Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Moet je sowieso in je blote annie gaan staan dan ? :')
PNXRMX wrote:Mss slim om dus wiet mee te nemen, want dan vindt die hond dat en pakken ze alleen dat af zonder verder te kijken. Dan zijn je pillen sws veilig xd

Ja of iemand alleen wat wiet meegeven die zelf verder niks meeneemt. Die laat je voorop lopen zodat die hond flipt en de rest loopt door met alle shit xd
Hardtraxxer
978 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Hoofdcoach wrote:Moet je sowieso in je blote annie gaan staan dan ? :')
PNXRMX wrote:Mss slim om dus wiet mee te nemen, want dan vindt die hond dat en pakken ze alleen dat af zonder verder te kijken. Dan zijn je pillen sws veilig xd

Ja of iemand alleen wat wiet meegeven die zelf verder niks meeneemt. Die laat je voorop lopen zodat die hond flipt en de rest loopt door met alle shit xd
Tip is ook als je de hond ziet gewoon ff te wachten tot ie pauze heeft of tot iemand gepakt word en dan snel er langs gaan :P
H
Hardtraxxer
108 posts member since 2011
last seen Jan 2013
modernization wrote:
Hoofdcoach wrote:Moet je sowieso in je blote annie gaan staan dan ? :')

Tip is ook als je de hond ziet gewoon ff te wachten tot ie pauze heeft of tot iemand gepakt word en dan snel er langs gaan :P

wat hij zegt :thumbup: gewoon niet zo druk maken en gewoon kloten met je vrienden, niet jezelf laten afleiden door die stinkpuppies...

mocht dat beest nou recht op je afkomen, blijf dan gewoon rustig staan, ook al ben je pief drugsbaron met 100kilo aan drugs in je zak. Heb vaak genoeg gezien dat die hond ineens op iemand afstormt, die gene gewoon rustig bleef, en die vent die hond weer weg trok en doorliep.

en ja als je meegenomen wordt moetje altijd een je blote assert staan, mja lekker belangrijk?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Haha dan maar ff wat bier achterover tikken om rustig te blijven xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hoofdcoach wrote:Haha dan maar ff wat bier achterover tikken om rustig te blijven xd
Hoe bedoel je? Om te voorkomen dat je een boner krijgt? :/
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:
Hoofdcoach wrote:Haha dan maar ff wat bier achterover tikken om rustig te blijven xd
Hoe bedoel je? Om te voorkomen dat je een boner krijgt? :/
Nee, dat je niet gaat flippen als die hond komt.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Daar heb je pep voor :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Chukkels wrote:Daar heb je pep voor :P
Daar zit ik (nog) niet aan xd
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Is goed spul :thumbsup:

Sta je zo: :woot:
G
Hoofdcoach wrote:Ja of iemand alleen wat wiet meegeven die zelf verder niks meeneemt. Die laat je voorop lopen zodat die hond flipt en de rest loopt door met alle shit xd
hele goede tip idd :D
Hardtraxxer
84 posts member since 2009
last seen Feb 2012
mmmmmh dat wordt dus pep gebruiken om langs dat hondje gaan maar je hebt toch 2 ingangen na het fouilleren ??? de rechter die meest gebruikt wordt en de linker waar geen hondje staat tenminste zag ik van een afstand vorig jaar ik ging weer de trap nemen met het hondje hij snoof even bij me voetje (waar die eigenlijk goed zat :$ ) en me maat duwde me door op de trap, en ik hoorde achter me de hond blaffen dus ik dacht echt no way! men dus maar niet achterom gekeken en maar door lopen en de sercurity lief blijven aan kijken. xd
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
GReddy wrote:mmmmmh dat wordt dus pep gebruiken om langs dat hondje gaan maar je hebt toch 2 ingangen na het fouilleren ??? de rechter die meest gebruikt wordt en de linker waar geen hondje staat tenminste zag ik van een afstand vorig jaar ik ging weer de trap nemen met het hondje hij snoof even bij me voetje (waar die eigenlijk goed zat :$ ) en me maat duwde me door op de trap, en ik hoorde achter me de hond blaffen dus ik dacht echt no way! men dus maar niet achterom gekeken en maar door lopen en de sercurity lief blijven aan kijken. xd
Je moet gewoon bij iemand voor je shit in zijn zak doen :lol:

Kijken wat happens :lol:
H
Hardtraxxer
108 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Olijfboompje wrote:
GReddy wrote:mmmmmh dat wordt dus pep gebruiken om langs dat hondje gaan maar je hebt toch 2 ingangen na het fouilleren ??? de rechter die meest gebruikt wordt en de linker waar geen hondje staat tenminste zag ik van een afstand vorig jaar ik ging weer de trap nemen met het hondje hij snoof even bij me voetje (waar die eigenlijk goed zat :$ ) en me maat duwde me door op de trap, en ik hoorde achter me de hond blaffen dus ik dacht echt no way! men dus maar niet achterom gekeken en maar door lopen en de sercurity lief blijven aan kijken. xd
Je moet gewoon bij iemand voor je shit in zijn zak doen :lol:

Kijken wat happens :lol:
dan stinkt ze broekzak!

:')
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Oh jee is de hondstresserij weer begonnen :lol:

Gewoon relaxt blijven en die beesten straal negeren, dan is er zo goed als niets aan de hand :)
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Maak je alsjeblieft niet zo'n zorgen over die honden zeg.. Kom op, wil je wat meenemen dan loop je nou eenmaal een klein risico.. Verpak het goed, doe niet zenuwachtig dan kan je gewoon naar binnen. Als je het echt niet durft neem dan ook niks mee...

Kan hier ook geen sticky over komen?
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Kettingzaag wrote:Maak je alsjeblieft niet zo'n zorgen over die honden zeg.. Kom op, wil je wat meenemen dan loop je nou eenmaal een klein risico.. Verpak het goed, doe niet zenuwachtig dan kan je gewoon naar binnen. Als je het echt niet durft neem dan ook niks mee...

Kan hier ook geen sticky over komen?
Ja precies komt wel goed :P als het een echte 100% controle was dan hadden ze bij Qlimax wel 10.000 man opgepakt minimaal xd xd
Hardtraxx Elite
2583 posts member since 2010
last seen Oct 2012
Hoofdcoach wrote:Ja precies komt wel goed :P als het een echte 100% controle was dan hadden ze bij Qlimax wel 10.000 man opgepakt minimaal xd xd
Ja precies..
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Gewoon niks meenemen! :thumbup:
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
dawasiknie wrote:Gewoon niks meenemen! :thumbup:
Ja precies en anders niet zo janken over die hondjes..
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
Wat een slecht advies :thumbdown: :P Nja ik vind het best logisch dat mensen zich hier wat bevragen enzo, niemand wilt graag gepakt worden, en al zeker niet het feest missen (vind ik erger als gepakt worden :D)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Kettingzaag wrote:
Ja precies en anders niet zo janken over die hondjes..
Janken? :') er worden gewoon wat vragen gesteld.
DarkBeatz wrote:
Wat een slecht advies :thumbdown: :P Nja ik vind het best logisch dat mensen zich hier wat bevragen enzo, niemand wilt graag gepakt worden, en al zeker niet het feest missen (vind ik erger als gepakt worden :D)
Ja ik ook. Ik wil namelijk niet Hardbass missen xd
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
DarkBeatz wrote:
Ik snap het heel goed, maar t is het risico van het vak.
Gewoon in een boxer bij je ballen en hopen dat je niet bij die 1 of 2 % hoort die net gepakt wordt. Easy as that. En anders gewoon niks meenemen ;)
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
En ik zou vooral zeggen, niet meer dan 2 meenemen... met meer is de kans alleen maar groter dat je niet naar binnen mag/kunt als je gepakt wordt.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
PNXRMX wrote:En ik zou vooral zeggen, niet meer dan 2 meenemen... met meer is de kans alleen maar groter dat je niet naar binnen mag/kunt als je gepakt wordt.
Echt op safe neem je er maar 1 tje mee... dat wordt toch officieel gezien als gebruikershoeveelheid? :P
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2012
PNXRMX wrote:En ik zou vooral zeggen, niet meer dan 2 meenemen... met meer is de kans alleen maar groter dat je niet naar binnen mag/kunt als je gepakt wordt.
Lijkt me toch gewoon eerlijk gezegd onzin, als je daar door ome agent word gepakt word je gewoon het feest buiten gezet, gewoon zeker niet meer als 4 meenemen zodat je niet als dealer word aanzien. Ik weet echt zo goed als zeker dat je met slechts 1 pil ook word buitengezet indien de politie je ermee aantreft. Hun hebben echt geen beleid waarbij de toegang tot het feest slechts geweigerd word vanaf een bepaalde hoeveelheid. Dat heet nultolerantie voor de politie..