Mike-O schreef:
Nando schreef:
Haha oke.

Ja ik denk dat het best normaal is ook, maar ik denk er echt veel aan. Verheug me ook stiekem echt al op de volgende keer.

Waarom ben je eigenlijk gestopt Mike-O?
Ik ga bij gebruik amper los en ik vergeet alles wat ik op dat moment meemaak. Als het is uitgewerkt wordt ik ziek en moet ik weer eens kotsen.. Het is ook vaker gebeurd dat ik moest kotsen tijdens het spacen..
Als ik niet gebruik ga ik zo hard los als mogelijk en kan ik zonder moeite 10 uur lang doorgaan. Daar komt nog eens bij dat ik daarna nog fit genoeg ben om nog een afterparty mee te kunnen pakken (dat is helaas nooit het geval, maar dat even ter zijde). Ik maak meer mee van het feest en onthoudt hoe de DJ's hebben gedraaid en hoe leuk het was..
En het heeft z'n voordeel dat ik alleen zondag brak ben, in plaats van de gebruikelijke zondag t/m woensdag..
Edit: Met een paar biertjes op voel ik me overigens wel prima thuis tussen alle wauzen om me heen..

Ik gebruik wel en ik heb ook alleen maar op de zondag last over het algemeen. Ja, wat spierpijn,
maar als dat alles is. Vrienden van me die coke gebruiken, die zijn echt naar de klote na een feest.
Het verschilt ook wel natuurlijk per persoon he, dus vergelijken kan lijkt me eigenlijk niet eens...