Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

idd grappig om te zien dat mensen allemaal menen te weten hoe alles zit.

Docu gaat over Brennan Heart, niet over Brennan & Heart.
In het verleden heeft hij onder meerdere aliassen muziek uitgebracht, ook die zijn niet allemaal benoemd in de docu.

Feit blijft dat hij succesvol is als Brennan Heart.

:worship: voor Brenan Heart & deze docu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:33 
 
Hardtraxx Elite

hoebedoelje schreef:
JeftaElachouri schreef:
Over de nieuwe docu van Brennan Heart:

Ik wist wel dat de gehele geschiedenis van Fabian niet zou worden uitbelicht. Het overgrote deel van de doelgroep zal daar namelijk geen enkele moer om geven.


Het lijkt mij juist goed voor zijn huidige fanbase om eens te weten hoe dat kereltje werkelijk in elkaar steekt, maar ik begrijp dat hij dat absoluut niet wil vertellen. Dan zou hij het wel kunnen schudden bij zijn achterban. :)

Waardeloze 'documentaire' op deze manier.

Onthafloorx schreef:
Ik wil een docu over de helden van Theracords en hun fans! :mad:


Nando is toch al bij Theracords TV geweest!

Lenny schreef:
Had wel iets meer willen weten over vroeger, wat hij doet tijdens het produceren.


Hij produceert niet zelf, dus dat kunnen ze onmogelijk laten zien; dan weet iedereen hoe het werkelijk zit. :thumbup:



Verklaar je nader?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die docu van BH valt me toch wel beetje tegen eigenlijk zit toch totaal geen diepgang in hij zegt ook niks over zijn eerste productie en Brennan and Heart slaat hij al helemaal over. Tis wel vermakelijk om naar te kijken ook stukje van de afkomst van we come and we go vond ik dan wel interessant. Alleen die kerel van Q-dance zal mijn beste vriend nooit worden met zijn uitspraken kan ik me niet altijd vinden :$

Had eigenlijk gehoopt dat het meer richting dit was gegaan

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Hard4Us schreef:
[quote="hoebedoelje
Hij produceert niet zelf, dus dat kunnen ze onmogelijk laten zien; dan weet iedereen hoe het werkelijk zit. :thumbup:



Verklaar je nader?


Hij zat erbij toen Brennan Heart niet produceerde en er een dikke track uit de cd speler rolde xd :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:49 
 
Hardtraxx Veteran

Nah, hij produceert wel zelf. Zo niet? Kom is met harde feiten en niet met bullshit van betrouwbare bron.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Nah, hij produceert wel zelf. Zo niet? Kom is met harde feiten en niet met bullshit van betrouwbare bron.


Je hoort toch zelf hopelijk ook wel dat zijn tracks gewoon Code Black tracks zijn hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 11:56 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Lenny schreef:
Nah, hij produceert wel zelf. Zo niet? Kom is met harde feiten en niet met bullshit van betrouwbare bron.


Je hoort toch zelf hopelijk ook wel dat zijn tracks gewoon Code Black tracks zijn hè?


Zijn bepaalde overeenkomsten, ja. Maar dat zegt nog niks, imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qreative kan het allemaal uitleggen ;) Met nadruk op kan, want om een of andere reden houdt ie het toch liever voor zich. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:22 
 

Skyscraper schreef:
terryp schreef:
Er was toch ook een documentaire van Charly Lownoise gemaakt?
kan die alleen nergens meer terug vinden. Wie wel?



Mooie docu, had hem nog nooit gezien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Omdat alles op internet vrij makkelijk verdraaid en verkeerd opgevat kan worden ;). Voor mij is het simpel, en dat is bij elke producer, je kunt pas zeggen of een producer wel/niet zelf produceert als je het daadwerkelijk gezien hebt. Wat je hoort, zoals Lenny dat ook aangeeft, zegt echt niet altijd alles :)

Dat lijkt me toch niet zo'n probleem? Het beeld is nu dat Brennan Heart niet zelf produceert, hoe erg kan de waarheid dan nog verdraaid worden en verkeerd worden opgevat, mocht hij wel zelf produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, zeg gewoon hoe het zit. Het kan moeilijk erger zijn dan de geruchten en aannames die nu op internet ronddwalen over Brennan Heart.

Hij zal echt wel wat inbreng hebben in z'n tracks, maar verder denk ik gewoon dat ie erg lekkere koffie kan zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komt er dus nog steeds op neer dat ie niet (helemaal) zelf produceert, anders had je dat wel gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:47 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Qre8ive schreef:
Omdat alles op internet vrij makkelijk verdraaid en verkeerd opgevat kan worden ;). Voor mij is het simpel, en dat is bij elke producer, je kunt pas zeggen of een producer wel/niet zelf produceert als je het daadwerkelijk gezien hebt. Wat je hoort, zoals Lenny dat ook aangeeft, zegt echt niet altijd alles :)

Dat lijkt me toch niet zo'n probleem? Het beeld is nu dat Brennan Heart niet zelf produceert, hoe erg kan de waarheid dan nog verdraaid worden en verkeerd worden opgevat, mocht hij wel zelf produceren?


In de docu zie je meerdere malen dat ie 'produceert' al kan dat natuurlijk gefaked zijn. Ik ben er van overtuigd dat hij gewoon zelf produceert tot het tegendeel is bewezen.

Kijk bij Alpha2 is het wel heel makkelijk, die doen er niet eens moeite voor om het te verbergen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 12:57 
 

Wat ben jij toch verschrikkelijk bekrompen! Je hoeft niet bij ieder dingetje puur naar de lettercombinaties te kijken. Je hebt niet voor niets een stel hersenen gekregen, sommige dingen staan nu eenmaal open voor interpretatie.

Alpha twins produceren niet zelf. Of wacht, even je eigen argument. Heb jij ze ooit zien produceren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:01 
 
Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Wat ben jij toch verschrikkelijk bekrompen! Je hoeft niet bij ieder dingetje puur naar de lettercombinaties te kijken. Je hebt niet voor niets een stel hersenen gekregen, sommige dingen staan nu eenmaal open voor interpretatie.

Alpha twins produceren niet zelf. Of wacht, even je eigen argument. Heb jij ze ooit zien produceren?



Ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Audiofreq zal toch wel weten of ze wel of niet zelf produceren. Hij heeft het letterlijk gezegd. Net als Thera hier heeft gezegd dat Cornelis Van Dijk verantwoordelijk is voor platen als One Blade en Revival X.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:11 
 
Hardtraxx Veteran

algemeen/welke-producer-produceert-voor-wie-t10531.html

We kunnen beter daar doorgaan :P. Dit zijn niet echt docu gerelateerde discussies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:20 
 
Hardtraxx Veteran

Evolution of Style gekeken. Toch vind ik het raar dat Brennan Heart doet alsof hij samen met Don Diablo de hardstyle sound heeft opgestart. Dana, Pavo, Luna, Technoboy, Zany en The Prophet zijn toch meer verantwoordelijk daarvoor?

Verder heb ik wel respect gekregen voor wat Brennan Heart allemaal doet, in combinatie met het verhaal wat achter hem ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:28 
 

Qre8ive schreef:
Waarschijnlijk bedoelt ie mij Lenny :P

Nee, ik vind puur dat je iets niet als feit mag voordoen terwijl het wellicht helemaal geen feit is. Dat vind ik omdat er vaak genoeg domme mensen op de aardbol rondlopen die alles letterlijk overnemen en daardoor dingen verspreid worden als 'de waarheid'. Ik denk zelf in ieder geval altijd bij dingen die ik online schrijf of in het dagelijks leven zeg, misschien iets te veel ... maar goed :P

Snap je dat je zelf precies hetzelfde doet door puur en alleen naar discogs te kijken? Ik denk zelf juist ook veel na (minor filosofie en ethiek gekozen ^^ ) dus die opmerking laat ik langs me lopen.

iMark, vind je het echt respect afdwingend? Niks afdoende aan zijn vervelende situatie met zijn ouders, maar er zijn echt zoveel andere mensen die ook ouders hebben verloren en gewoon verder gaan met.. weet ik veel telefooncellen bouwen. Ik vind het heel erg storend dat er geen diepgang in zit, geen enkele fout van BH wordt toegelicht, geen enkele kritische noot.. Ik vind deze docu dus eigenlijk juist niet respect afdwingend. Durf eens niet de totale massa te pleasen. 90% van de docu is ook echt zelfverheerlijking.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 13:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Toch vind ik het raar dat Brennan Heart doet alsof hij samen met Don Diablo de hardstyle sound heeft opgestart.


Raar? Dat is je reinste geschiedvervalsing. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:07 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoe verklaar je dan dat hij (destijds?) geen enkel verstand had van de technische kant van producen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:25 
 

Qre8ive schreef:
Nazale schreef:
Snap je dat je zelf precies hetzelfde doet door puur en alleen naar discogs te kijken? Ik denk zelf juist ook veel na (minor filosofie en ethiek gekozen ^^ ) dus die opmerking laat ik langs me lopen.


Ik kom vrijwel nooit op discogs, baseer liever feitelijke dingen op iets wat bewezen is of op iets wat ik zelf met eigen ogen gezien heb. Overigens m.b.t. discogs halen veel mensen denk ik "written by" en "produced by" door elkaar. Die allereerste Technoboy platen zijn geloof ik door 5 of 6 verschillende mensen (o.a. TBY zelf) geschreven, maar Technoboy zelf is daar gewoon de producer van.

Het punt wat ik dus wil maken, op welke feitelijkheden weet jij zeker dat BH wél zijn eigen platen heeft geproduceerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:30 
 
Donateur

Ik heb de hele docu gezien. Leuk om te zien, had inderdaad iets meer praten, intervies met meerde collega's gezien of stukken uit studio.

Maar volgens mij was inderdaad zijn docu bedoeld om zijn jaar van city 2 city tour als DJ te vertonen. Dat klopt allemaal helemaal in zijn docu zo.

Stukje geschiedenis komt er in voor @ 18:54 waar bepaalde jaren gedisplayed worden. Hier zie je inderdaad dat bijvoorbeeld de periode Brennan & Heart er niet in voor komt. Je zou zeggen als het alleen over city 2 city tour gaat als DJ, zou je dat hele riddeltje weg laten.

Wat er ook gebeurt mag zijn ooit met Brennan & Heart en wie er nou de waarheid over spreek, intereseert mij eigenlijk helemaal geen fuck en ik verwacht de volgers, fans, liefhebbers van zijn muziek op dit moment ook niet.

Iemand zei ook dat ze net doen of Don Diablo en Fabian hardhouse hebben uitgevonden? Natuurlijk is dat niet zo, ergens anders zijn ook tuurlijk DJ er mee bezig geweest. Maar voor hun gevoel gingen ze nieuwe dingen doen met sounds die uiteindelijk tot andere stijlen leiden. Ik vond namelijk dat stukje wel interresant met don diablo en ook Isaac @ 10:03. Waar ze het hebben over de origin van hardstyle. Dat was er nooit, en wisten zelf ook niet wanneer het een nieuwe genre dus was geworden. En die evolutie is gegroeit to nu. En dan zijn er heel veel die de "early hardstyle" de echte hardstyle vinden en van nu dus niet meer. Maar eigenlijk is het gewoon de evolutie van aanpassen van souds. Want hardstyle bestond niet, en was het eigenlijk ook het gebruiken van sounds van hardtrance, hardhouse & hardcore.

Waarom zou fabian nu niet zelf produceren? Wildstylez geeft ook aan dat als hij de studio in gaat dat het inpuls creaties zijn, en hij denkt dat Fabian met het idee in zijn hoofd het concept meteen uitwerkt in de studio. Dan vraag ik me af.... wildestylez geeft aan dat hij dus de studio in gaat, waarom zou dat onzin dan zijn? En zouden bijvoorbeeld DJ's elkaar beschermen dat nietmand er achter komt dat een DJ zelf niet produceert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Qre8ive schreef:
Nazale schreef:
Snap je dat je zelf precies hetzelfde doet door puur en alleen naar discogs te kijken? Ik denk zelf juist ook veel na (minor filosofie en ethiek gekozen ^^ ) dus die opmerking laat ik langs me lopen.


Ik kom vrijwel nooit op discogs, baseer liever feitelijke dingen op iets wat bewezen is of op iets wat ik zelf met eigen ogen gezien heb. Overigens m.b.t. discogs halen veel mensen denk ik "written by" en "produced by" door elkaar. Die allereerste Technoboy platen zijn geloof ik door 5 of 6 verschillende mensen (o.a. TBY zelf) geschreven, maar Technoboy zelf is daar gewoon de producer van.

Het punt wat ik dus wil maken, op welke feitelijkheden weet jij zeker dat BH wél zijn eigen platen heeft geproduceerd?

omdat ik bij hem in de studio geweest ben, en hem aan tracks aan het werk gezien heb.
nu jij weer met je feiten... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 14:36 
 

Qre8ive schreef:
Nazale schreef:
Het punt wat ik dus wil maken, op welke feitelijkheden weet jij zeker dat BH wél zijn eigen platen heeft geproduceerd?


Qre8ive schreef:
of op iets wat ik zelf met eigen ogen gezien heb.

Oh je hebt hem serieus zien produceren? Ok! Ik was niet echt de gene die claimde dat hij niet zelf produceerde hoor daar niet van, maar in de aanname dat je het niet had gezien vond ik je beargumentatie niet kloppen. ;)

*edit*

Haha sanderson, je moet t maar even terug lezen. Ik claim nergens dat hij niet zelf produceerde, maar ook niet dat hij het wél zelf deed. Ik weet/wist het niet, het enige is dat zijn sound soms best wel overeen komt met die van CB (kicks van fifo lijken dacht ik wel flink op die van CB)

Dus, even terug naar de docu: niet echt respectafdwingend. Mee eens of niet?
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen