaad, en naar mijn ervaring ook hoe langer je ermee wacht des te leuker het uiteindelijk wordt. :D Maar ik moet zeggen dat dit misschien wel het hoogste verlangen is wat ik tot nu toe in m'n leven heb gehad. Misschien zelfs erger dan bijvoorbeeld verlangen naar seks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:38 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Haha oke. :P Ja ik denk dat het best normaal is ook, maar ik denk er echt veel aan. Verheug me ook stiekem echt al op de volgende keer. :$ Waarom ben je eigenlijk gestopt Mike-O?

Ik ga bij gebruik amper los en ik vergeet alles wat ik op dat moment meemaak. Als het is uitgewerkt wordt ik ziek en moet ik weer eens kotsen.. Het is ook vaker gebeurd dat ik moest kotsen tijdens het spacen..

Als ik niet gebruik ga ik zo hard los als mogelijk en kan ik zonder moeite 10 uur lang doorgaan. Daar komt nog eens bij dat ik daarna nog fit genoeg ben om nog een afterparty mee te kunnen pakken (dat is helaas nooit het geval, maar dat even ter zijde). Ik maak meer mee van het feest en onthoudt hoe de DJ's hebben gedraaid en hoe leuk het was..

En het heeft z'n voordeel dat ik alleen zondag brak ben, in plaats van de gebruikelijke zondag t/m woensdag..

Edit: Met een paar biertjes op voel ik me overigens wel prima thuis tussen alle wauzen om me heen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:44 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Hoofdcoach schreef:

Heb je toch gelijk, mijn artikel bleek over qlimax 2004 te gaan :lol:
http://www.q-dance.nl/q//Politie_verric ... ges/6437/0

Hopen dat ze het 2009 beleid nog steeds aanhouden dan. Zou 3 pillen pp een probleem zijn denken jullie? Heb liever niet dat m'n vriendin iets meeneemt nl, deels omdat ik niet wil dat zij met de politie te maken krijgt, maar ook ivm minderjarigheid enzo :$

Mja dat is juist de vraag wat zij kleine hoeveelheden vinden :P tis best vaag allemaal xd overal anders
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:48 

Nando schreef:

ik ben dus niet de enige die er weer zin in heeft :P vooral na die eekhoorntjes (L)

@Mike-O: de laatste paar keren was ik ook allen brak op zondag hoor, en dat kwam alleen door slaaptekort.
gewoon een vita C pil nemen en goed eten, dan heb i nerges last van
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 15:50 

Hardtraxx Addict

Mike-O schreef:
Nando schreef:

Ik ga bij gebruik amper los en ik vergeet alles wat ik op dat moment meemaak. Als het is uitgewerkt wordt ik ziek en moet ik weer eens kotsen.. Het is ook vaker gebeurd dat ik moest kotsen tijdens het spacen..

Als ik niet gebruik ga ik zo hard los als mogelijk en kan ik zonder moeite 10 uur lang doorgaan. Daar komt nog eens bij dat ik daarna nog fit genoeg ben om nog een afterparty mee te kunnen pakken (dat is helaas nooit het geval, maar dat even ter zijde). Ik maak meer mee van het feest en onthoudt hoe de DJ's hebben gedraaid en hoe leuk het was..

En het heeft z'n voordeel dat ik alleen zondag brak ben, in plaats van de gebruikelijke zondag t/m woensdag..

Edit: Met een paar biertjes op voel ik me overigens wel prima thuis tussen alle wauzen om me heen.. :P

Ik gebruik wel en ik heb ook alleen maar op de zondag last over het algemeen. Ja, wat spierpijn,
maar als dat alles is. Vrienden van me die coke gebruiken, die zijn echt naar de klote na een feest.

Het verschilt ook wel natuurlijk per persoon he, dus vergelijken kan lijkt me eigenlijk niet eens...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:00 

Hardtraxx Veteran

Mike-O schreef:
Nando schreef:

Ja ik snap wat je bedoelt. Iedereen reageert er volgens mij ook anders op, want ik had op XQ (m'n eerste keer) ook dat ik amper los ging en dat ik de dag erna veel was vergeten, wat ik toch erg zonde vind. Maarja dat was m'n eerste keer, hopelijk gaat het de volgende keer beter en als het dan weer zo is dan hoeft het voor mij ook niet meer op grote feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:18 

Hardtraxxer

Nando schreef:

Je bent niet de enige... :whistle:

7DAAGJES! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

Hehe ik niet, ik wacht nog even tot het april is. Dan maar ff kijken welk feest het word. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:28 

Hardtraxxer

Mike-O schreef:
Nando schreef:

Misschien gebruik je telkens teveel? Ik heb ook wat jij zegt, maar alleen als ik (te)veel gebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

1 รก 2 pillen (bij halve pillen laat ik er 1,5/2 uur tussen tot de volgende en bij een hele 3+ uur).. Bij gebruik van MDMA-kristallen voel ik me in geen van alle gevallen (tijdens/na gebruik) ziek, alleen heb ik dan het probleem dat ik stil sta en eng kijk..

Achja, ik hoef geen oplossing om me beter te voelen bij een pil. Ik ben er (bijna) zeker van dat ik mn feestleven verder leef op bier en andere drankjes.. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 16:48 

Hardtraxx Veteran

Is iets anders niks dan? Want als je met pep of 4-FMP stil blijft staan, verklaar ik je tot gek :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:29 

HSgino schreef:
Misschien gebruik je telkens teveel? Ik heb ook wat jij zegt, maar alleen als ik (te)veel gebruik.

volgens mij krijg je het ook wel als je veel te lang veel te snel achter elkaar doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:56 

Hardtraxx Newbie

heb ik ook wel eens last van gehad, maar alleen aan het einde van het feest wanneer het begint uit te werken.
en dan weet ik gewoon dat ik teveel op heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:08 

Hardtraxxer

over 7 dagen knallen we er weer pillen in :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:18 

Donateur

Basscow schreef:
over 7 dagen knallen we er weer pillen in :love:

Lullen doen we hier

off-topic/het-grote-drugs-topic-t12987-1975.html

Hou hier nuttige informatie :thumbup: maar ik heb er net zoveel zin in hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 10:56 

Hardtraxx Veteran

HSgino schreef:
Nando schreef:

Je bent niet de enige... :whistle:

7DAAGJES! :yay:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 12:48 

Hardtraxx Veteran

Wie heeft hier ervaring met de groene eekhoorntjes? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 12:59 

Hardtraxx Newbie

Sprak iemand op qountdown..die gooide zijn pep in zen drinken, en dronk het dan op. hier iemand die dat ook doet? mij lijkt het nogal slecht voor je keel ofniet?
Vorige  1 ... 417, 418, 419, 420, 421, 422, 423 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen