Ik heb de hele docu gezien. Leuk om te zien, had inderdaad iets meer praten, intervies met meerde collega's gezien of stukken uit studio.
Maar volgens mij was inderdaad zijn docu bedoeld om zijn jaar van city 2 city tour als DJ te vertonen. Dat klopt allemaal helemaal in zijn docu zo.
Stukje geschiedenis komt er in voor @ 18:54 waar bepaalde jaren gedisplayed worden. Hier zie je inderdaad dat bijvoorbeeld de periode Brennan & Heart er niet in voor komt. Je zou zeggen als het alleen over city 2 city tour gaat als DJ, zou je dat hele riddeltje weg laten.
Wat er ook gebeurt mag zijn ooit met Brennan & Heart en wie er nou de waarheid over spreek, intereseert mij eigenlijk helemaal geen fuck en ik verwacht de volgers, fans, liefhebbers van zijn muziek op dit moment ook niet.
Iemand zei ook dat ze net doen of Don Diablo en Fabian hardhouse hebben uitgevonden? Natuurlijk is dat niet zo, ergens anders zijn ook tuurlijk DJ er mee bezig geweest. Maar voor hun gevoel gingen ze nieuwe dingen doen met sounds die uiteindelijk tot andere stijlen leiden. Ik vond namelijk dat stukje wel interresant met don diablo en ook Isaac @ 10:03. Waar ze het hebben over de origin van hardstyle. Dat was er nooit, en wisten zelf ook niet wanneer het een nieuwe genre dus was geworden. En die evolutie is gegroeit to nu. En dan zijn er heel veel die de "early hardstyle" de echte hardstyle vinden en van nu dus niet meer. Maar eigenlijk is het gewoon de evolutie van aanpassen van souds. Want hardstyle bestond niet, en was het eigenlijk ook het gebruiken van sounds van hardtrance, hardhouse & hardcore.
Waarom zou fabian nu niet zelf produceren? Wildstylez geeft ook aan dat als hij de studio in gaat dat het inpuls creaties zijn, en hij denkt dat Fabian met het idee in zijn hoofd het concept meteen uitwerkt in de studio. Dan vraag ik me af.... wildestylez geeft aan dat hij dus de studio in gaat, waarom zou dat onzin dan zijn? En zouden bijvoorbeeld DJ's elkaar beschermen dat nietmand er achter komt dat een DJ zelf niet produceert?