Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:09 
 
Hardtraxxer

bRt_ schreef:
EOS

Valt me toch behoorlijk tegen. Heb hem ook maar afgezet. Leuke beelden, daar niet van, maar om dit nu een docu te noemen .. Nee. Ook bepaalde uitspraken waar ik het niet mee eens ben.

Zo opende hij volgens mij met ja, het is HARD style. Is daar nog wat van terug te horen bij deze artiest? Laat staan bij zo'n (input)% in deze scene?

Verder heb ik wel even nagedacht over de zin: Wanneer wordt iets commercieels? Als het een bepaalde kwaliteit heeft en het een grote groep van mensen aantrekt.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat mensen uitschelden in je eigen 'docu' niet echt professioneel is. Geërgerd of niet.

mee eens, kwaliteit is niet het enige dat mensen aantrekt.
Hij brengt t net of hardere muziek onprofessioneel is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
EOS

Valt me toch behoorlijk tegen. Heb hem ook maar afgezet. Leuke beelden, daar niet van, maar om dit nu een docu te noemen .. Nee. Ook bepaalde uitspraken waar ik het niet mee eens ben.

Zo opende hij volgens mij met ja, het is HARD style. Is daar nog wat van terug te horen bij deze artiest? Laat staan bij zo'n (input)% in deze scene?

Verder heb ik wel even nagedacht over de zin: Wanneer wordt iets commercieels? Als het een bepaalde kwaliteit heeft en het een grote groep van mensen aantrekt.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat mensen uitschelden in je eigen 'docu' niet echt professioneel is. Geërgerd of niet.

Helemaal mee eens. Jij zegt precies hoe ik over deze docu denk, enigste verschil is dat ik hem wel afgekeken heb. (Maar had na sommige uitspraken ook de neiging om hem af te zetten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanochtend ook gekeken. Wordt er niet warm of koud van.
Leuke beelden en leuk inkijkje in zijn leven. Verder weinig diepgang, B&H wordt verzwegen, en een paar uitspraken van die Q-Dance gasten waar ik me totaal niet in kan vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 07:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Tot slot wil ik nog even zeggen dat mensen uitschelden in je eigen 'docu' niet echt professioneel is. Geërgerd of niet.


Zuiver geval van; "Wel uitdelen, maar niet kunnen incasseren."

Iedere keer wanneer ik hem Mr. Potato Head noem wordt hij boos.

Sneu ventje.

Citaat:
Je kunt het van verschillende kanten bekijken, al denk ik dat niemand die hier een negatieve reactie heeft geplaatst ook maar in de buurt van Brennan Heart kan komen.


Brennan Heart mixt niet tijdens zijn sets, hij produceert niet zelf, én qua persoon is het ook niet veel beter.

Vrij logisch dus dat niemand in de buurt kan komen, maar vooral wil komen met zijn slechte reputatie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 09:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De titel Evolution of Style is totaal niet op zijn plaats. Er worden enkele dingen gezegd over hardstyle algemeen, maar de naam The Career Of Brennan Heart meer op zijn plek. Ik had gehoopt op een interessante documentaire over de geschiedenis en ontwikkeling van hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 09:46 
 
Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
bRt_ schreef:
Tot slot wil ik nog even zeggen dat mensen uitschelden in je eigen 'docu' niet echt professioneel is. Geërgerd of niet.


Zuiver geval van; "Wel uitdelen, maar niet kunnen incasseren."

Iedere keer wanneer ik hem Mr. Potato Head noem wordt hij boos.

Sneu ventje.

Citaat:
Je kunt het van verschillende kanten bekijken, al denk ik dat niemand die hier een negatieve reactie heeft geplaatst ook maar in de buurt van Brennan Heart kan komen.


Brennan Heart mixt niet tijdens zijn sets, hij produceert niet zelf, én qua persoon is het ook niet veel beter.

Vrij logisch dus dat niemand in de buurt kan komen, maar vooral wil komen met zijn slechte reputatie. :)

wie produceert dan voor hem?
ik had gehoord dat code black zn kicks maakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2013 09:56 
 

Qz. schreef:


Dat is pas een 'documentaire.' :worship:


12 minuten lang genieten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drive to Survive gekeken, toffe docu! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Drive to Survive gekeken, toffe docu! :worship:


DAT IS GEEN DOCU DAT IS EEN DISCOVERY DOCU
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Drive to Survive gekeken, toffe docu! :worship:


DAT IS GEEN DOCU DAT IS EEN DISCOVERY DOCU

:lol: salty :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 16:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Drive to Survive gekeken, toffe docu! :worship:


DAT IS GEEN DOCU DAT IS EEN DISCOVERY DOCU

:lol: salty :P


Samen zijn we zoutzuur, pas echt irriterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2022 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, dodelijke combi
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mrt 2022 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
Drive to Survive gekeken, toffe docu! :worship:


DAT IS GEEN DOCU DAT IS EEN DISCOVERY DOCU

:lol: :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen