Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

Moet je sowieso in je blote annie gaan staan dan ? :')

PNXRMX schreef:
Mss slim om dus wiet mee te nemen, want dan vindt die hond dat en pakken ze alleen dat af zonder verder te kijken. Dan zijn je pillen sws veilig xd

Ja of iemand alleen wat wiet meegeven die zelf verder niks meeneemt. Die laat je voorop lopen zodat die hond flipt en de rest loopt door met alle shit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:02 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:

PNXRMX schreef:
Mss slim om dus wiet mee te nemen, want dan vindt die hond dat en pakken ze alleen dat af zonder verder te kijken. Dan zijn je pillen sws veilig xd

Ja of iemand alleen wat wiet meegeven die zelf verder niks meeneemt. Die laat je voorop lopen zodat die hond flipt en de rest loopt door met alle shit xd

Tip is ook als je de hond ziet gewoon ff te wachten tot ie pauze heeft of tot iemand gepakt word en dan snel er langs gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:07 

Hardtraxxer

modernization schreef:
Hoofdcoach schreef:

PNXRMX schreef:

Tip is ook als je de hond ziet gewoon ff te wachten tot ie pauze heeft of tot iemand gepakt word en dan snel er langs gaan :P

wat hij zegt :thumbup: gewoon niet zo druk maken en gewoon kloten met je vrienden, niet jezelf laten afleiden door die stinkpuppies...

mocht dat beest nou recht op je afkomen, blijf dan gewoon rustig staan, ook al ben je pief drugsbaron met 100kilo aan drugs in je zak. Heb vaak genoeg gezien dat die hond ineens op iemand afstormt, die gene gewoon rustig bleef, en die vent die hond weer weg trok en doorliep.

en ja als je meegenomen wordt moetje altijd een je blote assert staan, mja lekker belangrijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

Haha dan maar ff wat bier achterover tikken om rustig te blijven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:20 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:

Hoe bedoel je? Om te voorkomen dat je een boner krijgt? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Hoofdcoach schreef:

Hoe bedoel je? Om te voorkomen dat je een boner krijgt? :/

Nee, dat je niet gaat flippen als die hond komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

Daar heb je pep voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daar heb je pep voor :P

Daar zit ik (nog) niet aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:27 

Hardtraxx Veteran

Is goed spul :thumbsup:

Sta je zo: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:53 

Hoofdcoach schreef:

hele goede tip idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:25 

Hardtraxxer

mmmmmh dat wordt dus pep gebruiken om langs dat hondje gaan maar je hebt toch 2 ingangen na het fouilleren ??? de rechter die meest gebruikt wordt en de linker waar geen hondje staat tenminste zag ik van een afstand vorig jaar ik ging weer de trap nemen met het hondje hij snoof even bij me voetje (waar die eigenlijk goed zat :$ ) en me maat duwde me door op de trap, en ik hoorde achter me de hond blaffen dus ik dacht echt no way! men dus maar niet achterom gekeken en maar door lopen en de sercurity lief blijven aan kijken. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 21:30 

Hardtraxx Veteran

GReddy schreef:
mmmmmh dat wordt dus pep gebruiken om langs dat hondje gaan maar je hebt toch 2 ingangen na het fouilleren ??? de rechter die meest gebruikt wordt en de linker waar geen hondje staat tenminste zag ik van een afstand vorig jaar ik ging weer de trap nemen met het hondje hij snoof even bij me voetje (waar die eigenlijk goed zat :$ ) en me maat duwde me door op de trap, en ik hoorde achter me de hond blaffen dus ik dacht echt no way! men dus maar niet achterom gekeken en maar door lopen en de sercurity lief blijven aan kijken. xd

Je moet gewoon bij iemand voor je shit in zijn zak doen :lol:

Kijken wat happens :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 22:19 

Hardtraxxer

Olijfboompje schreef:
GReddy schreef:

Je moet gewoon bij iemand voor je shit in zijn zak doen :lol:

Kijken wat happens :lol:

dan stinkt ze broekzak!

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 22:35 

Hardtraxx Veteran

Oh jee is de hondstresserij weer begonnen :lol:

Gewoon relaxt blijven en die beesten straal negeren, dan is er zo goed als niets aan de hand :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 00:25 

Hardtraxx Addict

Maak je alsjeblieft niet zo'n zorgen over die honden zeg.. Kom op, wil je wat meenemen dan loop je nou eenmaal een klein risico.. Verpak het goed, doe niet zenuwachtig dan kan je gewoon naar binnen. Als je het echt niet durft neem dan ook niks mee...

Kan hier ook geen sticky over komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
Maak je alsjeblieft niet zo'n zorgen over die honden zeg.. Kom op, wil je wat meenemen dan loop je nou eenmaal een klein risico.. Verpak het goed, doe niet zenuwachtig dan kan je gewoon naar binnen. Als je het echt niet durft neem dan ook niks mee...

Kan hier ook geen sticky over komen?

Ja precies komt wel goed :P als het een echte 100% controle was dan hadden ze bij Qlimax wel 10.000 man opgepakt minimaal xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 07:40 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Ja precies komt wel goed :P als het een echte 100% controle was dan hadden ze bij Qlimax wel 10.000 man opgepakt minimaal xd xd

Ja precies..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 11:06 

Donateur

Gewoon niks meenemen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 12:19 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

Ja precies en anders niet zo janken over die hondjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 12:38 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:

Wat een slecht advies :thumbdown: :P Nja ik vind het best logisch dat mensen zich hier wat bevragen enzo, niemand wilt graag gepakt worden, en al zeker niet het feest missen (vind ik erger als gepakt worden :D)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 12:39 

Hardtraxx Veteran

Kettingzaag schreef:
dawasiknie schreef:

Ja precies en anders niet zo janken over die hondjes..

Janken? :') er worden gewoon wat vragen gesteld.

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Wat een slecht advies :thumbdown: :P Nja ik vind het best logisch dat mensen zich hier wat bevragen enzo, niemand wilt graag gepakt worden, en al zeker niet het feest missen (vind ik erger als gepakt worden :D)

Ja ik ook. Ik wil namelijk niet Hardbass missen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 13:18 

Donateur

DarkBeatz schreef:
dawasiknie schreef:

Ik snap het heel goed, maar t is het risico van het vak.
Gewoon in een boxer bij je ballen en hopen dat je niet bij die 1 of 2 % hoort die net gepakt wordt. Easy as that. En anders gewoon niks meenemen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

En ik zou vooral zeggen, niet meer dan 2 meenemen... met meer is de kans alleen maar groter dat je niet naar binnen mag/kunt als je gepakt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
En ik zou vooral zeggen, niet meer dan 2 meenemen... met meer is de kans alleen maar groter dat je niet naar binnen mag/kunt als je gepakt wordt.

Echt op safe neem je er maar 1 tje mee... dat wordt toch officieel gezien als gebruikershoeveelheid? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 14:12 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:

Lijkt me toch gewoon eerlijk gezegd onzin, als je daar door ome agent word gepakt word je gewoon het feest buiten gezet, gewoon zeker niet meer als 4 meenemen zodat je niet als dealer word aanzien. Ik weet echt zo goed als zeker dat je met slechts 1 pil ook word buitengezet indien de politie je ermee aantreft. Hun hebben echt geen beleid waarbij de toegang tot het feest slechts geweigerd word vanaf een bepaalde hoeveelheid. Dat heet nultolerantie voor de politie..
Vorige  1 ... 416, 417, 418, 419, 420, 421, 422 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen