True, maar Q-Dance zal de focus langzaam gaan verschuiven lijkt me. Zullen wel een aantal jaren overheen gaan. Ik denk dat je dit het beste kunt vergelijken met ID&T en het feest Sensation.wrote:Ik ben het met je eens over de dure entreeprijzen en het uitmelken van een feest zonder dat er al te veel innovatie en varietie wordt toegepast, maar hoe zie je dit precies voor je? Ik geloof nooit dat het wegvallen van bijvoorbeeld Q-Dance in Nederland een goede ontwikkeling zou zijn. In ieder geval niet op het moment dat er niet echt veel goede alternatieven zijn.wrote: Beter gaan ze dus maar lekker naar Amerika en gaan ze hier weer eens gewoon normaal doen.
Op het moment ontstaan er juist wat meer kleinere feestjes en organisaties die in mijn ogen nog veel kunnen en zullen leren van de grote gevestigde organisaties.
Je kunt wel merken dat kleine organisaties bijleren, maar er is nog genoeg om te leren. Door te kijken naar grote organisaties kunnen ze zeker leren om organisatorisch beter te worden en een beter feest neer te zetten. Maar kleine organisaties moeten zich ook niet blind staren op bijvoorbeeld een Q-Dance met haar line ups, prijzen etc.