Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar aanleiding van de nieuwe docu 'Evolution of Style' leek het me een goed idee om een topic te openen over docu's! Ik heb namelijk het vermoeden dat we zulke docu's nog wel vaker gaan tegen komen.



Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:08 
 
Hardtraxx Elite

http://www.youtube.com/watch?v=iiL2OXXlE4s

http://www.youtube.com/watch?v=1xaiysDX5Yo

In de op lijkt me handig
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over de nieuwe docu van Brennan Heart:

Nadat ik de docu van Endymion had gezien, ging ik met bepaalde verwachtingen naar 'Evolution of Style' zitten kijken. Ik kan zeggen dat de verwachtingen waar gemaakt zijn. Ik wist wel dat de gehele geschiedenis van Fabian niet zou worden uitbelicht. Het overgrote deel van de doelgroep zal daar namelijk geen enkele moer om geven (sommige mensen zullen het hier niet met me eens zijn, vrees ik). Een selecte doelgroep echter wel. Die komen dan inderdaad bedrogen uit.

Wat ik heb gezien? Eigenlijk hetzelfde als in de docu van Endymion. Maar dan wel met een serieuzere toon. Desalniettemin heb ik wel kunnen genieten. Dat komt grotendeels door hoe de docu in elkaar is gezet. Sommige quotes heb ik maar voor lief genomen.

Het duurt niet lang meer voordat HHZ ook met een docu op de proppen komt. Tenminste, zo'n vermoeden heb ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zouden ze niet de geschiedenis van BH ( en Brennan and heart) willen weten, terwijl ze er toch wel degelijk ´fan´ van zijn, dat slaat imo kant noch wal. Dit was voor hun juist een goede kans om meer over hun ´held´ te weten te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 19:45 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Over de nieuwe docu van Brennan Heart:

Nadat ik de docu van Endymion had gezien, ging ik met bepaalde verwachtingen naar 'Evolution of Style' zitten kijken. Ik kan zeggen dat de verwachtingen waar gemaakt zijn. Ik wist wel dat de gehele geschiedenis van Fabian niet zou worden uitbelicht. Het overgrote deel van de doelgroep zal daar namelijk geen enkele moer om geven (sommige mensen zullen het hier niet met me eens zijn, vrees ik). Een selecte doelgroep echter wel. Die komen dan inderdaad bedrogen uit.

Wat ik heb gezien? Eigenlijk hetzelfde als in de docu van Endymion. Maar dan wel met een serieuzere toon. Desalniettemin heb ik wel kunnen genieten. Dat komt grotendeels door hoe de docu in elkaar is gezet. Sommige quotes heb ik maar voor lief genomen.

Het duurt niet lang meer voordat HHZ ook met een docu op de proppen komt. Tenminste, zo'n vermoeden heb ik.


Dacht dat die ook gefilmd werd idd, of zoiets zegt ie in een HWS...


---

De docu was zeer vermakelijk, toch wel even een diep kippenvel momentje met dat moment over ze moeder en die DJ met de betekenis "We come and we go".

Had wel iets meer willen weten over vroeger, wat hij doet tijdens het produceren. Hij is 1,5 jaar gefilmd en het zijn maar 50 minuten. Had echt een docu verwacht van 2 uur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Waarom zouden ze niet de geschiedenis van BH ( en Brennan and heart) willen weten, terwijl ze er toch wel degelijk ´fan´ van zijn, dat slaat imo kant noch wal. Dit was voor hun juist een goede kans om meer over hun ´held´ te weten te komen.


Brennan Heart van nu en Brennan & Heart van toen zijn denk ik 2 compleet verschillende dingen. De meeste fans van nu zijn fan van zijn huidige sound, teruglopend tot 2007 ofzo. Wat er in 2003-2004 bijvoorbeeld uitgekomen is zal die groep weinig interesseren. Degene die dat tijdperk wel interesseerd die kennen de oude Brennan & Heart muziek toch wel. Er word in deze documentaire een kleine aanzet gegeven naar het begin van de sound van Brennan & Heart en de latere Brennan Heart sound, het is aan de kijker om daar verder in te duiken of niet.

Dit had ik er inderdaad nog wel even bij kunnen zetten. Plus de vraag: wanneer is iemand een 'fan'? Tegenwoordig ben je al een fan als je een paar tracks kent van een bepaalde artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 20:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was op zich wel leuk om te kijken, maar een goede docu waar je iets van opsteekt is het niet.
Voor mn gevoel heb ik een uur naar aftermovies zitten kijken met af en toe wat gepraat over zijn geweldige talent ertussendoor. Ik had wat meer dingen over het ontstaan van hardstyle zoals het nu is verwacht.

Maarja, slimme reclame voor zn album, hoop dat dat niet te cheesy wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik hoopte stiekem wel op een stukje over de geschiedenis van Brennan & Heart. Ik heb mij hier nooit in verdiept en ben wel benieuwd.

Verder heb ik met veel plezier gekeken naar de documentaire en van mij mag er meer van dit soort "televisie" gemaakt worden. Echter ben ik wel bang dat het snel op elkaar zal gaan lijken als meerdere artiesten dit gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die Freqies
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Qre8ive schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Waarom zouden ze niet de geschiedenis van BH ( en Brennan and heart) willen weten, terwijl ze er toch wel degelijk ´fan´ van zijn, dat slaat imo kant noch wal. Dit was voor hun juist een goede kans om meer over hun ´held´ te weten te komen.


Brennan Heart van nu en Brennan & Heart van toen zijn denk ik 2 compleet verschillende dingen. De meeste fans van nu zijn fan van zijn huidige sound, teruglopend tot 2007 ofzo. Wat er in 2003-2004 bijvoorbeeld uitgekomen is zal die groep weinig interesseren. Degene die dat tijdperk wel interesseerd die kennen de oude Brennan & Heart muziek toch wel. Er word in deze documentaire een kleine aanzet gegeven naar het begin van de sound van Brennan & Heart en de latere Brennan Heart sound, het is aan de kijker om daar verder in te duiken of niet.

Dit had ik er inderdaad nog wel even bij kunnen zetten. Plus de vraag: wanneer is iemand een 'fan'? Tegenwoordig ben je al een fan als je een paar tracks kent van een bepaalde artiest.


Daar heb je helemaal gelijk in, vandaar ook die aanhalingstekens bij mijn post ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:08 
 
Hardtraxx Elite

Ik wil een docu over de helden van Theracords en hun fans! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Ik wil een docu over de helden van Theracords en hun fans! :mad:

Ja, over de drankcultuur die daar heerst enzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Ja, over de drankcultuur die daar heerst enzo...

:''')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:18 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Haha die Freqies


Afbeelding
Afbeelding

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:54 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
iMark schreef:
Ja, over de drankcultuur die daar heerst enzo...

:''')


:lol: :lol:

en


^
|
|
|

ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze kan er ook wel bij



http://www.youtube.com/watch?v=2TW2hpyutc8
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Momenteel op Veronica

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 02:04 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Buiten hardstyle een van mijn grote helden. Porter Robinson met een Mini Docu van zijn language tour

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 04:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er was toch ook een documentaire van Charly Lownoise gemaakt?
kan die alleen nergens meer terug vinden. Wie wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 08:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Over de nieuwe docu van Brennan Heart:

Ik wist wel dat de gehele geschiedenis van Fabian niet zou worden uitbelicht. Het overgrote deel van de doelgroep zal daar namelijk geen enkele moer om geven.


Het lijkt mij juist goed voor zijn huidige fanbase om eens te weten hoe dat kereltje werkelijk in elkaar steekt, maar ik begrijp dat hij dat absoluut niet wil vertellen. Dan zou hij het wel kunnen schudden bij zijn achterban. :)

Waardeloze 'documentaire' op deze manier.

Onthafloorx schreef:
Ik wil een docu over de helden van Theracords en hun fans! :mad:


Nando is toch al bij Theracords TV geweest!

Lenny schreef:
Had wel iets meer willen weten over vroeger, wat hij doet tijdens het produceren.


Hij produceert niet zelf, dus dat kunnen ze onmogelijk laten zien; dan weet iedereen hoe het werkelijk zit. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

headhunterz z'n docu zal wel wereld in 3D in de bios veschijnen :')

zo'n persoon is het wel daarvoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 09:59 
 

Effe een kopie wat ik op facebook had gezet ergens onder, geen zin om dubbel te typen:

Citaat:
Serieus? Deze grote reclamespot voor BH waarin alles groter en toegankelijker moet? Evolution of Style, heel het brennan & heart era wordt niet genoemd. Pieter DjThera Heijnen zal wel een paar keer gegniffeld hebben met het kijken van die docu. Echt heel erg slap. Geen enkel scherp interview, geen enkel puntje van kritiek, alles gemaakt om zoveel mogelijk sympathie te krijgen voor iemand die misschien wel goede redenen heeft voor wat hij doet, maar daardoor absoluut nog geen goede artiest is. (Ofja, hij is superpopulair dus hij is op een andere manier goed dan ik bedoel). Ik kan me nu bij sommige nummers beter voorstellen waarom de vocals wat saaier zijn, maar wel meer betekenis hebben voor hem, maar dat was t dan ook. De docu is verder echt precies in stijl van z'n carrière. Het moet weer een stapje toegankelijker worden met dit keer een filmpje met clichés ipv een nummer wat bestaat uit clichés (kaas vocals, zelfde geluiden etc etc).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 09:59 
 
Hardtraxxer

terryp schreef:
Er was toch ook een documentaire van Charly Lownoise gemaakt?
kan die alleen nergens meer terug vinden. Wie wel?


Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2013 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
headhunterz z'n docu zal wel wereld in 3D in de bios veschijnen :')

zo'n persoon is het wel daarvoor xd



:lol: :lol: :lol:


Toch vind ik het wel mooi om te zien hoe sommige van die Amerikaanse fans (bij 23ste minuut) echt oprecht zo erg blij zijn dat er een keer een hardstyle feestje is.
"please get it to America, please!'
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen