Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 471  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 13:25 

Hardtraxx Addict

HSgino schreef:
Misschien gebruik je telkens teveel? Ik heb ook wat jij zegt, maar alleen als ik (te)veel gebruik.

Wat is te veel, ikzelf gebruikte ieder feest bijna standaard 5 pillen (varierend van 120 a 140 mg per stuk)
wat natuurlijk echt veel te veel is. Maar ik heb mezelf ook niet helemaal in de hand als ik gebruik.
Neem er naar Hard Bass vier mee (blauwe kersen waarschijnlijk). Ben benieuwd, zo'n zin in Hard Bass
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 13:52 

Hardtraxxer

Pothoofd schreef:
Sprak iemand op qountdown..die gooide zijn pep in zen drinken, en dronk het dan op. hier iemand die dat ook doet? mij lijkt het nogal slecht voor je keel ofniet?

Geen ervaring, maar mij is pas verteld dat het ontiegelijk smerig zal zijn. En dat het natuurlijk niet goed is voor je tanden(net als mdma). Je keel kan dat wel aan denk ik hoor, eerder je tanden niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:15 

Hardtraxxer

Ik ken ook wel mensen die het in z'n bier gooien enzo, dan valt de smaak ook nog mee.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik pep snuif is mijn keel ook 2 dagen naar de klote. Ik denk zelfs dat pep in je drinken gooien beter is voor je keel dan snuiven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:15 

Hardtraxx Newbie

Thnx voor de reactie! zou het op hardbass is effe uittesten dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:27 

Voor zover ik weet is het super slecht voor je tanden en het smaakt ook niet super ofzo maar ja dat is bij alle drugs wel dat het nergens naar smaakt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:33 

Hardtraxx Newbie

ja is ook zo moet eigenlijk effe van die capsules aanschaffen..met die vloeitjes vind ik zon gekloot altijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:36 

Hardtraxx Veteran

Pothoofd schreef:
ja is ook zo moet eigenlijk effe van die capsules aanschaffen..met die vloeitjes vind ik zon gekloot altijd :P

Vloeitjes zijn leuk :) Gooi je zo'n papiertje in je lichaam wat normaal gesproken opbrandt, top! :thumbsup:

En anders gewoon snuiven ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

DarkNoize schreef:
Ik ken ook wel mensen die het in z'n bier gooien enzo, dan valt de smaak ook nog mee.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik pep snuif is mijn keel ook 2 dagen naar de klote. Ik denk zelfs dat pep in je drinken gooien beter is voor je keel dan snuiven :P

Maarja, snuiven verhoogt alleen de effectiviteit op de korte termijn wat dat betreft.

Ik heb geen last van mijn keel na snuiven ofzo.
Totaal nergens last van.
Alleen moet wat meer met links gaan snuiven, want mijn rechterkant is flexibeler dan de linkerkant. xd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:40 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
DarkNoize schreef:

Maarja, snuiven verhoogt alleen de effectiviteit op de korte termijn wat dat betreft.

Ik heb geen last van mijn keel na snuiven ofzo.
Totaal nergens last van.
Alleen moet wat meer met links gaan snuiven, want mijn rechterkant is flexibeler dan de linkerkant. xd :$

Mijn linkerkant zat vol vorige week, dus moest ik meer met rechts xd
Morgen even naar m'n kamer om m'n spulletjes klaar te leggen, ik hoorde dat er trouwens weer nieuwe pillen waren met een lekker hoge dosering. Geen idee meer wat voor naam het was en hoe die pillen eruit zagen, dankzij drank vergeet je gouw dingen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:45 

Pothoofd schreef:

Ja dat lijkt mij persoonlijk fijner dan met vloeitjes haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

kan iemand mij misschien meer vertellen over die groene eekhoorntjes? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:48 

Hardtraxxer

G1LL schreef:

http://www.pillreports.com/index.php?pa ... l&id=24695 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:49 

Donateur

G1LL schreef:

Een super pil! :D Opvolger van de groene olifant, sommige getest op 200+mg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:

Een super pil! :D Opvolger van de groene olifant, sommige getest op 200+mg :love:

Bullshit, eekhoorntjes zijn geen 200+. Gemiddelde ligt rond de 185. Bruine bomen hebben wel enkele getest van boven de 200mg volgens mij, maar ook hier ligt het gemiddelde 'maar' op 190.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:36 

Donateur

Chukkels schreef:
Kevin-Raw schreef:
G1LL schreef:

Bullshit, eekhoorntjes zijn geen 200+. Gemiddelde ligt rond de 185. Bruine bomen hebben wel enkele getest van boven de 200mg volgens mij, maar ook hier ligt het gemiddelde 'maar' op 190.

Nou chris dan had ik een mooie uitschieter!!! 204 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 19:54 

Hardtraxx Veteran

In Rotterdam laten testen? Volgens de test service in Rotterdam is de spreiding 175-192, gemiddeld op 185mg met spoortjes MDEA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:08 

Donateur

Den Haag denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:23 

Chukkels schreef:
In Rotterdam laten testen? Volgens de test service in Rotterdam is de spreiding 175-192, gemiddeld op 185mg met spoortjes MDEA.

Wat is MDEA dan weer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:25 

Donateur

dawasiknie schreef:
Den Haag denk ik ;)

Klopt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:55 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:

Ooit van Google gehoord ;)
Citaat:
MDEA en MDA zijn aan MDMA verwante stoffen. Van MDEA is het oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. De werkingsduur is korter: 3 tot 5 uur. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

Klein spoor.. heeft dus geen merkbaar effect xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:22 

DarkNoize schreef:
MovingMadness schreef:
Chukkels schreef:

Ooit van Google gehoord ;)
Citaat:
MDEA en MDA zijn aan MDMA verwante stoffen. Van MDEA is het oppeppende effect sterker dan het bewustzijnsveranderende effect. De werkingsduur is korter: 3 tot 5 uur. Het lijkt daardoor meer op speed, dat alleen oppeppend werkt.

Ooit van lui gehoord ;)
Bedankt voor het zoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 22:51 

Hardtraxxer

MovingMadness schreef:
Citaat:

Ooit van lui gehoord ;)
Bedankt voor het zoeken :P [/quote]

Jep, graag gedaan ;)
In dat stuk ging het trouwens ook over MDEA-pillen, iemand ooit van gehoord?
Speed-pillen zijn al heel zeldzaam, maar van MDEA-pillen heb ik nog nooit gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 23:06 

Hardtraxxer

Hoelang duurt t voordat je je testresultaten krijgt via het testcentrum? Ik heb pil met beetje vage kleur in de vorm van een hartje en heel dik...Ben heel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 00:51 

Hardtraxx Veteran

Als het een labonderzoek wordt een week en anders direct :)
Vorige  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 471  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen