Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 

Hardtraxx Addict

Leuk artikel alleen wel raar dat je bij een artikel over de huidige dancescene tiesto nog een trancegigant noemt. daar is hij toch al wel een paar jaar van afgestapt.

Maar tuurlijk is Q-dance commercieel het is een bedrijf. Het zou ook vreemd zijn als ze niet de kans op succes in amerika zouden pakken. Voor de scene maakt het ook niet uit, als zij het niet gedaan hadden had iemand anders het wel gedaan. De feesten van q-dance zijn altijd goed verzorgd vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:15 

Hardtraxx Veteran

H4rdstyleLova schreef:
Brennan heart mag van mij sowieso naar Amerika en daar blijven :P .

:lol:

Nee maar serieus, ik hoop niet dat dj's / organisaties zich aan gaan passen aan Amerika, aangezien ze daar toch alleen maar softe muziek gewend zijn. Ik denk dat het voor Amerikanen niet uitmaakt of ze Degos & Re-done - Dancing of Wake Up horen, ze vinden t waarschijnlijk toch allemaal wel best omdat ze geen kennis van de muziek hebben en eerst naar Skrillex willen, dan naar Guetta, dan naar Showtek en dan lekker naar FeestdjRuud gaan met op het einde Endymion.

Het Amerikaanse publiek is lang niet zo kritisch als het Nederlandse, en je kunt het dus op verschillende manieren gaan gebruiken :

- Jezelf aanpassen aan de Amerikanen, d.w.z. alleen met de softe kaas en hitjes aankomen, en misschien wel nog
wat softer maken, dan vinden ze het in ieder geval leuk.
- De Amerikanen het totaalplaatje laten horen wat hardstyle inhoudt, en ze het laten accepteren of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:18 

Donateur

Als bovenstaande artiesten naar Amerika vertrekken neem jij aan dat ze worden vervangen door wat meer variërende acts en dj's. Dat lijkt me een foute aanname want ik denk dat deze namen moeiteloos worden vervangen door de volgende rits artiesten in hetzelfde straatje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 17:50 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Dadelijk houden we hier alleen maar feesten als Loudness over en gaan feesten als Defqon en Decibel naar Amerika. Shit man :)

als decibel weggaat zou dat erg zonde zijn ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:01 

Donateur

Zou beide feesten gewoon missen, vraag me ook zeer af waarom je die feesten graag zou zien vertrekken. Als het je niet aanstaat ga je toch lekker niet? Dat er wat meer variërende alternatieven zouden moeten komen is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:46 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Zou beide feesten gewoon missen, vraag me ook zeer af waarom je die feesten graag zou zien vertrekken. Als het je niet aanstaat ga je toch lekker niet? Dat er wat meer variërende alternatieven zouden moeten komen is een ander verhaal.

Eens, is waarschijnlijk te commercieel voor 'm ofzo? Dit zijn gewoon nederlandse dingen en moeten hier ook lekker blijven! Neem ook niet aan dat deze weg gaan hoor. De verschillen tussen een loudness en een defqon is juist leuk, zijn beide top feesten om mee te maken en zou het ook een gemis vinden als er feesten verdwijnen doordat organisaties zich gaan focussen op amerika!

Qua dj's zullen er genoeg nieuwe 'hitjes' dj's komen! Kijk wat voor een talentjes er nu al in de scene rondlopen die gewoon melodieuze hardstyle maken, lijkt mij opzich niks mee. En tot nog toe is er nog erg weinig aan de hand. Laten we in ieder geval hopen dat wij er nog lang van mogen genieten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 18:48 

Hardtraxx Veteran

Code:
A*S*Y*S*
Brennan Heart
Caffeine
Coone
Darksiderz
D-Block & S-te-Fan
Endymion
Evil Activities
Frontliner
Headhunterz
Isaac
JDX
Lady Faith
Max Enforcer
Neophyte
Noisecontrollers
Ran-d
S-Factor
Stana
Technoboy
The Prophet
Wildstylez
Zany
Zatox

Met deze line-up is wel enkel de mainstream vertegenwoordigd op EDC, op een enkeling na. Wel vind ik het positief dat ze ook gelijk hardcore en een beetje hardtrance er bij betrekken zodat er meer bekend wordt in amerika.

Ik hoop vooral dat er een amerikaanse sound van hardstyle gaat ontstaan wat weer voor verandering kan zorgen in de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:24 

Hardtraxx Elite

D-Block & S-Te-Fan en Showtek hebben hun muziek al aangepast op het Amerikaanse publiek hoor. Headhunterz ook, want ze hebben allemaal een Tour door Amerika gedaan. Het was allemaal melodieus en niet raw, om het publiek een beetje te laten wennen ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:30 

Hardtraxx Addict

nielstil schreef:
Ik hoop vooral dat er een amerikaanse sound van hardstyle gaat ontstaan wat weer voor verandering kan zorgen in de scene

Ik hoop dat absoluut niet! De Nederlandse sound is wat het nog Hardstyle maakt. Amerika is zoveel commerciëler en grootser aangelegd. Ik kan me niet voorstellen wat voor goeds Amerika kan brengen qua Hardstyle producties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:34 

Dan krijg je David Guetta toestanden in de scene. Headhunterz vs. Nicky Minaj, Rihanna, Chris Brown, Jay Z of een van die andere nikka rapperz zie ik niet zitten :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:38 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
We willen LMFAO-Style,

dan ga jij lekker 538 luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:44 

Hardtraxxer

Ik denk dat hij bedoelt dat er een stroming naast komt, naast de Nederlandse hardstyle. En dan maar hopen dat de Nederlandse artiesten niet overschakelen. Op zich ben ik niet tegen dat de scene groter wordt. Als de scene maar groter wordt en de basis onveranderd blijft. Als er meer artiesten in het genre komen zorgt dat wel weer voor gevarieerde lineups en dat is toch ook wel wat veel mensen hier willen geloof ik. Want hoe vaak ik hier op het forum wel niet tegen kom dat mensen de lineups en setjes voorspelbaar en saai beginnen te vinden.

Toch hoop ik dat de basis hetzelfde blijft en dat vooral feesten als Loudness hier niet gaan verdwijnen, omdat met commerciële hardstyle meer te verdienen is en ze voor het grote geld gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:49 

Hardtraxx Addict

Berenburg schreef:
Ik denk dat hij bedoelt dat er een stroming naast komt, naast de Nederlandse hardstyle. En dan maar hopen dat de Nederlandse artiesten niet overschakelen. Op zich ben ik niet tegen dat de scene groter wordt. Als de scene maar groter wordt en de basis onveranderd blijft. Als er meer artiesten in het genre komen zorgt dat wel weer voor gevarieerde lineups en dat is toch ook wel wat veel mensen hier willen geloof ik. Want hoe vaak ik hier op het forum wel niet tegen kom dat mensen de lineups en setjes voorspelbaar en saai beginnen te vinden.

Toch hoop ik dat de basis hetzelfde blijft en dat vooral feesten als Loudness hier niet gaan verdwijnen, omdat met commerciële hardstyle meer te verdienen is en ze voor het grote geld gaan.

Zolang er een markt blijft voor feesten zoals loudness zullen er altijd zulk soort feesten gegeven worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:51 

Hardtraxxer

Ja maar als het te druk wordt met feesten in Amerika en dergelijke die meer opleveren, zullen q-dance en b2s zich daar meer op focussen en dingen als loudness zullen op zoek moeten naar een andere organisator of zelfs verdwijnen. Wat zeer jammer zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 19:56 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
D-Block & S-Te-Fan en Showtek hebben hun muziek al aangepast op het Amerikaanse publiek hoor. Headhunterz ook, want ze hebben allemaal een Tour door Amerika gedaan. Het was allemaal melodieus en niet raw, om het publiek een beetje te laten wennen ofzo...

Is dit sarcastisch? DBSTF en Showtek hebben idd een softe sound, maar DBSTF heeft dat bijv. altijd al gehad. Headhunterz is qua sets en qua producties alleen maar harder geworden de laatste tijd naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:01 

Hardtraxx Addict

Wat een gelul weer van Q-Dance. Ze proberen echt alles wat mogelijk is om maar meer geld te verdienen met de feesten die ze geven, dat is alles waar het ze om te doen is.

De aandacht verschuift straks van NL naar Amerika, en dat is iets waar je echt niet om hoeft te treuren. ;)
Er is hier, als je eerlijk bent, echt een overkill aan feesten, voornamelijk aan festivals.
Q-dance heeft als voordeel dat het door de jaren heen zo'n grote naam heeft opgebouwd, dat het maar kan doen/vragen wat zij wil.
Belachelijke entree prijzen zijn het gevolg.
Beter gaan ze dus maar lekker naar Amerika en gaan ze hier weer eens gewoon normaal doen.

Het wordt tijd dat de kwaliteit van zowel de muziek als de kwaliteit van de feesten die hier gegeven worden een hogere standaard krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:04 

Hardtraxx Addict

Dream Chaser schreef:
Wat een gelul weer van Q-Dance. Ze proberen echt alles wat mogelijk is om maar meer geld te verdienen met de feesten die ze geven, dat is alles waar het ze om te doen is.

De aandacht verschuift straks van NL naar Amerika, en dat is iets waar je echt niet om hoeft te treuren. ;)
Er is hier, als je eerlijk bent, echt een overkill aan feesten, voornamelijk aan festivals.
Q-dance heeft als voordeel dat het door de jaren heen zo'n grote naam heeft opgebouwd, dat het maar kan doen/vragen wat zij wil.
Beter gaan ze dus maar lekker naar Amerika en gaan ze hier weer eens gewoon normaal doen.

Het wordt tijd dat de kwaliteit van zowel de muziek als de kwaliteit van de feesten die hier gegeven worden een hogere standaard krijgen.

Is het zo raar dat Q-dance geld probeert te verdienen? Ik vind de feesten van Q-dance ook duur, maar ben het zeker wel bereid te betalen aangezien ik weet dat ik een waanzinnig vet, goed in elkaar stekend feest tegemoet kan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:14 

Hardtraxx Elite

PNXRMX schreef:
jambekkie schreef:

Is dit sarcastisch? DBSTF en Showtek hebben idd een softe sound, maar DBSTF heeft dat bijv. altijd al gehad. Headhunterz is qua sets en qua producties alleen maar harder geworden de laatste tijd naar mijn idee.

Neenee, maar als jij naar Amerika gaat en je doel daarnaast is om hardstyle te presenteren, dan zou ik toch maar wat gevarieerder draaien. Dus ze passen hun sets wel degelijk aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:15 

Hardtraxx Addict

W0uT3R schreef:
Dream Chaser schreef:

Is het zo raar dat Q-dance geld probeert te verdienen? Ik vind de feesten van Q-dance ook duur, maar ben het zeker wel bereid te betalen aangezien ik weet dat ik een waanzinnig vet, goed in elkaar stekend feest tegemoet kan zien.

Nee hoor, is niet raar dat ze geld proberen te verdienen. Maar ze proberen met hetzelfde concept, hetzelfde feest steeds meer te verdienen.
Weet je wel hoe belachelijk veel een kaartje is gestegen qua prijs de afgelopen jaren? En zijn er feesten qua opzet, podiums, line ups, voorzieningen etc. nou echt zo veranderd de afgelopen jaren? Nee dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:27 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
nielstil schreef:

Ik hoop dat absoluut niet! De Nederlandse sound is wat het nog Hardstyle maakt. Amerika is zoveel commerciëler en grootser aangelegd. Ik kan me niet voorstellen wat voor goeds Amerika kan brengen qua Hardstyle producties.

Er is ook een Italiaanse sound qua hardstyle? In Autralië zijn er ook "bekendere" DJ's (welliswaar met een minder herkenbare sound), maar een Amerikaanse (nieuwe?) sound zie ik zeker wel zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:31 

Hardtraxx Addict

Iets wat in Italië een hit wordt, wordt niet zo snel een hit wereldwijd als een Amerikaanse track, dat bedoel ik.
Dus Italiaanse stijl lijkt mij niet te vergelijken met Amerikaans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:37 

Donateur

Dream Chaser schreef:

Ik ben het met je eens over de dure entreeprijzen en het uitmelken van een feest zonder dat er al te veel innovatie en varietie wordt toegepast, maar hoe zie je dit precies voor je? Ik geloof nooit dat het wegvallen van bijvoorbeeld Q-Dance in Nederland een goede ontwikkeling zou zijn. In ieder geval niet op het moment dat er niet echt veel goede alternatieven zijn.

Op het moment ontstaan er juist wat meer kleinere feestjes en organisaties die in mijn ogen nog veel kunnen en zullen leren van de grote gevestigde organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:38 

Hardtraxxer

nielstil schreef:
Kwisniks schreef:
nielstil schreef:

Er is ook een Italiaanse sound qua hardstyle? In Autralië zijn er ook "bekendere" DJ's (welliswaar met een minder herkenbare sound), maar een Amerikaanse (nieuwe?) sound zie ik zeker wel zitten.

Gaat nog lang duren, Amerika is nog steeds in de ban van Hip-Hop, House, Pop etc. En er zijn weinig HS artiesten en producers in Amerika.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:41 

Hardtraxx Veteran

Kwisniks schreef:
Iets wat in Italië een hit wordt, wordt niet zo snel een hit wereldwijd als een Amerikaanse track, dat bedoel ik.
Dus Italiaanse stijl lijkt mij niet te vergelijken met Amerikaans.

de italiaanse hardstyle (tuneboy, technoboy etc.) hebben nooit hits gehad in Italie zoals LMFAO nu hits heeft in amerika. Het zijn hits binnen hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 20:45 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Neenee, maar als jij naar Amerika gaat en je doel daarnaast is om hardstyle te presenteren, dan zou ik toch maar wat gevarieerder draaien. Dus ze passen hun sets wel degelijk aan.

Jij concludeert dat ze softer draaien in Amerika omdat jij dat ook zou doen? En baseert je mening daar vervolgens op? Logica is ver te zoeken :P
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen