om te bewijzen dat ik koning vdk ben ga ik wel verderChukkels wrote:Ik dacht dat jij nooit verder ging als 1 pilOlijfboompje wrote:Ik gooi wel stel bruine bomen en groene eekhoorntjes in de mik, wedden dat ik het schaatsen win?:PIk jat gewoon jouw (of mijn) mephedrone af en wedden dat ik dan win?
Related topics
- View the latest post: Ran-D & Act Of Rage - Drugs (Crypsis Remix) (ROUGH??)
- View the latest post: Drugs offtopic
- View the latest post: Sickmode & Mutilator - PILLS, DRUGS AND MF KICKROLLS (AR??)
- View the latest post: The Purge - ID (Sex, Drugs, Money, Real)
- View the latest post: Mau P - Drugs From Amsterdam (Binary System Bootleg)
Active topics in Off-Topic
Moderators
Gaan jullie vanavond nou ook van xtc snoepen?
Ik zit te twijfelen om wat te gaan drinken ergens, maar heb niet echt veel geld om te besteden atm.
Ik zit te twijfelen om wat te gaan drinken ergens, maar heb niet echt veel geld om te besteden atm.
Jij koning? Pff, dan ben ik God!Olijfboompje wrote:om te bewijzen dat ik koning vdk ben ga ik wel verderChukkels wrote:Ik dacht dat jij nooit verder ging als 1 pilOlijfboompje wrote:Ik gooi wel stel bruine bomen en groene eekhoorntjes in de mik, wedden dat ik het schaatsen win?:PIk jat gewoon jouw (of mijn) mephedrone af en wedden dat ik dan win?
Nee hoor, ik ga lekker aan de alcohol vanavond. Open bar, dus gratis avondje naar katerlandKettingzaag wrote:Gaan jullie vanavond nou ook van xtc snoepen?![]()
Maar natuurlijk het is maar 1x zaterdag p weekKettingzaag wrote:Gaan jullie vanavond nou ook van xtc snoepen?![]()
-
BNew member
- 1 posts member since 2011
- last seen Feb 2011
heeey
ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan
het zijn nieuwe groene eekhoorntjesze schijnen heel goed te zijn heeft iemand deze al eens geprobeerd???
ben benieuwd
ik heb weer een nieuwe bestelling gedaan
het zijn nieuwe groene eekhoorntjesze schijnen heel goed te zijn heeft iemand deze al eens geprobeerd???
ben benieuwd
Hahaha ik kan dat toch echt niet begrijpen..
Maar anyway geniet ervan! Als je tenminste serieus bent...
Over week ga ik eindelijk weer sinds 2 oktober 2010!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaa
Maar anyway geniet ervan! Als je tenminste serieus bent...
Over week ga ik eindelijk weer sinds 2 oktober 2010!!!
Whaaaaaaaaaaaaaaaa
Groene eekhoorntjes zijn binnen
Neem er 2 mee naar hardbass en zit er aan te denken om nog een bruine boom mee te nemen.
Gaat een mooi avondje worden haha
Neem er 2 mee naar hardbass en zit er aan te denken om nog een bruine boom mee te nemen.
--
Last edited by roberttt on 06 Feb 2011 07:58, edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Ik krijg ze ook volgende week ipv bruine bomen , ben benieuwdpepepe wrote:Groene eekhoorntjes zijn binnen![]()
Zo hij komt nu langzaam op, altijd grappig die rillingen 
Zonet ook een blauwe ah gekocht XD maar die testen me wat later want begin nu best vdk te raken
Zany draait nu youre next

Zany draait nu youre next
roberttt wrote:Zo hij komt nu langzaam op, altijd grappig die rillingen
roberttt wrote:Zonet ook een blauwe ah gekocht XD maar die testen me wat later want begin nu best vdk te raken
Zany draait nu youre next![]()
doen we aan live verslag hier
is het hier ook al zo drug ??roberttt wrote:--
robertt die uit verveling streepjes typt
-
M
Typische reactie als je vdk bent.roberttt wrote:--
@ Spacebin: vertel ben heel benieuwd
-
M
Wat heb je nou allemaal gebruikt gister?roberttt wrote:Zo goede grammaticaPommer wrote:is het zo nog nket gled, lijkt mewel tkchHoofdcoach wrote:Als pommer nou ff de startpost edit (a)zonet lekker opgewarmd mij beatbusters. Nu helemaal klaar voor hardbass
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Bij mij viel het wel meehsrobin wrote:whooooow wat was dit een nacht zeg!![]()
Drank :pMovingMadness wrote: Wat heb je nou allemaal gebruikt gister?
-
G
robert kennende niet 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Iemand had een olifant in zijn drinken gegooid 
-
M
dawasiknie wrote:Je drank kwam langzaam op om half 1?
Ik ga zaterdag naar Hard Bass en ik neem mee ..

-
M
3 QtjesssssssssssKlos wrote:Ik ga zaterdag naar Hard Bass en ik neem mee ..![]()